Anonyymien viestejä vain. Kovin erikoista olisi, jos kaivattuni jotain vastaisi tunnistaen minut ja varsinkin, kun hän ei ole kiinnostunut. Kirjoittelen kyllä oikeasta elämästäni täysin totuuden mukaisesti näitä lyhyitä mitä laitan. Hän silti tuskin minua niistä tunnistaisi.Kysymys: oletko löytänyt ketjusta viestin sinulle?
Vain anonyymejä kommentteja. En ainoatakaan sellaista, josta lähettäjän voisi tunnistaa. En kyllä ole olettanutkaan, että sellaisia tulisi. En usko kenenkään kaipaavan minua eroottis-romanttisessa mielessä.Kysymys: oletko löytänyt ketjusta viestin sinulle?
Mikä on etunimesi Maskottikeisari?Vain anonyymejä kommentteja. En ainoatakaan sellaista, josta lähettäjän voisi tunnistaa. En kyllä ole olettanutkaan, että sellaisia tulisi. En usko kenenkään kaipaavan minua eroottis-romanttisessa mielessä.
Mä olen rekkautunut nimimerkillä sen takia, ettei oikeaa nimeä tarvitse sanoa. Minut tuntevat kyllä tunnistavat minut helposti.Mikä on etunimesi Maskottikeisari?
Ymmärrän.Mä olen rekkautunut nimimerkillä sen takia, ettei oikeaa nimeä tarvitse sanoa. Minut tuntevat kyllä tunnistavat minut helposti.