Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kauniita unia kaivatulleni. Ilmeisesti jotain syysväsymystä pukkaa, ihan tuntuu olevan veto poissa. Toisaalta vauhtia on piisannut viimeaikoina, joten pieni rauhoittuminen ja käpertyminen syys-ja talvihorrokseen ehkä sallittakoon. Olet ajatuksissani. Toivottavasti nähdään pian. Minulla on ikävä sinua, vaikka et varmasti sitä uskoisikaan. n-m
 
vierailija
Ei multa tarvitse salata mitään, päin vastoin jos on huoliakin niin nekin voi kertoa
Ei minulla ole mitään puhuttavaa. En vaan jaksa tätä maailmaa enää. Ei liity kaivattuuni millään tavalla. En vaan enää jaksa. Ehkei minua enää huomenna ole tässä maailmassa. Ehkei ensi viikolla. Ehkei ensi kuussa. Eikä kyse masennuksesta. En saanut lääkärin testeissä edes lievää masennusta esille aikoinaan. En vaan jaksa. Mitä mieltä silloin on enää olla olemassa. Kun tuntee elämässään paremmaksi sen, että kaikki vaan loppuu. Ei nämä ole huolia. Ei ole huolia. En vaan jaksa enää tätä maailmaa.
 
vierailija
Ei minulla ole mitään puhuttavaa. En vaan jaksa tätä maailmaa enää. Ei liity kaivattuuni millään tavalla. En vaan enää jaksa. Ehkei minua enää huomenna ole tässä maailmassa. Ehkei ensi viikolla. Ehkei ensi kuussa. Eikä kyse masennuksesta. En saanut lääkärin testeissä edes lievää masennusta esille aikoinaan. En vaan jaksa. Mitä mieltä silloin on enää olla olemassa. Kun tuntee elämässään paremmaksi sen, että kaikki vaan loppuu. Ei nämä ole huolia. Ei ole huolia. En vaan jaksa enää tätä maailmaa.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Mutta jos elämään tulee lisää hyviä asioita, niin silloin koko kokemus maailmasta voi muuttua
 
vierailija
Ei minulla ole mitään puhuttavaa. En vaan jaksa tätä maailmaa enää. Ei liity kaivattuuni millään tavalla. En vaan enää jaksa. Ehkei minua enää huomenna ole tässä maailmassa. Ehkei ensi viikolla. Ehkei ensi kuussa. Eikä kyse masennuksesta. En saanut lääkärin testeissä edes lievää masennusta esille aikoinaan. En vaan jaksa. Mitä mieltä silloin on enää olla olemassa. Kun tuntee elämässään paremmaksi sen, että kaikki vaan loppuu. Ei nämä ole huolia. Ei ole huolia. En vaan jaksa enää tätä maailmaa.
Kuule, soittaisit huomenna terveyskeskukseen. Vaadi apua, aina on jotain tehtävissä että olo paranisi. Olet varmaan masentunut, mutta siitäkin voi selvitä.
 

Yhteistyössä