vierailija
Kunpa asiat selviäisivät, suuntaan tai toiseen. Mutta ratkaisivat joka tapauksessa. Se tarkoittaisi todennäköisesti surua, mutta sekin olisi edistystä jumitilanteeseen.
Tarvitsen sinua monella tapaa. Yksi niistä on sellainen, josta tulemme molemmat tyytyväisiksi.
Täällähän minä. Kuka kysyy ja millaista asiaa? Selailen juttuja toisaalta. Välillä vilkuilen tännekin.Missä Maskottikeisari?
Ai viittaatko taannoiseen keskusteluun JyU:sta? Minä opiskelin Seminaarinmäen kampuksella. Mattilanniemessä kävin ehkä 2 - 3 luentosarjalla, en muuten.Ollaan opiskeltu samalla kampuksella ja varmaan samoihin aikoihin.
Väitän, ettei kukaan järjellä vähänkään varustettu yksilö ole huomannut. EnsinnäkinOotkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
En.Ootkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
Jos tämä oli minulle, niin sitten ehdotan vaan, että otat asian esille oikeassa elämässä. Kyllä minun kanssa pystyy puhumaan ihan mistä vaan. Juuri esim. eräs tuttava paljasti minulle tulleensa ulos kaapista. Sanoin, että en ollut yllättynyt ja että toivon hänen löytävän tasapainon ja rauhan. Olen huomannut, että jokaisella on ristinsä ja jokainen on enemmän tai vähemmän rikki. Voin olla jyrkkä joissain mielipidekysymyksissä, joihin jokainen voi suhtautua mielin määrin, mutta otan ihmisten sisäiset taistelut vakavasti. Niitä on ollut niin paljon itselläkin.Ootkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
Koska on ikäväMiksi te kirjoitatte tänne?
Onko hän kuollut?Koska on ikävä
Kannattaa. Älylaite kiinni ja heti vain menoksi. Ehkä ehdit vetää sitten myöhemmin edes lyhyet nokkikset jossain välissä. Kyllä parissa tunnissakin ehtii jonkin verran palautua.Kannattaako enää mennä nukkumaan, jos herätyskello soi klo 4:15?
Et tainnutTainnut saada nukuttua...