Se ei ole alkuunkaan totta, mutta ajattelen itse asiassa sinun tehneen juuri niin.Ainakin tiedän nyt, ettei mikään kaunis viesti ollut koskaan sinulta. Et kauniisti koskaan puhunutkaan. Pelkkiä rooleja.
Niin mäki suaVoisin halailla sua koko yön
Jos on tosi kyseessä, niin se varmasti sanotaan suoraan? Koska on tosi kyseessä. Muuten voi olettaa että ei todellakaan ole.Sä heittelet siis tollasia alatyylisiä 'se aika kuusta' - juttuja, etkä tajua, että mulle tässä oli aina tosi kyseessä.
En mä edes tiedä kuka sä oot.Sä heittelet siis tollasia alatyylisiä 'se aika kuusta' - juttuja, etkä tajua, että mulle tässä oli aina tosi kyseessä.
SöpööHali(/u)nalleni..
Kiitos. Sä oot niin kultainen ja ihanaOlen tällä hetkellä maalla ja päivystykseen olis aika matka, mut onneksi
olotila paranee koko ajan. Ei juurikaan säre tällä hetkellä.
Taidan käydä nyt nukkumaan kun viime yö meni kipuilessa.
Sulle kuitenkin vielä muutamat lämpöiset halit halipulaan ja suukot tietty.
On kiva tietää, että sulla on kaikki hyvin.
Sitä olen toivonutkin.
Olet ajatuksissani.
Nuku hyvin. Hyvää yötä.
Täällä nyt vaan joku trolli leikkii kaipaavansa kaikkia maailman kaivattuja. Siten.Mitäköhän se trollaaminen on pitänyt sisällään? Miten tunteet trollataan?
Joo ja se trolli ei ole ainoastaan täällä. Aika vakkari parilla muullakin sivustolla.Täällä nyt vaan joku trolli leikkii kaipaavansa kaikkia maailman kaivattuja. Siten.
Ja on sanottu.Jos on tosi kyseessä, niin se varmasti sanotaan suoraan? Koska on tosi kyseessä. Muuten voi olettaa että ei todellakaan ole.
Täällä päätit kysyö? Pahoilla mielin.Millä mielin oot?
?Täällä päätit kysyö? Pahoilla mielin.
Huomenta.Kiitos. Sä oot niin kultainen ja ihana
Hyvä että särky helpottanut. Oot mun ajatuksissani aina. Halauksia ja suukkoja