Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Niin joo ja omaa napaa sen verran, että eilen tuli eka kunnon menkkakramppi, ettei hetkeen pystyny liikkumaan. Meni onneks nopeesti ohi. Mä kyllä haluan jonkun reseptin ainakin näihin menkkakipuihin, en jaksa niitä enää.
 
Noniin, lekurissa käyty, ja mä olen nyt hiukan hämmentynyt. Lääkärin tietojen mukaan kysta löydettiin alunperin vasemmalta. Mun kaikki kivut on kuitenkin olleet koko ajan oikealla! Miten mä olen voinut käsittää noin väärin?

Nyt mitään kystaa ei kuitenkaan missään näkynyt. Eli oikein hyvähyvä. Keltarauhanen sen sijaan löytyi, eli ovulaatio on tapahtunut, ja ilmeisesti oli vain poikkeuksellisen ärhäkkä sellainen. Mahdollinen raskaus ei kuulemma vielä olis näkynyt, mutta eipä näkynyt mitään muutakaan epänormaalia. Jee!

Endosta ja lapsettomuudesta puhuttiin, rattaat pyörii nyt ja laitettiin lähete jatkotutkimuksiin sekä mulle, että tietenkin miehelle. Endoa kuitenkin lähdetään tutkimaan vasta kun helpommat asiat on suljettu pois. Syksyn mittaan meihin sitten otetaan yhteyttä, ja tutkitaan, missä vauva viipyy. Nyt on hyvä mieli. Töihinkin tulin niin hymyssä suin, ja kun nämä täällä ties mun käyneen lääkärissä, niin luulivat sitten, että olisin raskaana. Heh..

Jos olenkin raskaana, niin sen verran kuulemma kannattaa heti vko 6 tulla ultraamaan, että suljetaan pois kohdun ulkoinen.

Pitäisköhän mun nyt vähän jo relata ja unohtaa pahin kuumeilu. Syksyllä sitten tutkitaan lisää, ja kun mun kierto on näin tasainen, niin turha kuulemma mitään lämpöjä mittailla tai testejä tehdä.
 
Myrtle hurjilta kuulostaa noi sun kivut. Ihan jo niiden takia hyvä että tuota endoasiaa aletaan tutkia, jos saisit niihin helpotusta. :hug:

Maikkis ymmärsinkö oikein, että teille tuli diagnoosiksi teratozoospermia, eli morfologiassa mättää? Meillä on sama ongelma, ja ICSIä siis suunnitellaan. Hurjilta ne hoidot kyllä kuulostaa, varsinkin julkisella, kun siellä suostutaan vaan pitkään kaavaan. Ainahan sitä tietty yksityiselle voi mennä. Mutta onhan se toisaalta hyvä että nyt tiedetään missä mennään, vai mitä. :hug:
 
Myrtle, se helpottaa jo itessään kun jotai on tiedossa. Ja noihin kipuihin tää on kanssa aina väilillä taju kipee ja välillä ei mitään. Niin se panadol (1g, mut tätä mulle on sanottu et saa ottaa vaan 3 kertaa päivässä ei missään nimessä enempää) burana (600mg) koktaili kerrallaan on ihan huippu juttu aina ei auta mut helpottaa kun vaikuttaa ja mulla auttaa pieni liike (kun ei pysty käveleen nin jumppapallon päällä mahallaan heijaten kestää kunnes noi myrkyt sit alkaa hiukka helpottaan.

iso :hug: kaikille, luin kyllä jutut läpi, mut ei niin paljon pää toimi et sais kommentoitua. (täällä näköjään vilkastuu kun mä katoan) himpunvähänlle jäänyt unet ja viimenen vuorokausi enne kuotiin pääsyä tuli melkein oltua hereillä. mut pakko oli tulla tänne kattoon ja yrittään pysyyn hereillä iltaan et saa rytmit kohilleen.

*ÄLLÖ VAROITUS*
Tiiättekö sen tunteen (toivottavasti ette), kun menkat on pirun runsaat siis ihan oikeesti tulee varmaan desi päivässä ja siihen päälle kunnon ripuli (ihan vettä) ja ei tietoa missä (monenko metrin päässä) vessa... aika tuskaa. ja siihen kunnon krampit ja harmitus et taas se prkl alkos et kivaa lomaa. No sitkeästi läpi kaikki mitä vaan ehti ja pillereitä napaan et selviää, ilman et tulee housuun hmm... */ÄLLÖ VAROITUS*
No paljon tuli nähtyä kaikesta huolimatta. Reissu oli kiva suurimmaksi osaksi

tää lueskeli tossa noit jkuulumisiaja mietti,et pitäskö tonne lapsettomuus puolelle perustaa meille oma pino kun näyttää et moni joutuu valitettavasti sinne eikä odotuspuolelle.

Jokseenkin sitä silti jaksoi toivoa et mitä jos nyt tärppäis. mut pöh no sai ainakin alkaa vetään antibioottia jos olo helpottas. ja onhan tuo hiukkasen parantunut :) siis elämä voittaa ennen ovista :LOL: no nyt vaan pitää päästä sinne kauppaan katteleen ovistestejä ja alkaa oikeesti tsekkaamaan :D mites joko ne näyttäs jotain ja niin.

onko teille tänä vuonna 30 täyttäville/täyttäneille tullut kutsu joukko tarkastus papaan? tuli vaan joksenkin vanha olo kun sellanen kolahti luukusta ja siinä mainittiin ettei saa olla otto helkellä raskaana, et joo sitähän tässä on yritetty mut kun ei tuu huoh. Toisaalta mua ei haittais yhtään vaiks se jäiskin väliin raskauden takia :D not oivossa on hyvä elää. tästä muuten ety mitäs jos se papa näyte otetaan oviksen aikana ja silloinhan on tullut pupuiltua kunnolla et haittaako se? täytyy katsoa kun saa aijan soitettua et mihin se menee, mut noin niin kun periaatteessa. jos ei just ennen tutkimusta harrasta.

No tää kirjoitti sitten romaanin mutta kattellaan ja plussa onnea!

mites se kaapolla kävi?
 



Unico..................29.......kp 3/30....................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 12/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 26/30-35.............yk 20
Myrtle.................27.......kp 26/28-29.............yk ?
päpsy78.............30.......kp 27/29-33.............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 30/37-42(-51).....yk 5
vadelmaunelma..30.......kp 35/25-26.............yk 22
Hallama80..........28.......kp 36/31-34.............yk 5
Hille79................29.......kp 46/28-34.............yk 9
Kaapo80.............29.......kp 47/30..................yk 2
Toivo79..............29........kp 60/27-32.............yk 2






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28




Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !




TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ :) tää hiukka töttöröö nyt

ps. Tää yleensä lainaa sen tekstin ja siitä stten muokkaa lainaukset pois ja päivittää, jää ne kuvat sinne. Mut hetki pien kattelen ne tähänkin takas. Samat vanhat? Menikö oikein ;)
 
Unico Tuosta tunteesta en onneksi tiedä mitään, mutta molemmat ovat jo erikseen sen verran viheliäiset, että voin kuvitella ettei niiden yhdistäminen pahemmin naurata. Luojan kiitos mulla on maha pysynyt kunnossa vuoskaudet.

Sen sijaan nää menkkakrampit nyt taas tosissaan ärsyttää. Tuntuu hölmöltä vielä ottaa särkylääkettäkään, kun nää tulee ja menee kohtalaisen harvoin, tunnin-parin välein vaan. Niin ja aamuyöstä testattu eka nega, kun tänään on kaverin tuparit. Seuraavaks testaan ehkä viikon päästä, mutta tuskin tulee tarvetta. Eiköhän se täti pyyhällä kylään viimeistään keskiviikkona, oikeastaan odottelen tähän kiertoon jo maanantaiksi.

Oon yksin kotona kun mies lähti poikain kanssa mökkeilemään. Tossa jo aamupäivän aikana tuli koettua koko tunteiden kirjo. Mua on tänään täällä yksinäni naurattanut, itkettänyt, ahdistanut, turhauttanut, raivostuttanut, laiskottanut ja sitten taas naurattanut. Ja tietenkin ilman mitään näkyvää syytä. Olettaisin, että tätiä tosiaan enteilee.

Nyt on kohtalaisen seesteinen olo. Kolme koneellista pyykkiä kuivumassa, astianpesukone pitäis tyhjentää, mutta en taida jaksaa, ne ei sieltä mihinkään karkaa. Imuroida pitäis, mutta mä olen ollut ihan tarpeeksi reipas tänään, joten teen sen huomenna, jos jaksan. Kohta vois vääntäytyä suihkuun ja sitten alkaa valmistautumaan iltaa varten.

Mä en muuten ole vielä käynyt edes kurkkimassa lapsettomuuspuolella. Olen koittanut itse keksiä näitä syitä, miksei ole tärpännyt. Viime vuoden maaliskuussa jätin pillerit pois, koska mun isoäiti oli huonossa kunnossa sairaalassa, ja lopulta sitten menehtyi. Oli siinä ajatukset sen verran sekaisin, että unohtui ottaa pillerit useina päivinä ja menkat sen takia alkoi tulla miten sattuu, jopa parin viikon välein. Ajattelin, että parempi olla hetki kokonaan ilman, eikä se seksikään siinä hirveesti maistunut, eikä sellaisessa suru-stressitilassa mitään vauvojakaan tehdä. Tarkoitus oikeastaan oli käyttää kortsua ja hakea uusi pilleriresepti, kunhan tilanne tasaantuu. Ne kumit tosin aina unohtui, ja alkoi se vauva-ajatus siinä nostaa päätään. Sovittiin, että saa tulla, jos on tullakseen. Se ehkä osin auttoi mua myös toipumaan nopeammin rakkaan ihmisen menetyksestä.

Mä myös laihduin tuolloin aika paljon, alimmillaan taisi olla alle 47kg. Menkat kuitenkin oli melko säännölliset, aluksi kierto oli noin puolen vuoden ajan ehkäisyn lopetuksesta viiden viikon paikkeilla, sitten viime syksynä vakiintui tasan 28pv. Seksiä meillä ei kovin usein jakseta viikolla harrastaa, joten jos ajattelee, että menkat alkoi aina perjantaina, ja ovis oli kahta viikkoa aiemmin torstaina, niin eipä häävit mahdollisuudet raskautuakaan. Siihen lisäks vielä se mun alipaino. Eikä mua silloin vielä kiinnostanut mitään päiviä laskea tai ovulaatioajankohtaa kytätä, ne on oikeastaan vasta tämän vuoden juttuja.

Tänä vuonna sitten taas yks selkeä ovulaatio maaliskuussa meni siinä kun tämä neiti iski reidet kiinni, oli niin hirveä riita miehen kanssa, että mä olin jo tavaroitani pakkaamassa. Syytä en muista, kai se oli ollut ryyppäämässä ja tehnyt jotain vastuutonta. Sitten löydettiin se kysta, siinä meni huhtikuun kierto, en bongannut ovista ollenkaan, ja lisäksi lähdin 500km päähän kotoa kaveria moikkaamaan talvilomallani. Eli oikeastaan tämmöistä varsinaista yrittämistä normaali painolla ja oikeilla päivillä on ollut tammi-helmi, ja nyt touko-kesä oikein ovistikkujen kera. Näin kun itseään lohduttaa, niin eihän tuo määrä ole vielä mitään! Ja kun mulla on vielä taakse päin kallistunut kohtu, niin sekin kuulemma voi vaikeuttaa. Uskokoon ken tahtoo.

Tosin tän kaiken itsensä tsemppaamisen kumoaa nämä kaks läheistä ihmistä, jotka suunnilleen itsestään raskautuivat samantien, toisella myös taaksepäin kallistunut kohtu. Jos se kerran noin helppoa on, niin mikä mussa on vikana? 15kk ilman ehkäisyä ilman tulosta kuulostaa jotenkin toivottoman paljolta, vaikka tässäkin pinkassa on vielä paljon pidempään ja ihan tosissaan yrittäneitä.

Ohhoh kun tulikin omaa napaa, nyt suihkuun ja illanviettoon! Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Myrtle, hali ja jaksuja, josko se pussa sieltä sitten napsahtaisi viikon päästä :) tää peukuttaa ihan täysillä! On sulla ollut kanssa kaikkea vastoinkäymistä. Et sais se palkinto tulla. Piä hauskaa illanvietossa.

(tää kun ruukaa imuroida mahataudin {maha on mun heikko kohta} joka paikasta jos ulkomaille lähtee. Ja pitää sinne silti päästä :LOL: tosin tällä kertaa mä kyl mietin jos mielummin sen possuflunssan imurois kun ton maha taudin mut ei käynyt tälle mun kropalle kummikaan)

Kohta jos lähtis mökille ja sitä ennen kauppaan (ja prismaan kun menään niin sieltähän sit lähtee ovis testit mukaan) :)nyt taas jotenkin intoa piukassa...
 
Meitä on näköjään monta kellä on piinaviikot meneillää, luulisi nyt jo, että jollain se plussa napsahtais. Mulla semmoinen olo, että ei tänne tuu ainakaan. Täti taitaa tulla, semmoinen olo vatsassa, mutta vielä ei luovuteta, kun ei oo mitään ulos tullut. Puuh..

Hauskaa lauantai ehtoota kaikille ja plussatuulia, puuh :whistle:
 
:wave:
Unico onneks olet selvinnyt reissusta, ripuli lomalla on kyllä todella peestä... mutta ihanan positiivisen fiiliksen yritykseen sä tunnut saaneen :heart: Toivottavasti nyt olis THEkierto!

Myrtle :hug: kaikesta koettelemuksista, täällä pinossa on paljon kohtalotovereita,joilla se raskautuminen ei käy niin helposti.. siks täällä onkin niin ihanan terapeuttista turista! Tuntuu,että täällä kaikki ymmärtää mistä puhutaan, kun ollaan aikalailla samassa veneessä.. Mullakin tulee nyt elokuussa 2vuotta siitä,kun lopetin pillerit raskautumistoiveissa.. tuntuu se aika pitkältä ajalta odottaa odotuksen ilon alkamista...

Mä alotin ovis tikuttelut kp10, ja ihan heikkoo haamua on näyttäny nyt parina päivänä. Noi on jotain One Step-liuska testeja, tiedä sitten niitten luotettavuudesta.. Mies lähti tänään muutaman päivän reissuun,joten täytyypi vaan toivoo,että viimeyön pupuilut osuis riittävän lähelle ovista...ja joku sitkee simppa sieltä löytäis tien perille ja säilyis hengissä muutaman päivän..

Hei,kesäkuu alkaa loppuun mutta MISSÄ ON MEIDÄN PLUSSAT?? Jos kesäkuussa ei tuu yhtäkään plussaa,niin sovitaanko niin, että sitten heinäkuussa plussataan kaikki!! :heart:
 
Moi pitkästä aikaa! Täällä on kp 33 menossa. Tein to raskaustestin joka oli nega. Nyt ei oo menkkoja näkyny eikä kuulunu ja ajattelin taas testata muutaman päivän päästä jos ei mitään kuulu. Oon ollu kuumeessa ja oli korva- ja nielutulehdus ja nyt on räkätauti päällä jo toista viikkoa. Lisäksi sain hiivan antibioottikuurin aikana. Mietinkin että JOS oisin raskaana niin kuinkahan mun syömät antibiootit tulehduksiin ja hiivaan ja lukuisat ibumaxit on vaikuttanu. Vai onkohan toi hiivatulehdus vaikuttanu ja sotkenu koko kierron. On vähän sekavat ajatukset vielä. Tai sitten en vaan oo ovuloinu tässä kierrossa ja kierto venyy sen takia tuplapitkäksi. No testailen taas ensiviikolla.
 
Auauauauu! Maha krampannu koko päivän, en jaksa särkyä enää niin napsin panadoleja parin tunnin välein. Huomenna haen apteekista noi reseptilääkkeet, toivottavasti niistä on sitten apua kun täti saapuu vielä pahempien väänteiden kanssa, tämähän on vasta kevyttä alkusoittoa..

Juttelin sielä tupareissa erään tytön kanssa, jonka molemmat siskot ovat käyneet lapsettomuushoidoissa, ja molemmilla kolmen vuoden odotus palkittiin, toisella masussa nyt kaksoset. Eli toivoa on loppuun saakka!

Mun paras ystävä sanoi, että koko eka kolmannes sillä oli menkkakramppeja ja huono olo. Eli samanlainen olo kuin mulla melkein koko tää päivä! :D Tosin mun pahoinvointini johtuu kahdesta ylimääräisestä oluesta, tiedän rajani ja silti ylitin ne kun tuli pikku kinaa kaverin kanssa. :( Saatiin onneksi samantien sovittua, kun mä ensin teatraalisesti pyyhälsin pihalle rauhoittumaan. Meni hermot, kun en olisi baariin alunperinkään halunnut, mutta kun kaveri niin kovin vinkui ja marisi, niin ajattelin suostua. Ja sitten tunnin kuluttua kaveri valittaakin väsymystä ja laskuhumalaa, ja meinasi jättää mut yksin sinne! Mulla meni herneitä nenään koko palollinen, kun muutenkin harvoin käyn enää missään. Ja sitten kiukuteltiin hetki kummatkin. Naiset.. :D

Mulla kyllä perjantaina tuli huono olo kahdesta ykkösoluestakin, joista toisen otin ruoan kanssa. Muutenkin ollut välillä vähän pientä etomista, mutta oletan sen johtuvan tästä helteestä. Ja sitten jos etsitään lisää raskaushoureita (mulla ne on houreita niin kauan kunnes toisin todistetaan) niin aamulla oli nänninpäissä valkoisia pisteitä, ihan kuin nahka kesis. Mutta ehkä sekin on vain jokin yleinen loppukierron homma, muuten on niin normaali olo, ei mitään tissikipujakaan enää. Välillä mulla on ollut yksittäisiä elohiiriä kohdun paikkeilla, mutta niitäkin on tässä ollut useammassa kierrossa. Hauska kuitenkin kuvitella kaikennäköistä.

Menkat, älkää alkako.
Menkat, älkää alkako...

Mitäs sitten, jos ne ei alakaan? Meen varmaan ihan paniikkiin, että nyt nää kaks viivaa olis tässä, mitäs nyt?

Ai niin, mies palasi mökkireissultansa silmä mustana. Oli sukeltanut päin katiskaa, hyvä ettei silmä puhjennut kun oli kuulemma tullut vertakin. Hitto että isoja miehiä sais aina olla paimentamassa.. Onko muiden miehet yhtä holtittomia? Toi mun on kyllä mua pari vuotta nuorempi, mutta vois kyllä pikkuhiljaa jo alkaa käyttään aivojaan, eikä aina mennä porukan mukana. Joukossa todellakin tyhmyys tiivistyy. Mulle ainakin opetettiin jo lapsena, että vieraissa vesissä ei sukellella.
 
mä oon ihan samaa miettyny, että ei voi tulla toista kuuta peräkkäin ilman plussaa... toivotaan, että nyt joku edes sais sen haikaran kylään :D

Itse olen yrittäny olla ajattelematta vauva-asiaa koko viikonlopun. En oo pystynyt, mutta en oo tosin panikoinutkaan. Päätin, että kun kerta sitä plussaa ei ole näkynyt, niin en voi olla raskaana. Piti siis oikein itselle sanoa asia, että meni jakeluun. Eilen aamulla siis viimeeksi on sen negan testannu.

En tiedä menenkö sinne labraankaan huomenna, pitäis sen takia koko aamupäivä viettää ruuhkassa, joten taidan passata. Loppuviikosta varmaan vois taas uudelleen soitella lääkäriin.

Näin muuten toissa yönä kunnon vauvaunta, mitä en oo koskaan aiemmin nähny. Mä nään paljon unia, ja joskus jopa häiritsee unien näkeminen, kun haluis vaan nukkua :) no mulla oli vauva, ja sitä sitten hoisin ja yritin imettää... Oli vaan niin suloista, halusin itse pitää vauvaa koko ajan!
 
Tää oksu olo johtuu varmaan ihan vain helteestä, tai sitten on edelleen darra, vai mitä? Mulla on tänään dpo 14, ja vaikka kp:t ei ole vielä täynnä, niin mulla yleensä on täti kurvannut kylään juurikin dpo 14. Jos ei huomiseen mennessä ala, niin ehkä ke joutuu jo testaa, vaikka mieluummin odottais viikonloppuun. Mutta kyllä ne alkaa. Ihan varmasti. Kuten aina...
 
Myrtle Sama homma täällä, nyt dpo n. 14. Ja kp 29. Yleensä kans näillä main täti ilmestynyt. Nyt ei mitään kuitenkaan.. (kop kop koputtaa puuta). Ja olo on vähän kans tämmöinen kummallinen, kait sitä taas kuvittelee. Mutta maha on ainakin ihan sekaisin. Sitä ei nyt voi ainakaan kuvitella :LOL: Mahaa nipistelly sillai kummasti munasarjoista, ei kuitenkaan menkkakipuja. En testaa kyl vielä, kun nega sieltä kuitenkin tulee. Ja täti ehtii tulla vaikka kuinka. Puuh..
 
mistä kummasta te niitä ovistestejä löydätte prismasta? mä yritin katella mut en keksinyt. en tosin löytänyt raskaustestejäkään. kuumaa on plääh, tylsää olla kaupungissa ...

Myrtle, totta isoja miehiä saa olla aina paimentamassa (ei nyt jaksa enempää)

toivo peukut pystyssä, sua miettinytkin et missä meet...

TSEMPPIÄ JA PEUKKUJA PLUSSATUULIIN KAIKILLE!!!!
 



Unico..................29.......kp 5/30....................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 14/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 28/30-35.............yk 20
Myrtle.................27.......kp 28/28-29.............yk ?
päpsy78.............30.......kp 29/29-33.............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 32/37-42(-51).....yk 5
Toivo79..............29........kp 34/27-32.............yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 37/25-26.............yk 22
Hallama80..........28.......kp 38/31-34.............yk 5
Hille79................29.......kp 48/28-34.............yk 9
Kaapo80.............29.......kp 49/30..................yk 2







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28




Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/09

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !




TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ :) tää hiukka töttöröö nyt

ps. Tää yleensä lainaa sen tekstin ja siitä stten muokkaa lainaukset pois ja päivittää, jää ne kuvat sinne. Mut hetki pien kattelen ne tähänkin takas. Samat vanhat? Menikö oikein ;)


 
Moikka!

Moni teistä ei minua tunne, koska lopetin kirjoittelun kuin seinään noin vuosi sitten. Yhtäkkiä sain tarpeekseni koko ajatuksesta ja kaikesta siihen liittyvästä, kun lapsettomuutta oli silloin melkein pari vuotta takana. Se olikin hyvä päätös - keskityin vähän muuhun ja olin oikeastaan aika onnellinen. Kyllä me toki edelleen yritettiin, mutta esim. paikkakunnanvaihdos vaikeutti hoitorutiineissa etenemistä.

En toki koskaan ole ollut niin onnellinen kuin näinä viimeisinä päivinä. Perjanataina nimittäin sain aivan yhtäkkiä LUOMUPLUSSAN testiin. Ja tänään tein vielä toisen testin, ja yhä siinä loistaa vahva testiviiva vähän heikomman kontrolliviivan vieressä.

Näinkin voi sitten käydä. Olen aivan euforinen jo pelkästään siitä, että olen päässyt tähän asti. Huomenna aion varata ensimmäisen neuvolan.

Paljon tsemppiä teille kaikille (ja erityistsempit teille kaikille, jotka tunnen entuudestaan)! Minut voi siirtää taustalta plussanneisiin!

Toivoo :heart: piip :heart: (oikeasti jo kolmekymppinen)
 
Isosti onnea Piip, tämmöset uutiset valaa aina uutta toivoa! Saatiinhan me vihdoin plussaa pinkkaan, vaikka tulikin taustalta, mutta ei silti yhtään sen huonompi plussa! Jee!

Päpsy, jännäillään yhdessä, voi kun ne ei alkais! Mulla ei ainakaan edes tunnu nyt yhtään siltä, mutta näin se on ennenkin mennyt, että hetkeks maha hiljenee, ja sit hanat auki ihan hirveiden kramppien saattelemana.. EN testaa vielä, en en en! Äh, kohta saa taas pettyä ja itkeskellä..

Mä uhmasin kohtaloa ja laitoin tänään töihin ohutta kangasta olevat valkoiset espritin housut. Ajattelin, että jos näillä ei menkat ala, niin ehkä ne ei sitten alakaan. Onnistuikohan, vielä ainakin on kalliit housut puhtaat. :D
 
Hemmetti että voikin pelottaa vessassa käyminen. Tätä ei taas voi kukaan muu ymmärtää, kuin vauvakuumeen kourissa houriva naisimmeinen.

Paras lähteä himaan ja vaikka pupuilla pikkuisen, sitten täti varmaan tulee. Oikein pitää nyt tökkiä tikulla jäätä, alkaa sit pian jos on alkaakseen, että pääsee uuteen nousuun.
 
Piipille paljon onnea plussasta :heart:

Myrtle Mulla oli hame ja koko ajan vähän pelkäsin, että jos nyt täti tulee, niin voi ei.. Mutta ei tullut. Huomenna sit tietty, suree jo valmiiks sitä :( Sit ei pääse uimaankaan ja tarvii pitää vaatteita, joissa ei varmasti näy, jos sattuu oikeen kunnolla hanat aukee. Ja tällä helteellä vielä.. Sama kuin kuun alussa, kun täti tuli .. niin silloin oli yks tilaisuus ja tiesin, että vessaa ei lähimaillakaan, että piti olla niinkuin porukan mukana puoli päivää, eikä mitään vessassa käynti mahdollisuutta. Oli meinaa varsinaiset suojukset meikäläisellä :LOL:
 

Yhteistyössä