vierailija
Huomenta.huomenta
Huomenta.huomenta
Kiitos. Voi miten ilahduin viestistäsi. Mukavaa päivää sullekinHuomenta.
Itsekin olet kultainen kun välität. Kiitos.
Nukuin hyvin, kaikki hyvin. Lämpöisellä ajatuksella sua ajatellen, halaten ja suukkotellen.
Mukavaa päivää.
Kiitos kysymästä. Ehkä tästä selvittiin säikähdyksellä. Tällä herkellä ei särje juuri yhtään. Yes!. Tekee mieli halata sua nyt hellästi ja pitkään.Vielä mun kullalle pitkä lämmin halaus ja suukkoja
Toivottavasti särky ei oo pahentunu. On ikävä sua
?Sua mä suren eniten.
Hänellä on kyllä tiedossa. Minä tykkään hänestä, hän ei samalla tavalla minusta. Totesi asian ja lopetyi yhteydenpidon. Siinä se.
Et auta. Usein et edes jaksa kuunnella.Sano jos jotain huolia, autan kyllä jos on jotenkin mahdollista..
Ok, joku muu sitten.Hänellä on kyllä tiedossa. Minä tykkään hänestä, hän ei samalla tavalla minusta. Totesi asian ja lopetyi yhteydenpidon. Siinä se.
Kyllä jaksan, mutta vaikea on jos ei pysty kasvotusten tai muuten henkkohtEt auta. Usein et edes jaksa kuunnella.
Ksvokkaisia on ollut ne tilnteet, joista olet lähtenyt pois.Kyllä jaksan, mutta vaikea on jos ei pysty kasvotusten tai muuten henkkoht
Me ei olla tavattu hänen kanssa aikoihin, joten en ole lähtenyt, ei ole minusta kyse siisKsvokkaisia on ollut ne tilnteet, joista olet lähtenyt pois.