Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

JEI MAHTAVAA Vadelmaunelma :D :hug: Toivottavasti plussa vahvistuu ja vahvistuuhan se!!!

Ihanaa kuulla, että muutkin miettii työkuvioitaan. En tunne itteeni niin pinnalliseksi. Vaikka tässä paha vauvakuume vaivaakin niin kyllä se askarruttaakin aika tavalla. Ja hyvähän se varmaan vaan on että miettii kaikki asiat läpi eikä kulje vaan ruusunpunaiset lasit päässä ja haaveile seesteisestä perhe-elämästä. :saint:

Tsemppiä ja plussia kaikille! :heart:
 
Vadelmaunelma, peukkuja kovasti! Kuulostaa mukavalta :)

Tää on saanut kuumeilun aikana vai just ennen sitä saanut vakipaikan. Ei se tosin olis mitään vaikuttanut vaikka ei olis ollutkaan. Tälle on aina töitä. Haaveilee muksuista mielellään ainakin kahesta...
Me oltiin hellustettu ukon kaa puoltoistavuotta yhessä kun alotettiin yritys, et ei paljon aikaisemmin olis uskaltanut alkaa. Tai mä jo vuoden jälkeen aloin kuumeilemaan kunnolla, mut ukko ei lähtenyt mukaan ihan heti :) ei työt ressaa mut se kun ikää tulee et mahikset huononee koko ajan. aina kun meinannu et olishan se kiva olla muksut tehtynä kun tulee 30 mittariin jaööö jos nyt ei lähiaikoina tärppää niin ei oo ensimmäistäkään silloin. Se rassaa mua oikeesti ja paljon. Kun on muka jo niiin vanha.
Mikäköhän pointti taas tässä oli unohdin jo mut tulipa purettua...

Plussa tuulia kaikille!
 
Lisaa plussia! Onnea Vadelmaunelma! Tosi hienoa. Lisaa lisaa!

Sharona valitettavasti mun kiertopaivat pitaa paikkansa. Mielellani aloitaisin uuden kierron.

G: kylla taallakin paljon tyo ja raha asioita mietitaan. Oon jo moneen kertaan laskenut tulot ja menot. Mut nyt sita ajattelee, etta kylla sita parjaa. Monet muutkin parjaa. Ja ensin tietty pitaa olla raskaana!!! Kylla makin olen nyt ajatellut, etta ois pitanyt aloittaa aikaisemmin.

Nyt naihin mun pieniin iloihin lahden katsomaan CSI:n uusia jaksoja. Halvat on huvit. Jotenkin pitaa itseaansa yrittaa piristaa nain tammikuussa. Plussa piristais viela enemman. :D
 
Täällä toivotaan ihan täysillä vadelmaunelmalle plussaa! Kyllä se siitä vahvistuu vielä, uskon vakaasti!

Kaikille muille myös edelleen toivon paaaaaaaljon plussia! Vadelmaunelma johdattaa nyt koko ketjun o-puolelle, eiköstä juu. :D
 
Vadelmaunelma Toviottavasti plussa vahvistuisi.

Sharona kyllä kiertopäivät pitävät paikkansa. Odottelen, että mitä tulee tapahtumaan.

Täällä on keskusteltu työstä, opiskelusta ja lapsen saamisesta. Olen tällä hetkellä vakivirassa ja opiskelen samalla. Opiskelut on nyt ollut vähän jäissä, kun työ on vienyt niin paljon aikaa. Gradua pitäisi tehdä, mut inspiraatio on ollut kadoksissa.
Miehen kanssa ollaan oltu vasta reilu vuosi yhdessä ja lapsesta molemmat haaveillaan. Nyt vain tuntuu siltä, että on sellainen aika, että lapsi olisi tervetullut.
 
Onnea Vadelmaunelma ja Citrus plussista! Kiva kuulla, että pitkänmatkalaisillakin tärppää. Toivottavasti vadelmaunelmankin viivat siitä vahvistuu! :heart:

Täällä sitten kp 1/yk 5. Kyllä sitä osasi tosiaan odottaa, kun mitään r-oireita ei ollut, mutta ainahan se masentaa. Etenkin näin ekana päivänä, kun joutuu vielä kivuista kärsimään.

Mä taas tossa vähän surffailin netissä, ja etsin "vastauksia"... Ongelmana mulla on ollut lyhyehkö luteaalivaihe, 9-11 päivää, ja siihen vielä päälle tuhruilu ennen menkkoja. Jostain luin, että matala keltarauhashormonin määrä voi aiheuttaa molemmat em. asiat. Lisäksi alkion kiinnittyminen hankaloituu, kun limakalvo rapistuu liian nopeasti, ja vielä että alhainen keltarauhashormonin määrä ei pysty ylläpitämään kehittyvää raskautta, vaikka kiinnittyminen onnistuisikin...

Tuo teksti miettimään, että olisikohan tuolla voinut olla oma merkityksensä keskenmenoon/tuulimunaan, ja tietenkin se myös huolettaa. Tekisi mieli mennä taas siellä gynellä käymään, mutta sitten on sellainen olo, että entä jos ne vaan katsoo, että tuossa on taas yksi hysteerinen ja ylireagoiva nainen, eivätkä ota vakavasti. Että jos kuitenkin katsoisi vielä yhden kierron, ennen kuin tekee mitään... Plaah. Pitääkö kaiken olla näin hankalaa...

Mutta onnea vielä kerran plussanneille :heart:
 
maikkis :hug: tädistä. minusta voisit hyvin mennä kysymään gyneltä asiasta, jos se sinua vaivaa. näin maallikkona kuulostaisi, että voisihan se vaikuttaa, mutta sitten toisaalta keskenmenon syitä on niin vaikea selvittää. ja voi tosiaan olla monen tekijän summa, tai sitten ei ole mitään selitystä. mutta jos siihen jotain apua voi saada, niin kannattaahan se kokeilla. plussaonnea tähän kiertoon!

nasuli, no niin sähän voisit sitten tuoda uuden plussan tänne huomenna. d :) b vai meinaatko vielä pitää itseäsi piinassa? sullahan on päivät jo reilusti yli!

vadelmaunelma, saitkohan multa yv:tä kun ainakaan mun lähetetyissä sitä ei näkynyt? olen varmaan jotenkin söhlinyt... milloin meinaat testata uudestaan?

täällä ei merkkiäkään tädistä, alkaa uuvuttaa odottelu... toivoisin kauheasti että alkaisi pian, ettei ala taas toiveet turhaan nousta. lauantaina on kp36 km:n jälkeen ja silloin testaan, jos aihetta on. en usko uuteen raskauteen, joten inhottaa tämä odottelu kun ei yhtään osaa arvata alkaako vuoto tänään vai kahden viikon päästä.
 
En taida uskaltaa testata uudelleen, kun pelkään niin, että on taas kemiallinen :| . Hain kyllä apteekista taas sitä herkintä testiä, mutta ainakin vielä panttaan sitä. Salome: Etsiskelin sitä sun viestiä, mutta ei sitä kyllä näkynyt mun luukussani! Koitahan uudelleen. Maikkis: Mulla tuhruttelun on melko hyvin ratkaissut tuo terolut, jota otetaan siis 3pv ovulaation jälkeen. Eka kokeilin annostuksella 1tbl 12 vuorokauden ajan, mutta se tuhrutti läpi, joten nyt annostus 2tbl vuorokaudessa ja nyt mulla luteaali on ihan riittävän pitkä. Käsittääkseni voidaan myös määrätä ns. lugesteroneja, joita otetaan joko suun kautta tai laitetaan suoraann "alakertaan" ja käsittääkseni joillakin niitä jatketaan tukemaan tuota limakalvoa vielä alkuraskaudesta tiettyjen raskausviikkojen ajan eli vaikka plussa tulisi, niin lugeja jatketaan tukihoitona. Mut nyt mä meen kahville ja mietin sitten, uskaltaisinko mennä vessaan ilman testiä vai testin kanssa ;)
 
Vautsi vadelmaunelma! Paljon onnea! Nyt pidetään sormet ja varpaat pystyssä, että plussa vaan vahvistuu ja kaikki etenee hienosti eteenpäin!

maikkikselle :hug: :hug: :hug: tädistä!

Kiitos kaikille onnittelijoille, on edelleen epätodellinen olo... siis että olenko muka oikeasti raskaana?! Tissit on aristavat, mutta muita oireita ei pariin päivään ole ollut. Ja kun ei edes väsytä kamalasti, niin tuntuu, että onko tämä normaalia... Reilun viikon päästä onneksi pääsen varhaisultraan.

Plussatsunami imaiskoon täältä ketjusta kaikki vauhdilla mukaansa!
:D
 


maikkis123..........28.........kp 2/25-26.......... .. yk 5 (km 09/08)
Sharona..............28..........kp 8/28-40.............yk 4
Toivo79...............29..........kp 9/27-32.............yk 2
Hallama80...........28..........kp 11/30................yk 1
delfis...................29.........kp 25/30-36........... yk 5
Gilmore...............29..........kp 26/30-35............yk 15
Piki80.................28..........kp 29/27-28............yk 3 (km 10/08 jlk)
Lupu...................29..........kp 36/26-28........... n.1v
Ada.....................29..........kp 36/24-30...........5/07
Nasuli08.............28..........kp 37/28-31.......... .yk 5
Sun Rise..............28 .........kp 41/35................yk 1 (km 10/08 jlk)
JoJo79................29..........kp 72/37...........yk 5
Piglet..................30..........kp 86/29.................yk 12 (km 10/07 jlk)




Taustalla:

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30
salome



Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Vadelmaunelma (yk 16) 01/2009

 
Sharona, suosittelen r-testin tekemistä :D

Mä kanssa viime kierrossa ihmettelin samoilla kiertopäivillä mitä tapahtuu, kun mullakin oli ihan kunnon nippailuja ja tuhruilua, vaikka menkatkin oli välissä. Mä vaan epäilin kaikkea ikävää kystasta kohdun ulkoiseen :LOL: Negatiivinen r-testi sitten rauhoitteli, joten kai ne nippailut oli vaan jotain muniksen kasvukipuja tms... Toivottavasti sulla kuitenkin olisi kyse tärpistä ja valemenkoista! :)
 
Hei kaikki!

Mä juuri äsken liityin joukkoonne! Mä oon 31v ja mun mies on 32, ja me ollaan ensiyrittäjiä, vaikka ollaan oltu yhdessä nyt jo kahdeksan vuotta. Syyskuussa päätettiin jättää e-pillerit pois.

Nyt on 4 yk takana, ja vaikka tiesinkin, että tavallisesti saattaa kestää jopa 12 kk ennen kuin tärpää, jotenkin on pettynyt olo ettei ole vielä onnistanut. Tosin me ei olla edes aktiivisesti yrittäneetkään eli ei pitäisi olla ihme. Johtuukohan tästä iästä, että ei osaa olla ihan optimistinen?

Löysin nämä sivut, ja ajattelin, että voisi olla kiva paikka jakaa kokemuksia ja ajatuksia. Emme halua kertoa ystäville tai perheelle, muuta kuin vasta sitten kun onnestaa.

Näen että joillakin on jo käynyt onni, joten paljon onnea!!!
Ja paljon onnea yrityksessä kaikille teille muillekin!
 
Tervetuloa Minna! Ei se ikä aina kaikkea kerro - onneksi....Mun työkaveri lopetti myös e-pillerit, kun oli 31 ja käyttänyt niitä siis vuosikausia ja kappas, tärppäsi heti ekasta kierrosta... :) Täällä pelko pahenee: se taitaa kuulkaa taas olla kemiallinen. Viiva ei vahvistu, on ihan lirua vaan...Tosin en tiedä, miten tää tauti vaikuttaa testeihin - sillä in english löytyi infoa, jonka mukaan tää mun vaiva voi hämätä r-testejä eli ne ei osaa lukeakaan tulosta, kun virtsan veri ja proteiini häiritsevät...? En tiedä, mutta pessimistinen olen. Tulen sitten ilmoittamaan kun on kp 1 ja aloitan taas clomit - ja edessä ilmeisesti soitto klinikalle ja IUI:n suunnittelua luvassa...
 
Maikkis Joo, mä oon pistänyt kaiken mielikuvituksen piikkiin, paitsi että taas kun tulin kotiin, lämmöt on 37,1c'.. Matkalla kotiin puhuin puhelimessa ystävän kanssa, joka kertoi mun selostuksen jälkeen, että se sai just keskenmenon pari kuukautta sitten (juuri päivää ennen suunniteltua raskauden keskeytystä ), ja sillä myös tuli menkat ihan normisti välissä, mutta oireet vaan jatkuivat, sen takia se tajus tehdä testin menkoista huolimatta.

Mutta siis sen puheluista innostuneena painelin apteekin kautta, ja hain testin. Negahan se!
Eli olen varmaan aikaansaanut jonkinlaisen ennätyksen pitämällä ruuminlämmön koholla pelkällä tahdonvoimalla :LOL:
Myöskin alaselkäkipu, juiliminen, kupliminen, elohiiri-fiilikset, lonkkakivut, nivus-vihlailut, jatkuva päivittäinen päänsärky, huippailu, ja reissussa ollessa heräsin keskellä yötä kun oksetti.. :D
Mutta joo, uskon testiä, ja varmaan täytyy käydä lääkärissä kysymässä mikä mua vaivaa, kun tuo lämpö on koholla, ja muutenkin ei ihan normaaliolo.

T. Nolopiimä
 
:whistle: Sharona no kun tuntuu, että taas on toisilla niin huonoja uutisia ettei itsekään oikein uskalla toivoo parempaa. Kiitos onnitteluista kuitenkin :heart: ja toivottavasti olosi paranee eikä oo mitään vakavampaa. Olisin kyllä toivonut plussaa sinullekin =) Meikäläisen haalea haamu löytyy tuosta viikon 3 plussaajien pinosta, jos ketään kiinnostaa.

Tsemppiä Vadelmaunelmalle ja olisipa haamusi sittenkin aito plussa!

Tervetuloa Minna :flower:
 
Onnea Piki!!!! Kyllä sinä olet sen plussasi ansainnut, ei varmasti tarvi yhtään ujostella! :flower: =)

Mitäs Vadelmaunelmalle kuuluu? Toivon niin kovasti, että se haamu vahvistuisi! Älä muuten osta niitä herkkiä testejä jos ne kerran näyttää mitä sattuu, osta Apteekin oma niin ei tarvi arvailla. Siihen jos viivan saa niin silloin on tosi kyseessä, ei pitäisi näyttää kemiallisia ollenkaan.
 
piki, onnea! :flower: hiphei, täällähän on tullut tammikuussa jo monta plussaa. :heart:

vadelmaunelma, älä heitä kirvestä vielä kaivoon. josko se siitä kuitenkin plussaksi muuttuisi... teitkö tänään testiä? minkämerkkinen testi, jos saan udella?

minähän olen sitten niin sekaisin päästäni, että menin tänä aamuna testaamaan. ja vielä tuolla ärsyttävällä one step herkällä testillä, johon olen viivanpaikkoja saanut. ja sellainen siihen tuli nytkin, haalean haalean vaalea viiva. en viitsinyt herättää miestä testiä tuijottelemaan. tissit ovat kauhean kipeät ja arat, mikä oli viimeksi raskausoire, yleensä ennen menkkoja tissit ei oireile mitenkään. toki tässä on mahdollista että hormoonit on km:n jälkeen jotenkin sekaisin, ja siksi tuollainenkin oire tulee. mä niin inhoan noita testejä, olis sitten kunnon nega jos kerta nega on, ja mulla on vielä neljä noita testejä kaapissa. :headwall: että arvatkaa vaan mitä mä teen neljä seuraavaa aamua, jos täti ei yllätä. otan tuosta testistä illalla kuvan ja laitan tänne jos kehtaan, ja jos siinä mitään edes näkyy. niin voitte sitten pudottaa mut takaisin maan pinnalle täältä pilvenhattaralta.
 
Jättisuuret onnittelut citrus, vadelmaunelma ja piki hienoa!!! :heart: :heart: :heart:

Tervetuloa munkin puolesta Minna :flower:

).( Täällä ollaan vatsataudissa... ja tietty hulluna vauvakuumeisena elätellään toiveita, että ois jotain muuta ku vatsatautia :LOL:
 
:wave: Toisaalta ihanaa ja toisaalta kamalaa, että täällä on taas monta jännääjää samassa tilanteessa :D :eek: :/

Voi paska, kun tän aamunkin testi oli ihan samanlainen kuin eilen alkuillasta tehty. Tosin en nukkunut kuin vajaat neljä tuntia, eli aamuinen näyte oli sen mukainen... kauheeta kun joutuu oottelemaan ainakin sunnuntaihin ennenkuin kannattaa testata :whistle: Koko ajan pelko persiissä, että jos onkin kemiallinen tai jos onkin ku tai jos... ja silti tekis mieli jo iloita ja uskoa plussaan :(

Peukkuja ja haleja kaikille jännääjille ja muillekin pinolaisille!

muoks. Kiitos kaikille onnitteluista, toivottavasti ne eivät ole ennenaikaisia :heart:
 

Yhteistyössä