En vastannut kenellekään.vastasit ilmeisesti mulle muttet kuitenkaan ”mulle”, koska en tunnista tuosta itseäni, hänelle pitäisi olla ihan selvää, että toivon tapaamista, oon tuonut sitä jatkuvasti esille eri tavoin ja toivon sitä edelleen
Mun kaivattu on ehkä saattanut toivoa myös. Periatteessa. Käytännössä ei koskaan tee asialle mitään.vastasit ilmeisesti mulle muttet kuitenkaan ”mulle”, koska en tunnista tuosta itseäni, hänelle pitäisi olla ihan selvää, että toivon tapaamista, oon tuonut sitä jatkuvasti esille eri tavoin ja toivon sitä edelleen
Kuuluu aika huonoa. Ikäviä juttuja jonossa ja sinä vielä lisäsit kirsikan kakun päälle. Olen todella surullinen.Mitä sulle kuuluu ja missä mennään?
Eikö periaatteessa tuollaisissa tapauksissa, noin niin kuin ihan käytännön kannalta se ole vain jommasta kummasta osapuolesta kiinni.Mun kaivattu on ehkä saattanut toivoa myös. Periatteessa. Käytännössä ei koskaan tee asialle mitään.
Ahaa okEn vastannut kenellekään.
Housuissas on köppäänen.Onpas täällä köppäänen tunnelma.
Niin. Ja kun mulla on vaikea hetki, missä silloin olet?Olet ollut mulle tietämättäsi sellainen supertsemppari. Kiitos.
Kun on itse kyllin monta kertaa ollut aloitteellinen, on välillä toisen vuoro. Ahdisteluksi sitä kai muuten voitaisiin kutsua.Eikö periaatteessa tuollaisissa tapauksissa, noin niin kuin ihan käytännön kannalta se ole vain jommasta kummasta osapuolesta kiinni.
Ja mikäs sinä olet? 180cm lihaksikas, päivittynyt adonis?Kaipaan tervepäistä, intohimoista, nuorta, hedelmällistä, sivistynyttä, tatuoimatonta, hoikkaa, kurvikasta, naisellista, avointa, uskollista jne. naista. Ei sellaisia ole. Ei ainakaan Suomessa, jossa on vain läskejä lorttoja ja mt-potilaita.
Ai se olikin maskottikeisari, jaahas. Ei löydy lapsia, ei tatuointeja ja ihan hoikkakin olen. Kuten hyvin tiedät.Jaaha, sieltä heti yksi tatuoitu pötikkämallia oleva yh triggeröityi. Yllätys.
En tiedä tuollaista naista.Ai se olikin maskottikeisari, jaahas. Ei löydy lapsia, ei tatuointeja ja ihan hoikkakin olen. Kuten hyvin tiedät.