Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aikamoinen mesta siis. Peli kulkee ihan kivasti mutta ei voi valvoa liian myöhään. Ja virkistää liikaa nuo kysymykset joihin pitää vastata että saa lähetettyä viestin
Onhan tämä. Huomenna ei ole erityisen aikainen herätys ja jostakin syystä nukuminen on ollut haastavaa viime päivinä. Täällä voi sentään keskustella vaikka irl onkin ollut vähemmän vilkasta. Sosiaalisuus, halu kokemukseen yhteydestä jne. nääs.
 
vierailija
Mitä olet ajatellut öisin valvoessasi?
Yritän sulkea ajatukset kaikelta ja rauhoittua. Mielessä kaikuu kaikki kuulemani paha. Ehkä muistini on niin huono sen vuoksi, koska sisin ei kestä muistaa mennyttä. Siitä yksinäisyydestä lähtien taas elän, kunnes kaikki alkaa uudestaan. Piilotan mun kyyneleet. Piilotan senkin kuinka suurta onnentunnetta koen yksinäni ja mitä teen silloin. Minunhan kuuluisi maata sängyn pohjalla ahdistuneena itkemässä sitä miten hirveä olen kaikin puolin. Minun onneni, kun on toiselta pois.
Ja päivät jatkaa kulkuaan. Kun mielessä on haaveita ja tulevaisuuden suunnitelmia on jotain mitä odottaa. Sivusta ei kenellekään.
 

Yhteistyössä