Olikohan viimeinen tai toiseksi viimeinen. Illan loppuja viestejä kuitenkin, jos oikein muistan.Millä sivulla tuo pakkiviesti on vauvalla? Oon koittanut etsiä tässä jo tovin, mutta en löydä.
Klo 22.57 toiseksi viimeisellä sivulla ainakin yksi pakkiviesti. Ja se joku toinen on ollut aiemmin.Millä sivulla tuo pakkiviesti on vauvalla? Oon koittanut etsiä tässä jo tovin, mutta en löydä.
No nyt löysin. Mutta se olikin vain noin lyhyt viesti. Oletin että ois enemmän kuvailtu tilannetta tai selitetty asiaa. Eipä tuosta tunnista oisko oma kaivattu.Olikohan viimeinen tai toiseksi viimeinen. Illan loppuja viestejä kuitenkin, jos oikein muistan.
Kiitos. En mä nuku silti, koska mietin koko ajan miksi.Hyvän yön toivotus yhdelle tyypille, joka on asustellut mun mielen syövereissä yli neljä vuotta.
Muista käytöstavat kuitenkin.Kukaan ei ole velvollinen selvittämään käyttäytymistään. Muista se.
Mitä miksi, sivusta tulen uteleen, kun yhtäkkiä muistin tämän kaksplussan. Vauvasta yritän vierottautua.Kiitos. En mä nuku silti, koska mietin koko ajan miksi.
Ja sinä olet älymystöä uniikeimmasta päästä?Hän on ihan vähän yksinkertainen, siis ei mikään Mensan jäsen.
Eiks se ollut se yks, jossa joku totesi vahingossa, epähuomiossa, antaneensa jollekulle pakit?No nyt löysin. Mutta se olikin vain noin lyhyt viesti. Oletin että ois enemmän kuvailtu tilannetta tai selitetty asiaa. Eipä tuosta tunnista oisko oma kaivattu.
?Viesti luettu ja ymmärretty
Päädyin lopulta kaasuun, vaikka pakittaa aioin hetki sitten.On jo niin sekavat nuotit, että onko tarkoitus painaa kaasua vai jarrua? Ykkönen sisään vai pakki.
No mitkä pakit oli sinulta sittenEi ollut minulta ne pakit, koska en enää kirjoita siihen toiseen ketjuun. Kaipaan täällä nykyisin. Terkkuja!
Siltä se sun käytös mullekin näyttää.On jo niin sekavat nuotit, että onko tarkoitus painaa kaasua vai jarrua? Ykkönen sisään vai pakki.
Jos tuntisimme toisemme, niin varmaan juurikin näin, ja myös toisin päin. Mutta kun ei tiedä niin ei tiedä.Siltä se sun käytös mullekin näyttää.
Jos sä et tiedä haluatko vai etkö, asia on aika selvä lopulta. Mä ainakin haluan sellaisen, joka todella tietää haluavansa mut.Jos tuntisimme toisemme, niin varmaan juurikin näin, ja myös toisin päin. Mutta kun ei tiedä niin ei tiedä.
Entä jos joku tietää todella haluavansa sut, mutta ei tiedä sinusta, että haluatko sinä myös hänet? Sivusta.Jos sä et tiedä haluatko vai etkö, asia on aika selvä lopulta. Mä ainakin haluan sellaisen, joka todella tietää haluavansa mut.
Tiedän mitä haluan. Mutta haluamani kannasta en saa selvää.Jos sä et tiedä haluatko vai etkö, asia on aika selvä lopulta. Mä ainakin haluan sellaisen, joka todella tietää haluavansa mut.
Siis juurikin tämäEntä jos joku tietää todella haluavansa sut, mutta ei tiedä sinusta, että haluatko sinä myös hänet? Sivusta.