Leikkejä? Tiedätkö jutella mä yritin. Monestikin. Sulla ei ollut sanottavaa.En jaksais näitä leikkejä, mielummin juttelisin sun kanssa ihan oikeasti..
Missä?Leikkejä? Tiedätkö jutella mä yritin. Monestikin. Sulla ei ollut sanottavaa.
leikkejä, siis kun tiedän kenen kanssa juttelen, jotkut jutut vaan hämmentää lisää..Leikkejä? Tiedätkö jutella mä yritin. Monestikin. Sulla ei ollut sanottavaa.
Muako kaivattuni!Sua mä suren eniten.
No kenen kanssa?leikkejä, siis kun tiedän kenen kanssa juttelen, jotkut jutut vaan hämmentää lisää..
Viimeisimmäksi irl somessa, jossa ihmettelin, ettei asioista voi jutella. Sitä ennen ajan saatossa vaikka missä. Myös kasvokkain.Missä?
Erään kauniin ihmisen, asuu tuossa lähellä, vaaleat hiukset..No kenen kanssa?
Not meViimeisimmäksi irl somessa, jossa ihmettelin, ettei asioista voi jutella. Sitä ennen ajan saatossa vaikka missä. Myös kasvokkain.
Olen brune.Erään kauniin ihmisen, asuu tuossa lähellä, vaaleat hiukset..
Ja vähän muutakin….Turhauttaa
Saatat nykyään olla.Olen brune.
Jos joku on sua halunnut, niin kyllä se suree ja harmittelee niin kauan kunnes saa haluamansa.Ei mua kannata surra.
Noh, se nyt olis maailman seitsemäs ihme.Jos joku on sua halunnut, niin kyllä se suree ja harmittelee niin kauan kunnes saa haluamansa.
Onnea, voitit juuri typerimmän kommentin palkinnon.Ei mua kannata surra.
En ole koskaan ollut blondi. Väärä ihminen siis.Saatat nykyään olla.
Tulehan käymään täällä niin katsotaan,En ole koskaan ollut blondi. Väärä ihminen siis.