Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

päpsy :hug: tädistä, toi on just ärsyttävää että päivät venyy ilman sitä toivottua syytä. parempaa onnea tähän kiertoon!

maikkis, teen ihan samaa eli jokaisesta pienestä merkistä yritän päätellä kuka on raskaana. tuntuu että sen uutisen kestäisi paremmin, jos on sen itse jo etukäteen keksinyt. pari kertaa oon jopa osunut oikeaan... :LOL:

oma napa: kai tässä vieläkin raskaana ollaan. hyvin skeptisissä tunnelmissa tosin. nyt on laskujeni mukaan rv 5+3 eli viime raskaus meni juuri tällä päivällä kesken. kahden viikon päästä on varhaisultra, sitä ennen en kyllä pysty kauheasti tästä iloitsemaan enkä uskalla ollenkaan ajatella tulevaisuutta. voisiko tämä muka nyt olla totta? voisiko meille tulla tammikuussa vauva? vaikea uskoa. mies on hyvin onnellisissa tunnelmissa ja paljon luottavaisempi kuin minä, ehkä hyvä että edes toinen on. oireita alkaa jo vähän olemaan: mahatuntemuksia jos jonkinlaisia, palelua ja tissikipua. ei mitään sen kummempaa, en tiedä pitäisikö vielä ollakaan. olen pahoillani jos jotain ärsyttää että vielä täällä roikun, en vaan osaa mennä tuonne odotuspuolelle, en mitenkään. pelkään kovasti että huonosti käy, yritän ottaa vain päivän kerrallaan. valkoiset pikkuhousut jalassa, joka vessareissu sydän syrjällään... :/
 
Salome minun puolestani saat roikkua täällä ihan niiiiin kauan kun siltä tuntuu! Muistan hyvin tuon tunteen, kuinka uskomattomalta se tuntuikaan, että on muka raskaana.. Varmasti helpottaa sitten kun pääset varhaisultraan ja näet sen pikkuisen ekan kerran! Sekin varmasti helpottaa,kun pääset tämän päivän ohi, pidemmälle kuin keskenmenneessä raskaudessa pääsit. Onneksi raskaudet ei oo samanlaisia! Hyvältä kuulostaa noi sun oirees, varmasti ehdit vielä saamaan vaikka mitä oireita tulevien kuukausien aikana :heart: :hug:

Päpsy :hug: miten kummassa se täti nyt sut kuitenkin löysi... :(

Mulla on ollu nyt jo paripäivää maha ihan ku potkupallo.. vois vaikka veikata ovista olevan ovella, mutta kun ei liman limaa oo näkyvissä, ainoastaan sellasta tahmeeta valkosta valkkaria tulee aika-ajoin.. ei tästä kropasta ota kyllä selvää.. eikä mun ees pitäny miettiä mitään tällasia.. mutta kun sitä vaan ei voi olla huomaamatta näitä olotiloja.. eilen ja tänään oli töissäkin jotenkin huono olo..voi kyl johtua tukkosesta nenästäkin.tai jotain.. kun nyt ei vaan mitään tulehdusta olis pukkaamassa.. mutta jos olis hiivatulehdusta esim. niin oli kai siinä kutinaa aika tavalla? No joo...

Nyt on pakko mennä vetään pikkupäikkärit, että jaksaa kattoo illalla jännittävän lätkämatsin!!

:wave:
 
Salome, roiku pois kiva kuulla sun tunnelmia, toivottavasti saat hyviä uutisia sieltä ultrasta, voimia ja uskoa!

tänne ei kummempaa, nautin liikkumisesta, kyllä sitä jo alkoi kaipaamaan kun ei töiden takia päässyt. Laiska kun on niin tarvii sen ohjatun ja muka ei oikein osaa (todellisuudessa ei saa aloitettua kai sitä jotain osais itekkin :)) suunnitelmat meni hiukan puihin mut uusia kovaa rataa rakentelemaan ja toiveikas olo vaiks ei tietoa edes oviksesta... kai se tulee ajallaan toivottavasti, tosin en tiiä mikä sen aika on :LOL: mahassa ilma vaan pyörii.
 


päpsy78.............30.......kp 2/29-33........ yk 3
Toivo79..............29.......kp 8/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 9/28...............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 15/24-26..........yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 15/33-40..........yk 4
Murmelin............ 29...... kp 18/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 23/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 25/??.............yk 1
vadelmaunelma..30.......kp 27/25-26........yk 20
Cladoceran.........29.......kp 29/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 33/30-35.........yk 18
teetee................29.......kp 62/31-39.........yk 5





Taustalla:

Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009



 
Täällä taas kurkkimassa teidän kuulumisia! :heart:

salome mä käytin kans vain ja ainoastaa valkosia pikkareita varmaan viikolle 8 asti... Senki jälkeen edelleen juoksen vähän väliä kurkkaamaan mitä tuli, kun jotain lorahtaa :D
Oikein paljon tarrasukkia sinne! :heart: Tuut tuonne toiselle puolelle sitten kun susta siltä tuntuu.

Muille plussatuulia kans!! ++++++++++++++++++++++++ :whistle:


Delfis ja pikkudee 10+1
 
Pahoittelut Päpsylle tädistä :hug:

Mä vaan roikun täällä palstalla, kun ei yhtään huvita tehdä töitä. Mulla on niin hirveät univelat, että alkaa olla aika zombiena liikenteessä. Onneksi on toimistohommissa, eikä missään tarkkuutta vaativassa työssä!

Yritin saada tänään soittoaikaa gynelle, että voidaan sopia jatkosta, mutta sain sen vasta ensi keskiviikolle kun gyne on seuraavan kerran paikalla. Jotenkin olin ajatellut, että olisin saanut sen jo tälle viikolle, tai viimeistään maanantaille, että ei sitten sitäkin tarttisi miettiä. Toisaalta eipä se varmaan haittaa, kun menkat alkanee vasta silloin loppuviikosta, joten eipä kai siltä nyt alkuun tartte muuta kuin lähetteen verikokeisiin. Mutta ärsyttää vaan kun sitäkin joutuu nyt tässä miettimään ja arpomaan. Toivottavasti se nyt onnistuu, koska haluaisin nyt vaan saada asiaa eteenpäin, ja sitten seuraavan kierron lopussa ollaan jo lomalla. Jippii, menkat reissussa...

Lisäksi valkovuoto oli jo tänään rusehtavaa, että saa sitten siitä ja pikkuhousunsuojista taas kärsiä yli viikon :/ Ja mulla on vasen tissi tosi kipeä, mä en oikein tiedä mikä siinä on, kun ei se miltään pms-kivulta tunnu. Ehkä se on ärtynyt jostain jumppaliikkeestä tms. Ärsyttävää.

Sori omanapa- ja valitusviesti :ashamed:
 
maikkis, odottavan aika on pitkä, voimia! olitkos sää näitä kuppeli ihmisiä :D se toimii noihin pienempiinikin. joku täältä mulle vinkkas siitä kun ei ollu ite muka siis mie tajunnut. ja kun ei oo hiivaa niin ei se kirvelekkään, mikä mua hidasti. Tosin sit jos tahtoo puuhailla niin se vaatii hiukan enemmän kun pikkuhousunsuojan kaa. Toi tissi kipu mä ihmettelinsamaa täs ennen viime menkkoja mut siis yleensä ei oo niin kai nekin voi tulla ja mennä miten sattuu... voimia ja toiveita et se rusehtava hämäiskin.

Toisaalta mietityttänyt et mitäs jos toi tuhru onkiinnittymisestä johtuvaa, niin ei kai sitä kupilla saa sieltä ulos vahingossa :/ kaikkea ihmeellistä sitä miettii mut tota en oo uskaltanut kysyä keltään, ja siksikin pelannut niillä pikkuhousun suojille mut voipi olla et kesällä jää se hetkeksi kun on niin hiostavaa muutenkin.

Et ajatukset laukkailee sinne tänne ja tonne :) viimeksi multa puuttu taas menkka kivut, piristävää vaihtelua. Ja ennen kaikkea et nyt ei oo tuhruillut, ei ainakaan vielä, uskomatonta kun ei oo jatkuvasti housuissa jotain ruskeaa tummaa hämyjä ja sotkua :) Ja muka tuo vatta jomottelee toiselta puolelta, ääks tää niin kun näyttää hakemalla hakevan oireita. sit muka ei oo limoja ollu kun vähän tänään ja eilinenkin oli vähäinen et olisko muka ovis voinut olla jo niin aikaisin? no ei se auta muuta kun seikkailla tuolla petissä ja odottee aikaa kuluvaksi ja toivoa jotain (ajoittain tuntee et se plussan toivominen on kuin toivoisi kuuta taivaalta)
Mä kävin tänään fillaroimassa :D eikä sattunut juurikaan, et näyttää siltä et pääseen töihin pyöräilemään kesällä sitten kun nyt reenaa tässä enemmän niin jaksaa sitten kans :D

tän romaanin jälkeen, ja sorry limajutut.

Plussa tuulia kaikille ! +++++++++++++++++++++ !
 


päpsy78.............30.......kp 3/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 6/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 9/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 10/28............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 16/24-26.......yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 16/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 19/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 24/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 26/??.............yk 1
Cladoceran.........29.......kp 30/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 34/30-35........yk 18
teetee................29.......kp 63/31-39........yk 5





Taustalla:

Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009

 
Unico:Oletko varma, että nuo sun kummalliset ja jatkuvat vuodot ei ole endometrioosia?!? En tiedä, kunhan jotain täältä huutelen. Niin, täällä on tilanne se, että aivan kuin murheita olisi jo tarpeeksi, niin nyt niitä on löytynyt lisää: endometrioosi.

Kirurgi ja lapsettomuuslääkäri tällä hetkellä eri mielisiä ongelman vakavuudesta. Kirurgin mukaan pitäisi tulla "äkkiä raskaaksi" - no voi v....mä ajattelin, että helpommin sanottu kun tehty! Eihän sitä tässä ookaan yritetty kun viimiset vajaat kaksi vuotta! Tämä endo siis tuli täysin puskan takaa - tai no mun kivuliaat menkat ois kyllä periaatteessa antaneet viitteitä siitä, mutta kun en muuten oikein ole ollut ns. tyypillinen endopotilas. No, nyt hoitojen myötä on ilmennyt kaikkea muutakin kivaa oiretta ja vaivaa, jotka nyt selvinenet endoksi. Eli mitä kauemmin olen ollut ilman e-pillereitä, jotka yleensä pitää endoa kurissa, niin sitä pahemmiksi oireet muuttuu - ainakin mulla. Lisäksi nuo hoidoissa käytettävät lääkkeet villitsee sitä jonkin verran. Raskaus kuulemma laittaa endon lepotilaan ja jopa poistaa sen. Pahimillaan endo tuhoaa munatorvet, leiviää vaikka minne ja muuta kivaa. Tekee elämästä helvetin.

No, joudun muutenkin nyt kirurgin käsittelyyn. Eli arvanette varmaan, että olisi kiire tulla raskaaksi... :headwall: Mä mietin vaan aina sitä, että mitä pahaa olen tehnyt, kun kaikki menee pieleen ja uusia esteitä tulee koko ajan. Olenko toisaan niin paha ihminen, että en edes sitä yhtä vauvaa saa?!?

Meillä siis edessä klinikan ja lääkärin vaihto, koska emme jaksa tehottomia IUI hoitoja, jotka ilmeisen turhia, jos on endoa ja silloin suositellaan IVF -hoitoa...Tämä nyt meneillään oleva viimeinen IUI katsotaan vielä tällä klinikalla ja sitten vaihdamme klinikkaa ja lääkäriä. Haluan toisen mielipiteen, niin epätoivoinen ja ahdistunut olen. Lisäksi maksamme itsemme muutenkin ihan kipeiksi näistä hommista, niin en halua turhasta maksaa. Niin ja siis meneilään on piikkijakso II ja kp6. Inssi on ensi viikolla, jos kaikki tällä kertaa menee kuten pitää. Mutta siis ihan turhaan heitetään taas satoja euroja wc:n pöntöstä alas - ihan konkreettisesti.
 
vadelmaunelma, et sit kysynyt siltä kirurgilta et kun on tätä yritystä jo noinkauan takana et miksi ei sitten ole jo sitä vauvaa jos ei kerta pitäs olla ongelmaa. Mikä on tyypillinen endo potilas? mitä sulla tule ekirusgille? jos saa kysyä. tsemppiä ja voimia sulle, ei oo helppoa toikaan, pitääkö sit kaikki tehä uusiksi vai saatteko jatka asuoraan siihen ivf:ään? (eikös toi ivf ollu se koeputki?) jaksuja ja voimia kovasti :hug: olitkin mielessä kun päivitn et miten on mahtanut käydä.

Sitä endometrioosia oon miettynytkin, mut ehkä noi lääkärit kertoo sitten. meinaan siinähän on kivut, mut mull aei oo joka kerta kipeätviimeks ei ollu sitä enne oli muutamat peräkkäin sitä enne oli välillä et sekavaa kun mikä. odottelen vielä sitä kaavinnan tulosta mut nyt näyttäs ainakin et olis hetkeksi helpottanut toi jatkuva tiputtelu, ja sitä myötä on tälle kierrolle toivo katossa :D ja sit tullaan korkealta ja kovaa alas. viimeksi näky jo ulos päin kaveri soitteli perään et miksi olit niin vaisu kun ahisti ja otti päähän vaikkeiollu ees toivoa, nyt kun on toivoa ja se on korkealla (vaikka en ovista ole bongannutkaan) niin apua voipi tulla romahdus. toivoo vapaa päivää tulee sitten menkat tai plussa (vielä jaksaa uskoa)
 
No niin, sieltä se pommi sitten paukahti, jota olinkin jo odottanut: mun sisko ilmoitti tänään, että se on raskaana. Osaan vain odotella, kun meidän äiti kuulee tästä, niin johan alkaa utelut, että koskas te... Ei sillä, mä olen ihan vilpittömästi onnellinen mun siskon puolesta, mutta ärsyttää kyllä jo etukäteen kun tietää, mitä siitä seuraa, kun kaikki sukulaiset saa tietää.
Täällä kp24 menossa, outoa selkäkipua (hyvin pientä) ollut pari päivää, mutta voi olla että kuvittelenkin... En jotenkin jaksa enää ottaa mitään "oireita" todesta, koska kuitenkin vaan kuvittelen ne... Synttäritkin on ensi viikolla, sitten on jo 30 lasissa. Aargh!

Ilmeisesti toi endometrioosi on aika yleistä, sillä mä tunnen ainakin useamman ihmisen, jolla on se. Yhdellä heistä on kolme lasta, ja endo kai tosiaan lieveni huomattavasti lasten jälkeen. Joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon!
Tsemppiä kaikille!
 


päpsy78.............30.......kp 4/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 7/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 10/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 11/28............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 17/24-26.......yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 17/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 20/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 25/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 27/??.............yk 1
Cladoceran.........29.......kp 31/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 35/30-35........yk 18






Taustalla:

teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


 
Hillelle tsemppiä siskon raskauteen. Se voi kyllä olla tosi kova paikka, mutta onneksi näytät suhtautuvan siihen hyvin :) Mä kun melkein sekosin jo siitä mahdollisesta ajatuksestakin (joka muuten osoittautui ainakin tällä kertaa turhaksi luuloksi) :LOL: Onko sun sisko sua nuorempi vai vanhempi, etenkin pikkusiskon raskaudesta voisin kuvitella että suku äityy kyselemään myös teiltä. Mulla on se "onni", että osalla sukua on ollut vaikeuksia raskautumisen kanssa, joten sieltä tuskin niitä kyselyitä tulee, mutta sitä toista puolta mäkin pelkään. Häiden jälkeen kyselyitä tuli vähän väliä, mutta onneksi kun siitä on nyt aikaa kulunut, niin utelutkin ovat vähentyneet.

Vadelmaunelmalle :hug: Se on niin epäreilua, että toisia koetellaan ihan täysillä, kun taas toiset pääsee niin helpolla. Suosittelen kyllä harkitsemaan sitä hoitopaikan vaihtoa, koska ainkin mun mielestä kun itse maksaa, niin silloin pitää päästä päättämään mihin ne rahat laittaa. Tsemppiä inssiin, toivottavasti tällä kertaa homma menee niin kuin pitääkin.

ON. Ihan kunnon ruskeaa vuotoa. Ja kp vasta 17. Mä en jaksa.
 
On se niin väärin, että toisia koetellaan lapsettomuudella ja sillä, että plussan saaminen voi kestää ikuisuuksia. Ja toisilla taas niin helppoa, niin helppoa... (näillä helpoilla tapauksilla voi kyllä sitten olla muita murheita elämässään)

Itselläni on ollut rakkausasioiden kanssa tosi vaikeita hetkiä, meinasinkin jo, että jään vanhaksipiiaksi, kun kaikki meni päin puuta, yksi toistensa perään. Virkavallan apuunkin jouduin turvautumaan yhdessä vaiheessa :'( Mutta, sitten tuli tämä heppu ja sulatti jäätyneen sydämeni... Hur hur hur...
:heart: Vanhapiika sai kun saikin miehen :LOL: ja toivottavasti vaavikin joskus tulee =)
 
hille, toivottavasti seuraat pian perässä :) ja jaksuja jos alkaa uteluita tulemaan.

maikkis tuo tiputtelu on Äsyttävää, jaksuja ja juu toivottavasti se on jotain mukavaa enteilevää...

päpsy, niin se elämä kuljettaa, toivottavasti vielä tämäkin :) jos saa kysyä niin minkä ikäisenä löysit miehes?

täällä ei kummempaa yllättävän paljon virtaa pitkän päivän jälkeen ja edelleen on toivo korkealla ja muutenkin no aika näyttää... mut jännittää mua silti ihan hirveästi. Tänään meni greippi mehua sitte ihan kunnolla :D ostin janojuomakseni, kun en kotiin ehtinyt, parempaa se kun limppa.
 
Hille toivottavasti saat seurailla siskosi raskautta pian perässä ja jaksat kaikesta huolimatta olla onnellinen heidän puolestaan vaikka kenkulta tuntuisikin. Ja toivotaan tosiaan, että lähipiiri älyää olla huomauttelematta... Se vaan on niin käsittämätöntä,että ihmisten täytyy niin malttamattomana odotella toisten vauvoja. Pitäisivät vaan huolen omista asioistaan... Ja tämähän siis koskee vaan niitä muita ihmisiä, ei suinkaan meitä, jotka itse kyttäilemme muitten "ilmiselviä" elämäntapamuutoksia ja "vähintäänselviä" mahanpullistumisia... ;) vai mitä maikkis?

Päpsy onnea sinulle, että olet löytänyt oikean rinnallesi! Täällä vähän samoja pelkoja oli jossain välissä, tuntui, että kaikki hyvät ihmiset kaikkosi viereltä ja maailmassa oli vain idiootteja, ripustautujia tai välinpitämättömiä paskoja... Sitten kohtasin nykyisen mieheni. Vasta kaksi vuotta takana ensikohtaamisestamme (6.5.2007 noin kello 2 yöllä;) ) ja paremmin ei voisi asiat nyt olla. Aika nopeasti (ainakin mun mittakaavalla) on edetty, mutta ikinä ei ole tuntunut kyllä näin oikealta. Yhteinen asunto on hankittuna ja tosiaan vauva toiveissa. Naimakaupoista on juteltu, muttei olla vielä kihloihin asti päästy, eli ei vielä vakavasti. ehkä sitä tässä ehtii...

Unicolle tsemppistä tärppipäiviin, jotka ilmeisesti pian ovella? ovista odotellaan täälläkin. Edelleen siis, vaikka kp:t on jo 30 paremmalla puolella... Saa nähdä tuleeko lainkaan, kun on ollut jos jonkinlaista stressiä ilmassa. Onneksi kuitenkin eniten työjuttuja, kun mitään muuta. Positiivisin mielin kuitenkin.

Plussapuhalluksia kaikille aidosti toivotellen!
 
Lapsettomien lauantai- tervehdykset kaikille :flower:
Aika masentavalta tää päivä kuulostaa... mieluummin sitä viettäis huomenna äitien päivää.. Taas on siis tiedossa raskaanaolevien siskon ja veljen vaimon kanssa yhteinen ruokailu mun vanhemmilla.. Nän jo etukäteen stressaa taas niitä vauva ja raskauskeskusteluja.. kun vaan sais pidettyä mölyt mahassaan.. Hille koitahan jaksella siskon raskausuutisten kanssa.. ei ole helppoa ei, ainakaan just sillon jos alkaa niitä "koskas teille" -uteluita sateleen sukulaisilta.. toivottavasti säästytään niiltä kaikki!!

Vadelmaunelma todella paljon tsemppejä uuteen yritykseen ja ensviikon inssiin, niiiin paljon toivoisin teidän onnistuvan :heart:

Unicolle ja Cladoceranile tärppionnea täältäkin!! Sulle onkin Cladoceran tulossa piiitkä kierto, jos ovista vielä odottelet noilla kp:illa.. Mä en tiedä mun oviksestani, ilmeisesti ei oo ollu eikä tuu, mitään erikoisempia limailuja ei oo esiintyny.. eikä muutenkaan mitenkään erikoisesti nippaillu mahaa tai nipistelly.. viimekierto oli kuitenkin 33pv.. sen mukaan ovista olis tässä Toissapäivänä-eilen voinu odotella..mutta kun ei oo todellakaan mikään säännöllinen toi mun kiertoni,niin ihan turha sitä on sitten miettiä.. höh..

maikkis kurjaa tollanen tiputtelu.. onko sulta koskaan otettu mitään hormonikokeita? Loppukierron tiputteluun voi nimittäin löytyä syy keltarauhasen vajaatoiminnasta, jonka hoitoon on sitten olemassa oma lääkkeensä!

Mä kävin äsken puutarhakaupoilla ja ostin muutaman pikku piristyksen pihalleni, lakkais vaan toi vesisade,niin pääsis istutteleen. Mä oon kyllä nyt viimeviikkoina paljon touhuillut kaikkee muutakin, kun vaan miettiny tätä lapsettomuutta.. kyllä tää kevät ja kesäntulo oikeesti vaikuttaa muhun positiivisesti, siis mieleen ainakin, muutakin positiivista sitä kyllä sais tulla vastaan :) +++++++ :whistle:
 
Unico Olinkohan mä 28 vuotias, kun alettiin olemaan yhdes. Tunnettiin kyllä monta vuotta tätä ennen, eli kavereita ekaks yhteisen harrastuksen kautta.

Tosiaan tätä ennen oli tosi vaikeeta, törmäsin tämmöiseen mieheen joka kietoi mut pikkusormensa ympäri totaalisesti. Oli mustasukkaineen, välillä ihan sairaanloisesti.
Jos mies oli tehnyt jotain ja kiukutteli siitä, niin loppujen lopuks mä olin se joka tunsi asiasta syyllisyyttä. Sit se suhde päättyi siihen, kun tuo mies tunkeutui mun asuntoon ja rupes tutkimaan kaappeja, että pakko olla jossain jotain vihjeitä pettämisestä. Sit mun oli pakko kutsuu poliisit paikalle, kun omat hermot meinasi mennä. Sen jälkeen en ole miestä nähnyt. Onneksi. Tiedän vaan että on nykyään naimisissa, voi sitäkin morsianta.. Ei kateeksi käy. Että tämmöinen elämänkoulu minulla. Suhdetta jota en kenellekään toivo. Ja toivottavasti pystyn asian joskus itsekin unohtamaan. Joo... että tämmöinen vuodatus tällä kertaa.
 
Päpsylle :hug: Sairaalloinen mustasukkaisuus on kyllä todella inhottavaa ja jopa vaarallista.. onnkes sä pääsit siitä eroon. Vaikeitahan tollaset asiat on unohtaa.. :hug: Onneks oot nyt löytäny hyvän oikeen miehen!!

Mulla on tää nykyinen mies ollu reilu 3 vuotta, sitä ennen elin 9vuotta väärän miehen kanssa..miehelle oli tärkeempää kaikki muut asiat elämässä,mä tulin sitten vasta, ja tyhmyyttäni roikuin kuitenkin siinä suhteessa niinkin kauan.. olin vasta 16v,kun alettiin seurusteleen ja mies mua jonkin verran vanhempi..kai sekin hieman vaikutti,ettei sitten muka osannut vaan lopettaa suhdetta.. mutta onneks lopulta tajuttiin ja sitten ihan vahingossa löysin nykyisen mieheni, joka onkin sitten mua jopa 5-vuotta nuorempi (sitä en kyllä millään meinannut uskoa kun tavattiin..) Asioilla vaan on tapana järjestyä :heart:
 


päpsy78.............30.......kp 5/29-33........ yk 3
vadelmaunelma..30.......kp 8/25-26........yk 21
Toivo79..............29.......kp 11/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 12/28............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 18/24-26.......yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 18/33-40.......yk 4
Murmelin............ 29...... kp 21/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 26/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 28/??.............yk 1
Cladoceran.........29.......kp 32/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 36/30-35........yk 18






Taustalla:

teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


:ashamed: mua lapsetti :snotty:
 
cladoceran, toivottavasti se kierto selkiintyy (tai jää oikeesta syystä kokonaa pois). Saakos udella mistä tuo sun nimimerkki on peräisin?

murmelin, tsemppiä päivällisille! josko sullakin olisi kohta salaisuus... minkälainen kämppä teilä on jos saa kysellä (mulla kyselyikä :))

päpsy :) se on hyvä et löyty se hyvä mies :) mua mietityttää et alettiinko liian yöhään, mut en kuitenkaan heti kun alettiin oleen halunnu alkaa, et hiukan tuntee toista nyt se on sit venynyt mut kun ei voi tavata toista aijoissa niinei sitä voi vaavaakaan yrittää aikaisemmin.

tää on taas kun lentoo lähössä, et kaikki pitäs tietä ihan heti nyt kaikki ei malta odotella. Ja nyt ollu taas ihan mieletön himo mussuttaa kaikkea makeaa. vaiks kuin yrittää et alka terveille elämän tavoille, siis ylimääräiset makeat pois, se onnaskinhetken mut nyt on taas ollut et tekee jopa mieli eikä syö vaan siksi et pitää syyä :). Vielä pitäs laittaa viimeset yrtit partsille isompiin purkkeihin ja roudata ne ulos parvekkeelle :D
luin kanssa töissä tosta lehestä lapsettomuudesta, ja muka salaa lukea ettei kukaan huomaa mitä sitä lukee. ja oikeesti tuskin ketään ees kiinnostraa mitä sitä lukee ja mitä ei mut silti on sellanen ns syyllinen olo kun tekis jotain kiellettyä.
jeps mut pitäs taas yrittää tehä jotain :D

lussa tuulia!
 
Unico me toteutettiin viimekesänä yks suuri unelma ja otettiin valtava pankkilaina ja ostettiin omakotitalo. Talossa on noin 128m2 asuintilaa, eli vauveleille olis todellakin tilaa :) neljä huonetta, olohuone, keittiö, kodinhoitohuone ja saunatilat. Pari makuuhuonetta on ihan tyhjillään vielä.. Tässä on joku 2000m2 tontti, paljon kukkapenkkejä ja nyt tarkotus laittaa pieni kasvimaa metsan reunalle. eli paljon on puuhasteltavaa pihamaalla. Mä rakastan kesäisin auringossa löhöilyä ja oon aina haaveillu omakotitalosta! Hirvittihän se ottaa suuri laina..mutta, ei sitä muuten täällä suomenmaassa oikein omakotitaloa pysty hankkiin.. Miehellä on tässä samassa halli,jossa hän tekee omia hommiaan,yksityisyrittäjä kun on, niin sai toimitilatkin sitten samaan syssyyn :) Niin ja onhan meillä kissalapsia täällä, kaksi valtavan suurta pitkäkarvaista mainecoonia, on niilläkin tilaa temmeltää!

Mitenkäs te muut asustelette?
 
murmelin, saako udella mikä on isopankkilaina? nim, jos saa tän myytyä tulee iso(mpi) laina niskaan. kuulostaa ihanalta toi teijän talo, tosin mulle liikaa pihaa. ja toisaalta jossainhan sitä on asuttava :D

nyt kerrostalossa kolmiossa mut isompaan ja rivariin mielitekis... olis pikkanen piha :) ei liian iso mut sopiva :)
 

Yhteistyössä