Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Maikkis halauksia ja voimia. Palailet kun siltä tuntuu taas.

Murmelin oonkin ajatellut ottaa yhteyttä tohon lähineuvolan perhesuunnittelun hoitajalle tms. mutta se onkin hankalaa, kun niille on puolen tunnin soittoaika keskellä päivää ja se osuu aina päivän siihen kiireisimpään aikaan (klo 12.30-13) ja aina huomaan joskus puol 2, että taas jäi soittamatta :headwall: Ehkä mä joku päivä onnistun... Jos vaikka pääsis juttelee sinne ja sitä kautta lääkärille ja edelleen sitten sais jotain apuja. Täältä on niin pitkä matka yksityislääkärille, että sit pitäis ottaa töistä vapaata ja sitten ne haukat arvaa kyllä heti mistä on kysymys. Sitä onnea en niille suo. Kaikella kunnioituksella työkavereitani kohtaan. =)


Joku tuolla jo kommentoikin miehen suhtautumista tähän kirjoitteluhommaan. Täällä tuo ukko aina lällättää, että oon taas "vauvakanavalla" ja tulee aina välillä olan taa kurkkimaan mitä täällä jutellaan. Oon kysynyt, että tulis mun kanssa lukemaan, mut sit se on vaan et "hyi, naisten limajuttuja en lue". :LOL:
 
maikkis :hug: :hug: :hug: Voimia ja jaksuja!

cladoceran, hauska suhtautuminen sun ukolla.
eip kyllä meillä halua mitään limajuttuja ees kuullakkaan joskus yrittänyt selittää...

tällä oli rentoutus päivä kiva päivä olikin soppailua ja uimista. ja miten nuo päivät menee noin matamalla, en oo ollenkaan sata varma et olisin ovista bongannut ollenkaan.mut sillon melko alkukierrossa oliskohan ollu se 8 päivä kun ne loppu mut mahaa nipistelee ainavälillä et tiiä nyt sitten yhtään itään, peittojenheiluttelu tahti on kyllä onnu melkein se joka toinen päivä, väillä tuntuu hassulta kalenterin kanssa katella, mut i voi mitään tulee ainakin tarpeeksi usein kun sen kanssa kattoo varsinkin kun osuu erivuorot niin sillon on jo suunniteltava. mut en tiiä jaksaako yhtä intensiivisesti seuraavaakiertoa.
jokohan huomenna sais yhteyden sinne gyneen tänään ei vastattu sillon kun ehdin soitteleen. no uus yritys, mut tää päivä rauhoitti kummasti mieltä näköjään se livenä se sosiaalinen elämä on aika hyvä ajatusten tuulettaja. Mulla kun meninaa jääd äsiihen et kotona oll aukon kanssa ja käydä urheilemassa ja töissä et ei muuten jassa, niin virkistävää vaihtelua ja just hyvään hetkeen sattu, eilen tuli jostain ihme asiasta taas itku ja aamulla oli sellanen olo et mitäköhän tästäkin päivästä taas tulee, mutta kannatti lähteä kaikesta huolimatta. josko taas tovin jaksaisi (seuraaviin menkkoihin asti olla suht tasasesti) aika näättää mu nyt ei taas ressaa juts tällä hetkellä.

sorry romaani, pitipä taas purkaa.
 


Kaapo80.............29.......kp 2/30..............yk 2
päpsy78.............30.......kp 9/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 12/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 15/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 16/28............yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 22/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 25/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 30/28-34........yk 8
Cladoceran.........29.......kp 36/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 40/30-35........yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !


hmm.. korjattu päivä, mitäköhän tää taas elelee...
 
maikkis :hug: jaksamista ja hyvää jatkoa, mutta älä kokonaan katoa täältä... nautihan kesästä ja lomasta!

olen taas roikkunut täällä netissä koko työpäivän etsien kaikkea mahdollista tietoa alkuraskaudesta. aika ei ole ikinä kulunut niin hitaasti kuin nämä pari viikkoa, ja varhaisultraan on vielä melkein viikko! lasken jo tunteja. en tiedä miten pystyn odottamaan siihen asti. hermot on aivan riekaleina. oireet tulee ja menee, koko ajan kyttään tuleeko vuotoa. oireina siis vain tissikipu ja palelu, mahatuntemukset ovat aikalailla loppuneet. ja mitään pahoinvointia ei ole, ei edes lievää kuvotusta. siis joko tämä on normaalia tai sitten keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna tai joku kauhea juttu. nyt on vaihteeksi ihan sellainen olo, että tiistaina tulee huonoja uutisia, jotenkin on vain paha aavistus. miksi masussa ei enää nippaile? miksi ei ole paha olo? miksi ei ole sellaista raukeaa varmuutta siitä, että kaikki on hyvin? toisaalta ajattelen, että ei minulla voi olla niin huono tuuri että kahden spontaanin keskenmenon jälkeen tulisi vielä keskeytynyt, mutta toisaalta pelkään että juuri niin käy. neuvolatäti soitteli ja kysyi että minkä synnytyssairaalan olen valinnut, minähän vetäsin siihen räkäset naurut että en ole ajattelussa vielä ihan niin pitkällä. nyt elän vain ensi tiistaihin, ja sitten katsotaan mikä on tuomio. miksi aika kuluu niin hitaasti? katson raskaana olevien isoja mahoja kateudesta virheänä, olisiko nyt minun vuoroni... :'( haluaisin vain saada jonkun varmuuden ja mielenrauhan, mutta ei auta kuin odottaa.

tsemppiä kaikille tähän pinoon!
 
salome, hermoja odotteluun ja peukkuja! yritä keksiä jotain tekemistä mikä vie ajatukset muualle (vaikeaa tiedetään)

tänne, maha muka nipistelee ja tuntuu jännältä ja kaikkea mahdollista :/ ja mun mielikuvitus laukkaa, yritän pitää sitä kurissa ja silti odotan ja lasken päiviä millon voisi tapahtua jotain joko pudota tai sitten ei hermoja raastavaa, yrittää tehdä kaikkiea mahdollista ja laittaa kaikki muka nipistelyt ihan normaalin piikkiin (mitä ne todennäköisesti onkin) mut tää mun mielikuvitus huoh.no kun ens viikosta selviää niin sa odotella menkkoja jos ei ne kesäkuuhun mennessä ole alkanut niin voi alkaa kehittelemään jotain... tai sitten ei, mut kun sinne on muka niin piitkä aika hitaasti käy päivät.
 
Voi Maikkis :hug: Ymmärrän hyvin tunteesi. Tulet sitten kun jaksat...Minäkin olen vähitellen yrittänyt pysyä tuolla lapsettomien rivissä, kun sinne mitä ilmeisimmin kuulun enkä vauvakuumeilijoihin...Ja Salome toivottavasti olet väärässä ja siellä onkin hyviä uutisia, mutta ymmärrän, että on ihan mahdotonta olla ajattelmatta pahinta, kun olet kokenut kaikkea niin ikävää. Ja sitten Kaapo ja kaikki muut kipuilijat, nyt tulee lääkärisukulaisen antama ohjeistus kivuista: kipulääkitys aloitettava ennen menkkoja ja menkkojen aikana voi syödä yhdistelmää parasetamol ja ibuprofeiniin, ne vaikuttavat hieman eri tavoin ja niitä annetaan kuulemma leikkauspotilaillekin suurina annoksina. Testattu on, ja toimii paremmin kuin yksistään ibuprofeiini.

Mulle oli tänään 2. inssi eli inseminaatio eli IUI ja pistin eilen illalla ns. irrotuspiikin eli sellaisen pistoksen, joka sisältää HCG-hormonia eli raskaushormonia, se kypsyttää munasolut lopullisesti ja irrottaa ne. Tänään näkyi vielä aamupäivällä ultrassa kaksi kaunista munarakkulaa, jotka olivat juuri irtoamassa eli inssi osui just oikeaan aikaan, kun pikkuveijarit ehtivät niitä sinne odottelemaan. Nyt täällä on sitten menossa pp0 ja huomenna pp1 - näitä termejä käytetään tuolla lapsettomuuspuolella. Lisäksi aloitan taas keltarauhashormoni syömisen sunnuntaina. Ja nyt sitten pitää jännittää pari viikkoa. Tuo pregnyl nimittäin on siitä ikävä lääke, että se antaa vääriä positiivisia raskaustuloksia jonkin aikaa, koska se sisältää HCG:tä eli nyt ei saa testailla liian aikaisin!
 
Kiitos kaikille halauksista ja mukana olosta. Tulin vain päivittämään, että puhuin tänään gynen kanssa, ja ensi kiertoon tehdään sitten ne testit. Jätän huomenna luget ottamatta, ja toivotaan toisaalta, että menkat alkaa huomenna, jolloin verikokeet tulee otettua oikeaan aikaan, tai että menkat alkaa perjantaina, jolloin ultra saadaan oikean aikaan. Muuten viikonloput vähän sotkevat kuvioita.

Salomelle tsemppiä. Toivottavasti kuulut niihin, jotka "kärsivät" oireettoman raskauden, ja kaikki on hyvin. Todella niin toivon. :heart:

Ja vadelmaunelmalle onnea inssiin, toivottavasti se tuottaisi toivotun tuloksen! Olen tässä viikon ajan pyöritellyt sitä sanaa päässä - lapseton, ja se kuulostaa niin lohduttomalta, että itku meinaa päästä jo pelkästä ajatuksesta. Yritän vain lohduttautua sillä, että ei se lapsellinenkaan sen paremmalta kuulosta... :/ Toivon - ja uskon - että nämä testit tuovat helpotusta asiaan, sillä sitten ainakin tietää ja voi miettiä mitä asialle tekee, eikä jossittele kaikkien eri vaihtoehtojen kanssa. Otan ensi kierrossa ihan rauhallisesti, en mittaa lämpöjä, en juo greippimehua, enkä mitään muutakaan. Sen jälkeen kohta alkaakin kesäloma, jolloin toivottavasti on muutakin mietittävää. Ihanaa kevään jatkoa kaikille, ja lupaan teitä käydä säännöllisesti kurkkimassa ja päivittämässä myös omaa tilannetta :)
 
Maikkis :hug: Toivottavasti saat tauon aikana muuta ajateltavaa ja tuut sitten yllättämään meidät kaikki iloisesti!!

Unico jospa ne mahan nipistelyt tietäis nyt hyvää! Ootko sä varma,että ovis oli jo? Ettei se oo nyt vasta ja oireile nipistelyinä?

Salome tissikipu ja vilu on kuitenkin alkuraskauden yleisimmät oireet, eikä kaikilla oo edes niitä, älä nyt menetä hermojasi lopullisesti..tiedän,se on vaikeeta.. mutta jos henkisesti oot jo varautunu pahimpaan,niin se onkin sitten helpotus (ainakin hetkeksi) jos ja kun ultrassa kaikki onkin hyvin!! Mulla ei ollut kans sillon mitään muita oireita ku vilu ja tissikipu aluks,sitten joskus viikolla 7 alko etoon tietyt ruuat..ei ne etomiset niin kovin alussa yleensä tulekaan! Koitahan nyt jaksella! Peukut on pystyssä täälläkin,että kaikki on hyvin :heart:

Vadelmaunelma ihanaa,että nyt inssi onnistui oikeaan aikaan!! Mulle tuli jotenkin sellanen tunne,kun luin ton sun kirjotukses,että nyt se onnistuu teillä!! Varmaan on piinaiset 2viikkoa.. koitahan jaksella ja muista kertoo meille oireista ja tuntemuksista!! Aattele,jos ne molemmat munikset hedelmöittyis :heart: Mä oon aina salaa haaveillu kaksosista, se olis jotenkin niiin ihanaa, vaikka varmasti tosi rankkaa,mutta kuitenkin ihanaa!

Mun mies ei varmaan edes tiedä,että mä täällä kirjottelen..mulla on oma kone ja saan aika rauhassa omassa huoneessani puuhastella koneen kimpussa ilman,että tulee uteliaita katseita olan takaa.. Enkä mä muutenkaan niin kauheesti oo tätä vauvakuumevouhotustani sille jaksanu hetkeen aikaan tilittää.. miehellä on edelleen kovin kiireiset ajat töissä..sen ajatukset on varmaan ihan muualla kun mun vauvakuumeahdistuksessa.. Haluaahan sekin tietty lapsen,mutta jotenkin musta tuntuu,että tää kuumeilu on enemmän mun juttu..

Mulla vatsa turvottaa ja kauheesti tekee mieli mussuttaa kaikkee mitä vaan kaapista löytyy..että ihan selkeitä PMS-oireiluja.. Höh.. pakko mun on kuitenkin lauantai-aamuna nega testata varoiks,kun oon lähdössä hyvän ystävän kolmekymppisjuhliin,joissa on varmasti aika hyvät tarjoilut.. ihan vaan varmuuden vuoks mä haluan tietää,että en oo raskaana kun on tarkotus vaihtaa kunnolla viihteelle :p

Nyt on pakko lähtee pesulle ja kohti petiä, ihan poikki taas ollu tän viikon,kun joka-aamu joutuu kuudelta herään..ysin jälkeen tulee väkisinkin uni silmään.

++++++++++ :whistle:

niin ja missä mahtaa olla Gilmore
 
Vadelmaunelma, Nyt täällä on peukut ja varpaat pystyssä et toi toimisi! kun kerran noin hyvät lähtökohdat on olemassa, ja jaksuja pitä näpit irti testeistä...
mut ei viittis turhaan syödä niitä kipulääkkeitä kun mulla i läheskään joka kierto oo kivulias, mut juu kun kivut tulee niin säännöllisesti vaan napaan odottamatta sitä.

maikkis, toivottavasti nyt sen verta kroppa pelaa et saadaan tutkittua oikeina päivinä :hug: ja tsemppiä

murmelin, peukkuja sinne et toi mussutus tietäskin muuta ja muutenkin, jänniä päiviä sielläkin elellään :) eipä meilläkään tuo ukko innostu hössötyksestä et ihan hyvin sille riittää et mä hösään täällä niin ei tartte kuunnella. se on hiukka rahallisemman sorttinen kaikissa näissä odotettavissa jutuissa tää höyryää etukäteen vaiks kuin ja se sitten ottaaa kaikki ajallaan (miksei se voi tarkkailla oireita ja mää vaan saisin sitten kuulla tuloksen ;))

ei mulla ei oo hajuakaan onko ovis ollu vai ei, meinaan taasen on alkanut tulla limaisempaa valkkaria... no joo mut greippimehua en oo pariinpäivään enää kitannut, mutta kalenteri heitulletelut on pidetty voimissaan ja pidetään hamaan vuotoon asti :D et ei vahingossakaan jääkäyttämättä tilaisuus, sitten on aikankin yritetty tän kierron kohalla.
tää on nyt yrittänyt soitella ja soitella mut kukaan ei vastaa mulle, mä halauisin vaan selvyyden mitä mun pitää seuraavaksi tehä. täytyy jatkaa huomenna soittelua.
 
Vadelmaunelmalle onnittelut nappiin osuneesta inssiajoituksesta! Täällä on peukut pystyssä että parin viikon päästä olisi ne himoitut kaksi (vahvaa) viivaa testissä :hug:

Salomelle jaksamista ensi viikon odotteluun! Älä nyt turhaan ole masentunut, kyllä sitä sitten ehtii jos niin huono tuuri kävisi. Eikä se käy. Joten suupielet nyt kattoa kohti ja nauti, sä oot raskaana! :) Eikä niistä oireista tai niiden puuttumisesta voi sanoa yhtään mitään, joillain niitä on ja toisilla ei. Toivottavasti sulle ei tulekaan.

:heart: KÖ
 
Halauksia ja voimia Maikkikselle :hug:
Täälläkin on sitten jo kp2.... Menkat alkoi eilen aamulla niin helvetillisillä kivuilla, että... En edes muista koska olisi viimeksi ollut noin kovat menkkakivut, että tarvii oikeen buranaa ottaa ja kaksin kerroin vaikertaa. Vuotaa oikeen kunnolla, heti alusta alkaen. Yleensä mulla alkaa menkat pienellä parin päivän tuhruttelulla, mutta näin on näköjään joka kierto erilainen.
Mä luulen, että mäkin menen taustalle vähän rauhoittamaan tilannetta. Tuntuu nimittäin siltä, että toi siskon raskaus on jotenkin saanut mut käymään ihan ylikierroksilla tän yrittämisen suhteen...
En kuitenkaan ihan kokonaan poistu täältä:)
 


Hille79................29.......kp 2/28-34........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 3/30..............yk 2
päpsy78.............30.......kp 10/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 13/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 16/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 17/28............yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 23/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 26/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 37/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 41/30-35........yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !





 
Huhuu Gilmore mikäs on tilanne? Toivottavasti sieltä tulee plussauutisia tähän pinoon!!!

:hug: Hillelle ja Vadelmaunelma tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Salome, jaksuja odotteluun. Mä olen ihan varma että kaikki on hyvin.

ON: mulla ei ole tainnut mennä lämmön mittailut ihan putkeen.. tai siis joka päivä tulee samaa lukemaan eli 36,5 tai sen alle. Eikös oviksen jälkeen pitäis aamulämmön olla kohollaan aina kuukautisiin asti ? Onko noita lämmön vaihteluja kaikilla vai voiko olla ettei mulla vaan ole vaikka ovuloisinkin?? Kyllä taas huomaa että alkaa ajatukset kiertää taas sitä samaa kehää kun on kierron puoliväli ylitetty... huoh, menis nyt 10 päivää nopeesti!!
 
Hille, :hug: :hug: :hug: ja jaksuja siskon seuraamiseen! Muista se panadoli siihen buranan kaa, vadelmaunelmalla oli hyvä kirjoitus

hallama, paha sanoa noista lämmöistä, joskus yritin mut en onnistunut siina. oliko muuten ovis oireet ok? jaksuja odotteluun, vilkasin tossa et ollaan samoissa tienoissa loppukierron kanssa :D

tää tarttis käynnin järvessä, alkaa taas keräämään kierroksia (vaikka vasta paipäivä sitten sai sen kylmän kylvyn, mikä rauhoittaa mua kovastikkin.
no niin nyt odotellaan kutsua sinne tutkimuksiin, tuli postia et se lähete on laitettu et ei tartte miettiä mihin seuraavaksi ottas yhteyden. kun vaan tulee postia, no jos sitten rauhoittus olemaan taas hetkessä ei tartte hirveästi miettiä tulevaa, asiat on jotenkin menossa johonkin suuntaan huoh jänskättää mut toisaalta rauhoittaa.
 
Hallama, mäkin seuraan lämpöjä ja nyt on jo kp 37 menossa ja edelleen korkeimmillaan lämmöt on olleet 36,5. Yleensä 36,2-36,4. Turhauttaa, hermostuttaa, harmittaa ja niin edelleen. Ite oon tulkinnut tän siten, etten ole ovuloinut lainkaan... Just kun kerrankin päästiin jokatoinenpäivätahdissa menemään makkarin puolella.

Lämmöistä siis ainakin käsittääkseni on juuri niin, että alkukierto on alemmat lämmöt, sitten oviksen jälkeen lämmöt nousee noin 0,3-0,6 astetta ja laskee taas kuukautisiin, mikäli ei ole raskaana. Ja käsittääkseni lämpö on niin sanottu ruumiin peruslämpö vain aamulla kunnon unien jälkeen ennen kuin liikkuu sängystä mihinkään. Sitä en käsitä miten ihmiset esim "iltalämpöjä" seurailee, kun ne voi käsittääkseni ja mulla ainakin olla ihan mitä tahansa.

Niissä kierroissa, missä oon havainnut lämmönnousua alkukierto on ollut 36,2-26,4 ja loppukierto taas 36,6-36,8. Eli nousu on ollut ihan selvä.
 
Cladoceran, Mä mittailen nyt ekaa kertaa aamulämpöjä ja oon kyllä tehnyt sen ihan päin honkia. Ensinnäkin alussa mittasin samalla kun pesin hampaita ja tein muita aamutoimia ennen kuin tajusin että se pitää mitata sängyssä kun ei oo vielä noussu ylös. Toisekseen en oo tehnyt mittausta ihan joka päivä. Luin nyt netistä vähän lisää tietoa aiheesta ja vau.fi sanotaan näin:

Aamulämmön mittaamisessa on oltava tarkka. Mittaamiseen kannattaa käyttää samaa mittaria, etteivät tulokset heittele eri laitteiden takia. Lämpö täytyy ottaa suusta, vaginasta tai peräsuolesta, sillä kainalosta ei saa riittävän tarkkaa aamulämpölukemaa.

Mä oon mitannu kainalosta ikivanhalla elohopeamittarillla :LOL:
Mutta tämä antaa toivoa:
Aamulämpöön vaikuttaa monet häiriötekijät. Heräämisajankohta, alkoholinkäyttö ja makuuhuoneen lämpötila muuttavat kaikki aamulämpölukemaa.
Lämpötilat eivät myöskään vaihtele kaikilla naisilla yhtä voimakkaasti. Toisilla ovulaatio ei aiheuta minkäänlaista notkahdusta aamulämmössä.


Ehkä se ovis on kuitenkin tapahtunut meillä molemmilla :D

Oviskipuja mulla oli 9.5. eli kp18. Jos siitä laskee +14 päivää niin kierto olis 32, eli ihan mahollinen. Unico nyt voidaankin jännäillä yhdessä! Tällä kertaa en kyllä tee testiä liian aikasin, tai ainakin yritän pysyä kärsivällisenä. Sovitaanko että molemmat tekee testin vasta kun on kuukautiset 3 päivää myöhässä? Eli su kp 31 ja mä kp36 :)
 


Hille79................29.......kp 3/28-34........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 4/30..............yk 2
päpsy78.............30.......kp 11/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 14/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 17/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 18/28............yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 24/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 27/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 38/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 42/30-35........yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !







 
Hallama, juu passaa se :D mä tosinsuunnittelin viiraavani kesäkuulle :D mut aika näytää aika näyttää :D kestääkö hermo jos niin pitkälle pääsee :Dei sitä liika aikaisin passaa mitä on tullut tehtyä, mulla kun noi hiukka heittlee et katsoo miin päästään. oviksesta ei tietoakaan mut touhut on menneet putkeen ja saavat vielä loppuunasti mennä jos vaikk aoliskin myöhemmin.
mulla meinaa mahaa nipistelee koko ajan :/
 
Hehe... Just kun pääsin marmattamasta, niin tänään olikin lämmöt sitten 36,8. Just joo. Taisin sitten ovuloida just, kun ei oo pupuiltu ja kp:t on siis 38. Tosi jees. :'( Pää pystyssä uuteen kiertoon ja maha pystyssä toivottavasti vielä tän vuoden puolella.
 
Cladoceran, :hug: ja peukkuja et olis kumminkin jotain jälellä. Sittenhän sen näkee jos menkat alkaa.
Ton takia kun en oo ollenkaan varma oviksesta nii saapi kyllä menkkoihin asti puuhata, sitten voin sanoa tehneeni kaiken :LOL: mahdollisen ja odotella rauhassa polille kutsua.
 


Hille79................29.......kp 4/28-34........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 5/30..............yk 2
päpsy78.............30.......kp 12/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 15/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 18/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 19/28............yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 25/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 28/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 39/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 43/30-35........yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !



 
Rauhallista niin rauhallista :D ootteko nauttimassa ihanasta ilmasta.
Tää joi yhen lonkeron, ja puolenvälin jälkeen tuli maha aivan hirveän kipeäksi ylämahalta :/ ei taida enää sopia meikäläiselle. Muutenkin tuntuu et onko se ovis ollu vai tulossa vai mitä kun edelleen housut kastuu valkkarista ja eikös oviksen jälkeen pitänyt tulla kuitenkin kuiva kausi. Taitaa siis olla odotettavissa venynyt tai jotain toisaalta musta mull aoli tossa joku aika sitten et ei juurikaan kastunut mut mut :/ miksi ei voi olla jotain niinku et kun on mahikset raskautua niin persaus olis punanen tai otsassa lukis isolla :LOL: jeps, tää on vään väsy joten yöt teille kaikille!
 
delfis, Mites siellä menee?
mun nuppi käy muutenkin yli kieeroksilla et et sää mitään turhia herättele kun on jo :D ja oon saanut kehitettyä itelleni jopa huonon olo, yököttää ja kohta pitäs lähteä liikkeelle (laitetaan se nyt kuitenkin liian karkkinsyönnin piikkiin eilen) mitäs muuta mä vielä mut kohdun se napukka on vasta tänään kovettunut :/ et jaapa jaapa no yleensä en oo seuraillut mut paripäivä sitten se oli ihan höttönen pehmonen :LOL: että juu odottavan aika on pitkä ja mielikuvitus valtava :D mut josko se kuiva kausi tulis kun toiki kovettu.
just just on mulla taas jutut :ashamed: sorry pakko vaan analysoida
 


Murmelin............ 29..... kp 1/28-38....... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 5/28-34........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 6/30.............yk 2
päpsy78.............30.......kp 13/29-33..... yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 16/25-26......yk 21
Toivo79..............29.......kp 19/27-32......yk 2
Unico..................29.......kp 20/28...........yk 01/07
Hallama80..........28.......kp 26/33-40......yk 4
Cladoceran.........29.......kp 40/37-42......yk 4
Gilmore...............29.......kp 44/30-35......yk 18






Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !



Kaunis aurinkoinen ilma pihalla :)
 

Yhteistyössä