Juu niinhän se kumminkin tahtoo olla, että vaikka sitä kuinka varautuu pitkään yrittämiseen, niin varmasti on aina kummikin pettynyt menkkojen tuloon.
Yritin tuossa aikaisemmin jo kirjoitella tänne kahvitauolla, mutta tökki niin tolkuttomasti, että hävis tekstit siinä samassa kun sivu vaan jumahti. tosi ärsyttävää!
Kurja kuulla postimestari tädin tulosta! Mulla olisi sellainen veikkais, mitä tuohon maidon tulemiin tulee, että voisikohan olla psykosomaattista? Tarkoitan siis, että kun kovasti toivoo ja yrittää raskautta, niin kehokin sitten oirehtii sen suuntaisesti. Se selittäisi myös nuo tuntemukset alavatsassa jne. On mulla toinenkin veikkaus, mutta kuten Ada tuossa jo aiemmin totesikin, niin mitäpä se jossittelu nyt tässä auttaa. Eteenpäin vaan kohti seuraavaa yrityskertaa!
Mulla muuten tuli esimaitoa rinnoista silloin raskauden aika loppuvaiheessa puristaessa (olisiko ollut vika kolmannes...) ja tulee itse asiassa vieläkin, vaikka imettämisen olen lopettanut kokonaan jo 4 kk sitten. Olen kyllä kuullut, että joillain on tullut maitoa jo aika raskauden alussakin. No se siitä.
Jee, mukavaa kun juhannus tulee. Me suunnataan huomenna mökille ja tarkoitus olisi lopettaa työt jo puolen päivän aikaan, jotta pääsis kaikkein pahimman ruuhkan alta pois. Pitäis pakkailla tänään jo valmiiksi mahdollisimman paljon. Mitä suunnitelmia teillä on juhannukseksi?