Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi julkisesti somessa? Eikö todella ollut miestä sanomaan, että kiinnostukseni on muualla? Tiesit tunteeni. Ja kuvittelet vielä tuolla tyylillä mun luottavan suhun jatkossakin?
 
vierailija
Mä en enää usko, että järjestyy. Todellisuus on nyt törmännyt mua kasvoihin. Koskaan sulta ei löytynyt aikaa mun asialle. Koskaan se ei ollut tarpeeksi tärkeä. Koskaan ei llytynyt aikaa sille juttelulle tai edea ulkoilulle yhdessä. Aina kun musta on kyse, sulla on tosi kiire ja väsy.. Ei ehdi, ei pysty ei kykene. Vaikka se tarkottais kesken hyvin henkilökohtaisen keskustelun ulos kävelemistä. Vastaa itsellesi rehellisesti kysymykseen, minkä arvon itse ajattelisit toisen sulle antavan jos roolit olis toisinpäin?
 
vierailija
Mä en enää usko, että järjestyy. Todellisuus on nyt törmännyt mua kasvoihin. Koskaan sulta ei löytynyt aikaa mun asialle. Koskaan se ei ollut tarpeeksi tärkeä. Koskaan ei llytynyt aikaa sille juttelulle tai edea ulkoilulle yhdessä. Aina kun musta on kyse, sulla on tosi kiire ja väsy.. Ei ehdi, ei pysty ei kykene. Vaikka se tarkottais kesken hyvin henkilökohtaisen keskustelun ulos kävelemistä. Vastaa itsellesi rehellisesti kysymykseen, minkä arvon itse ajattelisit toisen sulle antavan jos roolit olis toisinpäin?
vastasit ilmeisesti mulle muttet kuitenkaan ”mulle”, koska en tunnista tuosta itseäni, hänelle pitäisi olla ihan selvää, että toivon tapaamista, oon tuonut sitä jatkuvasti esille eri tavoin ja toivon sitä edelleen
 

Yhteistyössä