Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Mahtuisko mukaan? :)

Ikää tulee kesällä 29, miehellä vuoden enemmän. Vauvaa yrittetty saada alulle viime kesästä asti. Kierrot on heitelleen 25-103, enkä ole vielä kertaakaan bongannut ovulaatiota. Nyt on menossa vasta yk 8 pitkistä kierroista johtuen... Terolutit on olleet käytössä 11/07-1/07 ja 3/07-> ja kierto pysyy aisoissa vain niillä. Kesäkuussa saadaan lähete lapsettomuustutkimuksiin.

Palstailen aktiivisemmin toisella vauvapalstalla, mutta näitäkin juttuja on tullut seurattua.. =)

Eli listaan voi lisätä

tiinu-78..........28..............kp 14/n. 28..................yk8
 
Terve,
Ja tervetuloa Tiinu! aina mukaan mahtuu yksi kriteerit tayttava :flower:
Mulla on tanaan raastava vasymys. Ma ja kaksi mun kaveria vietettiin kunnon tyttojen iltaa eilen meilla, juotiin pari pulloa viinia ja syotiin. Mahtavaa! onkin kauan kun olen nauranut ihan vedet silmissa :LOL:
Nyt sitten nukuttaa, vaikkei krapula olekaan. Ja eilen tuli sitten tati kylaan, eli tanaan on kp1 taas.. Positiivista on, etta kierto on nyt kummallakin luomukerralla ollut 26 paivaa, eli voi jotenkin yrittaa sen oviksen bongata, vaikken kylla ole kummassakaan kuussa tuntenut mitaan erikoista, saati sitten nahnyt limaa, ehkapa mulla ei ovista ole ollutkaan, tutkailen tilannetta.
Ulkona paistaa aurinko, pitais kai tasta yrittaa jonnekin pain suunnata.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
Piipi: tuliko tati vai paasitko testaamaan??
 
moikka! viikonloppu vietetty ja huomenna paluu arkeen edessä. Käytiin lauantaina meidän kisuvauvoja katsomassa ja ne oli ihan syötävän suloisia. Saadaan ne jo juhannuksena! Olivat oppineet sisäsiisteiksi ja pikkuhiljaa aloittelivat syömään oikeaa kissanruokaa, vilkkaita ja uteliaita olivat.

Anopin ja appiukon luona oltiin myös kylässä ja keskusteltiin eilen illalla tupakoinnista ja sen lopettamisesta. Appiukon kans ollaan molemmat lopetettu polttaminen niin anoppi totes että hän on päättänyt että hän lopettaa sitten tupakoinnin kun saa ensimmäisen lapsenlapsen. Voiskos sitä enää sen suoremmin vihjata... =) Mieheni ei ole koskaan polttanut.

Hauskaa viikkoa kaikille, ainakin helteitä on luvattu. Toivottavasti tää keskustelu kävis hieman vilkaampana. B)
 
Moikka, toivottavasti on kaikilla ollut mukava viikonloppu! Hyvältä kuulostaa ainakin Toivon kissavauvat!

Mulla oli tänään tosi kiva päivä. Käytiin kaverin kanssa juoksemassa Naisten Kymppi ja menin nopeammin kun olin ajatellut. Kivaa! Ihan sairaan hyvä keli oli, kuuma kyllä välillä. Koitoksen jälkeen mentiin sitten meijän miesten ja muutaman muun kannustajakaverin kanssa syömään hyvä lounas ja juomaan pari terassiolutta. Mukavaa oli! Ja nyt on naama taas ihan palanut (kun en mä tietenkään taas tajunnut sitä aurinkorasvaa laittaa, prkl) ja olkapäät myös kun juoksin topissa. Hitsi, toivottavasti muuttuisivat yön aikana pronssinruskeiksi.. :LOL:

Kivaa alkuviikkoa kaikille, mites Piipi, ootkos päässyt jo testailemaan? Ja Olkullakin on päivät aika pitkällä jo??

Lähes kolmekymppiset :heart:

Sunnuntaina 27.5.07

Tiinu-78............28..........kp 16/n. 28............yk8
Piipi79..............28..........kp 31/24-32...........yk 5
Unico.............. 27...........kp 10/28.................yk 5
Heksamiina.......29..........kp 14/28...............yk 4
Kvart över........28..........kp 20/29-34..........yk 3
Taimi................29..........kp 5/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 21/ ??...............yk 2
Postimestari......29.........kp 3/26................yk 1
Olkku................28.........kp 28/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29.....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Muoks. Meniköhän noi päivät nyt oikein, olin jossain vaiheessa seonnut laskuissa ja kaikilla oli kai yksi liian vähän..<br><br>
 
Helteistä viikon alkua vaan kaikille!

Ja heti alkuun tervetuloa tiinu-78 :wave:

Ja sit heti omaa napaa ;) : ei oo tullut tätiä... Rinnat on kipeytyneet entisestään. Tätioireita ei ole just nyt minkäänlaisia, joten ei ainakaan ihan heti oo tulossakaan. La-aamuna yhden testin tein (kun piti tietää, saako illalla juoda viiniä...) ja se oli kylläkin nega. Nyt siis odottelen aivan rauhassa muutaman päivän ja kattelen tilannetta. Sit vois koittaa testata uudestaan, jollei parin päivän kuluessa ala tätsyä kuulumaan. Nyt kyllä uskon oviksen tapahtuneen jossain vaiheessa, koska aamulämmöt on kohonneet jonkin verran ja tuo rintojen kova kipuilu kertoo samaa. Se tais vaan tapahtua sen verran myöhässä, että turha hötkyillä testien kanssa. Katotaan, kauanko pysyn näin kylmäpäisenä :whistle:
 
Piipi: Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti täti tajuaa kiertää sinut tällä kertaa kaukaa!

ON: Nyt siis kp 18 ja ovistestiin tuli selkeä viiva. Ensimmäistä kertaa ikinä (toivottavasti se on ovis)! Eilen jätin testaamatta, kun unohdin.. Viiva on haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä viiva kuitenkin, ja pissa taisi olla vähän turhan laimeaa.

Piti sitten soittaa miehelle töihin (olen alkuviikon lomauttettuna joten päivällä on hyvin aikaa tehdä kaikkea "järkevää"). Alunperin oli tarkoitus, että mies toisi tullessaan spermatestiin tarvittavan purkin ja yritettäisiin saada testi vietyä tällä viikolla. Taitaa testin tekeminen jäädä ensi viikkoon, koska sitä varten pitää olla 3-7 päivää selibaatissa. Tais tulla tärkeämpää tekemistä... :LOL:
 
tervehdys taas!
Onnea Kvart Over naisten kympista, kylla olet reipas :flower:
Ma tassa yritan kerata voimia ja inspiraatiota toiden jalkeen, jotta tasta lenkille selviaisin. Ulkona mahtava ilma, ei siis voi olla sisalla. Hohhoijaa, ei tassa oikein ole mitaan asiaa, tulin vaan kurkkaamaan etta kuuluuko teille muille mitaan uutta. Mulla on kp 4 vasta tanaan, eli ei todellakaan mitaan jannaa kerrottavaa :saint:
palaillaan =)
 
tervetloas uudet!

piipi sulla jännät paikat.

lueskelemassa oon käyny nyt pakko kirkoiottaa kun oli pudonnut :)
mitäs ehkä oviksden ajat näillä main. hmm... jännää, no asialle on ainakin tehty jotain mut onko liikaa sitä en tiiä ;) ja taa smää roikun täällä :d

plussa tuulia kaikille!
 
Moi!

Piipi, joko oot testaillut uudestaan? Kylläpä alkoi jänskättämään sun puolesta!

Olikohan se Kvart över, kun kyseli pillereistä ja palamisesta ja oli sitten muutakin puhetta pigmenteistä. Kyllä kai hormonitoiminta voi vaikuttaa ainakin ihon pigmentteihin. Mulla ainakain tuli raskausaikana sellainen viiva alavatsaan ja myös nännit tummuivat ihan reilusti. Sitä en kyllä mitenkään noteerannut, että pillereiden lopettaminen tai raskaus olisivat vaikuttaneet mun ruskettumiseeni/palamiseen, mutta toisaalta pillerit lopetinkin jo talvella ja kesällä sitten olin jo raskaana. Niin se raskausviiva kyllä hävisi sitten synnytyksen jälkeen pikkuhiljaa, mutta nänneistä en oikein osaa sanoa kun ovat muutenkin muuttuneet niin paljon imetyksen myötä.

Musta on muuten tullut just semmoinen kauhuskenaario noiden oman lapsen kuvien kanssa. Tilasin just postimerkkejä oman lapsen pärställä. Työpaikalla jotkut kuittailee kun mun työpiste on vuorattu tytön kuvilla. Mummit ja kummit saivat jo jouluna lahjaksi seinäkalenterit omilla kuvilla, joissa kuva-aiheet olivat hyvin meidän-lapsi-voittoisia. Mitäköhän seuraavaksi keksis? Jääkaappimgneetteja, kahvimukit, hiirimatto jne. jne. Siis minä, joka ennen naureskelin kaikkien "lapsellisten" oma-lapsi-aiheisia joulukortteja! (Sitä nimenomaista asiaa en kylläkään ole tehnyt ;) ) Mutta kun se meidän tyttö on semmoinen söpöläinen...ei muuten yhtään subjektiivinen käsitys. Nykyisin ymmärrään noita oma-lapsi-tonttulakki-päässä-joulukortteja!

No eniveis, plussailkaa te kun me ei vielä voida edes yrittää vielä! Onpa ihana kumminkin käydä lukemassa toisten plussauksista!
 
Niin sitä muka yrittää pysyä poissa, mut kumasti vetää tänne kun tulee puoleen väliin :D vaikea pysyä pois. Odottaa miten teille on käynyt jajännäilee samassa mitä tapahtuu parin viikon päästä tai ei :D Juuh lujaa menee mut menkööt.
 
Heips, vähän raporttia, ristiriitaista sellaista: eli tiistaina sain Clearblueen jotain pientä väriä myös pystyviivaan, tänä aamuna puolestaan mammaksin liuskatestiin ei haamun haamua edes yliaikaisesti :/ Eli epätietoisuus jatkuu. Pitäisköhän käydä viemässä näyte terveyskeskukseen, kun sitä tätiäkään ei näy eikä kuulu. Ärrrrrsyttävää tällanen epätietoisuus!!!

Janis, kuulostaa söötiltä tuo sun kuvainnostus ;) Mäkin oon aina naureskellut ja kauhistellut ihmisiä, joiden koko talo on vuorattu lasten kuvilla ja just joulukorteissa ei enää muita kuvia taatusti näy. Mutta tässä vauvakuumeessa kun kärvistelee, niin taitaa olla hyvinkin todennäköistä, että meiltä läheteltäis jouluna vauvakortteja, jos sellainen meille joskus vielä siunaantuu =)
 
Lähes kolmekymppiset :heart:

Torstaina 31.5.07

Tiinu-78............28..........kp 20/n. 28............yk8
Piipi79..............28..........kp 35/24-32...........yk 5
Unico.............. 27...........kp 14/28.................yk 5
Heksamiina.......29..........kp 18/28...............yk 4
Kvart över........28..........kp 24/29-34..........yk 3
Taimi................29..........kp 9/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 25/ ??...............yk 2
Postimestari......29.........kp 7/26................yk 1
Olkku................28.........kp 32/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29.....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Voihan vitalis, Piipi! Pitäiskö sun ootella vielä pari päivää ja tehdä sitten apteekin testi?? (..joo, helppohan se on täältä huudella..) Kuitenkin tosi pitkällä noi päivät ja etkös sä sanonut että sulla oli tulleet rinnat kipeiksi? d;) b

Mitä mieltä muuten ootte tästä uudesta sivusta? Musta tää on ihan outo kun on näin sivussa ja näkee tekstistä vaan kuusi riviä, vaikea tehdä listoja kun ei nää kokonaiskuvaa. Toisaalta parempi on tää, et on samassa sivussa vastausruutu, jolloin ei tarvi koko ajan kurkkia tekstejä toisesta ikkunasta.

Ja ainiin, olipa kiva muistella tota salasanaa :kieh: . Kun on ollut automaattisesti aina siinä. No, muistin sit lopulta kyllä.
 
Täytynee tosiaan vaan odotella muutama päivä. Viikonloppuna vaan on tiedossa miehen suvun juhlat, joissa taatusti alkoholia tarjotaan ja varmana lähtee hirveä huhumylly liikkeelle, jos mulle ei maistu. Mut en kyl aio ottaa silti pisaraakaan, huhutkoon sitten :kieh: Juu, ja rinnat on ollu tosi kipeät. Mut niin oli kyl viime kierrossakin keskivaiheilla... Voihan olla, et ovis on vaan ollut tosi myöhään.

Nää uudet sivut on kyllä omituisesti vaan toisessa laidassa. Ja jotenkin tuo otsikkosivukin on vähän sekavampi. Muuten ihan ok muutos, kun tää vastausruutu on tosiaan helposti täs samassa ikkunassa. Kai tähän taas tottuu =)
 
Ou jee, Piipi! Kuulostaapa lupaavalta! Todennäköistä lienee, että se eka testi oli herkempi kuin toka, joka ei sitten reagoinut hormooniin. Väärät "positiiviset" ovat tosi harvinaisia, kun taas vähemmän herkät testit voivat näyttää melko pitkäänkin negaa. No mutta, pää kylmänä, ties vaikka siellä pikku ihmistaimi jo itäisikin! Voi vitsit, täällähän ei meinaa nahoissaan pysyä. Jännä, miten sitä alkaa eläytymään toisen tilanteeseen. Kait se johtunee omista toiveista. Harmi, ettei vielä pääse yrittämään toista. Tuo ensimmäinen höpsö lapsukainen vaan lisää halua saada lisää lapsia, kaikesta rasittavuudestaankin huolimatta tuo pieni toheltaja tuottaa niin sunnatonta iloa ja onnea! Huoh! :)
 
B) Heippa kaikille! Hellettä piisaa ainakin täälläpäin. Ikävä vaan että jostain kumman syystä muhun iski kova flunssa. Tänään käytiin ostamassa miehen kanssa kissoille tarvikkeita;kuljetuslaatikko, hiekka.-astia ja leluja.

Kummat teidä mielestä on luotettavampia: mammaksin vai apteekin raskaus- ja ovulaatiotestit? Ja mitä apteekista saatavia testejä olette käyttäneet?

Toivotaan että piipillä tärppää! Nyt taidetaan mennä tohon ulos ottamaan muutama erä mölkkyä, sitten saunaan, sitten illalliseksi fetasalaattia, patonkia ja viiniä =) ! Palailaan asiaan! Aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart:
 
Tervetuloa Tiinu-78 ja muutkin jotka tulleet mukaan. :wave:
ja Onnea plussanneille
Lämmintä nyt riittää ja oon kyllä siihen tyytyväinen.

Toivo79 taitaa odottaa innolla kisunpentuja. Ihania pikku palleroita mutta kyllä nekin osaa käyttää sitte jo kynsiä. Opeta heti pienestä ettei huonekaluja kynsitä...
noh noista apteekin testeistä että näytti negaa prkle. oikeessa se kyllä oli. eli täti tuli käymään nyt sitte taas... ihan oikeen surettaa.

 
Oon käyttänyt vain noita mammaksin ja advancen liuskatestejä. Ovistestien kohdalla olen kuullut sellaista, että välttämättä ovishuippu ei kaikilla näy vahvana viivana, ts. että voi olla ovis, vaikka viiva olisi yhtä vahva tai vähän heikompi kuin kontrolliviiva.

Omalta kohdalta vaikea sanoa, koska luultavasti en ovuloi ainakaan joka kierrossa..

ON: Alamasussa nipistelee.. taitaa olla taas täti tulossa.
 
Moikka!
Mä oon käyttänyt mammaksin liuskaovistestejä ja puikkomallisia sekä apteekin omia puikkoja. Mammaksin liuskaan oon yhden ainoan kerran saanut viivan ja muut noista taas tuntuu aina näyttävän jonkinlaisen viivan. Joten kauhean tyytyväinen en oo niistä mihinkään :/

Täällä piinailu jatkuu. Äsken tehty raskaustesti jälleen nega... Ei ollut herkkä testi. Lämpöä nyt 37,3 astetta, sen lisäksi kurkku tosi karhea. Vai lieneekö flunssa vaan tulossa, ja siks tuota lämpöäkin pitää. Odotellaan...
 
hmh taas nää sivut temppuilee...

Sorry piipi negasta! Helle senkun jatkuu ja vauvakuume ei hellitä millään. Varsinkin kun erehdyin lueskelemaan tuolla odottajien puolella heidän tunnelmiaan. Vielä 11½ laattaa pilsuja jäljellä (huokaus...) Täytyy udella mieheltä josko ajankohtaa vois edes vähän aikaistaa.

Odotan todella kisuvauvojen tuloa niin kunin Veerakin tuolla epäili. Toivottavasti niiden hoito saa ajan kulumaan nopeammin. Heinäkuussa alkaa loma niin voi pitää "äippäloman" ja hoidella kisuvauvoja.

Helteistä viikkoa kaikille ja olkaahan aktiivisia. Nyt tulee vaan viesti tai 2 päivässä tänne. B)
 
Lähes kolmekymppiset :heart:

Tiistaina 5.6.07

Tiinu-78............28..........kp 25/n. 28............yk8
Piipi79..............28..........kp 40/24-32...........yk 5
Unico.............. 27...........kp 19/28.................yk 5
Heksamiina.......29..........kp 23/28...............yk 4
Kvart över........28..........kp 29/29-34..........yk 3
Taimi................29..........kp 14/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 30/ ??...............yk 2
Postimestari......29.........kp 12/26................yk 1
Olkku................28.........kp 37/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29.....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
 
Tiinu se on sullakin ensi viikko sitten jännäysviikko :) Mä yritän odotella ens tiistaihin, jos silloin vielä tarvii testata. Oireita ei ainakaan oo minkäänlaisia, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Kauhea finni tosin tuli leukaan moneen vuoteen. (siis ei oo mikään pikkufinni tosiaan.. :$ )

Piipillä noi päivät vaan venyy.. Ja lämmötkin kuulostaa tosi hyvältä! Mä liputan kyllä sun puolesta! Testit vaan valehtelee vielä. Monethan on saaneet plussan vasta rv7 tai jotain, eli eiköhän se sieltä vielä pärähdä!!

Mä valittelin jo tonne viikkopinoon, mut laitetaan nyt tännekin. Ei oo kyllä noin p.askaa viikonloppua ollut aikoihin.. Mun skootteri (joka on mun uskollinen punainen kulkupelini) varastettiin to-pe välisenä yönä pihasta. Siis ikkunan alta. Oli vähän hölmö tunne aamulla kun olin lähdössä töihin että mihinkäs mä sen oikein jätinkään..

Sunnuntaina sitten, kun mun mies oli lähdössä lentämään purjekoneella, oli niiden hinauskone otettu yön aikana ulos hallista ja sitä oli rikottu. Ja eiks se mee niin, ettei kahta ilman kolmatta... Ajeltiin sieltä kentältä pikkuteitä kotiinpäin, kun oli tutka maantiellä kun sattui just olemaan 60km/h rajoitus.. 300 euroa vielä sakkoa sitten. Prkl.

Ja eilen se skootteri löytyi, se oli ihan rikki. Koitetaan vielä korjata sitä, mutta harmittaa tosi paljon kun voitan sillä työmatkassa puoli tuntia suuntaansa eikä sitä voi nyt käyttää.

Että tälläistä, sori romaani :D
 
Voihan pee, Kvart över, sulla on kyl ollut oikea painajaisviikonloppu. Usein se kyl on niin, että kaikki vastoinkäymiset sattuu samaan syssyyn. Tsemppiä, tästä on suunta vaan ylöspäin ;) Onneks saatte varmaan vakuutuksista rahaa.

Toivo79, ihan toi sun kisuäippäloma =)

Ja omanapaisuuteni jatkuu... Nyt on ihan kipeä olo, kurkku todella kipeä ja paleltaa. Taitaa olla ihan oikea flunssa. Toki jotkuthan sanoo flunssan olevan myös eräänlainen raskausoire... Oon kyl vähän pessimistinen, kun testit vaan näyttää negaa :headwall:
 
Kvart över sulla kyllä ollut kaiken laista, Voimia!

piipi: Peukkuja sulle, eikös se niin oo et toivoa kun ei vuotoa :D Hermoja sinne paljon täältä!!! ja plussa onnea

Kaikille plusssa onnea +++++++++++

Toivolle rattoisia hetkiä pikku kisujen kanssa ne pikkuset on ihan söpöjä rääpäeitä :heart:

Tänne täällä odotellaan ja hikoillaan reilu viikko on vielä kärsittävää:D tarkkaan ottaen 10 päivää :Djuuh tiietään tällä ei nyt hermoja ollenkaan :D onneksi alkaa taas työputki niinei hirveesti tuu ajateltua kun on kaikkea muuta :D
 
Minäkin voisin liittyä joukkonne jatkoksi. :wave:

Eli olen 28-vuotias esikoista toivova, avomies 35v. Yritys aloitettiin helmikuussa, eli yrityskertoja on kertynyt 4 jos nyt oikein laskin. Ovikset on tulleet säännöllisesti, tikuilla olen vielä varmistanut.

Täti tuli eilen kylään, menossa siis nyt kp 2/28-32. Täytyy myöntää, että menkkojen alkaminen ottaa kerta kerralta enemmän päähän. Eilen ei ollut itku kaukana, niin paljon harmitti. :headwall:
 

Yhteistyössä