Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Täällä jälleen kp1 tietysti - kuinkapa muutenkaan. Olenkohan tuomittu ikuisesti saamaan vain kemiallisia? Tuntuu suorastaan julmalta ivaamiselta...Maanantaina sitten heti soittoa klinikalle ja jatkoja miettimään. Yritän varmaan pysyä täältäkin pois, jos pystyn...Haluaisin niin unohtaa tän koko lapsettomuuspaskan. Toivottavasti muilla on parempi onni tässä kuussa.
 
Päätinpä minäkin liittyä keskusteluun, kun olen jo usein käynyt täällä lueskelemassa keskusteluja.
3 kuukauden päästä tärähtää 30 v. tauluun ja ekaa ollaan yrittämässä mieheni kanssa. Pillerit jätin pois syyskuun lopussa, eli nyt on menossa yk 4, kp 30/28-34. Kovasti olisi vauva toiveissa ja tänä aamuna jo testasin negan, kun olin taas kerran niin malttamaton, etten jaksanut odottaa, että tulee tuo 34 päivää täyteen, mikä on ollut pillereiden jälkeen pisin kiertoni... Mahaa on nipistellyt jo viikon verran, ei tosin mielestäni niinkään menkkamaisesti, ja selkä taas on ollut hyvinkin menkkamaisesti kipeä. Valkovuotoa tulee mielestäni todella paljon... Ehkä pitää malttaa mieli ja odottaa ainakin ensi torstaihin asti ennen kuin testaa uudelleen. Silloin olisi tuo 34 päivää täynnä, ellei sitten menkat ala sitä ennen... Rasittavaa odottaa!
 
Paljon plussaonnea Citrus, Piki, Rosehip ja oliko vielä joku muukin? Hirveä kevätsiivous käy kyllä tuossa listassa plussanneiden puolelle, ja sehän on vaan hyvä. :flower:

Tervetuloa uusille, ainakin Minna ja Hille taisi olla uusia tuttavuuksia. Toivottavasti tekään että tällä puolella kauaa vanhene!

Vadelmaunelma :hug: Ravasin täällä jo moneen kertaan sun kuulumisia kaipaamassa, mutta nyt kun ne tuli niin ei oikein ookaan sanoja. Oon ihan hirveän pahoillani. Julmaa kun tuolla tavalla lupaillaan ja otetaan pois. Ehkä lekuri voisi jo ryhtyä selvittelemään onko noihin joku syy olemassa? Koittakaa jaksaa. :hug:
 
Vadelmaunelma :hug: :hug: :hug: Voimia sinne!

Piki onnea!

plussa onnea kaikille!

Tänne ei kummempaa, nuppi sekoo ja muuta ei niin kivaa ja ajatukset lentää ihan jossain muualla. Aika näättää aika näättää, ei vaan muka jaksais enää yhtään jännittää :( Tästä syystä en noita kierto päiviäkään tänne ilmoita et sais huijattua itteensä. Mut lima juttuja siis :) (jos ällöttää lopeta lukeminen. Oikeesti mä en tiädä onko ovis nyt ollut mennyt vai tulossa. Yksi ilta oli varsinkin kunnolla limaista, sellaista tykympää limaa :whistle: no joo ja nyt sitten ollu huosut märkänä (ei niin kivaa) kun ilmeisesti ihan juoksevaa (en tunnusta pissiväni housuihini :LOL: ) No eikö tämä sitten ylläri pylläri nosta toiveita et jos ehkä mahdollisesti olis ehkä voinut tärpätä. No ei jassa uskoa mut kun tuo nuppi toivoo toivoo ja toivoo varsinkin kun on peiton alla puuhailtu ja sillee ihan vielä sopivasti... Kait en mä tiiä enää mistään mitään. Kuhan vuodatan ettei nuppi räjähtä kaikesta kuvittelusta. Ja kaiken muun lisäksi maha ollu kipeä sillee vääntämällä ja senkin saa tähän soppaan hyvin upotettua muka oireiluksi että jos vaikka vahingossa oliskin ovis. Nooh kattellaan kattellaan mut ku... Juu oli turhaa purnausta mut tuli nyt ulos kumminkin.
 
voi ei, vadelmaunelma! :hug: yritä jaksaa, en tiedä muuta mitä sanoa... todella pahalta tuntuu puolestasi. :'( toivottavasti lääkäristä löytyisi jotain apua. tule välillä kertomaan kuulumisia, jos siltä tuntuu.

piki, sinullekin :hug: voisiko vielä olla pieni toivo, että kaikki onkin hyvin..?

tervetuloa minna ja hille! :wave:

piglet, hyvältä kuulostaa, nyt vaan testiä kehiin!

täällä ei mitään uutta auringon alla. heitin sen viivanpaikka-testin hiiteen, kun en saanut siitä illan hämärissä ilman salamaa hyvää kuvaa. ihan samalta näytti kuin tuossa 'onko tämä viivanpaikka?' -aloituksessa. mutta päätin jo, että nega se on koska sitä se aiemminkin on merkannut. tätiä ei näy eikä kuulu, tissit on edelleen kipeät ja siinä kaikki. mies on ihan varma että olen raskaana, harmittaa kun tuo on niin toiveikkaana. lohduttaa ajatus, että kyllä se täti sieltä pian perille löytää, perjantaina oli jo kovat juilimiset käynnissä, ja eilenkin nippaili sillä seudulla. että ei siellä ihan kuollutta ainakaan ole, jotain tapahtuu ja se on hyvä. en nimittäin jaksaisi enää viikkotolkulla odotella. kp37 ja tädinmetsästys jatkukoon...
 
Iltaa...

Teinpä tänään CB:n testin, kun ratikkaa odotellessa mietin miten suloista on, kun tuo mies tuli aikanaan katsomaan mun kanssa sex&the city leffan, ja tuli kyyneleet silmiin liikutuksesta.. Muutenkin on nuo oireilut jatkuneet vaan menkoista ja aiemmista negoista huolimatta.
Menin sitten suoraan apteekkiin ja tulin kotiin.
Siihen ensin heti ilmestyi se jo tutuksi tullut ohuen ohut pystyviiva ja hetkeä myöhemmin kuvittelin näkeväni jo leveämmän palkin. Laitoin testin pois ja kävelin olkkariin, tein uukkarin ja menin uudestaan tuijottamaan sitä.. Sitten taas kuvittelin näkeväni sen, ja avasin koko testin ja menin tuijottamaan valoa vasten sitä, ja niin siinä vaan on se palkki plussana.
Mutta tosiaan on kyllä niiiiiiin hailakka, että en tiedä mitä siitä ajattelis.
Varmaan ihan mun tuuria vaan, että Clearblue kenkkuilee. :kieh:
Sitä paitsi tässä vaiheessahan jos menkat ei olis olleet menkat, pitäis kyllä olla jo niin paljon raskaushormonia että tulis jo kunnon plussa. Olis siis kp 42/28-40!!
 
Sharonalla on jännät paikat!! Ei se välttämättä kaikilla näy se plussa vahvana, vaikka olisi jo reippaammin viikkojakin. Toisaalta, oon kuullut tuosta CB:sta niin monta huonoa tarinaa myös, tuntuu olevan aika epäluotettava ja vaikeasti tulkittava testi. Pitäiskö sun käydä ostamassa vielä Apteekin oma ja varmistella?? Kumpa se olisi ihan oikea plussa! d :D b
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja halaus :hug: kaikille joille on tullut pettymyksiä vastaan ja VOIMIA. Ei muuta kuin uutta yritystä kohti, eihän siinä kai muu auta. :hug:

Mä oon täällä yrittänyt tutkailla kehoani ja oviksen oireita, mutta enpä mä mitään ole huomannut. Enkä ole vielä oikein harjaantunut ton valkovuodon tarkkailussakaan. Ovistestejä en oo vielä hankkinut. Ajattelin että jos nyt oikeesti yrittäis tän alun ihan vanhanaikasesti ja alkais sit niihin täsmäiskuihin jos ei tärppää. Kierto on nyt suurinpiirtein puoli välissä eli mulla on ohjelmassa odottelua ja peittojen heiluttelua :LOL:

Mukavaa maanantaita ja positiivisa ajatuksia! :)
 
sharona, apua, sullahan on tosi jännät paikat! ootko tehny uusintatestiä? bongasitko ovista, mitäs jos se on ollu vähän myöhemmin ja nyt vasta alkaa testit näyttää plussaa...? tuu kertomaan uusimmat käänteet. d :) b

itse tuijottelen taas haamun esi-isää, joka tuli tänäaamuna testiin. minusta tässä on jo jotain enemmän kuin niissä viivanpaikoissa, mutta äääh olen niiiiin skeptinen. en taaskaan saanut miehen tulkintaa tuosta, hän oli jo lähtenyt töihin. täytyy vaan odottaa iltaan ja kysyä näkisikö hänkin saman kuin minä. aion hakea apteekin testin ja testata sillä huomenaamulla. tipun kyllä korkeelta jo täti yllättää, toiveet on taas noussut kattoon. miten voin edes kuvitella että tärppi voisi käydä näin pian, kun viimeksi piti odotella niin kauan??? olen spekuloinut sitäkin, että jos ovis oli vasta silloin kun tännekin raportoin kovasta munasarjakipuilusta, niin nyt olisi dpo12 eli kaikki on vielä mahdollista. menkat voi alkaa ylihuomenna, tämä saattaa olla kemiallinen tai ei mitään. :headwall:
 
Vadelmaunelmalle todella suuret pahoittelut. :hug: Ja Pikille kanssa, vai mikä siellä on tilanne?

Sharonalla ja Salomella onkin jännät paikat, tsemppiä teille molemmille.

Minnalle ja Hillelle tervetuloa! :wave:

Sitten ON: olen ollut ihan rikki tässä viime aikoina, ja olo on ihan epätoivoinen, masentunut ja itkettää vain koko ajan. Plussauutisten lukeminen, raskausmassujen, vauvojen ja rattaiden näkeminen alkaa itkettämään, niin kuin oikeastaan kaikki aiheeseen vähänkin liittyvä. On vain niin sellainen olo, että jotain on pielessä, ja tästä ei tule mitään. Uuden yrityksen aloittaminen ei kiinnosta pätkääkään, ja seksiä ajattelee hampaat irvessä. Yrittämättäkään ei uskalla olla, kun ajan kuluminen pelottaa. Ja koko ajan pelkää, että mistä suunnasta ne lähipiirin seuraavat raskausuutiset tulevat. Mies yrittää lohduttaa, että kyllä meidänkin vuoro tulee, ja kun on se yksi tärppi takana, niin ei tässä mitään hätää ole. Mutta kun ei vaan jaksa uskoa siihen enää, niin sekin lähinnä vain ärsyttää...

Yritän vähän pitää palstataukoa, jos vaikka saisi ajatuksia käännettyä pois tästä kuumeilusta ja tuskasta, mitä nyt tuntee, ja keskittyä esim. töihin ja liikuntaan. Toivottavasti se plussa-aalto tosiaan löytää meidät kaikki, ja saadaan se mitä kaikista eniten toivotaan.

Pahoittelut vielä masentavasta viikon aloituksesta :ashamed:
 
Voiii! Täällähän eletään jänniä aikoja! Nyt tytöt toivotaan, että saatte plussia! :D

Täällä ei oireita mihinkään suuntaan... nyt ois dpo 13 tai 14. Mahataudissa oon ollu viime tiistaista asti. Tänään taas työterveyteen ihmettelemään miksi ei ole menny ohi. :/

+++++++++ :whistle:
 
Olen ihan hirvittävän pahoillani Vadelmaunelma :hug: Jospa ne lekurit nyt ottais asiakseen jo selvittää toi sun tilanne. Niin epäreilua tommonen!!! :'(

Piki :hug: Mikä on siellä tilanne? Toivottavasti selviäisit vain säikähdyksellä...

 
Lääkärin terveiset: kaksi kemiallista clomeilla voidaan vielä katsoa huonoksi tuuriksi, mutta jos tulee vielä kolmas, niin sitten mua täytyy alkaa tutkia lisää. IUI jää tässä kierrossa sittenkin tekemättä, kehotti vielä kerran koittamaan clomeilla. Jotenkin pysähtynyt olo, ei voi muuta sanoa. Nyt tuntuukin siltä ,että jos saisin plussan, niin siitä alkaisikin painajainen... :|
 
vadelmaunelma :hug: omalla kohdallani toivon, että kolmas kerta toden sanoisi, ja toivon sitä myös sinulle. tuo lääkärin toteama 'huonoa tuuria' ei kauheasti lohduta, vaikka tottakai täytyy toivoa että niin se on ja ensi kerralla kaikki menee putkeen. tiedän myös tuon tunteen, ettei plussa tuo iloa vaan siitä se pelko ja paniikki alkaa. jaksamista sinulle!

delfis, milloin testaat?

sharona, mitään uutta auringon alla?

maikkis :hug: tutun kuuloisia fiiliksiä... omasta kokemuksestani voin sanoa, että palstatauko tekee ihan hyvää mutta älä nyt kokonaan katoa. toivottavasti mieli kohenee kevään mittaan kun valokin lisääntyy, ja jospa plussa löytäisi teidän osoitteeseen! :heart:

tässä paras kuva mitä tuosta tämän aamuisesta haamun esi-isän kummitädistä onnistuin saamaan. toivoa herättää se, että äsken mieskin testiä tulkitsi ja sanoi että on siinä todella haalea toinen viiva. viivanpaikkoja hän ei ole onnistunut näkemään, ja viivanpaikkaa en ole koskaan saanut kuvaan näkymään.



nyt tahdon mielipiteitä, näettekö te tuossa mitään? olenko tulossa hulluksi? kaikki mielipiteet ovat tervetulleita.
 
itse en muuten näe tuossa kuvassa kyllä yhtään mitään, vaikka silmät vääränä tuijotan. :LOL:

edit. tai no jos vähän läppärin näyttöä kääntelen ja vääntelen, niin sitten kyllä erottaa jotain.
 
Vadelmaunelma :hug: , toivottavasti teidän ei tarvitse niihin tutkimuksiin asti mennä, mutta jos tarvitsee, niin sehän on vaan hyvä että asia tutkitaan ja mahdollisesti ratkaisu löydetään. Voin vain kuvitella että se ei tällä hetkellä lohduta...

Salome onko tuo One Step? Kieltäydyn kommentoimasta, koska boikotoin sitä testiä... (Noista kuvista on muutenkin paha sanoa, koska luonnossa yleensä paljon vahvempia). Mutta pidän peukkuja! Mitkä sulla on kp:t?
 
gilmore, joo on one step. mullakin on kokemusta noista kyseisen testin viivanpaikoista, siksi oonkin niin skeptinen. mutta tossa tänpäiväisessä on kuitenkin ihanku vähän väriäkin, vaikka hirmu haalea onkin. mulla on kp38 km:n jälkeen. mut eipä tässä auta kuin odotella, päivä kerrallaan.
 
Hellou tytöt, Aamun uusinta oli tyylipuhdas nega, CB:n testillä sekin, ei edes viivanpaikkaa.
Hassuinta on se, että siinä eilisillan testissä oli aamulla vahva haamu jo, lähes plussa!

Mutta kuten olen ennenkin todennut, CB on perseestä.

En tikutellut ovista, eikä mitään hajua millon jos ollenkaan on ollut! :kieh:

En mä enää tiedä mistään mittään, kun rinnatkin alkaa taas kipeytyä, johan tässä meni välissä viikko ilman. :headwall:
Vatsassa myöskin välillä ihan kunnon painontunne, ym oireilut paikallaan, tosin ruuminlämpö lähti laskuun, joten kai se oli tosiaan joku ihan mun kuvittelema juttu.
Nyt kun tuo sulhanen on perheineen jo täysin häähuumassa, taidan mäkin siirtyä siihen suunnitteluun, niin saa mielestä tämän toisen asian.. Ollaan to lentämässä Roomaan katsomaan vihki- ja juhlapaikkoja, ja jännittää!!
 

Yhteistyössä