Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Täällä onkin ollut melko hiljaista perjantain jälkeen..:wave:.

Naurattaa vieläkin,kun eilen oltiin mun perheen luona grillailemassa(siellä oli muitakin sukulaisia),niin olin pukeutunut sellaiseen tämän kesän ns.muotipaitaan eli ylhäältä tyköistuva ja alaspäin levenevä,polvipituinen.
Sit kun oltiin päästy koti ,äiti laittoi mulle viestiä,että vaari täällä kyselee,milloin se sun masu on alkanu kasvamaan,kun sitä noin vaatteilla peittelet!?!Kuulema alkuraskaus täytyy aina peittää/salata...olin vähän et kenellekköhän se vauvakuume on tainnut iskeä,kun mun masua noin ahkerasti seurataan.Tokasin et haikarapostia tulee heti,kun mahdollista,mutta siksi aikaa voin kyl lainata vaarille oikean näköistä vauvanukkeani,niin saa pahimman hoivavietin kuriin...HEH HEH:LOL:

Ajatella,jos se arvaus oiskin osunu oikeaan?!?
No,ei vielä pitäis olla mahdollista,kun tosiaan noita pillereitä vielä popsin muutaman päivän ja sitten pitäis tulla tyhjennys...meinasin kyl eilen olla niin vainoharhainen,et testiä jo kaapista hypistelin,mut en antanu mielikuvitukselle valtaa:saint:

Mukavaa päivän jatkoa nyt jo toivottelen,jos en tänne ehdi tänään enää piipahtamaan:D

Joo, nykyään on aika hauska paitamuoti, kun kaikki näyttää just äitiyspaidoilta. Muistan, kun pari vuotta sitten mentiin yksille tutuille ja naispuolinen tuttava oli pukeutunu tuommoseen "äitiyspaitaan", niin mulle tuli heti mieleen, että onkohan hän raskaana. Ja arvaus osui oikeaan, kahvipöydässä he kertoivat uutisen! Eihän noi paidat ollu vielä tolloin muotia, niin musta oli hauskaa, että mullekin tuli heti mieleen, että mitä se mahtaa tarkoittaa... Ja raskaus oli kyllä niin alussa, että siitä ei ois huomannu mitään, jos ois ollu ihan miten pieni paita tahansa!

Mulla on nyt kp 41 (!!), mutta testin tein tällä viikolla ja negaa se siis näytti. Tuolla listalla taisi olla väärin, saatoin olla itekin kirjoittanu, mitä sattuu...

Aika outoa, kun alkuviikolla oli ihan selvät menkkaoireet, mutta nyt ei sit taas ole mitään. Kuinkakohan pitkäks tää kierto oikein venyy. Nyt alkaa mulla 2 viikon loma, joten en pääse tänne kurkkimaan. Loman jälkeen varmaan ryhdyttävä johonkin toimiin, jos ei mitään tapahdu tässä kehossa.. Tylsää

Hemuli: kyllähän se arvaus saattaa piankin tulla toteen. Aika moni on tullut ekastakin tai tokasta kierrosta raskaaksi, joten kannattaa yrittää kovasti =)

Toivotaan, että tässä mun loman aikana tulisi tänne monta plussaa :D !!

Sunnuntai 15.7.2007

Piip...................28..........kp 28/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 28/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 8/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 6/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 11/27-29.............yk 4
taimi..................29..........kp 19/27-36............yk 4
Ada...................28..........kp 11/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 25/24-26.............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27..........kp 41/?.....................yk 1
Katrina81....26..............................yk 1
Enna......29................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus elokuu
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

Päivittelin vähän tota listaa eli yritys alkaa elokuun alussa.Toivottavasti onnistais pian=)

Kiki80,tarkista menikö noi sun tiedot oikein!?!

Juu meni ihan oikein. Onhan mulla vielä tohon Piip:in 99 päivän kiertoon matkaa, mutta ei oikein viittis ihan niin kauan venailla. On meinaan aika harvat kerrat, kun voi tulla raskaaksi, jos kierto on näinkin pitkä :headwall: No, jos sen oviksen ajan tietäis, niin pitäis varmaan sit tulla kesken työpäivän kotiin. Onneksi on liukuva työaika :LOL:

Kävin tuossa ale-ostoksilla, mutta ei enää ollut oikein mitää. Tosi kurja ilmakin, mutta toivotavasti se siitä tokenis viikolla... Kaikki muut taitaakin olla jo kesälomilla, kun palstalla on hiljasta. Huomenna ois lähtö maalle loman viettoon meilläkin.

sunnuntai 15.7.2007

Piip...................28..........kp 31/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 3/28.................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 11/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 9/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 14/27-29.............yk 4
taimi..................29..........kp 22/27-36............yk 4
Ada...................28..........kp 14/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 3/24-26.............yk 3
Kiki80...............27..........kp 41/?.....................yk 1
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

Päivittelin kaikkien kp:t. Onpa kypsää kun ei oikein kesäsäät suosi... :/ Mutta mulla ja miehellä alko loma! :D

Piip joko testaat?!

Ada
maanantai 16.7.2007

Piip...................28..........kp 32/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 4/28.................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 10/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 15/27-29.............yk 4
taimi..................29..........kp 23/27-36............yk 4
Ada...................28..........kp 15/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 4/24-26.............yk 3
Kiki80...............27..........kp 42/?.....................yk 1
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

Ada
Piip, vieläkö kuvottaa?

Mua vähän kuvottaa, kun olen rillutellut koko viikonlopun :$ Nyt tässä täytyy ryhdistäytyä ja alkaa hoitamaan työasioita... Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ada
Heippa taas!

Pitkä jänteistä työntekoa kaksplus keskustelupalstalla. Olen ollut niin kauan lomalla, että täytyy aloittaa varovasti ettei vaan tule mitään venähdyksiä tai suonen vetoja aivoihin. Seuraavaksi ajattelin lähteä katsomaan sienitilannetta, jotten uraudu.

Mies kysyi eilen, onko mulla sellainen olo, että olen raskaana. Ei mulla ole. Eihän se olekaan vielä mahdollista. Ajattelin vaan noita miehen mietteitä ja luulen että hän alkaa herätä pikkuhiljaa ajatukseen, että haikara ei tuo lapsia sormia napsauttamalla. Täällä on ollut puhetta siitä, kuinka vauvahaaveilun kuluessa mies on tullut toisella tavalla prosessiin mukaan. Musta tuntuu että meillä ollaan kohta sillä kynnyksellä ja se tuntuu hyvältä. Mä luulen, että se meidän vauva on niin viisas (viisaampi kuin vanhempansa), että osaa syntyä juuri oikealla hetkellä.

Viikko tädin tuloon, joten nämä viisastumisen pilkahdukset ovat valuva pian hukkaan ja alkaa armoton oireiden pohdiskelu ja puntarointi. Siitä testivalastani pidän kyllä kiinni. Tai mörököllit minut vieköön!

Jahas, taas tuli tarinoitua itsestä, mutta missä te kaikki muut olette? Toivottavasti jossain ihanalla lomalla, aurinkokin paistaa.

moi!
ma olen kans taalla, oli vaan niin hektinen viikonloppu toissa etten ole ehtinyt kirjoittelemaan. nyt ollaan taas toivuttu tadin aiheuttamasta pettymyksesta ja uutta putkeen!! Mulla oli eilen illalla ahaa-elamys kun tajusin, etta meilla on ihan kivaa ilman sita vauvaakin ja nyt mun on vaan relattava ja lakattava yrittamasta niin helkkaristi. Se lapsi tulee just silloin kun on sen aika, kuten Ada oli kanssa filosofoinut. Ei mun maailma kaadu jos sita vauvaa ei tana vuonna kuulu. Mun pitas oppia ottamaan naa asiat hieman suuremmassa perspektiivissa eika "just nyt" -asenteella, kuten yleensa. Ajattelin siis relata ja unohtaa tarppipaivat ja vongata miesta silloin kun tekee mieli eika silloin kun pelkastaan kun on lapsenteko mielessa. :flower: kyllapas mulla on helpottunut olo :D

Mäkin oon takas! Oltiin taas landella viikonloppu, oli muuten ihan rentouttavaa, mutta siellä oli yks 6-vuotias ADHD-kakara, jota sai olla koko ajan vahtimassa kun sen vanhempia ei juuri kiinnostanut (ei siis ole mun sukulaislapsi, vaan niiden tuttava). Tuli just tollanen olo kun Postis sanoi, että mun elämä on ihan kivaa ilman lastakin.. :| No ei, jos olis oma lapsi, en kyllä varmasti antaisi sen koko ajan mennä toisten vahdittavaksi kysymättä. Esim. saunassa oli tosi "rentouttavaa" kun se pentu ei osaa uida ja se änkesi vaan mukaan ja sitten roikkui laiturilla koko ajan. Eli en saanut itse saunoa ollenkaan kun piti vahtia ettei se huku. En siis oo kyrsiintynyt siihen lapseen (vaikka kyllä vähän siihenkin..) vaan sen vanhempiin. Ne vaan oli "lomalla". Huh. Sain purkautua. Kiitos :LOL:

Harmittelut Postikselle uudesta kierrosta!! Mulla on ihan sama asenne kun sulla, että nyt ja heti tällä minuutilla kaikki tänne. Pitäis varmaan itekin vähän relata. Oon vaan huomannut, että mulla se menee niin, että ennen ovista on ihan rento olo. Sitten oviksen aikaan yrittää kauheesti touhuilla. Ja viikkoa enne menkkoja alkaa kauhea itsensä kyttääminen ja päivien laskeminen...

Mistä tulikin mieleen, että Ada, nyt sä oot kyllä haaveissas viikon edellä. Odottele tätiä vasta kahden viikon päästä :heart:

Piip, kuvottaako vielä?? Mä yllytän sua testaamaan!! Lisää plussia tänne!

Heippa! Kiva kun olitte kyselleet kuulumisiani. :heart: Oltiin minikesälomalla (viikonloppu ja yksi päivä), joten en "päässyt" lueskelemaan kaksplussaa. Tekee kyllä ihan hyvää, ettei täällä ihan joka päivä hengailekaan... Varsinkin kun tämä loppukierto on niin piinaavan pitkä jo muutenkin!

Oviksen perusteella tämän kierron pitäisi olla noin 35-päiväinen, joten tänään on 32/35. En testaa, koska mitään syytä ei ole. Torstaina vai perjantainako mulla oli se kuvotus - se meni ohi yhdessä päivässä ja saattoi kyllä ihan hyvin liittyä yhteen vähän jännittävään viikonlopun tapahtumaan. Ikävä kyllä kaikki merkit ovat sen jälkeen olleet ihan tavallisia loppukierron pikku nipistelyjä!

Minä ajattelen jotenkin samalla tavalla kuin Ada, että pikkuinen kyllä löytää tiensä meille ennemmin tai myöhemmin. Tosin en yleensä pidä ajatuksissani pientä yltiöviisaana, vaan pikemminkin hieman höperönä ja eksyneenä otuksena. Viihdytän usein itseäni piirtelemällä sille miehen selkään karttoja (Suomen ja kotikaupungin kartta, kivekset, pippeli, pimpsa ja munatorvet) ja kompasseja. Voi raukkaa, onkohan perinyt vanhempiensa suuntavaiston - siltä alkaa vaikuttaa. Auttaisikohan otsalamppu? Mahtaa olla pimeää tuolla. :whistle: Mutta koska meillä se adoptiokin on vaihtoehto, on lohduttavaa ajatella, että kokonaan lapsettomiksi meidän ei tarvitse jäädä.

:heart: piip

maanantai 16.7.2007

Piip...................28..........kp 32/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 4/28.................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 10/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 15/27-29.............yk 4
taimi..................29..........kp 23/27-36............yk 4
Ada...................28..........kp 15/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 4/24-26.............yk 3
Kiki80...............27..........kp 42/?.....................yk 1
Enna......29.....kp 3/30-32...........................yk 2
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

MOIKKA! Päivitin tuota listaa omalta osaltani.. Noin ilmeisesti toimii.. Nää on mulle vähän uusia juttuja tälläiset keskustelupalstameiningit, muTta enköhän vielä opi!? :)
Itsellä tuli tuossa viikonloppuna täti kyläilemään, joten "alkupisteessä" ollaan taas.. Mutta suurin pettymys on jo mennyttä ja koitetaan nauttia kesästä ja lomasta. Maalla tuli oltua viime viikolla ja oli kyllä rentouttavaa, vaikka satoikin aikas paljon...

Enna

:wave:

Ah vitsi teitä onnellisia, jotka saatte lomailla! Me joudutaan odottelemaan vielä kolme viikkoa. Ja mulla on tässä pari kuuden työpäivän viikkoakin välissä ja miehellä viikon työmatka että tuntuu rankalta tämä elämä :LOL: Onneks ei osunut toi työmatka ovisviikkon ;)

Yksi asiakas muuten kertoi tässä (joo, ne tosiaan juttelee vaikka mitä.. enkä tosiaankaan usko että käyttää nettiä joten uskallan kertoa..) että ei koskaan saanut lapsia osaksi sen vuoksi kun mies oli merillä töissä. Oli aina 2 viikkoa töissä, 2 kotona. Ja ne viikot meni tietenkin niin, ettei päässyt ikinä raskautumaan. Tosi surullista tollanen. Vaikka eiköhän se mies joskus oo ollut lomallakin, mutta vähemmän yrityskertoja kuitenkin tulee..

Ketäs me seuraavaksi jännätään, jos kerta Piip ei oo vielä mielestään jännäysvaiheessa?? Taimi ja Kiki :p ?? Käytkö muuten Piipi79 vielä täällä lueskelemassa?

Nyt meen löhöömään sohvaan, Rautanaamio tulee. Jos olis vaikka hyvä. Ihanaa kun huomenna on iltavuoro, saa nukkua. Paitsi ainiin, meillä on piharemontti talossa meneillään, et eiköhän se asfalttipora ala taas seiskalta laulamaan... :eek: Et se niistä aamu-unista... :/

Mukavaa viikkoa!! :wave:

Ada

Tiistai 17.7.2007

Piip...................28..........kp 33/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 5/28.................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 13/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 11/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 16/27-29.............yk 4
taimi..................29..........kp 24/27-36............yk 4
Ada...................28..........kp 16/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 5/24-26.............yk 3
Kiki80...............27..........kp 43/?.....................yk 1
Enna......29.....kp 4/30-32...........................yk 2
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

Kaa
:wave: kaikille!

Ilmoittaudun uutena tulokkaana keskusteluun. Tämä koko KaksPlussan keskustelu on minulla uppoouto, joten tutustuessa saattaa mennä joku tovi. =)

Olen vuosimallia '78 ja tarkoitus olisi aloitella tuota vauvaprojektia tässä elokuun alussa. Tällä hetkelä syön vielä E-tabletteja, mutta liuskan loputtua jätän ne kokonaan pois. Sitten vaan mennään tuuripelillä. Alkuun siis mennään ihan ilman mitään poppakonsteja, ja katsellaan sitten apuja talven aikana jos tarve on. Eli vauva on tervetullut ihan milloin vain.

Alkuun varmaan seurailen vaan ja rohkaistuttuani kirjoittelen lisää.

Lämmintä ja ihanaa kesää kaikille palstalaisille!

Kyllä mä käyn täällä teidän kuulumisia lukemassa ;) Käyn aina jännäilemässä, että kukas ois seuraava. Nyt peukutan minäkin piipin puolesta! =)

Mun pitää syödä jatkuvasti, ettei tuu huono olo. Ja mikään terveellinen kuten hedelmät tai porkkanat ei tietty tehoa, vaan pitää olla ruisleipää jne. Mä lihon muodottomaks tätä vauhtia ;) Perjantaina on neuvolassa lääkärintarkastus, tahtoo kuulla taas sydänäänet :heart:

Tervetuloa Kaa ja moi kaikille!
Mukavaa lukea, etta taalla on tammoinen pre-ovulaation aiheuttama positiivinen meininki. Tunnelma taitaa kiristya kun tarkeita paivia lahestytaan :LOL:
Ma loysin just radiokanavan, joka ei soita pelkkaa uutta poppia ym. vaan mukana on naita hyvia vanhoja klassikkoja, just soittavat Wicked Game a`la Chris Isaak. Voi kun tulee mieleen ne 90-luvun yla-astediskot ;) Hyvia menneita aikoja, tosin hyvat ajat ne on nyttenkin. Kvart Over, samassa pulkassa ollaan: mulla on kans viela kolme viikkoa loman alkuun (tai siis kaksi viikkoa ja viisi paivaa). Eli taalla paahdetaan, mut eipa se haittaa kun vetta tulee koko ajan. Sita paitsi olen ollut vasta reilun kuukauden uudessa tyopaikassa, etten ole edes viela kyllastymaan paassyt, vaikka olenkin nopeasti kyllastyvaa sorttia..
nyt meen huilimaan, oli tanaan askelmittari toissa mukana ja kerkesin tallata n 7300 askelta! ;) ahkera olen :saint:

Moi Kaa ja tervetuloa!

Ompas ollu kuuma päivä tänään, tai tuntunut kuumalta pitkästä aikaa! Meikkis olin taas normaalisesti töissä ja kadehtii miestä joka viettää kesälomaansa. No enskesänä nautin itsekin sitten täysistä lomista! Onneks viikonloppuna taas pääsee mökille laiturinnokkaan löhöömään B) .

Piipi moneskos rv sulla onkaan menossa nyt?

Tervetuloa uudet mukaan=)

Kiva kun meitä on jo näin paljon tässä ketjussa ja huomaan itsekin,etten ole ikäisistäni "ainoa",jolla ei ole vielä lapsia,vaan meitä on todellakin useita!

Tänään on tullut ulkoiltua ja ajeltua pyörällä pitkästä aikaa.Ihana ilma.Ei liian kuuma,vaan just sopiva,kun pieni tuulenvire käy!Mansikoita just mussutin litran...NAM...tämä se on sitten elämää.Taas jaksaa loppuviikon töissä ahertaa,kun tänään on taas ollut loistava päivä:D

Taas sain tänään kuulla,et millonkas teille tulee vauva.Mun kaverin tyttö taputteli mahaani ja kysyi onkos tulla vauva?!?Tokasin vaan,et pelkkä pömppä se vaan on,et ei siellä vielä vauva kasva:ashamed:
Voi kun ois kasvamassa,niin olisin saanut senkin lapsen ikionnelliseksi...kaipaa varmaankin lisää leikkikavereita ympärilleen,vaikka ei vielä tajuakkaan sitä,ettei se vauva heti leiki hänen kanssaan,kun on syntynyt maailmaan!!!

Täytyypä ajatella positiivisesti taas...tähän päivään on sitten tultu ja tänään popsin viimeisen pillerin laatasta.Vähän jännittää jo,mutta hyvällä tavalla,tämä vauvan aluilleen laitto.Mies on koko ajan ihan tyyni,eikä ole perääntynyt tässä asiassa.Tokas mulla just tänään,kun sanoin,et nyt on vika pilleri popsittu laatasta ja mitä jos vauva saa pian alkunsa,niin tokas tosiaan,et onhan meillä se 9kk aikaa valmistautua vauvan tuloon!
Toiveikkaana odottelen haikarapostia meillepäin,vaikka luulen joutuvani hetkeksi jonotuslistalle...mut senhän näyttää vain aika!!!

Eikös toi kierto nyt lasketa ekasta menkkojen alkamispäivästä?!?Nyt rupesin tota pohtimaan,kun asia tuli mulle ajankohtaiseksi vasta nyt...eli laitanko seuraavien menkkojen alettua tohon listaan kp 1/esim28 ja yk1 vai?!?APUVA

Ada
Hemuli juuri niin 1/ esim28 ja yk1. :flower: :flower: :flower:
Pitäisiköhän sun huuhtoa se viimeinen pilleri alas vaikka skumpalla?

Mä kävin tänään sovittelemassa niitä syksyn muotipaitoja joista täälläkin oli puhe. Ne on ihania! Mutta mä en voinut ostaa, kun mulle iski semmonen, "neuroottinen vauvakuumeinen nainen ostaa äitiyspaidan ennen raskaaksi tuloa" ja että seuraavaksi mä ostan tyynyn ja laitan sen paidan alle ja siitä on enää ihan pieni askel siihen kun työnnän nukkea vaunuissa... :LOL:

Hyvä kuulla että Piipiillä kaikki hyvin! Tervetuloa Kaa!

Tervetuloa Kaa!
Me lähdetään huomenna lomanviettoon mun kotiin, joten en kovin usein pääse koneella näille sivuille, etten vaan paljastu...

Kp:t lähenee loppuaan, mutta kyllä siellä menkat taitaa olla tulossa, tissit on just silleen turvoksis kuin aina. Mitään oireita ei ole, mitä nyt pari kertaa mahaa vihlaissu ilkeästi, eli pari kiukkuista pierua varmaan liikenteessä... :whistle:

Mutta hyviä tärppejä teille muille ja toivotaan että säät muuttuu! :heart:

Yhteistyössä