Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
 
Olen huomannut noin parista kolmestakin eri henkilöstä. Yleensä ei vaan ole ollut riittävän rauhallista paikkaa ja tilannetta, joten ne keskustelut ovat jääneet puolitiehen, vähän sellaisiksi viitteellisiksi. Olen kyllä huomannut, että toisen pinnan alle kätkeytyy jotain, josta hän ehkä haluaisi puhua syvemminkin, mutta olen kokenut, että minun ei kannata udella. Asioiden on saatava tulla ulos omalla painollaan, sitten kun on sen aika ja tilanne on sopiva. En osaa pelkästään tuon perusteella yksilöidä, että kuka "sinä" olet.
 
vierailija
Ootkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
Väitän, ettei kukaan järjellä vähänkään varustettu yksilö ole huomannut. Ensinnäkin
kun aika anonyymejä kiukku ja posiviestejä on aika vaikea ja turhaakin kenenkään tulkita "omakseen" täällä.

Hoitakaa ihmiset ne viestitelynne (irl) henkilökohtaisesti.

Julkisella foorumilla tapahtuvat avautumiset, on lähinnä vain omalle pääkopallenne osoitettuja pakomekanismeja.
 
Ootkohan huomannut, että oon viimeaikoina yrittänyt sanoa sulle oikeassa elämässä asioita, jotka yleensä kirjotan vaan tänne. Oli kyse sitten harmituksesta tai positiivisesta tunteesta.
Jos tämä oli minulle, niin sitten ehdotan vaan, että otat asian esille oikeassa elämässä. Kyllä minun kanssa pystyy puhumaan ihan mistä vaan. Juuri esim. eräs tuttava paljasti minulle tulleensa ulos kaapista. Sanoin, että en ollut yllättynyt ja että toivon hänen löytävän tasapainon ja rauhan. Olen huomannut, että jokaisella on ristinsä ja jokainen on enemmän tai vähemmän rikki. Voin olla jyrkkä joissain mielipidekysymyksissä, joihin jokainen voi suhtautua mielin määrin, mutta otan ihmisten sisäiset taistelut vakavasti. Niitä on ollut niin paljon itselläkin.
 

Yhteistyössä