vierailija
Hyvää huomenta kaivatulleni ja jaksamisia. Täällä herätty taas sorvin ääreen. Muutosta on tulossa, jos vain rohkeus ja jaksaminen itsellä riittää. n-m
Kiitos rakas, hyvää huomenta helatorstaita! Toivottavasti ei sivusta.Hyvää huomenta kaivatulleni ja jaksamisia. Täällä herätty taas sorvin ääreen. Muutosta on tulossa, jos vain rohkeus ja jaksaminen itsellä riittää. n-m
Ruutin rutaleIkävä sinua kutale
Jos käytännössä kuitenkin valitsee elää arkea ja suhdetta jonkun toisen kanssa niin silloin et voi sanoa ihan noin. Kyllä sä silloin käytännön tasolla olet jonkun muun. Kuinka paljon on väliä rakkaudella, jota ei todellisessa elämässä eletä ja näytetä todeksi yhdessä sen rakkaan kanssa? Tuollainen on sen ihmisen rankkaa aliarviointia, halpuutusta ja itsestäänselvänä ottamista, jonka väität olevan sulle sillä tavalla rakasta. Sivusta.Sinäkö sen määrittelet kenen olen? Taidan kuitenkin saada päättää siitä itse.
Voi sun mastavalkoista maailmaa. Jos toinen ei ole edes ilmaissut haluavansa mua, miten voisin hänet valita. Jos multa kysytään, oon sydämessäni hänen. Vaikka isossa kuvassa näyttäisi, että edelleen asun jonkun kanssa vielä saman katon alla, valitsen koko ajan arkisissa valinnoissa lojaaliuden häneen. Vaikkei hän edes minua halua. Se, ettei tilannetta ota edes keskusteluun asioiden selvittämiseksi ja edistämiseksi (eikä lähde siihen mukaan sillon kun minä otan) vaan valitsee heitellä yikareita anonyymisti, on lähinnä raukkamaista.Jos käytännössä kuitenkin valitsee elää arkea ja suhdetta jonkun toisen kanssa niin silloin et voi sanoa ihan noin. Kyllä sä silloin käytännön tasolla olet jonkun muun. Kuinka paljon on väliä rakkaudella, jota ei todellisessa elämässä eletä ja näytetä todeksi yhdessä sen rakkaan kanssa? Tuollainen on sen ihmisen rankkaa aliarviointia, halpuutusta ja itsestäänselvänä ottamista, jonka väität olevan sulle sillä tavalla rakasta. Sivusta.
Ketä kaipaat?Voi sun mastavalkoista maailmaa. Jos toinen ei ole edes ilmaissut haluavansa mua, miten voisin hänet valita. Jos multa kysytään, oon sydämessäni hänen. Vaikka isossa kuvassa näyttäisi, että edelleen asun jonkun kanssa vielä saman katon alla, valitsen koko ajan arkisissa valinnoissa lojaaliuden häneen. Vaikkei hän edes minua halua. Se, ettei tilannetta ota edes keskusteluun asioiden selvittämiseksi ja edistämiseksi (eikä lähde siihen mukaan sillon kun minä otan) vaan valitsee heitellä yikareita anonyymisti, on lähinnä raukkamaista.
Hän ei varmasti ole täällä. Yrität irl puhua asiasta ja paljastat tunteitasi ja silti hän pysyy vaiti. Selkeästi hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan, joten turhaan kuvittelet häntä anonyymiksikään ja olet usein äksyilemässä ihan muille kirjoittajille.Voi sun mastavalkoista maailmaa. Jos toinen ei ole edes ilmaissut haluavansa mua, miten voisin hänet valita. Jos multa kysytään, oon sydämessäni hänen. Vaikka isossa kuvassa näyttäisi, että edelleen asun jonkun kanssa vielä saman katon alla, valitsen koko ajan arkisissa valinnoissa lojaaliuden häneen. Vaikkei hän edes minua halua. Se, ettei tilannetta ota edes keskusteluun asioiden selvittämiseksi ja edistämiseksi (eikä lähde siihen mukaan sillon kun minä otan) vaan valitsee heitellä yikareita anonyymisti, on lähinnä raukkamaista.
Yhdistelet nyt päässäsi eri kirjoittajia. Tiedän kyllä, ettei hänellä selvästikään ole tunteita.Hän ei varmasti ole täällä. Yrität irl puhua asiasta ja paljastat tunteitasi ja silti hän pysyy vaiti. Selkeästi hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan, joten turhaan kuvittelet häntä anonyymiksikään ja olet usein äksyilemässä ihan muille kirjoittajille.
Hyvää yötä rakashyvää yötä
Temppuja? Sulle on temppuja se, että kerron mikä musta tuntuu pahalta?En jaksa enää temppujasi nainen.
Et ole tarkoittamani temppuilija.Temppuja? Sulle on temppuja se, että kerron mikä musta tuntuu pahalta?
Minä sulle temput näytän, jos oot kaivattuni.En jaksa enää temppujasi nainen.
Tämäpä. Tuntuu että kuolen hitaasti kituen tähän henkiseen tuskaan jonka hän veivaamisellaan teki.Kumpa et leikkis mun tunteilla
Olet siis kohdannut temppuilijanaisen?Tämäpä. Tuntuu että kuolen hitaasti kituen tähän henkiseen tuskaan jonka hän veivaamisellaan teki.