Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Mä en nyt oikeen tiedä mitä tässä tekis. Olin siis jo ihan satavarma siitä että olis tärpänny viime kierrossa MUTTA...Sitten alko menkat tosiaan liki viikon etuajassa ja kaiken lisäks vaikka kestivät normaalin ajan, olivat silti kovin erilaiset: ei ainuttakaan "klönttiä" :$ , vuoto sellasta ihan kirkkaanpunaista, ei siis niin tummaa kun yleensä. Ja silti ei ole juurikaan muita oireita, mutta asia vaivaa kuitenkin...Pitäskö tässä alkaa oikeen tuhlaamaan noita testejä jotta saisi mielenrauhan :headwall: . Toki jos siitä ei ole mitään viime kerralla tullut niin onhan tässä oletettu ovis taas kohta ajankohtainen että pääsee sitte taas yrittämään... =) .
Voi kun saataisi itse kukin niitä plussia testeihin jo! :heart:
 




Kaapo80.............29.......kp 3/28-37........................yk 8
Manuliina.......................kp 8/28-31........................yk 4
Sharona.............28........kp 13/28-34.....................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 14/35-42.....................yk 6
Opal.................. 29.......kp 17/29-41......................yk 5
Joyan.................29........kp 21/28-32.....................yk 5
Cladoceran........29........kp 23/33-37.....................yk 10
OddMolly.......................kp 25/25-29......................yk 1
Myrtle.................27.......kp 27/28-29....dpo 14.......yk -
danuli79.............30.......kp 33/28-35......................yk 9
Pikkumangusti....29.......kp 39/27...........................yk 4
Hlemmur............27........kp 48/26-35......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
delfis (yk 7) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09

 
Joo huomenta taas. Ugh.

En sentään heräilly miljoonaa kertaa viime yönä, mutta silti tuntuu kun olis jääny rekan alle :D
Miehellä on lorvikatarri, tiedättehän sen taudin joka välillä iskee ja pakottaa jäämään kotiin lorvimaan, kun muut menee töihin. :kieh:

3 yötä vielä tuloksiin!!!! =)


P.S Ei ole maitoa aamukahviinkaan talossa. Onko muiden miehillä samaa vikaa, tuo kun menee kauppaan, niin unohtuu aina kaikki perustavarat, kuten vessapaperi, maito, kahvi, ym.? :LOL:
 
Perhana, tulis nyt se täti eikä vaan kolkuttelis ovella. 14h tuhruillu jo ja aamulämpö vihdoin laskenu. Nyt vaa hanat auki äkkiä! Harmillisen vähän myöhästytiin tästä kierrosta kun vasta ti iltana tasan kaks viikkoa sitten sain pupuseni kellistettyä ekan kerran.. Tai sit ei muuten vaan natsannut. Kiusallinen ajatus vaan, että tyyliin muutamaa tuntia ennen toimintaa oli ovis ohi. No toisaalta, yritinhän mä maanantainakin, mutta tuo mun "prinsessani" oli väsynyt. Sen syy. Pah.


Pinklady ihan hyvin voit kuvitellakin, mutta toivottavasti et. :)

Manuliina Testaamalla saat rauhan. Ehkä... :LOL: Mä en keväällä uskonut edes testejä, vaan piti sitten ihan gynelle mennä kun olin niin varma oireistani. Kaikkee sitä houreissaan tekeekin...

Alkuperäinen kirjoittaja danuli79:
Noit raskaustestejä ei kauheesti kulu, ku kerkii täti aina yllättää :/
Mä tilasin niitä nyt siks, että saan ees jonkinlaisen rauhan sen pari päivää ennen tädin tuloa, kun alkaa ahdistaa ja kiukuttaa. Mieluummin testaan vaihteeksi liian aikaisin ja yllätyn sitten positiivisesti, kuin nostatan toiveita ylemmäs ja ylemmäs ja putoan sit korkealta ja kovaa. Nyt on odotukset jotenkin taas korkeammalla laparoskopian jälkeen, niin tulen tänne sitten itkemään taas neljän viikon kuluttua. En mäkään aiemmin ole suotta testaillut liian aikaisin, ellei ole jotain juhlia ollut tiedossa.

Jaahas, back to wrk, että saa ens viikon lorvia. :)
 
Täällä alkaa muutaman päivän jännäily. Menkkojen pitäis tulla nyt muutaman päivän sisällä, jos ovat tullakseen. Olishan siinä joululahjaa kerrakseen, jollei ne alkaiskaan =) Nyt pitää yksin täällä jännäillä koko viikko, kun mies lähti toiselle paikkakunnalle töihin koko viikoksi. Menkkamaiset kivut on kadonneet kokonaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
P.S Ei ole maitoa aamukahviinkaan talossa. Onko muiden miehillä samaa vikaa, tuo kun menee kauppaan, niin unohtuu aina kaikki perustavarat, kuten vessapaperi, maito, kahvi, ym.? :LOL:
Mun mies ostaa vaan, mitä on listalla. Eli mitä hän on itse kirjoittanut listaan tai mitä mä olen kirjoittanut. Jos ei ole listalla, niin ei tule sitten kotiinkaan, vaikka olisi kuinka itsestäänselvää... Eikä listalle voi kirjoittaa esim. "herkkuja" vaan pitää olla tarkkaan, että pussi Pätkis Mini biteseja. Nih. :p näin siis meillä.

Onkos Danulilla jotain testailuaikeita? ;) H-hetket taitaa olla käsillä?

ON: Joo mä en tiedän mitään enää. Eilen aamulla oli lämmöt taas alhaalla 36,2 ja tänään sitten taas 36,6. Olisko ollut toinen O putkeen? :LOL: Tosin saattaapi olla todennäköisempää että huonosti nukutut yöt vaikuttivat lämpöihin.... Joka tapauksessa tuli varmistettua, että panokset meni paikalleen. :D

Mä oon ihan jossain lääkepökkyrässä, kun on mennyt niskat niin jumiin, että lihakset ihan narskuu. Illalla otin panacodin ja taju lähti aika nopeasti. Yöllä heräsin kuitenkin taas tuskaiseen hajottavaan päänsärkyyn ja oli pakko ottaa burana, vaikka tiedän ettei saisi... varsinkaan kun odottelen mahdollisia kiinnittymispäiviä. Kohta oonkin sitten jo niiin tiedättekyllämitä. ;)
 
Voi hemmetti nyt tätäkin kiertoa ja omaa malttamattomuutta... Tunti tunnilta taas toiveet nousee suotta, miks pitää pientä ihmistä kiusata ja odotuttaa. Alkais nyt kunnolla kun kerta on alkaakseen! Niin ärsyttävää! :kieh:
 
Mulle voi päivittää kp1 ja yk10 :/ Tosin olihan se odotettavissa että täti vierailee, mutta aina se vaan on niin masentavaa, varsinkin näin joulun alla.

Myrtle mä tiedän ton tunteen, mullakin täti kolkutteli perjantaista asti, sunnuntaista lähtien tuhrua, ja nyt päiväl sit aukes hanat vihdoin. Toivotaan että sullakin tai vielä parempi etteivät ala, mut jos on pakko alkaa, niin pian kiitos! Itseasiassa mäkin totesin et taidan ruveta testailee parii päivää ennakkoon, siis ennen tädin tuloa, jotenkin se et sai lauantaina negan helpotti oloa, ja ei tippunut ehkä ihan niin korkeelta.

Pinklady miten pystyt viel viikon venaa, mä en kyl pystys, vaan se ois testiä kehiin ;) Oishan se ihan luotettavaa sun jo nytkin tehdä, ku on jo menkat myöhäs ;) mä en kestäs tota piinaa :)

Clado hyvä et teil oli varmistuksien varmistuksia, ettei vaan ovis kärkää käsistä :) Toivotaan sitä maailman ihaninta joululahjaa teille!

Sharona sullakin on jännät paikat tulosten suhteen, toivotaan et kaikki on hyvin!
 
Mulla alko vuoto su-iltapäivällä ja eilen se oli kunnon Niagara. Nyt on jo melkein loppu :eek: mitäs tästä pitäis ajatella...? eli hyvä jos kaksi päivää vuotoa, joista toinen melko niukkaa ja toinen järkyttävän runsasta. outoa.

mä en oo kovin juttutuulella, joten menen tiskaamaan ja sit lukee kirjaa peiton alle. Telkkaa en aio katsoa, kun sieltä ei mitään kuitenkaan tule.
 
No jopas tuli paljon paskaa niskaan yhtäkkiä Myrtle, danuli ja kaapokin :hug:... voihan höh. Olis kyllä suonut jouluplussan kaikille! No mutta tiedetään sitten, mitä toivotaan uudenvuodenilotulituksia katsoessa. :) Piristystä kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
mä en oo kovin juttutuulella, joten menen tiskaamaan ja sit lukee kirjaa peiton alle. Telkkaa en aio katsoa, kun sieltä ei mitään kuitenkaan tule.
Kaapo hei... cheer up! =) Toi ^ kuulostaa jo vähän masentavalta.

ON: täällä niskajumi jatkuu niin, että silmät menee killiin. Pakko aloittaa sirdalud-kuuri, vaikka en tiedä onko sillä jotain pahoja vaikutuksia... :/
 




danuli79.............30.......kp 2/28-35........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 4/28-37........................yk 8
Manuliina.......................kp 9/28-31........................yk 4
Sharona.............28........kp 14/28-34.....................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 15/35-42.....................yk 6
Opal.................. 29.......kp 18/29-41......................yk 5
Joyan.................29........kp 22/28-32.....................yk 5
Cladoceran........29........kp 24/33-37.....................yk 10
OddMolly.......................kp 26/25-29......................yk 1
Myrtle.................27.......kp 28/28-29....dpo 15.......yk -
Pikkumangusti....29.......kp 40/27...........................yk 4
Hlemmur............27........kp 49/26-35......................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
delfis (yk 7) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09

 
Huomenta vaan kaikille =)

Mullakin on aikamoinen niskajumi, hyvä, että enää pää kääntyy! Ah, tätä "terveen naisen" elämää! :LOL:

Eilen oli aika hassu tapahtuma taas tässä mökissä. Tein ovistestin ennen töihin lähtöä, ja viiva tuli mutta siis ei yhtän vahva kun kontrolli... Unohdin sen sitten pöydälle lähtiessäni, ja tadaaaa! se oli taas muuttunut positiiviseksi päivän aikana.
Heitin sen vaan roskiin ja aloin vääntää kollegalle kakkua tilauksesta. Ihmettelin mitä tuo ukkoa pyörii ympärillä ja flirttailee tauotta :D
No pupuiluksihan se meni ja sen jälkeen se otti ja nosti jaloista, että päädyin ihan solmuun!
Kysyin siltä, että mitähän se oikein touhuaa, niin herra ilmoitti, että se varmistelee, että ne siittiöt pysyy siellä, kun ovistesti on ollut positiivinen!
Sehän oli siis huomannut sen tikun, käyny lukemassa käyttöohjeista mitä se meinaa, ja päätynyt tulokseen, että se olis nyt niin kun big O kehissä. :D

Mitä tuohon nyt sanomaan.... :LOL:


Kaapo, Myrtle ja danuli :hug: :hug:

Olis kyllä edes yks jouluplussa saanut tulla tähänkin pinoon! :heart:

kaapo Mulla oli myös tosi outo tädin vierailu viimeisissä kahdessa kierrossa, vuoto kesti vaan pari päivää ja vaan toisena suht runsaana. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
mä en oo kovin juttutuulella, joten menen tiskaamaan ja sit lukee kirjaa peiton alle. Telkkaa en aio katsoa, kun sieltä ei mitään kuitenkaan tule.
Kaapo hei... cheer up! =) Toi ^ kuulostaa jo vähän masentavalta.
Kyllähän tuo kuulostaakin ja itseasiassa juuri tuolta tuntuukin. Mulla on ollu töissä aivan kamalaa lähiaikoina, joka ahdistaa. Kiirettä on liikaakin ja pomo alkaa vaatii tekee töitä ilmaiseksi. Lisäksi minä olen aivan älyttömän väsynyt. En meinaa päästä aamuisin sängystä ylös, nytkin torkutin 30 min kelloa, sitten vielä torkuin 45 min. Ei tästä tule mitään. Eilen oli vielä koko päivän ja illan pää kipeä. Viikonlopun olin äkäinen kuin mikäkin ja vollotin milloin mistäkin (lähinna lapsiin liittyvistä asioista), kuten aiemmin kerroinkin. Kyllä oli miehellä kestämistä.

Nyt vuoto taas ihmetyttää. Yöllä ei vuotoa ollut, mutta aamulla oli kuin ämpärillä olisi kaatanut, hyvä että sai edes tamponia laitettua paikalleen... Pöh.

Kai sitä on pakko vääntäytyä töihin.
 
Voi Kaaponen... :hug:

Danulle myös halit tädistä.

).( Mun napa kettuilee mulle minkä ehtii. Kolmatta päivää milloin kirkasta, milloin rusehtavaa limaa, ja aamulla testi yllättäen nega... Jo on kumma jos tänään ei ala kunnolla! Ja on tuokin kumma, että näin pitkään falskaa ja tiputtelee ennen varsinaista vuotoa. Kaipa se leikkaus ja ronkkiminen vielä vaikuttaa.
 
Aamu alkoi aivan kauheilla menkkakivuilla. Melkein laatta lensi, mutta nyt tuntuu kummasti, että meni ohi itsestään parissa tunnissa ilman särkylääkkeitä (jotka oli loppu). Töihin saa kyllä varautua suojien kanssa jos vuoto yllättää.

Väsyttää niin tajuttomasti, mutta ei oikein saa nukuttua. Viime yönäkään ei tahtonut uni tulla millään. Eikä oikein haluta lähteä ulos tuonne parinkympin pakkaseen. No, ainakin jäälyhdyt jäätyy nopeasti.
 
Myrtle.................27.......kp 1/28-29.................yk 1 (jälkeen laparoskopian
:saint: )

Eipä auttanut lapis ainakaan näihin kipuihin yhtään. Tekis mieli lähtee himaan ja itkukaan ei kovin kaukana ole... Joku ottaa tänään pari lasia punkkua ja polttaa yhden savukkeen ketutukseen!
 
Mä kävin äsken testiostoksilla.. Oisko parempi odottaa aamuun testin kanssa? Menkkoja ei näy vieläkään ja tulee paksua valkoista vuotoa, yh.

Mä en halua tehdä testiä ja pettyä, siks oon pitkittänyt :ashamed: .

MUOKS!

Negatiivinen oli testin tulos :| .
 
Pinklady81 Aamu olisi paras ajankohta koska silloin hormoonipitoisuudet on voimakkaammat pissassa (ei ole liian laimeaa tavaraa). Minun mielestä nuita testejä kannattaa tehdä aina kun alkaa liikaa asia ja epätietoisuus pyöriä mielessä. Pettymyksiin tottuu kyllä. Parempi on tietää karu totuus kuin elää epätietoisuudessa ja kuvitella kaikenlaista ja nähdä itsessään kaikenlaisia luuloraskausoireita. Ne testit on kulutustavaraa, joita tuhlaillaan mielin määrin, ja joihin ei kannata suhtautua liian suurella tunnepanoksella. Sillä tavalla niistä selviää parhaiten.
 
Sharona sun mies on kyllä ihana! :) Toivotaan et nyt sit simpat täyttää tehtävänsä, ja löytävät munasolun ;) Ainakin se on hyvin varmistettu :) Oi kun munkin mies ois noin ihana ja ei ahdistus mistään testeistä, vaan just haluis tehdä niinku plussan saatua ovistestiin kuulu tehdäkkin, eli heilutella peittoja ;)

Kaapo toivon kyllä piristystä sulle! Aika inhottavilta nuo työjutut kuulostaa, ei oo helppoo sulla! Kyllä mä luulen et sun mies jaksaa näitä vauvavuodatusjuttuja! Onneks kohta tulee joulu, niin saa vähän etäisyyttä työjuttuihin Sitten on uusi vuosi toivoa täynnä, sitä ei nimittäin saa menettää, vaikka kurjalta nyt tuntuukin! :hug: Mullakin muuten eilen vuoti aika vähän, yöllä ei yhtään, joten sit vähän niinku puolihuvikseen ja testejä kuluttaakseni tein r-testin aamulla, ja negahan se oli, ehkä vähän viivanpaikkaa, ja sen jälkeen sit aukeskin hanat kunnolla, mut luulen et huomen enää vaan tiputtelee, aattelin tästäkin mainita gynelle, ku parin viikon päästä mene, ku menkat kestää n. viikon, mut vaan pari kunnollista päivää, loput on vaan tiputteluu, oiskohan mulla liian ohut limakalvo?

Myrtle :hug: vaik tietty hyvä et täti vihdoin älys tulla, jos oli tullakseen, ja pääset säkin uuteen yritykseen!

pinklady :hug: negasta, toivottavasti viel plussaks muuttuu. Parasta must ois kans testata aamulla,varsinkin jos odotettujen menkkojen alusta on vaan vähän aikaa, mitä kauemmin menkat on myöhässä, sen enemmän homonia on veressä, jos on raskaana, ja sit se näkyy mihin aikaan vuorokaudesta vaan, tosin liika juominen laimentaa pissaa, ja ei oo hyväksi. Onnea testailuun! Oon hlöemmurin kanssa samaa mieltä et kulutuskamaa ne testit on, ja hyvä testaa välil, niin saa päänkin selväks, ja ei ainakaan turhia oireita tiedä kehittävänsä :)
 
Ei alkanu menkat vielä töissä. Koko ajan sai juosta tarkistamassa vessassa, kun tuntui kuin jotain olisi valunut. Ellei ne nyt yöllä tai aamulla ala, niin haen töiden jälkeen apteekista testin valmiiksi. Ellei nyt tule käyttöä, niin onpa sitten valmiina seuraavaksi kerraksi.
 

Yhteistyössä