Suuresti arvostettu ministeri Riikka Purra: "Oman maan suojaaminen kaikissa oloissa on nyt kaikkein tärkeintä"

vierailija
"Päättäjän on kyettävä tekemään valintoja, esimerkiksi sen suhteen kumpi on suurempi puolustettava oikeus: oikeus hakea turvapaikkaa aina ja kaikissa oloissa vai oikeus suojata rajaa ja kansallista turvallisuutta. – Minulle ja perussuomalaisille asiassa ei ole mitään epäselvää, perussuomalaisten puheenjohtaja, valtiovarainministeri Riikka Purra kirjoittaa Facebookissa."


Vihervassareille oma kansa ei ole se tärkein.
 
vierailija
Purra haluaa jopa turistit pois Suomesta, koska leikkaa matkailumarkkinoinnilta rahoitusta. Purralle tiedoksi: matkailijat tuovat rahaa Suomeen.
Varsinkin jos vertaa edelliseen hallitukseen. Sanna I oli suomettumisen airut ja täysi turisti koko kautensa ajan. Seuraavaan hallituksen johdossa hän tulee jatkamaan poltetun maan taktiikkaansa. Hajotkaa persut ja häntäkärpäseni siihen.
 
vierailija
Näin muslimit ottavat vallan Suomessa. Razmyar on Afganistanin kommunistihallinnossa kauhuvaltaa pitäneen miehen tytär.

Kun alkoi näyttää siltä, että kommunistit menettävät vallan, perhe lähti Moskovaan suurlähettiläspakoon. Kun kommunistit menettivät vallan Afganistanissa ja kommunistinen Neuvostoliitto hajosi, muutti perhe Suomeen.

Razmyar on koko Suomessa olonsa ajan haukkunut suomalaisia ja toiminut suomalaisia vastaan. Nyt hän haluaa estää rajalain voimaantulon. Kuinkahan suuri joukko Razmyarin sukua on Pietarissa odottamassa Suomeen tuloa rajalain hylkäämisen jälkeen.

Joka tapauksessa Razmyar on yksi esimerkki siitä kuinka muslimit pala palalta valloittavat Euroopan ja Suomen vielä niin, että maksamme heidän valloituksensa. Häpeä SDP:lle – se ei ole oppinut mitään vuodesta 1918.

Musliminaisen logiikalla Suomi pystyy elättämään suuren joukon rajan ylittäviä, koska vuonna 2015 tulleet 30.000 pystyttiin elättämään.

Naisen logiikalla ei ymmärrä, mitä tarkoittaa, jos tulijoita onkin 300.000. Razmyar on koulutukseltaan yhteisöpedagogi, joten hän tuskin ymmärtää, että 2015 tehdystä 7466 turvapaikkapäätöksestä myönteisiä oli 1874.

Ja seuraavana vuotena 28.208 päätöksestä myönteisiä 7745. Se, että suuri joukko 2015 tulleista edelleen pyörii Suomessa ei kerro heidän turvapaikantarpeestaan. Onko Razmyar koskaan miettinyt, kuinka moni 2015 tulleista elättää itsensä oikeissa töissä Suomessa.

Tuskin edes joka kymmenes. 2014 ennen matüvyöryä valtion velka oli 95 miljardia euroa ja viime vuonna 156 miljardia.
(lainaus X:stä @PauliVahtera)
Miten kauan aiot jatkaa Nasiman maalittamista? Eikö muista mitä Orpo lateli teille persuille?
 
vierailija
Apropoos, mainio kolumni Orposta 🤣

"Jyrki Lehtolan kolumni: Petteri Orpo, näkymätön mies
Petteri Orpo tietää, että hän on kuin se luokkakuvan keskirivin poika, jonka nimeä kukaan ei muista. Se on hänen vahvuutensa, kirjoittaa Jyrki Lehtola.

Miten on ensimmäinen vuosi pääministerinä sujunut, Petteri Orpo?”
Tuota toimittajat nyt kysyvät, ja minä vastaan niin kuin laatikon pohjalle unohtunut tekoälykokeilu: ”Haasteellistahan tämä on ollut”.
Ne uskovat. Näyttävät kiitollisilta, että puhuin kuin melkein ihmisille. Eivät esitä jatkokysymyksiä, nyökkäilevät, hmm, totta, varmaan ollutkin vaikeaa.
Hölmöt. Helppoa minulla on ollut.

VAHVIN ominaisuuteni on kyvyssäni vaikuttaa siltä, että en ole olemassa. Olen kuin se luokkakuvan keskirivin poika, jonka nimeä kukaan ei muista.

Olen näkymätön mies Riikka Purran takana. Siksi se Lindtman (?) yrittää piikitellä puhumalla ”Purran oikeistohallituksesta”. Ei raasu ymmärrä, että juuri tuo on tarkoitus. Minua ei ole olemassa, on vain muiden pahuus, jonka pidän aisoissa.

En minä niitä katkeruudessaan pulikoivia perussuomalaisia olisi hallitukseen ottanut, elleivät ne olisi niin käteviä. Vähän kuin meluava, kännissä ammuskeleva ja rasismilla flirttaileva savuverho, jonka suojassa voi puuhata omiaan.

Aina oikein odotan, että Riikka ei taaskaan pysty pidättelemään sisältään pulpahtelevaa sappea, joka valuu Riikasta suoraan viestipalvelu X:ään.

Riikan saksikuva, Pride- ja Oulu-lausunnot ovat parhaita hetkiäni pääministerinä. Minua ei ollut, oli vain Riikka, eikä kukaan välittänyt, mitä kaikkea näkymätön mies puuhaili."



 

Yhteistyössä