vierailija
Kutsun sinua. Tule.Kutsuisitpa joskus.
Miksi vain haaveissa? Mistä se on kiinni?En tiedä, mikä sinä loppujen lopuksi olet minulle. Tällä hetkellä ainakin puoli elämää. Harmi, että se kaikki tapahtuu vain haaveissa.
Hän tietää.Miksi vain haaveissa? Mistä se on kiinni?
Kuka on rakkaasi?Nukuttaa, taidan käydä unelle. Hyvää yötä rakas, hyvää yötä kaipaajat.
Et siis halua, että te tapahdutte. Nykyinen parisuhteesi on tärkeämpi ja arvokkaampi asia, joten haluat säilyttää sen. Siihen sinulla on oikeus. Silti mietin miksi sitten pitää jatkuvasti kaivata.Hän tietää.
Suhdetta ei voi olla, jos toinen ei halua. Tarvitaan kaksi.Et siis halua, että te tapahdutte. Nykyinen parisuhteesi on tärkeämpi ja arvokkaampi asia, joten haluat säilyttää sen. Siihen sinulla on oikeus. Silti mietin miksi sitten pitää jatkuvasti kaivata.
Enkä ole Tosis.Et siis halua, että te tapahdutte. Nykyinen parisuhteesi on tärkeämpi ja arvokkaampi asia, joten haluat säilyttää sen. Siihen sinulla on oikeus. Silti mietin miksi sitten pitää jatkuvasti kaivata.
Mitä olet tehnyt jotta hän tietäisi sun halukkuudesta suhteeseen? Ainakin mun tapauksessa näyttää puhtaasti siltä että hän ei ole siitä lähdössä, vaikka on monet kerrat niin irl vakuutellut.Suhdetta ei voi olla, jos toinen ei halua. Tarvitaan kaksi.
Tehnyt selväksi. Ei kenellekään jäänyt epäselväksi asiat.Mitä olet tehnyt jotta hän tietäisi sun halukkuudesta suhteeseen? Ainakin mun tapauksessa näyttää puhtaasti siltä että hän ei ole siitä lähdössä, vaikka on monet kerrat niin irl vakuutellut.
Niin olisin minäkin ollut. Hän valitsi silti nykyisensä tavalla, joka ei oikein jättänyt varaa epäilyksille siitä kenet halusi ja missä haluaa olla.Olisin jo monta vuotta sitten ollut valmis katsomaan kortit.
Ketä kaipaat?Niin olisin minäkin ollut. Hän valitsi silti nykyisensä tavalla, joka ei oikein jättänyt varaa epäilyksille siitä kenet halusi ja missä haluaa olla.
Voisi tapahtua muuallakin. Oon tosissani. On vain niin älyttömän surullista, ettet halunnut siitä puhuaEn tiedä, mikä sinä loppujen lopuksi olet minulle. Tällä hetkellä ainakin puoli elämää. Harmi, että se kaikki tapahtuu vain haaveissa.
Kaunis nainen.Kuka on rakkaasi?
Miestä. Mulla siniset silmät. Hänellä toisen väriset.Ketä kaipaat?
Vähän loukkaavaa että teet sen täällä kun tiedät, ettei kukaan voi sen perusteella tietää tulla.Kutsun sinua. Tule.