Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Tuli taas eilen nähtyä kavereita pitkästä aikaa, ja totta kai piti kaikkien vatsanseudut tutkia. Ainakaan niistä ei mitään yllätystä tullut :LOL:

Tämän päivän lehdessä on enemmän kuin tarpeeksi juttuja äideistä ja äitiydestä, siinä oli kyllä vähän nieleskelemistä, etenkin kun mietti, että jos asiat olisivat menneet toisin, niin itsekin olisi kuulunut ensimmäistä kertaa juhlittavien joukkoon. Pitäisi vaan yrittää olla onnellinen toisten puolesta, mutta se ei vaan aina ole niin helppoa... Kunpa joskus lapsettomuus, tai vaikeudet lasten saannissa, joskus nostettaisiin samalla tavalla pöydälle kun äitiys, niin ehkä turhat kyselyt vähenisivät. Onneksi siitä edes silloin tällöin kirjoitetaan.

Murmelin, kokeita ei vielä ole tehty, mutta toivottavasti ensi kierrossa. Olen kuitenkin nyt 4 kierron ajan syönyt lugesteron-nimistä keltarauhashormonilääkettä, joka siis on vähän samantyyppinen kuin terolut. Mutta eipä siitä ihan hirmuisesti näytä olevan apua...

Me asustellaan 4h-kerrostalossa. Ehkä tämä on vähän iso meille kahdelle, mutta toivottavasti tilanne jossain vaiheessa muuttuu... En kyllä tässä halua koko loppuelämääni asua, olen kasvanut omakotitalossa, ja kyllä joka kesä sitä omaa pihaa kaipaa. Mutta en kyllä ruohonleikkuuta tai lumitöitä, joten Unicon kanssa samoilla linjoilla: rivari ja oma pieni piha...

Mulla on jotenkin "erilainen" olo. Kaikki on kyllä vaan kuvitelmaa, mutta tästä kierrosta tullaan (taas) alas ja kovaa. Täytyy ruveta henkisesti varautumaan jo menkkoihin, alkanee pe-la. Kunnon piinaviikko siis edessä.
 
Heips!

Pikkusisko tosiaan on mulla kyseessä, joka siis on nyt raskaana... No, juuri äsken puhuin äidin kanssa puhelimessa ja ainakaan vielä ei tullut mitään sen suuntaistakaan, että koskas te.
Mulla on täällä piinaviikko myös edessä, menkat pitäis alkaa to-pe, jos ovat alkaakseen... Vielä siis elättelen pientä toivoa. Olishan se kiva olla siskon kanssa samaan aikaan raskaana.
Hyvää äitienpäivää kaikille kaikesta huolimatta!
 
Maikkis ja Hille toivotaan, että nyt ois tärpännyt. ++++ :whistle:

Meillä on tämmöinen kahden asunnon loukku, eli kummallakin on toistaiseksi omat asunnot. Mä asun kaksiossa kerrostalossa ja isännyksellä ok-talo. Vähän kyllä epäkäytännölinen ratkaisu tämä, mutta odotetaan kun lama tästä menis ohi, niin voitais ruveta myymään mun kaksioo. Ja laittaa virallisesti hynttyyt yhteen. Tarkoitus olis rivarin pätkä hommata ja ok-talo jäis niinkuin viikonloppu/kesäpaikaksi. (Vanha kotitalo tämä, niin korjauskustannuksilla sais jo uuden talon... ) Isäntä mun tykönä kyllä suurimmaksi osaksi asustelee :) Jos vaavi tulee, niin mun asunnolla asutaan. Onneksi on sen verran iso kaksio, että mahdutaan kyllä. Aluksi ainakin..

Nää äitienpäivät on kyllä aina aika tuskaa :ashamed: , samoin joulut..

Mutta hei, lapsettomien päivä on joka päivä. Me voidaan tehdä vielä mitä tahansa, voidaan tehdä semmoisia asioita mitä sitten ei voida välttämättä tehdä, kun ollaan äitejä. Voidaan lähteä vaikka terassilla käymään yks kaks yllättäen, niin kuin mä ajattelin kohta tehdä... Jos jotain lohdutusta tähänkin päivään. Mutta mukavaa päivän jatkoa kuitenkin!
 
Päpsy hienosti sanottu tuo lapsettomien päivä on joka päivä! Muistetaanhan se ja pidetään lippu korkealla, vaikkei ympäri tilanteestamme huudeltaiskaan.

Me etsittiin kolme-neljän huoneen rivaria, mutta törmättiinkin tähän ok-taloon. Huoneita riittää 5, joten tännekin mahtuisi muutakin kuin me kaksi ja nuo kaks koiruutta. Yksi huoneista odottaa remonttitarvetta, eli käytännössä sitä, että uskaltaisi ruveta siitä rakentamaan lastenhuonetta... Nyt huonetta majoittaa mun ompelukone ja vierassänky.

Tsemppistä piinailuun Maikkis ja Hille. Toivoisin, että minäkin pääsisin uudelle kierrolle, kun ei tuota ovista näköjään kuulu. Sitten voisin soitella lääkäriin, josko noita clomi-tero osaston apuja saisi käyttöön... Onko kukaan saanut noita ihan perus terkkarista/neuvolasta? Täällä kun on hintsusti mitään erikoislääkäreitä sillain, että kätevästi töistä salaa pääsis livahtamaan...
 
tää lueskeli kans tänään lehdestä, siinä oli juttua lapsettomuudesta ja lepsen saannista. Lui siis viikkoliitettä valoa. ja salaa töissä :LOL: nimen omaan salaaa. jotenkin tuntui pöljältä siis se salaa lukeminen. mut silti teki mieli tietää mitä kirjoitettiin niin piti lukea, siinä oli lainauksia myös kaks plussalta... omat fiilikset on ristiriitaiset tuntuu et ei tuu mitään ja toisena hetkenä on et ihan varmast tärppää ihan just kohta...

Cladoceran, missä oot töissä jos saa kysyä? mun käsittääkseni niitä saa vaan erikoislääkäriltä siis gyneltä mut en mee vannomaan.

 


päpsy78.............30.......kp 6/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 9/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 12/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 13/28............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 19/24-26.......yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 19/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 22/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 27/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 29/??.............yk 1
Cladoceran.........29.......kp 33/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 37/30-35........yk 18






Taustalla:

teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !

 
Perhepäivällisiltä selvitty... ainoastaan mun äiti kerran vinkkas,kun siskon 1v.-poika siinä kujeili, että eikös vaan tuollainen olisikin kiva.. en siis oo kertonu äidilleni mitään tästä yrityksestä tai km:sta... siihen sitten vaan,että voinhan mä ton pikkuOskarin tosta kotiinkin ottaa :) Siihen jäi sit se keskustelu.. onneks äitienpäivä on taas tältä päivältä ohitte.. jospa sitten ensvuonna sais ihan syystä kahvit sänkyyn ja oman ison ruusupuskan *huoh*

unico meiän suuri pankkilaina on sellanen 250t?..että mun mittakaavassa kyllä aika suuri.. mutta elämä on.. parempi kun ei mieti mitään ainakana vanhoiks markoiks muutettuna.. Talo on kuitenkin ihana, en mä tästä enää mihkään tahtois koskaan lähteä.

Hille ja Maikkis piinaviikolle paljon tsempitystä täältäkin ja niitä plussia sitten lopuviikosta, eiks jee :heart:

päpsy toi on kyl totta,et me voidaan nyt tehä just ihan mitä vaan juttuja,joita ei sitten äitinä niin ekstemporee tehdäkään.. vaikka kaikki ne asiat olisin heti valmis vaihtaan äitiyteen.. täytyypi silti muistaa niistäkin nauttia ja ottaa ilo irti arjen pikku tempauksista :flower:

Cladoceran mä sain oman clomireseptini syksyllä yksityisgyneltä,jolla oon useamman vuoden asioinu.. mutta muistan jostain palstalta lukeneeni,että ihan tk-lääkäriltäkin reseptiä jotku on saanu. Kannattaa ottaa selvää! Mä kans tässä lähikuukausina turvaudun kans niihin mun kahden kk clomireseptiin..en oo niitä nyt vielä aloitellu,kun jotenkin haluais yrittää ekaks taas ilman hormoonia.. vaikka lääkärit sano,että clomeilla ei ollu mitään tekemistä mun keskenmenon kans,niin silti mä jotenkin epilen..onhan niitä käyttävillä kuitenkin aika paljon enemmän keskenmenoja kuiin ihan luomusti raskautuvilla.. mutta jollei tässä muuten tulosta tule,niin pakko se taas on ottaa järeet keinot käyttöön!

Nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä klo 6. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille meille ihanille naisille!!++++ :whistle:
 


päpsy78.............30.......kp 7/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 10/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 13/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 14/28............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 20/24-26.......yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 20/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 23/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 28/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 30/??.............yk 1
Cladoceran.........29.......kp 34/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 38/30-35........yk 18






Taustalla:

teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !



 
Kuinkahan pitkä kierto mulle olis tulossa... nyt siis kp30. Silloin joskus teininä ennen kuin aloitin pillerit kierto oli melkein aina säännölliset 28 päivää. mä vaan jotenkin oletin, että nytkin kierto olis sen 28 päivää. No ei auta kuin odotella. Ei oo mitään ennen-menkkoja-oireita. Tosin ei ollut ennen edellisiäkään menkkoja, jotka alkoi heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Missähän vaiheessa kehtais testata? Mies toppuuttelee, ettei vielä saa ajatella tollasta, kun ei se kierto kumminkaan oo säännöllinen...

Jos kierto on pitkä, niin silloinhan meillä tärpin mahdollisuus vaan kasvaa. Peittoa päästiin vasta heiluttelee kierron loppupuolella, kun ei useampaan viikkoon nähty. Tosin mä ainakin luulin bonganneeni oviksen silloin 2,5 viikkoa sitten. Jos nyt tärppi tässä kierrossa kävisi, niin olisihan se melko onnen kauppaa!

Täällä siis maanantai on aloitettu tällaisella pohdinnalle! Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!! ja tietty plussatuulia, onko joillakin testaus ajankohtaista??
 
kaapo, testata on hyvä sitten kun ei hermot enää kestä jännitystä :D mullakin venyi se eka kierto pillereiden kanssa siitä pillerikierost olikohan 5päivää pidemmäksi ja juu ehdin testata. Sen jälkeen oli suht tasasta kunnes alkoi heittelemään. Tuu sit kertomaan kuin kävi kun testaat :LOL:

Tänne, kummempaa se vastaus tuli mut ei mitään jatkoista, yrittänyt soittaa sinne mut ei vastattu vielä, mua jänskää ja inhoa tollasta soittelut, kai sepitää uuteen kiekkaan kerätä taas rohkeutta. kun kuitenkin haluaa tietää mut miksi ei kerrota suoraan ja mitä on seuraavaksi kun tää lapsettomuus oli kuitenkin myös mukana siinä et toinen hoidettiin tutkittiin ja toisesta ei mitään. arghhh mulla menee hermot tähän jännitykseen ja epätuietoisuuteen. Ja kun ei oo ainut asia mikä roikkuu, ei tee keskeneräiset asiat mitään hyvää mun nupille ;) vaiks luulis et tähän on tottunut näinä yritys vuosina. niin kun nytkin et mitäs jos tärppäis niin tällä menttasliteetilla vois odottaa aina vaiks kuin kauan mut kun mä haluan tietää mikä on vikana ja voiko auttaa et saadaanko koskaan muksuja huoh... ja kaikki muutkin roikkuu ja seilaa, mä halaun hetkeksi ihan johonkin piiloon tätä kaikkea elämää jonnekkin rauhaan missä ei ole mitään. (niinpä niin nyt iski ahdistus, jotenkin toivoin et vastauksen mukana olis tullu lisäohjeita.)

aurinkoista päivänjatkoa teille kaikille!
 
Huh täälläpäs on juttua tullut sitten viime kerran... Teillähän on kaikilla isot kodit, me asutaan reilun 50 neliön kaksiossa. Ollaan myös puhuttu ettei tästä tarvitse muuttaa pois vielä pitkään aikaan vaikka tuliskin se vauveli. Että kyllä me mahdutaan ainakin siihen asti kun se on 2-vuotias.... Vaikka kyllä tässä taas kevään tullen on tullut ihan hirvittävä hinku saada oma piha mitä vois kuopsutella. Nyt sitten laitan parvekkeen turvoksiin kukkia ja yrttejä =)

Kaapo Mullakin on ollut aina ilman ehkäisyä tosi tasanen kierto, ihan siitä asti kun kuukautiset alkoi. Kun jätin vuoden alusta ehkäisyn pois niin eka kierto oli 40 päivää. Ja tuli sitä aika monta testiä tehtyä sillon kun en millään uskonut että voi noin venyä... Nyt alkaa selkeesti jo tasottua mutta vieläkin on ollut pidempi kuin entinen, ja mullahan on tosiaan vasta neljäs kierto menossa tänä vuonna.
Toivottavasti teillä kuitenkin olis kysymys tärpistä eikä pitkästä kierrosta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hallama80:
Kaapo Mullakin on ollut aina ilman ehkäisyä tosi tasanen kierto, ihan siitä asti kun kuukautiset alkoi. Kun jätin vuoden alusta ehkäisyn pois niin eka kierto oli 40 päivää. Ja tuli sitä aika monta testiä tehtyä sillon kun en millään uskonut että voi noin venyä... Nyt alkaa selkeesti jo tasottua mutta vieläkin on ollut pidempi kuin entinen, ja mullahan on tosiaan vasta neljäs kierto menossa tänä vuonna.
Toivottavasti teillä kuitenkin olis kysymys tärpistä eikä pitkästä kierrosta!!
Kiitos tästä tiedosta! Nyt ei tarvii turhaan miettiä, että missä vika jos kierto venyy... vaikka kumminkin koko ajan pohdin, että josko sittenkin olisin raskaana...

 
päpsy, meillä on ainakin ihan tyytyväinen kunen koko aikaa höpötä ja puran tänne, tietää toi senkin mut paljon parempi höpöttää tänne kun ukolle ihan kaikkia asioita. rauhoittaa koto oloa aikasta paljon :D
Mä sain soitettua ja nyt odottelen vasta soittoa, sanoi et kysyn kovin vaikeita :) lupas soitella kun saa kysyttyä lääkäriltä, no sitä odotellessa, mut ei kai tänään enää tuu soittoa. :( jos joku päivä soittais sitten uudelleen et mites se nyt oli. en mä haluu olla jännityksessä koko aikaa...
 
Oliko Unico niissä sun kaavinnan tuloksissa sitten jotain huolestuttavaa? Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Kaapolle jaksuja. Mulla alkoi menkat aika normisti pillereiden jälkeen, mutta mä luulen, että se meni niin vähän kuin vanhasta muistista. Mutta ei se tosiaan munkaan käsittääkseni ole harvinaista, että kierto venyy, kun ekassa kierrossa ei välttämättä ovuloi/ovuloi myöhemmin kun kroppa vasta heräilee. Toivottavasti sulla olisi kuitenkin kyse plussasta :D

Täällä ekat näpyt jo bongattu, ja muutenkin aika perus menkkaolo. Eli kyllä se tästä taas itkuksi muuttuu :/ Huomenna sitten se lääkärin soittoaika, mä niin haluan saada ne testit nyt tehtyä...
 
No ei se kierto paljon ehtinyt venyä. Eli tänään kp1/30. Ei tämä edes harmita muuten kuin että erinäisten kalentereiden mukaan seuraava ovis osuu arkeen eli mahdollisuudet on tosi pienet. Mieheltä eilen kyselin milloin hänen mielestään saa testata, jos menkkoja ei kuulu. Hän vastasi kuukauden päästä!!! :LOL: Ei vissiin ihan samoilla linjoilla olla :LOL:

Mua pelotti pillereiden lopettamisessa, että tulee ikävät teinivuodet takaisin eli finnit ja kaameet kuukautiskivut ja niinhän ne on tulleet. Se on tosi hassua, että menkat alkaa ilman mitään ennakkovaroituksia. Pillereiden kanssa oli aina pari päivää aikasemmin pääkipua tai jopa migreeniä. Nyt heräsin yöllä tuskan hikeen ja mahakipuun. Tiesin heti mistä kyse. Ja hitsi meni 1,5 tuntia ennen kuin sain uudelleen unta niin helvetilliset oli kivut. Kasalla buranaa ja kauratyynyllä selvisin. Edelleenkin on huono olo. No tästä uuteen nousuun!!

 
maikkis, toivottavasti se sun perus menkka olo hämäis!
ei ollut tuloksissa vikaa, onneksi löyty joku polyyppi mitä odotettiinkin, mut kun ei mitään puhuttu miten jatkuu ja mä tahon sit sinne tutkimuksiin et laittaako tää gyne eteenpäin vai meenkö uudelleen omalääkärille joka mut jotonne laittoin kahden asian kanssa josta toinen tuli hoidettua ainakin toistaiseksi. Mut miten toinen täytyy yrtittää soitella vielä jos sais kiinni, mut ei ehdi koko päivää soitella tai ehtii mut oon kaupungissa niin ei kiva. nyt taas hiukka rauhallisempi olo, ärrrsyttävää tää vuoristorata tunteet jotka seilaa sekunissa toiseen...
 
kaapo :hug:
Mäkin pelkäsin, että kuukautiskivut kovenee, koska mulla ne ei lähtenyt ehkäsylaastareillakaan pois. Yllättäen kuitenkin on käynyt niin että nyt ei ole koskenut ollenkaan ja kuukautisetkin kestää vaan 2 päivää. :)

maikkis toivottavasti täti eksyy matkalla ja nuo enteet on huijausta!!!

Unico kovistele sitä gyneä jos ei meinaa laittaa sua eteenpäin! Eihän se omalääkäri kuitenkaan mitään konkreettista pysty tekemään. Haleja myös sulle, on ollut aika pitkä ja kivinen tie. Toivottavasti apuja alkaa nyt tulla sieltä lääkäreiden taholta!! :hug:

ON: mulla alkaa taas mielenrauha järkkyä tässä vaiheessa kiertoa. Kaksi piinaviikkoa edessä. Aamulämpöjä olen mittaillut sillon kun olen muistanut, useimmiten 36,5. Mutta muutaman kerran on ollut alle 36 jopa lähempänä 35. Mittari on perinteinen elohopeamittari ja olen laittanut alilämmön sen piikkiin... Lauantaina oli taas kovat kivut, tällä kertaa vasemmassa munasarjassa. Kyllä se puoli ainakin vaihtuu joka kerta, että kai siellä homma toimii. Ovulaatiolaskurit tosin sanoo että ovulaatio olis tänään. Onko teillä tarkempaa tietoa, että koskeeko siihen munasarjaan yleensä ovulaatiopäivänä vai ennen vai jälkeen?? Peittojen heiluttelussa on pidetty "joka toinen päivä"-tahtia tällä kertaa... Viimeksi taidettiin heilutella kierron puolivälissä joka päivä... Ihme ja kumma että kyllä tuo aikataulutettu seksi maistuu... :kieh:
 


Kaapo80.............29.......kp 1/30..............yk 2
päpsy78.............30.......kp 8/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 11/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 14/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 15/28............yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 21/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 24/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 29/28-34........yk 8
Cladoceran.........29.......kp 35/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 39/30-35........yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !


 
Mitä Gilmorelle kuuluu?

Kaapo, mulla kanssa tuli ihan kamalat näppylät ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Se oli mulle vielä tosi kova paikka, koska mulla on aina ollut hyvä iho, enkä teininäkään joutunut sen pahemmin näppylöistä kärsimään. Nyt se sitten kostautuu ihan moninkerroin. Vähän sama homma oli kanssa noitten kk-kipujen kanssa, mutta onneksi mulla ne kestää oikeastaan vaan sen yhden päivän, ja siihen sain lääkäriltä kunnon lääkkeet, kun mulle toi burana ei oikein sovi.

Hallamalle tsemppiä piinailuun :)
 
Täällä vuoto muuttuu ruskeasta veriseksi, eli ihan tuttua hommaa. Luget pitänee vuodon vielä kurissa loppuviikkoon, mutta sitten aukeaa hanat. Jotenkin vaan oviksen jälkeen oli erilainen olo, että uskalsi jo vähän toivoa, mutta ihan turhaan. Menkkaoireet ja lopulta täti puskevat paikalle vakaasti ja varmasti. Ja nyt sitten itkettää, masentaa, v***uttaa. On vaikea pitää itsensä kasassa, etten ala töissä vollottamaan. Siirsin itseni taustalle, nyt on vaan pakko ottaa vähän etäisyyttä... :headwall: :headwall: :'(

Tsemppiä muille!
 

Yhteistyössä