Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valintojani on yritetty ohjaa sillä perusteella missä minua tarvitaan. Valitettavasti missä ja ketkä minua tarvitsevat ei liity siihen mistä tai keiden seurasta nauttisin.
Sama täällä, mm. työvoimahallinto ja kansaneläkelaitos järjestelivät asioita muka edukseni vaikka aiheuttivat lähinnä vahinkoa ja vaikeuksia saadakseen säästöjä, jo edellisten hallitusten aikana.
 
vierailija
Sinä olet varmasti jo nukkumassa. Minulle tämä päivä oli parempi kuin eilinen. Unen kanssa alkaa olla helpompaa ja olotila suht normaali. Ilmeisesti trolli napannut minun uniasiani ja kehitellyt ihan omia juttujaan palstoilla.

Edelleenkään en tiedä mitä ajatella. Toisinaan olen varma että tunnet samoin kuin minä. Toisinaan taas ajattelen että minun täytyy olla hieman sekaisin päästäni kun kuvittelen sinun olevan kiinnostunut.

Minulle tulee ikävä sinua, tiedä taas milloin nähdään. Aion kuitenkin nyt hieman vieroittutua palstalta ja keskittyä muuhun. Olet kuitenkin ajatuksissani ihana. Hyvää yötä ja kauniita unia miehelle.
 
vierailija
Sinä olet varmasti jo nukkumassa. Minulle tämä päivä oli parempi kuin eilinen. Unen kanssa alkaa olla helpompaa ja olotila suht normaali. Ilmeisesti trolli napannut minun uniasiani ja kehitellyt ihan omia juttujaan palstoilla.

Edelleenkään en tiedä mitä ajatella. Toisinaan olen varma että tunnet samoin kuin minä. Toisinaan taas ajattelen että minun täytyy olla hieman sekaisin päästäni kun kuvittelen sinun olevan kiinnostunut.

Minulle tulee ikävä sinua, tiedä taas milloin nähdään. Aion kuitenkin nyt hieman vieroittutua palstalta ja keskittyä muuhun. Olet kuitenkin ajatuksissani ihana. Hyvää yötä ja kauniita unia miehelle.
Sinäkin minun, sinun pitää levätä ja rauhoittua ja pitää huolta itsestäsi. Olet rakas. Hyvää yötä.
 
vierailija
Keiden seurasta sitten nauttisit?
Jos vaikka aloittaisi siitä lähtökohdasta etteivät he lähestyisi minua siinä mielessä kuinka voin olla heille avuksi. Tunnen ja tiedän kenen/keiden seurassa viihdyn ja silloin en ole etsimässä auttajaa vaikka arvostankin yhteistyötä. Minua lähinnä lähestytään avunpyyntöjen kautta, olipa kyseessä kadulla rahanpyytäjä, reittiohjeiden kysyjä tai pahimmillaan ventovieras joka tahtoo minusta suomenkielen opettajan itselleen. Juu. En innostu tutustumaan heihin tippaakaan enempää.
Minä nautin heidän seurastaan joilla on oma itsenäinen elämänsä ja jotka valitsevat viettää aikaa kanssani vapaasta tahdostaan, eivät siksi että tarvitsevat apuani tai tukeani vaikka sitä tarvitessaan saisivat. Tuskin kuitenkaan tarvitsisivat. En minäkään hakeudu kenenkään seuraan sillä ajatuksella voivatko he olla minulle avuksi vaan siksi, että pidän hänestä/ heistä ja viihdyn heidän seurassaan.
 

Yhteistyössä