Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Hei! Ja terveiset Irlannista Dublinista, jossa miehen kanssa lomailimme 5 vrk. Kiva maa, ihmiset tosi ystävällisiä ja palvelu hyvää joka paikassa! Hintataso sama kuin suomessa. Kannattaa varautua että Irlannissa sataa! Voin lämpimästi suositella kaikille matkaa suunnitteleville. Lensimme suoraan Ryan Airilla Pirkkalasta Dubliniin.

Onnea kaikille plussanneille ja yritysintoa muille ja kuumeiluintoa lasta suunnitteleville! Täällä kuume on ja pysyy korkealla! Meidän tulevat kissavauvat kuulemma kasvavat kovaa vauhtia ja saamme ne ehkä jo juhannuksena! Tuskin maltan odottaa!

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Lauantai 19.5.2007

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 23/24-32.........yk 5
Unico.............. 27............kp 3/28...............yk 5
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 6/28...............yk 4
Kvart över........28...........kp 12/29-34.........yk 3
Taimi................29..........kp 26/27-36..........yk 2
Veera80............27.........kp 13/ ??...............yk 2
Postimestari......29..........kp 20/26...............yk 2
Olkku................28.........kp 20/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus suunnitteilla
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Päivitystä... Mä en oo muuten enää ihan kärryillä noista yykoista, eli huomauttakaa jos on tarvetta niin korjaan. :D

Poistin Muusa78n kun ilmoitti tossa että pitää taukoa ainakin jonkun aikaa.
 
nonnii! Tätä tietotekniikan hienoutta, pahoitteluni siitä että mun viestini on tullut kokonaista 4 kertaa, tietokone/nää sivut jumitti eilen enkä meinannut saada viestiäni läpi ja nyt jankutan tuolla neljästi samaa asiaa...
 
Toivo, sellasta se on ;) tietotekniikka on joskus syvältä ;)

Tänne, menkat äällä maha kipeä ja krapula ei kivaa, eilen meni hiukan yli kun pelattiin. Harmittaa, no eipä tarvi hetkeen ottaa. Fiilikset on vähän sekaset. niinkun aina menkkojen aikaan et taas nää ja mitä jos ei koskaa ja ja ja no onneksi helpottaa kun näät loppuu taas...

häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla :)
 
Sunnuntai 20.5.07

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 24/24-32.........yk 5
Unico.............. 27............kp 3/28...............yk 5
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 7/28...............yk 4
Kvart över........28...........kp 13/29-34.........yk 3
Taimi................29..........kp 27/27-36..........yk 2
Veera80............27.........kp 14/ ??...............yk 2
Postimestari......29..........kp 21/26...............yk 2
Olkku................28.........kp 21/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus suunnitteilla
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Taimi jokos jännittää?
 
Moikka,

täällä pukkaa sit tänään krapulaa jos Unicolla oli eilen... Meillä oli eilen pari kaveria kylässä ja peli-ilta kans vähän venähti. Miehellä ei mitään, ja mä tietenkin herään joskus ennen yheksää kauheeseen oksetustärinäoloon.. :$ No, nyt ollaan jo paremmalla puolella, harmittaa vaan kun kaunis päivä menee ihan hukkaan sohvalla löhöillessä.

Mulla nyt menossa kp 13, voishan se kohta olla varmaan jo oviksen aika.. En oo ikinä tikutellut sitä, mut nyt parissa kierrossa on tullut nännit jossain vaiheessa kipeiksi, luulisin että se on joku oviksen merkki.. Huooh, aika tuntuu menevän jotenkin niin hitaasti!! Voispa olla joku viikon pituinen kierto :LOL:

Taimi, onko mitään kuulumisia? Sulla on kohta jännät päivät. :D
++++++++++++++++ :whistle: (puhaltelee plussia)
 
Kvaty över: Mitäs pelasitte ? :) otan osaa tohon olotilaan, se ei ole kiva.

Täällä odotellaan kovasti puolta väliä kiertpa ja yriotetään samalla unohtaa koko homma, peiton pöllyttämistä ei tietenkään, sitä säännön mukaisesti :D
 
endoilija
piipi79: Mietit tuossa aiemmin, että voisiko nuo lapsettomuusjutut olla perinnöllisiä. Usein ne ovat. Esimerkiksi endometrioosi periytyy ja nuo munasarjakystat voivat olla endon aiheuttamia. Itselläni endo oli suht oireeton ja nyt leikkattu ärhäkkä tapaus ja reilu vuosi lapsettomuutta takana. Jos ei ala muutamaan kuukauteen kuulua raskautta, niin kannattaa käydä ultrassa.

Tarkoitus ei ole säikytellä. Toivottavasti raskaudut ilman ongelmia!
 
B) Aurinkoista päivvä ja iltaa kaikille! Onpas ollut kaunis ja aurinkoinen päivä tänään! Tänään sitten sovimme miehen kanssa että syön vielä 12 laattaa pillereitä eli noin vuoden verran huhti-toukokuuhun 2008! Ihanaa nyt viimeinkin varmuus siitä että mieskin on lämmennyt lapsihankkeelle ihan oikeesti. Syy siihen että vielä vuosi pitää odottaa on se, että mulla alkoi maaliskuussa oppisopimus ja näytöt on keväällä 2009. Työsopimus on tällä hetkellä toukokuun loppuun 2009. Ajotetaan lapsihanke niin että ehdin valmistua ennen lapsen syntymää.

Vähän kyllä jännittää se että mitäs jos en tulekaan raskaaksi sitten kun aletaan tosissaan yrittämään! VAUVAKUUME ON NYT KYLLÄ KORKEAMMALLA KUIN KOSKAAN!!! Suorastaan lasken jo päiviä 12x4 viikkoa eli 48 kokonaista viikkoa pitäis malttaa odottaa. Siihen päälle sitten vielä pari kuukautta varmaan pitää tarkkailla kierron pituutta ja muuta. Toivottavasti tämä vuosi menee yhtä nopeasti kuin kulunutkin vuosi. Aloitin nykyisessä työpaikassa syyskuun alussa ja yhtäkkiä olenkin ollut siellä jo 9 kk.

Onneksi meille tulee ne kissavauvat että pääsen niihin purkamaan hoivaviettiä. Jos se niiden hoitaminen sitten saisi tuon odotusajankin kulumaan nopeammin!

Hyvää alkavaa työviikkoa kaikille! On ihanaa kun pääsee jakamaan onnellisuutensa tänne kaikkien kanssa kun ystäville ja tuttaville ei asiasta voi puhua halaistua sanaa. En nimittäin uskalla mitään hehkuttaa etukäteen jos sitten vauvan saannissa onkin jotain ongelmia.

Tulipas tästä nyt aikamoinen romaani...
 
Hienoa toivo79, on ainakin joku tieto eikä epä varmuus. Meillä alkoi eet mä sanoin et pillerit on lopussa haetaanko lisää ja paljonko haetaan :D okei aikaisemmin ollu jotain puhetta et kylniitä joskus tulee (toivottavasti)
 
Heips kaikille!

Kiva tosiaa, että toivolla on nyt tiedossa suurinpiirteinen aloitusajankohta.

Kiitos myös endoilija kommentistasi, vaikka pelottavalta se kuulostaakin, niin ei tosiasioita kannata kieltää. Eli aion kyllä mennä tutkittavaksi hyvissä ajoin, jos tärppiä ei pian ala kuulumaan. Perintötekijöilleen kun ei mitään mahda...

Täällä myös krapulanpoikasta havaittavissa ;) Olin eilen piiiiiitkästä aikaa juhlimassa kavereiden kanssa ja oli kyllä todella hauska ilta! Ihana oli nähdä opiskelukavereita pitkästä aikaa.

Aurinkoista sunnuntai-illan jatkoa kaikille...
 
Toivo79,onnea jaksamiseen ja hyvä että saitte selvyyden vauva-ajankohtaan.Kyllä se aika menee nopeesti eteenpäin,kun saat niitä karvaisia vauvoja paijailtavaksi!!!
Me kanssa viime kesänä ostettiin miehen kanssa toinen koiravauva,kun mulla oli kamala vauvakuume ja niin se hetkeksi helpotti ja nyt ollaanki jo tässä kesässä...eläinvauvat on niin ihania ja yhtä hellyyttäviä hoidettavia kuin ihmisvauvatkin!Mulla alkaa ilmeisesti nyt sit pukkaamaan koirakuumekin...HEH HEH...tätä se kesä tettää,kun hormoonit pääsee valloilleen ja koko keho nauttii luonnon kukoistamisesta!!! :LOL:
 
moikka taas!
Taas on uusi viikko alkanut, tama ehka jannittavampi kuin ennen; loppuviikolla vois vaikka tati jattaa tulematta B)
Kvart over: korjaisitko mun tietoihin etta nyt on vasta eka yritys kaynnissa, eika siis toinen kuten listassa lukee. Alunperin oli tarkoitus jo yrittaa huhtikuussa, mut mies halusi odottaa viela kuukauden eli vasta tassa kuussa ollaan aloitettu.
Vai etta on teilla ollut krapula viikonloppuna? ma olen vaan tissutellut silleen pari lasia/ilta perjantai-sunnuntai aikana. Toissa viikonloppuna jai yllatyksekseni tama kaikkien pelkaama yrjokrapula tulematta vaikka lauantai-iltana mulla olikin kova jano :D
nyt taytyy menna syomaan!
 
Tiistai 22.5.07

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 26/24-32.........yk 5
Unico.............. 27............kp 5/28...............yk 5
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 9/28...............yk 4
Kvart över........28...........kp 15/29-34.........yk 3
Taimi................29..........kp 29/27-36..........yk 2
Veera80............27.........kp 16/ ??...............yk 2
Postimestari......29..........kp 23/26...............yk 1
Olkku................28.........kp 23/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Taas me oltiin ihan tiputtu..

Unico, me pelattiin sellasta maailmavalloitus-lautapeliä kun Attack, siinä on joku miljoona pelinappulaa ja kestää aina yksi peli vähintään 6 tuntia.. Se on vähän sellanen, että pitää aina suunnitella pelaavansa sitä, ettei voi tosta vaan pelata niinkun jotain Aliasta. Ihan kiva peli, mut ei sitä kyllä ihan joka viikonloppu jaksaisi.. Varsinkin kun sitä pelatessa alkaa aina kummasti janottaa :D

Olin eilen Uimastadikalla löhöilemässä ja nyt on koko naama ihan kirkkaan punainen \|O .. Oon nyt tänä keväänä palanut naamasta jo kaks kertaa, ennen en palanut kovinkaan helposti. Voiskohan tolla pillereiden lopettamisella olla jotain tekemistä tämänkin asian kanssa? Onko mitään samanlaisia kokemuksia?

Äh, nyt mä taas kirjoittelen jotain romaania.. Hauskaa viikkoa taasen kaikille teille hyvät lähes kolmekymppiset!! B) :D
 
Moikka kaikille! (käykö täällä kukaan meidän höpötyksiä lukemassa, kun keskustelu aina vähän tyrehtyy??)

Tuosta palamisasiasta: mulla on pillereiden aikana tullu kasvoihin muutamia maksaläiskiä palamisen seurauksena ja kauhulla odotan, mitä tapahtuu tänä kesänä nyt kun pillerit on loppunu... Sitä paitsi esim. raskausaikana kai on vielä alttiimpi noille pigmenttihäiriöille. Että kai tuo sunkin juttu Kvart över taas kerran liittyy näihin ihaniin hormoneihin... Että palaa helpommin jne.

Parhaillaan odottelen itse tätiä saapuvaksi, mahaa jo kipristää ja lämmöt pudonneet, joten kaukana ei taida olla :kieh:
 
Moi!

Mä olen pitänyt vähän palstataukoa, kun olen yrittänyt saada muutakin ajateltavaa kuin vauva-asiat, alkaa jo ahdistaa vaikka yritys on näin alussa, mutta mulla on tapana stressantua... :ashamed:

Eli mulla on nyt kp 2/27-36 ja yk 3 lähti käyntiin... :(
Mutta eipä mulla ollu juuri odotuksiakaan kun jotenki oli sellanen tunne, että ei tällä kertaa tärpänny.

Piipi79. Mä vissiin katoin meidän viikkopinosta että ff veikkas sulla olleen ovuloimaton kierto, harmi se on varmaan tosi turhauttavan tuntuista! No mutta tiedä vaikka seuraavaksi irtois sitte kaks munasolua... :)
 
Mä en muista aikaa ennen pillereitä, toivottavasti nyt ei hirveen pahasti sitten pala kun aurinko alkaa olemaan valloillaan, kun tähän asti on riittänyt kun alkanut rasvaamaan rannalla ollen yms pitkän aikaa uaringossa ollen. Ihanaa kun kesä tulee ja kohta on lomaa ja ja ja vaikka mitä kivaa :D

Täällä täti häippäs. Tää yrittä keksiä muuta höyryttävää et tää vaavi asia jäis taka alalle niinvois helpommin onnata. Siispä kehitin matka kuumeen :) ja site miettiä ja selailla ja odotella esitteitä :D ihanaa päästä talvella reissuun :D ehtii ettiä tietoa yms, tosin vasta elokuussa lyyään matka lukkoon :D
 
Torstai 24.5.07

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 28/24-32.........yk 5
Unico.............. 27............kp 7/28...............yk 5
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 11/28.............yk 4
Kvart över........28...........kp 17/29-34.........yk 3
Taimi................29..........kp 2/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 18/ ??...............yk 2
Postimestari......29..........kp 25/26...............yk 1
Olkku................28.........kp 25/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
 
moi!
Mulla on kanssa tati tulossa ihan just kylaan, vatsaa kipristelee ja turvottaa. Eli ei tassa kuussa viela tarpannyt, ensi kuussa onkin sitten taas uudet mahkut :) yritan tassa tsempata itseani.
Kaviko muuten kukaan katsomassa kuvia uudesta aitiyspakkauksesta? mita tykkasitte? musta ne vihreat pallovaatteet oli ihania, samoi makuupussin ja toppahaalarin ruskea vari oli kans hyva juttu, en tykannyt siita edellisesta, naa 80-luvun minttuvariyhdistelmat ei oikein olleet mun makuun :\| Toivottavasti saan hipeloida uutta pakkausta pian ihan itse :xmas: (odottelen sita kuin joulua)
Kvart over, vai saanko kutsua Vartin yli :D? mulla kans naama kaynyt aiempaa aurinkoherkemmaksi, vai onkohan toi otsoonikerros taas ohentunut? iho on myos tavallista kuivempi ja herkempi, kohta kuivun rusinaksi taalla..
Kiitos, kun korjasit mun tiedot :wave:
 
taimi ja unico ja muut muuta ajattelemista viime aikoina kehitelleet ;) : mäkin oon yrittänyt vähän hillitä tätä palstailua viime aikoina... Tällainen ovuloimattomuus on kyl todella inhottavaa, kun siinä menettää tavallaan kokonaisen kuukauden! Sitä paitsi se typerä tätsy ei oo vieläkään tullu :kieh: Viime kierrossahan jouduin samoin odotteleen viel viikon, kun olin jo ollut varma, et nyt alkaa.

Jossain vaiheessa alkoi käydä jo rankaksi, kun kävin viikkopinoissa plussauutisia lukemassa, jotenkin ei enää osannut edes iloita muiden puolesta. Mieluiten kirjoittelen nyt tänne oman ikäisteni seuraan ja kun ollaan kaikki vielä ensikertalaisia, niin ollaan samassa veneessä =). Teille kaikille kyllä todella sen plussan soisin!! Meitä on täällä niin kiva, tiivis porukka, et kaikki tuntuu oikeilta ystäviltä :heart:
 
Ai niin, piti eilen vielä kommentoida postimestarille tuota uutta äitiyspakkausta: se on mun mielestä AIVAN IHANA :heart: ! Siis jos joskus ton saisin, niin onnellinen oisin... Ihania värejä ja kivan neutraaleja. Esim. viime vuoden pakkaus oli ihan vaaleansininen ja esim. kaverini sai tytön, niin oli tosi outoa pukea sitä siniseen toppikseen...

Hmm, täti ei ole vieläkään saapunut ja nännit on kipeytynyt tosi kovasti... Oiskohan mahkuja, että ovis ois sittenkin jossain vaiheessa tapahtunut, limoja kyllä oli n. 10 päivää sitten tosi paljon... :whistle:
 
Piipi, älä nyt innostu ;) , mutta aika hyvä merkki toi nännien kipeytyminen tossa vaiheessa kiertoa! Tai mitä oon lukenut tuolta jännäilyviikoilta, niin tosi monet, joilla on tullut rinnat kipeäksi loppukierrosta on olleet raskaana. Toivotaan tosi paljon että sulla olis sama juttu!!

Ja siis toi uus äitiyspakkaus on mustakin aivan ihana!! Mun piti oikein mutsille näyttää ku olin käymässä että kato kun ihania vaatteita.

Eilen kyllä vauvakuume sai taas vauhtia, kun kävin kaupungilla kaverin ja niiden vauvan kanssa. Ja toinen tulossa. Mäki haluun ostella vauvan vaatteita ja Odotus-lehtiä ja kirjoja ja katella vaunuja!! :kieh:

(.) Odottelen ovista, pitäisi yourdasin mukaan olla (viimeistään) sunnuntaina. Koko viikko ollaan ahkerasti hyödynnetty tulevaa, kohta alkaa jo puuduttamaan.. :LOL:

Mä ajattelin vähän muutella tota listaa, kun kävin vakoilemassa muissa pinoissa.. :D Huhuilin niitä, jotka ei oo vapun jälkeen ilmoitaneet täällä itsestään. Jos haluutte vanhan listan takas niin laitetaan.

Lähes kolmekymppiset :heart:

Perjantaina 25.5.07

Tiinu-78............28..........kp 14/n. 28............yk8
Piipi79..............28..........kp 28/24-32...........yk 5
Unico.............. 27...........kp 7/28.................yk 5
Heksamiina.......29..........kp 11/28...............yk 4
Kvart över........28..........kp 17/29-34..........yk 3
Taimi................29..........kp 2/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 18/ ??...............yk 2
Postimestari......29........kp 25/26...............yk 1
Olkku................28.........kp 25/ ?................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29.....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Muoks. Tervetuloa Tiinu!<br><br>
 

Yhteistyössä