vierailija
Sukunimi on. Omin tän.Rakastan sinua, joka olet aakkosissa kanssani vierekkäin.
Sukunimi on. Omin tän.Rakastan sinua, joka olet aakkosissa kanssani vierekkäin.
NMRakastan sinua, joka olet aakkosissa kanssani vierekkäin.
Milloin olet nähnyt sun kaipaamaa naista viimeksi?En halua vaikuttaa ahistelijalta. Siks en oo sulle viestiä enää laittanut
Kiitos sanoista 🤍 Minulle tämä on totta sitten kun saadaan irl-yhteysKoen suurista suurimpana lahjana sen, että luotit vähän. Sillä tavalla oikeasti. Mä oon tässä.
Äkkiäkös sitä pari kirjainta siirtää.Sekä etu- että sukunimien ekat.
Niin taitaa ollaSukunimi on. Omin tän.
Osuiko tämä vai oliko huti?Rakennuttamaasi taloon?
Luo sitten se kanava.Onhan tämä aika epätoivoista, kun ei ole muutakaan viestikanavaa.
Niinpä, kohta peiton alle täälläkinIhana mennä peittojen alle ja iloita, että on lämmin koti.
Ei pysty. Berliinin muuri on välissä.Luo sitten se kanava.
Vain kaivattu puuttuuIhana mennä peittojen alle ja iloita, että on lämmin koti.
Niin. 🥹Vain kaivattu puuttuu
Niin sinäkin Hyvän yön uniaVoit koska tahansa laittaa viesyiä, jos tuntuu siltä. Armollista yötä, rakas.
Jos olet sen itse rakentanut niin sen itse pystyt myös murtamaan. Sekä vaikka se Berliinin muuri olisi sitten toisen rakentama, tai teidän yhteinen rakennelma, niin muurit on ylitettäviä rakennelmia. Ne ovat siis purettavia.Ei pysty. Berliinin muuri on välissä.
Siihen tarvitaan kahden tahto. Yksi eivät muurit kaadu.Jos olet sen itse rakentanut niin sen itse pystyt myös murtamaan. Sekä vaikka se Berliinin muuri olisi sitten toisen rakentama, tai teidän yhteinen rakennelma, niin muurit on ylitettäviä rakennelmia. Ne ovat siis purettavia.
En siis usko vähääkään että vaikka olisi minkälainen muuri välissä etteikö sitä pystyisi edes hieman horjuttamaan.
Eipä se kuuluisa mainittu Berliinin muurikaan ikuisesti pystyssä ollut.