Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Alkuperäinen kirjoittaja Naone:
Juu ette ole yksin.

Kun meille se "vahinko" tuossa huhtikuussa kävi, ja olin satavarma, että olen raskaana, niin meinasin oksentaa silkasta pelosta ja paniikista.
Siis mulla oli ihan sama juttu, vaikka mitään vahinkoa ei ollut käynytkään, ihan yritettiin oikeesti. Silti Tokan yk:n testiä tehdessäni vapisin vaan enkä uskaltanut katsoa sitä testiä. Toivoin ja pelkäsin ihan he.vetisti että olis ollut plussa.
 
Eipä kestä Ada! Ihan kiva huomata, että täällä todella pohditaan asioita monelta kantilta. Elämänmuutos lapsen synnyttyä on kumminkin aivan valtava ja on tosiaan hyvä valmistautua siihen, ettei kaikki olekaan välttämättä yhtä onnea ja autuutta. Kyllä siinä välillä on hermot kireällä ja ottaa päähän. Toisaalta tuntee itsenäsä riittämättömäksi ja huonoksi, kun välillä huutava lapsi repii hermoja. Välillä sitten taas tuntuu aivan mahtavalta kun vauva vaikkapa väläyttää ensimmäisen hymynsä, niin sitä on ihan onnensa kukkuloilla. No, kyllähän nämä tunnemyllerrykset kuuluvatkin asiaan. On se ehdottomasti kumminkin sen arvoista! =)
 
juuh Kuman rauhallinen olo, mutta silti hiukan pelottaa, mutta tosin en osaa eritellä mikä tässä pelottaa... Psyyke kun muutenkin tekee tepposiansa mulle tänään. Muka ollut paha olo siis yökättönyt, ja muka pitänyt olla niin herkkis että, (okei tuli töissä itkettyä ihan syyttä, no onneksi vain pomon nähden). hiukan on outoa olo plääh en mä osaa selittää... Toisalta oon satavarma et menkat alkaa :) toisaalta taas ei tunnu yhtään siltä. Tämä aika kuusta on yhtä piinaa, mut ku kuitenkin toisaalta on ihan rauhallinen fiilis. Joo mä oon vaikee tällä hetkellä.
 
Lähes kolmekymppiset :heart:

Perjantaina 14.6.07

Tiinu-78............28..........kp 8/n. 28.............yk 9
Unico.............. 27...........kp 1/28................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...........yk 4
Kvart över........28..........kp 7/29-34...........yk 4
Veera80............27.........kp 12/28................yk 3
Taimi................29..........kp 26/27-36..........yk 3
Postimestari......29.........kp 22/26..............yk 1
Ada..................28.........kp 35/25-28..........yk 1
Naone...............29......................................yk 1
Joanna..............26......................................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............29.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Heksamiina.......29..........kp 32/28..............yk 4
Olkku................28.........kp 43/ ?.................yk 1
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)


Milloinkas Ada ajattelit testata? Mä nyt siirsin Pupuvaimon plussaneisiin, kun se kertoi tuolla viikopinossa. Ettei turhaan roiku tuolla huhuilupinossa.

Muoks. Taimin yykoot :)
 
Heippa,
Nyt löysinkin juuri sopivan pinon. Olen siis 28 vuotta ja aletaan ensimmäistä yrittämään syksyllä. Ja vauvakuume on niin kova että sydäntä raastaa. Ja mitä kovemmaksi se tulee sitä enemmän pelkää että niitä ei tuukkaan. Mutta rennoilla mielin mennään kuitenkin eteenpäin. Ei malttais odottaa että pääsee tänne jännäilemään omien tuestailujen kanssa. Olen jo muutaman viikon jännäillyt toisten puolesta ja sitä jotenkin osaa elää toisten iloissa ja suruissa mukana tällä palstalla, ku tuntuu että kaikilla on samat unelmat ja pelot. "Oikeessa elämässä" yritän olla hiljaa lapsentekosuunnitelmista, ettei liikaa sitten kysellä millon niitä alkaa tulemaan. Vaikka kysellään sitä jo nyt ihan ahdistukseen asti |O Jepjep. Suuret onnittelut kaikille plussanneille :flower: ja tsemppiä kaikille tuleville plussaajille ;)
 
tervetuloa pilvilinna :wave:
en minäkään oo "oikeassa elämässä" kenellekkään puhunut vauva jutuista. miehen kanssa nyt tietysti mutta en muille juurikin sen takia että koskas ja koskas tulee. kun ei ole mitään takeita siitä että tulis edes raskaaksi... :( ei ole ikinä vahinkoa käynyt vaikka välillä on jäänyt parikin pilleriä ottamatta yms. eikä näemmä heti ainakaan tärppää
Unicolle osanottoni :hug:
 
Huh kuinka jännittää... kisuvaavit tulee tänään! Tuskin maltan odottaa. Tai mies lähti hakemaan niitä meidän molempien syntymäpaikkakunnalta ja on niiden kans yön kotonaan ja tuo ne tänne meille huomenna. En päässy mukaan hakumatkalle kun meen huomenna töihin. Kaikki on hankittu valmiiks ja odottaa pieniä villejä karvapalloja. :p
 
Edelleen huhuilen tietojeni päivitystä, eli yk 3 minun kohdalla, jostakin syystä tuo yk2 on siellä nyt toista kiertoa. Tai sit joku vois kertoa miten toi päivitys tehdään niin voisin itsekin päivittää. :) Mä kun en oo vielä käsittäny miten toi kopiominen onnistuu... :ashamed:

pahoittelut Unico! :hug: Uutta mahdollisuutta kohti!

toivo79. ihanaa kun saatte kisut kotiin! Munkin tekis mieli ottaa kissa mut mies ei halua kerrostaloon ottaa... :(

Tervetuloa pilvilinna!

Olipas ihanaa että pupuvaimo oli vihdoin plussannu! Onnittelut!!! :flower: :heart:
 
voit taimi päivittää listan niin että maalaa hiirellä lista jonka haluat päivittää paina hiiren oikeella ja valitse kopioi hiiren vasemmalla, mene tähän viestin kirjoituskohtaan ja klikkaa hiiren vasemmalla niin että kursori vilkkuu tässä valk. kirjoitusruudussa, klikkaa hiiren oikealla ja valitse liitä ja klikkaa sitä hiiren vasemmalla. Kun teksti on kopioitu tekstin kirjoitusruutuun voit muokata omat tietosi ja sit vaan paina vastaa...
 
Lähes kolmekymppiset

Perjantaina 14.6.07

Tiinu-78............28..........kp 8/n. 28.............yk 9
Unico.............. 27...........kp 1/28................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...........yk 4
Kvart över........28..........kp 7/29-34...........yk 4
Veera80............27.........kp 12/28................yk 3
taimi................29..........kp 25/27-36..........yk 3
Postimestari......29.........kp 22/26..............yk 1
Ada..................28.........kp 35/25-28..........yk 1
Naone...............29......................................yk 1
Joanna..............26......................................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............29.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee:

Heksamiina.......29..........kp 32/28..............yk 4
Olkku................28.........kp 43/ ?.................yk 1
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)


Kiitos toivo79! :flower: =) ja olikin käyny jo vissiin kans tekemäs muutoksen, mut oli pakko kokeilla noita ohjeita! :)

Mul nousi eilen lämmöt, joten olen ovistellut tod.näk. 23 pv joten tää kierto menee pisimmän mukaan. Toisaalta se on ihan hyvä kun ens viikko ollaan lomalla, niin eipä ainakaan täti häiritse lomailua.

Nyt pitää mennä kattoon tota neiti Marplea ykköseltä!
 
Moikka :wave:
Kävin kuulumisianne lukemassa... Tein myös tuon sexratio-testin ja sen mukaan 65% poika ois tulossa. Vai päteeköhän se, kun on jo raskautunut ;)

Eka äitiysneuvola ois ens viikolla ja alkuraskauden ultran varasin yksityiselle 28. päivä. Siihen saakka pitää jänskätä... Mun olo on edelleen ihan hyvä, mitä nyt väsyttää ja mahaa turvottaa älyttömästi ja välillä aina nipistelee. Piti tänään töissä availla nappeja vaivihkaa, kun housut puristi niin kovasti :LOL:

Mitäs, Adalla ainakin alkaa päivät jo olla pitkällä, koskas ajattelit testailla?

Pahoittelut Unicolle tädistä, eikun uutta yritystä kehiin =)

Ja onnea toivolle karvaisesta perheenlisäyksestä!

Plussatuulia teille puhaltelen ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

t. Piipi ja pieni 7+0
 
heippa!
ja taas taytyy toivottaa uudet tervetulleeksi :flower: Mukavaa, etta viihdytte taalla meidan kanssa =)
Mulla alkais ensimmainen yk olla loppusuoralla ja taytyy myontaa etta vahan janskattaa, mita ensi viikko tuo tullessaan. Tuntemukset on sellaiset, etta saattais vaikka olla tarpannytkin, jotenkin kummallinen olo ollut tiistaista asti. Mutta, kuten arvon sisaret tiedatte, saattaa osa oireista olla mielikuvituksen tuotetta :LOL: no, ensi viikolla selviaa.
Pahoittelut Unico negasta, toivottavasti ensi kuussa parempi onni!
Kivaa, Piipi kun viela kayt taalla meita tervehtimassa ja kuulumisia kertomassa, toivon sulle paljon onnea ja tsemppia odotukseen
:hug: me muut tullaan taalla perassa.
Nyt lahden tasta valmistautumaan iltaa varten: on pari kaveria tulossa kylaan ja syomaan. (ja ehka juomaankin hiukan..) :p
mukavaa viikonloppua!
 
Perjantaina 14.6.07

Unico.............. 27...........kp 1/28................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...........yk 4
Kvart över........28..........kp 7/29-34...........yk 4
Veera80............27.........kp 12/28................yk 3
taimi................29..........kp 25/27-36..........yk 3
Postimestari......29.........kp 22/26..............yk 1
Ada..................28.........kp 35/25-28..........yk 1
Naone...............29......................................yk 1
Joanna..............26......................................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............29.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee:

Heksamiina.......29..........kp 32/28..............yk 4
Olkku................28.........kp 43/ ?.................yk 1
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)


Poistin itseni listasta. Turha seurata kp:iä, kun mitään ei kuitenkaan tapahdu. Simppatestin tulos tulee pahimmassa tapauksessa vasta parin kuukauden päästä ja vasta sitten päästään jonottamaan jatkotutkimuksiin. Jos sen ajan saisi vaikka ennen joulua, niin pääsisi oikeasti yrittämään.

Ei oo hätäsen hommaa todella.. :'(
Siirryn ehkä enemmän tuonne lapsettomuuspuolelle, ainakin lukemaan juttuja. Toivottavasti kenenkään ei tarvitse seurata perässä! :wave:
 
Moi! Joo aika menee kisuvaaveja hoitaessa kuin siivillä. Eilen tulivat. Tykkäävät nukkua tuolla sohvan alla perimmäisessä nurkassa jostain syystä. Ensin ne ravaa täällä pää kolmantena jalkana ja leikkii noilla leluilla mitä niille on ostettu ja sitten simahtaa yhtäkkiä. Joka kerta ne on käyny pissalla ja kakalla hiekkalaatikossaan, ei yhtään vahinkoa oo tullu. Saa nähdä onko huomenna tullu kun mennään molemmat töihin ja ne jää päiväks keskenään. Ihan säälittää jättää ne tänne, ois pitäny ottaa pari päivää äippälomaa töistä! Ne syökin ihan ok aika vähän kerrallaan. Toinen ei oikein juo joten sitä pitää vähän vahtia. Ne on tuolla sohvan alla vielä vähän hmoilasena kun mun vanhemmat ja isosisko 3 ja 2 vuotiaiden poikiensa kanssa kävi täällä kylässä. Vähän raukat pelästyivät kun tuli yhtäkkiä tupa täyteen äänekästä porukkaa. Palaillaan.
 
pilvilinna: tervetuloa joukkoomme :)
Tiinu-78 :hug: ja voimia odotteluun.
Toivo: sula sitten touhua riittää :) joko kuvia on ? saako niitä tänne nähtäväksi? kun ne rääpäleet on varmasti aivan ihanan suloisia (lisäämään kuumeilua vaikka sitä on jo ennestää kovasti)

Mitäs mä ajattelin oman mielen rauhan vuoksi testata aamulla ;) okei menkat tuli ja meni öö 2 päivää oudot ja vuotoa oli reilusti vähemmän kun normaalisti. No ainakin sa avarman vastauksen vaikka olisin kuin vainoharhanen tahansa ;) ja kun noita nyt tuolla kaapiss aon niin pakko kai :) Juuh et oli paha paha ostaa kaappiin valmiiksi... No se on pieni hinta mielenrauhasta
 
Toivo: kyselit kisujen rokotuksista jossain vaiheessa... olis hyvä myös leikkauttaa kisunpennut vaikka vaan oli sisälläkin (säästää pidemmänpäälle omia hermoja) ja täälläpäin ainakin eläinsuojeluyhdistys tekee "leikkauskamppanjoita" missä leikkaukse on halvempia mutta nartun leikkaus on noin 60-75e ja rokotukset noin kympin päälle. oon omille ottanut rokotukset ainakin tolloin kun leikataan. kun jo valmiiksi ell luona ja rauhotettu. kun ell tulee käymään kotona niin kisuista ei näy ees hännänpäätä :)
onnea kisuvauvoista =)

itse kanssa olin viime kk ennen kun jakomielitautinen, halusin mut kuitenkin pelkäsin miten käy. mutta ehän sitä sitten oo tullut tärpättyä.
ottaa kyllä naisen päälle kun ei tärppää... :headwall:
 
Ada
Ahaa, jahaa, mä en osaa lukea tuota meidän listaa oikein tai en ole ilmoittanut kiertopäiviä oikein... Nyt kun katson kalenteria, niin ollaan menossa [/b]kp 11/28 yk 2 Mun kierto vaihtelee 25 ja 28 päivän välillä, mutta on useinmiten 28, joten sovin nyt itseni kanssa että kierto on 28 jos se jotenkin vähentäisi kierron loppupuolen sekoamispäiviä ;)

Ryhdyn myös päivittämään listaa, kunhan nyt opin ensin lukemaan sitä oikein :wave:

Olen ollut matkoilla, ja luin vasta usean päivän viestit. Omalta osaltani
kiitos hyvästä ramppikuume- ja jakomielentauti keskustelusta!Teidän juttujen lukeminen jotenkin tyynnyttää mieltä. Voi todeta että "asiaan kuuluvaa hötkyilyä" :hug:

Tämä on loistoketju!!! Hei vaan
Pilvilinna ja tervetuloa mukaan!

Jatko-jakomielentauti ja sen oireet:

Tulin kotiin viime yönä ja huomasin että minua hakee lentokentältä miestäni muistuttava ujo cockerspanieli. Ajattelin että ehkä hän on saanut mustasukkaisena ihmisenä epävarmuuskohtauksen, enkä kiinnittänyt sen enempää huomiota. Menimme kotiin ja kokeilimme onko sänky kunnossa. Ja voi hyvänenaika - mieheni on siirtynyt taas keskeytyslinjalle. Pitikö se jättää yksin miettimään, koska sehän mietti... :LOL: Ei olla vielä ehditty varsinaisesti puhua asiasta mitään, mutta olen jo maalaillut skenaariot mieheni perääntymisestä mieleeni ja omasta vauvakuumeen laskusta ei ole enää merkkiäkään. :eek:

Nyt mä menen lenkille ja päätän siellä aloitanko keskustelun halauksella vai lekalla. Nyt tuntuu että lekalla...

 

Yhteistyössä