Kolmanneksi pyöräksi. Puoliso voi katsoa välillä ja levähtää.Keskity sitten kumppaniisi. Mitä siihen minua tarvitaan?
Kuka niin tekee?Olen ja varjelen sua. Nuku hyvin.
Hyvää yötä, rakastan sinuaHyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Olet ajatuksissani.
-mopojoppe-
Kerro vielä kumppanillesi tästä haaveilemastasi kuviosta, joka ei tule toteutumaan.Kolmanneksi pyöräksi. Puoliso voi katsoa välillä ja levähtää.
Kuka sai hyvästit?Hyvästi.
Ilkeilijä.Kuka sai hyvästit?
Hyvä, viimeinkin, vaihtamalla paranee, löydät kyllä kivemmanIlkeilijä.
Sinä olet mulle rakas.Hyvää yötä, rakastan sinua
-L-
Kenelle kuvittelit vastaavasi?Hyvä, viimeinkin, vaihtamalla paranee, löydät kyllä kivemman
Hyvää yötä, nuku hyvinVäsy painaa
Oletko "juontaja" (d.rålli-tubettaja), yleinen syyttäjä vai vauvapalstan ankeuttaja? Sivusta tai ehkä savusta.Kenelle kuvittelit vastaavasi?
Edellinen on vain sivullinen kaipaaja, jolla on ikävä kaipaamaansa henkilöä.Oletko "juontaja" (d.rålli-tubettaja), yleinen syyttäjä vai vauvapalstan ankeuttaja? Sivusta tai ehkä savusta.
Dors bienBonne nuit
Toivon sulle kaikkea hyvää, hyvää yötä!Edellinen on vain sivullinen kaipaaja, jolla on ikävä kaipaamaansa henkilöä.
Seuraasi en sitten kelvannutkaan.Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Olet ajatuksissani.
Vastasitko kaivatullesi vai sivusta?Kolmanneksi pyöräksi. Puoliso voi katsoa välillä ja levähtää.
IhanaHaluaisin olla kaivattuni tukena myös vaikeampia hetkinä. Pelkkä ajatus tuntuu silti jo tunkeilevalta, kun ei mitään yhteyttä ole. En näe itseäni osana kaivatun elämää. Miksi sydän siis kaipaa vieläkin?
Ei sitä pidä mennä sinne nenineen missä muut on munineen.Kaikkeen sitä nenänsä huomaa tyrkänneensä. Turhuuksien turhuus.