Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Jee, uusi esikoista kuumeileva ikätoveri, tervetuloa keskustelemaan Kevätesikko! :wave: Mukavassa seurassa aika menee aina nopeammin. Sullahan on sitä paitsi pääasiat kunnossa, kun ovis on säännöllinen. Plussaonnea ++++
 
Kiitos Piipi79! :)

Musta tuntuu aina, että oviksen jälkeen aika pysähtyy. Vaikka kuinka yritän olla miettimättä koko asiaa, silti se on koko ajan mielessä... olenko? enkö ole? olenko? enkö ole?

Lisäksi miehen muuten todella mukavat vanhemmat ovat alkaneet käydä hermoille, kun kuittailevat jatkuvasti siitä, kuinka he eivät noita lapsenlapsia sitten saakaan, kun me ei saada niitä aikaiseksi. Luulevat ilmeisesti, että emme edes halua lapsia. Minä olen miestä kieltänyt paljastamasta, että koko ajan yritys on päällä, muuten ovat seuraavaksi sitten koko ajan utelemassa että joko on pulla uunissa. Kumpi sitten on parempi vaihtoehto...
 
Musta tuntuu aina, että oviksen jälkeen aika pysähtyy. Vaikka kuinka yritän olla miettimättä koko asiaa, silti se on koko ajan mielessä... olenko? enkö ole? olenko? enkö ole?
tiedän tunteen... Kyllähän se väistämättä on mielessä koko ajan, kun aina jokin asia viimeistään siitä mahdollisuudesta muistuttaa.

Meillä mies meni viikonloppuna möläyttämään vanhemmilleen meidän yrityksestä, vaikka oon kieltänyt! Kun oltiin siellä käymässä ja illalla oli sukujuhlat, niin tarjouduin muina miehinä kuskiksi. Niin miehen piti siihen sit mennä selventämään, että kun "meillä nyt on tämmönen tilanne, ettei vielä tiedetä..." :kieh: Eli sieltä on varmasti sitten uteluita tulossa. Ärsyttävää.
 
Ada
Saanko liittyä seuraanne?
Olen 28-vuotias ja mies 29. Paha, paha, paha vauvakuume on vaivannut mua jo hyvän aikaa. Kotona olen pyrkinyt kunnioittamaan toisen vapaata tahtoa näinkin tärkeässä asiassa. Olen lohduttautunut ajatuksella, kuinka odottamisen odottaminenkin on parisuhteelle merkittävää aikaa.

...Paitsi tuo Piipin juttu kyllä osoittaa, mitä törppöjä miehet toisaalta on
:/

Nyt musta kyllä vaikuttaa siltä, että me on alettu hankkimaan niitä vauvoja, sillä meillä ei näköjään keskeytetä enää. Nyt menossa kp 25/25-28 ja eka yritys. Aikaisemmin sovittiin että yritys alkaa tammikuussa 2008, mutta mitä ilmeisemmin suunnitelmaa on aikaistettu. Mikä on ihan fine =)

Ja niinpä mä mielelläni tulisin teidän ketjuun jos vaan sopii.
 
Tervetuloa Kevätesikko ja Ada! Kiva saada uusia keskustelijoita joukkoomme! Täälläpä ei sen kummempia.

Huhhuh just tultiin taloyhtiön kokouksesta joka kesti melkein neljä tuntia kun vanhat mummot innostui valittamaan ja saivartelemaan joka asiasta. Ykskin ois halunnu nostaa autopaikan vuokraa kun kuulemma missään muuallakaan kaupungissa ei varmasti oo niin halpaa vuokraa kun meillä niin sitä pitäis ehdottomasti nostaa!! (Itellään ei oo autoo). No huhhuh...

Tänään möläytin töissä yhdelle työkaverille että kauhee vauvakuume. Saa nähdä koska multa aletaan utelemaan siellä että koskas... Anoppikin jo sanoi lopettavansa tupakanpolton heti kun ensimmäinen lapsenlapsi on tulossa... Että pientä vinkkiä tuli sieltäkin suunnalta...

Kiva kun keskustelu on nyt vilkkaampaa! Palaillaan! B)
 
Ja vielä tohon Adan viestiin kommentti että se on totta että odottamisen odottaminen on parisuhteessa merkittävää aikaa. Siinä molemmat henkisesti valmistautuu odottamisen alkamiseen ja lapsen saamisen yrittämiseen. Sitten odotusaikana valmistaudutaan henkisesti lapsen syntymiseen ja perhe-elämään. Oli hyvin sanottu!
 
Moikka ja tervetuloa vaan Ada!

Yhdyn sun ja Toivon mielipiteeseen tuossa parisuhdeasiassa, meilläkin keskusteltiin asiasta n. puoli vuotta, jonka jälkeen mies oli myös vakuuttunut siitä, että vauva täydentäisi meidän onnea entisestään =) Ja nyt kun ei ookkaan heti tärpännyt, niin tää meidän yhteinen "projekti" on vaan parantanut parisuhdetta! Eli ei tosiaan tarvi pelätä, että suhde kaatuisi kovin pieniin vastoinkäymisiin. Johan tässä ollaan jo 7,5 vuotta pidetty yhtä.

Vaikka mieheni siis välillä möläyttelee, on hän silti niin ihana :heart:
 
heippa ja tervetuloa Adalle ja Kevatesikolle myos mun puolestani :flower:
Varsinkin Ada, osuit naulan kantaan: meillakin oli jonkin aikaa kaynnissa tama "tosi varma" keskeytys (mika puolestaan kertoi jotain miehen lampiamisesta, vuosi sitten ei tullut kuuloonkaan ilman pillereita tai kumia). No nyt sitten yhtakkia ei keskeytetakaan.. =) etta tervetuloa kerhoon! mulla on ovislaskurin mukaan suuri paiva tanaan, eilen heilutettiin peittoa, katsotaan olisko onnistanut, en viela ole niin tarkka etta kellon kanssa harrastettaisiin seksia, vasta tassa ollaan aloittelemassa tata, tassa vaiheessa luotetaan viela sinisilmaisesti onnellisiin vahinkoihin :LOL: Nyt on kesakin, etta ei se ole viela vaarallista, jos ei tarppaa, saanpahan nauttia terassisiidereista, syksymmalla voi sitten alkaa hieman suunnitelmallisemmin, mikali ei satu "vahinkoa" sita ennen.
Ulkona on upea paiva tanaan, ajattelin lahtea illalla kaupunkiin katsomaan kuinka ihmiset nauttivat kesasta, aamulla pitais herata toihin, etta kyseessa ei ole terassireissu..
Mites Piipi, joko olet testannut uudestaan? ihan janskattaa sun puolesta :hug:
mukavaa ja aurinkoista keskiviikkoa hyvat siskot!
 
Mä en tajua, voisin vannoa kirjoittaneeni tänne eilen illalla! Kirjoitin vielä otsikkoon että tervetuloa Kevätesikko ja Ada! No, ei sitä kirjoitusta täällä näy, eli joko olen jotenkin mogannut tai se on kadonnut bittiavaruuteen. Musta mä päivitin ton listankin siihen. Hitsi.

Mutta siis, Postimestari, toi sun kirjoittama juttu on niin mun suusta! Kirjoitin tonne viikkopinoon tunti sitten, että ei oikeastaan haittaa vaikkei vielä tärppäisi. Kesällä on kuitenkin niin paljon kaikkea kivaa, just terasseita ja muita juhlia että aika kuluu kyllä nopeasti ja kiva siemailla lasillisia.. Ja syksyllä voi sitten "paneutua" asiaan kunnolla.. :D

Testasin muuten huvikseni tänään ja negahan se tietenkin oli. En tiedä miks testasin, kunhan huvitin itseäni.. Päivät siis vasta 30/29-34 ja ovis oli vasta reilu viikko sitten, eli tuskin mitään edes näkyisikään. En siis yllättynyt tuloksesta eikä harmitakaan.

Ja Piipiä jänskään mäkin täällä!!
 
Lähes kolmekymppiset :heart:

Keskiviikkona 6.6.07

Tiinu-78............28..........kp 26/n. 28...........yk8
Piipi79..............28..........kp 41/24-32...........yk 5
Unico.............. 27...........kp 20/28...............yk 5
Heksamiina.......29..........kp 24/28.................yk 4
Kevätesikko......28..........kp 2/28-32..............yk 4
Kvart över........28..........kp 30/29-34............yk 3
Taimi................29..........kp 15/27-36...........yk 2
Veera80............27.........kp 31/ ??................yk 2
Postimestari......29.........kp 13/26.................yk 1
Olkku................28.........kp 38/ ?.................yk 1
Ada..................28.........kp 26/25-28............yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Toivo79............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Pupuvaimo........29....................................pari vuotta
Raksunaksu......29.....................................yk 3??
Typykkä...........29....................................yk ???

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)


Näinikkee. Kevätesikko ja Ada lisätty listaan.
 
Moikka,
niin, eihän täällä edelleenkään mitään tapahdu. Eilen oli testi edelleen nega (kokeilin uudelleen sitä Clearblueta, ihan pari pistettä tuli myös pystysuuntaan, mut nega se kyllä on). Sen sijaan olen ihan kamalassa kesäflunssassa, nenä aivan tukossa ja vuotaa ja kurkku kipeä jne. Kiva olo tälleen helteellä :/ Ei pysty nimittäin oleen kovin kauaa auringossa, kun tulee huono olo. Perjantaina ajattelin mennä terveyskeskukseen testeihin, jollei näy tätiä sitä ennen.

Olin tänään terassilla (holitonta vedettiin) kaverini ja hänen 5kk vauvansa kanssa, se pikkuneiti on niin unelma! Ei kitissy yhtään, vaan tarkkaili vaan ympäristöään ja me rupateltiin omiamme. Mulla siis kesä ei ole vauvakuumetta laskenut, valitettavasti...
 
Joo, Piipi, kannattaa varmaan mennä terkkariin. Sullahan näyttäis ton pisimmänkin kierron mukaan olevan jo reilusti yli viikon täti myöhässä.. Ja tosiaan, mun kaveri just testasi plussan vasta rv7, eli toivotaan sitä!! :heart:
 
Kaikille tasapuolisesti! Niin sitä tääkin päivä on hikoiltu taas! Kuulostaa Piipi lupaavalta...Toivotaan parasta! Tässä sivusilmällä katselen ("pakon edessä") suomi-belgia jalkapallopeliä ja lueskelen keskusteluja. Aika hauska toi pöllö tuolla, siis jos satuitte katsomaan. Kesken pelin tuli pöllö kentälle ja kökötti vuorotellen suomen ja belgian maalin päällä ja peli piti keskeyttää.

No se siitä... Mistä johtuu että raskaustesti voi näyttää positiivista vasta noinkin pitkän ajan kuluttua? Enää pari viikkoa juhannukseen... Millaisias suunnitelmia teillä on? Miten meinaatte viettää jussia?

Me mennään to-la anopille ja appiukolle ja la-su meidän mökille. Ihan perhejuhannusta siis vietetään. Anopilla on miehen vanhemmat, minä ja mies, miehen veli ja sen avovaimo. Meidän mökillä on mun vanhemmat,veli ja siskot perh. eli meitä on yht 16 hlöä 10 aikuista ja 6 lasta iältään 7-1½v (1 tyttö ja 5 poikaa) joten vilskettä riittää! Lisäks vielä 1 koira ja ne meidän kisuvauvat. Varmaan grillaillaan ja saunotaan siinä se ja leikitään lasten kanssa tietenkin.

Palillaan... :D
 
Ada
Huomenta!

Kiitos Kvart över kun lisäsit mut listaan.

Mä näin myös sen huuhkajan... ihmeiden aika ei ole ohi! Ajatella, että erämetsien arka asukki päättää lentää keskelle meluavaa ihmismassaa. Vaikka tuo huuhkaja on kuulemma nähty ennenkin stadionilla. Musta näytti kuin se olisi katsonut yleisöä, "että mitä te täällä hötkyilette?". Meni ihan kylmät väreet, kun muutenkin olen usein luonnon edessä vähän nolona näistä meidän ihmisten meiningeistä. Mäkin ajelen autolla aina kun vaan on tietä... mutta jos mulle olisi sanottu, että saat esikoisesi sen jälkeen kun huuhkaja on istunut 17 minuuttia stadionilla, olisin heittänyt kirveen kaivoon. Olipa erikoinen aasinsilta :whistle:

Ehkä tämä oli nyt se Piipin haikara!!! Sovitaanko niin ;)

Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti!
 
Tervetuloa Kevätesikko ja Ada minunkin puolestani tähän keskusteluun, vaikka en itse ihan "virallisena" jäsenenä olekaan. Jostain syystä koen tän ketjun kumminkin omakseni ja tosiaan raskaustoiveitakin on, joskin yritys voidaan aloittaa vasta aikaisintaan puolen vuoden kuluttua. Mukava on kumminkin jännäillä muiden puolesta ja ikäänkuin elää mukana. Täällä on kumminkin suht saman ikäistä ja henkistä porukkaa.

Kurjaa Kevätesikko, kun mehesi vanhemmat eivät osaa olla sen hienotunteisempia, vaan vihjailevat jatkuvasti lapsenlapsista. Eiköhän heillä ole käynyt mielessä, että olisittekin voineet yrittää mahdollisesti jo hyvinkin pitkään, muttei ole onnistunut? Silloin tuollainen vihjailu voi satuttaa aika pahastikin. Toki eivät varmastikaan mitään pahaa tarkoita, eivät vain ehkä ole tulleet ajatelleksi asiaa siltä kannalta ja varmaankin toivovat kovasti lapsenlasta. Voisihan sitä yrittää nätisti sanoa, että haluatte pitää teidän lapsentekosuunnitelmanne (tai suunnittelemattomuutenne) toistaiseksi ihan omina asioina. Itse en tykännyt kun asiaa udeltiin, kun olin ihan alkumetreillä raskaana. Halusin julkistaa tiedon vasta kun oltiin käyty ekassa ultrassa rv 10 toteamassa raskaus ja se että homma näytti olevan kunnossa, sekä että se ns. 12 rv:n raja oli ylitetty, jolloin kaikkein suurin km:n riski oli jo ohi.

Itse olin kyllä arvannut veljeni vaimon raskauden jo aikapäivää, mutta sen verran hienotuinteinen olin, että odottelin rauhassa ja annoin heidän kertoa asiasta sitten, kun olivat siihen valmiita. Lisäksi tiesin, että heillä oli yksi keskenmeno ennestään taustalla. Sikälikin ymmärettävää, etteivät heti ensimmäisestä viivasta raskaustestissä halunneet toitottaa pitkin kylää.

Toivo79, mietit miksi raskaustestit voivat näyttää vielä pitkäänkin negaa? Kaikki kotitestit perustuvat istukan erittämän hormonin mittaamiseen virtsasta. Kun nainen tulee raskaaksi, istukka alkaa kehittää hCG-hormonia. Testit sisältävät sille kehitettyä vasta-ainetta. Kun hormonia sisältävää virtsaa ja testin vasta-ainetta sekoitetaan, värinmuutos näkyy selvästi. Muutos voi olla raskauden alussa hailakka, koska hormonia alkaa kehittyä hitaasti. Testeissä on eri herkkyyksiä, toiset reagoivat pienempään määrään hCG-homonia kuin toiset ja koska horminin eritys alkuraskaudessa on myös yksilöllistä - toisilla hormonia alkaa erittyä nopeammin ja enemmän kuin toisilla, niin niillä, joilla hormonia erittyy hitaasti alussa, ei testi vielä reagoi niin pieneen määrään jne. Kun testin tekee myöhemmin uudelleen ja hormonitaso on noussut riittävästi, näkyy värimuutoskin jo testissä. Positiivinen tulos on lähes 100 % varma. Eli oli kuinka haamuinen viiva tahansa, se yleensä aina tarkoittaa, että tulos on positiivinen. Alussa tosiaan hormonitasot vain ovat alhaisemmat. Tämän kommentin laitoin lähinnä siksi kun monesti kuulee, että kun ihmiset saavat haamuviivoja, niin he eivät kumminkaan oikein vielä luota siihen plussaan kun kerran viivakin oli niin hailakka. ;) Tässä siis tämmöinen sepustus. Niin, P.S. Aconin testit ovat herkimpiä markkinoilla olevia (itse testasin aikoinan näillä, herkkyys 10 mIU/ml - useilla 25 mIU/ml) Raskaustestin voi tehdä jo ennen kuukautisten laskettua alkamispäivää, mutta markkinoijat suosittelevat, että testaaminen aloitetaan vasta, kun kuukautiset ovat myöhässä. Herkillä testeillä tulos näkyy aikaisemmin kuin esim. Predictorilla tai ClearBluella, joten niillä voi testata aikaisemmin. Toisaalta näin lisääntyy ns. väärien positiivisten tulosten määrä.

Tulos itsessään ei toki ole väärä, mutta yllättävän moni alkanut raskaus päättyy varhaiseen keskenmenoon. Normaalisti nainen itse näkee varhaisen keskenmenon vain myöhästyneinä kuukautisina, mutta jos on testannut plussatuloksen jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, voi käydä yllättävän raskaaksi huomatakin saaneensa keskenmenon. On makuasia, ottaako mieluummin tiedon varhaisesta keskenmenosta vai haluaako mieluummin ajatella kuukautisten vain olleen myöhässä.

Että tällaista! Lopettelen nyt tämän romaanin ja jään jännäilemaan mm. Piipin ja Kvart överin puolesta!

Nauttikaa ihanista, lämpimistä kesäpäivistä ja tehkää paljon plussia...siis pysyviä plussia! Itselläni loma alkaa vasta heinäkuussa ja töissä on tosi hyvä ilmastointi. Täällä ei pljon hellettä huomaa! No työstä puheen ollen, nyt takaisin hommiin!

B) B) B)
 
Mukavaahan se vaan on, kun Janis täällä meidän kanssa rupattelet, vaikka et ookkaan enää "ensikertalainen" =). Sä voit olla se meidän asiantuntija, joka vastailee muiden tuskasteluihin ;)

Vitsit, kun nauratti tuo Adan huuhkaja-haikara :LOL: Toivotaan tosiaan, että se oli meille matkalla, mut futisfanina jäi vähän matkalle hengailemaan, hih.

Täällä flunssa vaan yltyy, jouduin lähtemään töistä kotiin kesken päivän lepäilemään, kun olin aivan tukossa. Vähän typerää täällä sisällä kököttää, mut kun ulkona tulee heti niin mahdoton hiki, kun on pientä kuumettakin. Eikä parane näyttää töissä kauhean ruskettuneelta, kun piti vaan lepäilemään lähteä B)

Nauttikaahan te muut auringosta munkin puolesta!
 
Kiitos Janis selkeästä ja tarkasta vastauksesta kysymykseeni!!!

No jokos piipi huuhkaja-haikara on vieraillu?

Huh onneks enää 1 työpäivä ja sit viikonloppu. Mennään lauantaina työporukan kans Linnanmäelle katsomaan UIT:n esitys Da Lintsi koodi.

Oon ihan innoissaan kun Teemu Selänne voitti NHL:ssä Stanley Cupin, mikä uran huipennus! Oon ollun Teemu fani jo 90-luvun alusta asti ja aloin silloin jo kannattamaan lätkässä Jokereita koska Teemu pelas Jokereissa. Sorry jos on joku jota lätkä ei kiinnosta...

Taidampa tästä lähteä kahvinkeittoon kun äiti tuossa juuri soitti että tulevat isän kanssa piipahtamaan ohikulkumatkalla...



B)
 
Ada
Voihan biologinen kello! Edellisessä kierrossa mulla oli ensimmäistä kertaa ikinä oikeesti mahdollisuus raskautua. Ja nyt uuden kierron ensimmäisenä päivänä mietin, että just joo, k o s k a a n ei natsaa. Ymmärrän kuitenkin, että olen malttamaton pessimisti ja toivun tästä puoleen päivään mennessä, mutta tahtoisin silti tietää...

Oletteko oppineet hyväksymään että, kas täti se sieltä tuli, vai tuleeko joka kerta kovempana kolauksena? Kun mä toivon ettei tästä tulisi ihan mun koko elämän keskeisin pohdiskelun aihe, vaan että se pysyisi jossain järkevissä raameissa. Tuo on siis vaan toive tällä hetkellä kun kaikki "järkevät" raamit on ylitetty ja vauvahaaveilu on mun päätyö :p

Entistä enemmän mulla vahvistuu ajatus siitä, että tämä on kaikkien tunteiden täyttämä projekti, jossa on oikeastaan pelastus, että nainen on nainen ja mies on mies ja kummankin erityislaatua tarvitaan - ei vaan hedelmöittymiseen, vaan toipumiseen ja uuteen nousuun. Ajatelkaa jos mies myös itkisi vessan lattialla kuukautisia, niin kuka lohduttaisi?!

Oooh, onneksi miehet on niin jöröjä!!!

Ja Piipi - toivotaan, toivotaan!!!

Hyvää perjantaita kaikille!

 
Janis: hieno selvennys asiaan. No onnellinen jos töissä ilmastointi, meillä ei oo kun osassa paikoista ja muuten sitten onkin pätsi. Ja fyysistä työtä niin meinaa paukut loppua kesken päivää.

Ada: Tuttu tunne tuo menkkojen tullessa, en mäainakaan vielä oo kertaakaan helpolla päässy vaik se voi ekana päivänä siltä tuntua mut jossain vaiheessa taas menee yli. Se siirtää jos on vieraita tai on kyläss silloin ei voi antaa tunteille yli valtaa (kuten kotona yksin).

Piipi: jokos olet saanut tietoa? sun tilanne on yli jännä, plussa peukkuja sinne!

Täällä yritetään epäitoivoisesti pysyä täältä poissa, joka ei varmaan onnaan ennen menkkoja. Sen veraan jännättävää täällä ja kuitenkin se pysyy ajatuksissa. Huoh viikon verran vielä (juu pikkusenko olen hätä housu, viikossa voipi tapahtua vikka mitä). sillon on pakko tehä eka jos ei näy :Dkun reissuun lähtö niin ainakin on katottu :D

Mutta hyviä hermoja teille ja rentouttavaa viikonloppua kanssa kuumeilijat :)
 
Hehheh! Vähän huvittaa itseäkin tuo mun perusteellinen selostukseni tuosta raskaustestin toiminnasta! Satun vain olemaan sen luonteinen, että otan mielelläni asioista selvää ja haluan ymmärtää erilaisten toimintaperiaatteiden taustat. Taidan tosiian kumminkin olla oikealla allalla, kun on näköjään noin insinöörimäinen suhtautuminen ihan tuhon raskauden testaamiseenkin. :LOL: Kun valittiin taloon lämmitysjärjestelmää, niin selvitin mm. poistoilmalämpöpumpun, jonka siis lopulta valitsimme, ja lisäksi parin muun läämityssysteemin toimintamekanismit perin pohjin... :p

Juu, tuttua tuo vessassa itkeminen. Joskus aika suhteen alkupuolella oli sellainen tilanne, että pelkäsin olevani raskaana. Olin aika nuori, juuri vasta ylioppilas, eikä raskaus olisi silloin vielä sopinut suunnitelmiin. Sitä testailin paniikissa ja kun sitten en ollutkaan raskaana, niin itkuha siinä tuli. Hmm, en kyllä ole varma oliko se helpotuksesta vai pettymyksestä, mutta jollain tasolla olin kumminkin pettynytkin. No, arvatkaapas millaiset vuodatukset silloin tuli, kun oikeasti sitten olinkin raskaana...vaan kyllä siinä miehelläkin silmät kostui ;)
 
Ada, mulla oli ihan sama tunne tossa pari kuukautta sitten, kun ne ekat omat menkat alkoivat! Ajattelin et no niin, ei tää ikinä onnistu.. Kärsimätön kun oon niin ekastahan se olis tietenkin pitänyt tärpätä. Nyt viime menkkojen alkaessa (mitkä antoi vielä vähän pidempään odotuttaa itseään) olin jo vaipua epätoivoon. Itku ei oo onneksi kyllä vielä tullut, mutta kiukuttelua on mies saanut kuulla...

Nyt on jo kolmannella kerralla paljon rauhallisempi mieli, kyllä tä tästä... Ja kun kesäkin tosiaan on parhaimmillan niin mikäs tässä raskautumista ootellessa ja pupuillessa ;)

Ollaan tänään lähdössä viikonlopuksi landelle, ajattelin testailla uudemman kerran sen jälkeen jos ei tätsyä oo näkynyt. Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta ajattelin kyllä juoda maalla viiniä siinä missä muutkin (ollaan siis menossa miehen perheen kanssa, ei oo mitkään ryyppäjäisjuhlat tiedossa..). Jos se vauva nyt olisi tuloillaan niin tuskimpa sille näin aikaisessa vaiheessa mitään haittaa on muutamasta lasillisesta.

Tosta insinööri-humanisti-aiheesta vielä, oltiin eilen mun miehen isoisän luona purkamassa katteita siitä moposta (joka siis pöllittiin ja löytyi aika rusinana..) että saadaan ne kuntoon. Vaari 85v.katteli siinä vieressä ja tokas että sinäpäs likka hyvin osaat pitää ruuvimeisseliä kädessä (opiskelen teknistä osaamista vaativalla alalla), päihität kyllä monet miehetkin, varsinkin ne humanistit (suvussa muutama tälläinen..). Nauratti.

Nyt meen keräämään pyykit narulta ja suuntaan ekaks kaupungille (kaverin ja sen 11kk pojan kanssa, ihana!) ja sitten töihin ja sieltä mökille. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, ja Piipille ekstra-buusti-plussapeukutukset!
 
Hih, täällä on ollu hauskaa ammattikeskustelua. Mä olen sitten se kapitalistipaskiainen eli talouspuolen ammattilainen ;) Tosin väittäisin, että pienellä humanistisella vivahteella.

Mä olen muuten myöskin tirautellut epätoivon itkuja välillä, kun täti on tehnyt tuloaan, joten kyllä se taitaa olla kaikkien naisten vaiva. Mies vaan aina lohduttaa, että "ei tässä oo vielä mitään hätää" ja mä hysteerisenä vastaan tyyliin "mut ku mä en tuu ikinä raskaaks" jne. :LOL:

Näin viime yönä unta, että menkat alkoi... Tänään tuli 14 vrk nännien kipeytymisestä (jos sen laskisi joksikin ovulaatiomerkiksi, jos se siis ois tullu noin myöhässä), joten taas huomisaamuna testaan, jos ei tätsyä näy. Rinnat on nyt taas tullu vähän kipeiksi, mutta ei kovasti. Te ootte kaikki kannustanu mua niin ihanasti, että ihan hävettäis tulla tänne kertomaan, että täti on tullu :ashamed: :heart: Kiitos siis tsemppauksesta, te tunnutte uskovan mun raskauteen lujemmin kuin minä itse :hug:
 

Yhteistyössä