vierailija
Olet ilkeä.En halua että ajattelet minua lomillasi. Älä tee sitä. Nauti elämästäsi.
Olet ilkeä.En halua että ajattelet minua lomillasi. Älä tee sitä. Nauti elämästäsi.
Kuka?Välillä vaikutat tosi itsekeskeiseltä.
Miehille on.Surku mieli. Sun on tosi vaikea kohdata musta se puoli ja se saa mut todella surulliseksi.
Tuskin sentään. Särkyneen sydämen oireyhtymä on kyllä mahdollista.Mietin voiko surusta tulla syöpä.
Kuinka idioottimainen neuvo rakastuneelle.En halua että ajattelet minua lomillasi. Älä tee sitä. Nauti elämästäsi.
Oot sekaisin.Vai niin. Sinäkö sanelet mitä saan ajatella ja mitä en? Kuten haluat. Siinä tapauksessa en laita enää viestiä mitään kautta.
Häntä estää se kun on perheenisä. Mua ei estä omalta osalta mikään, koska oon sinkku. Mikä mua taas estää on hänen avioliittonsa.Mikä meitä estää?
Tykkään susta.Surku mieli. Sun on tosi vaikea kohdata musta se puoli ja se saa mut todella surulliseksi.
Minkälaiset pakit sait? Ihan suorasanaiset jotka eivät jättäneet mitään spekuloitavaa? Kysyn siksi, että olen ehkä samantyyppisessä tilanteessa, ja ohjekirja taitaa olla hukassa.Naurettavinta on se, että kaikkien niiden pakkien jälkeenkin olin ajatellut jälleen pyytää sua ulos.