Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4



Unico..................29.......kp 6/28...............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 12/24-26..........yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 12/33-40..........yk 4
Murmelin............ 29...... kp 13/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 20/28-34........yk 8
Kaapo80.............28.......kp 22/??.............yritys alkaa 06-07/2009
vadelmaunelma..30.......kp 24/25-26........yk 20
Cladoceran.........29.......kp 26/37-42........yk 4
Toivo79..............29.......kp 30/27-32.........yk1
Gilmore...............29.......kp 30/30-35.........yk 18
päpsy78.............30.......kp 33/29-33........ yk 2
teetee................29.......kp 59/31-39.........yk 5





Taustalla:

Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Menikö oikein?

 
Mulla on netistä tilattu noita liuskatestejä, kotitesti.fi:stä. Voi olla, että mies kyllä mun mieliks sano, että juu siinä on joku viiva. Ei sitäkään tosta kyllä tiedä... :LOL: Jep, sais sit menkat alkaa, jos on tullakseen. Meinaan varasin heinäkuuksi matkan ja koitin laskea, että ei täti tulis just sillä viikkoo. Mutta, jos se ei nyt tuu lähipäivinä niin sit se kyl tulee siel heinäkuus silloin just (jos tulee). Aarhg..

Se kahden litran punkkulaatikko on siitäkin hyvä, että se ei mee pahaks, jos ei sitä samantien nauti. Ja greippimehusta sen verran, että mä oon juonut tuota Valion mehua. Joka aamu lasillisen, välillä illallakin. Ja kieltämättä kyllä se on mulla ainakin jotain vaikuttanut, sitä limaa ainakin tuli :LOL:
 


Unico..................29.......kp 7/28...............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 13/24-26..........yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 13/33-40..........yk 4
Murmelin............ 29...... kp 14/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 21/28-34........yk 8
Kaapo80.............28.......kp 23/??.............yritys alkaa 06-07/2009
vadelmaunelma..30.......kp 25/25-26........yk 20
Cladoceran.........29.......kp 27/37-42........yk 4
Toivo79..............29.......kp 31/27-32.........yk1
Gilmore...............29.......kp 31/30-35.........yk 18
päpsy78.............30.......kp 34/29-33........ yk 2
teetee................29.......kp 60/31-39.........yk 5





Taustalla:

Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009

 
Hei! On ollut melkoinen kiire, ja sitten meillä oli viikonloppuna miehen kanssa pieni "getaway", joten ei pahemmin ole tullut palstailtua. Ja heti tapahtuu :)

Onnea Salomelle plussasta, toivottavasti nyt kaikki menisi hyvin! :heart:

Adalle onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Päpsylle tsemppiä, olisiko se viivanpaikka voinut olla haamu... Isoa jännäilyä :)

Unicolle kiitos ahkerasta päivittämisestä, saa jatkaa kun tässä näyttää melkoinen kiire olevan koko kevään ;) Toivottavasti teilläkin menisi nyt kaikki hyvin, ovisonnea!

Mä olen juonut kanssa sitä valion greippimehua, ja välillä myös lidlistä ostettua, jos sinne on muuten ollut asiaa, se on kanssa ihan hyvää. Mä aloitan sen juomisen yleensä menkkojen jälkeen, ja jatkan ovikseen. Itselläni huomaan että noita ovislimoja on ihan eri tavalla kuin ilman mehua. Muuten olossa ei kyllä ole eroa mehun kanssa tai ilman ;)

Mitähän tämä kroppa taas tekee... Sain reissussa lauantaiaamuna "ylläri-ovisplussan" (CB:llä ). Aluksi ei ollut tarkoitus vielä testata, kun mun mielestä oli vähän aikaista (kp11), mutta sitten näin unta jossa tein ovistestin, joten aamulla herätessä ajattelin ottaa vihjeestä vaarin, ja kyllä kannatti. Olisi voinut koko huippu mennä ohi muuten... Joten sunnuntaiaamuna heiluteltiin peittoja. Tänä aamuna sitten kun oli mahdollisuus, niin mittasin aamulämmöt, mutta ne eivät olleetkaan nousseet! Vähänkö ärsyttävää, mitä tää kroppa taas sekoilee. Tietty on mahdollista, että se johtuu ihan siitä kun unirytmi on aika sekaisin, mutta mistä sitä ikinä tietää. Tein aamulla vielä varuiksi o-testin, mutta se oli ihan selvä nega. Voihan se tietty olla, että ovis onkin vasta tänään, vaikka oireet olivatkin jo viikonloppuna ja mun ovis on yleesä samana tai viimeistään seuraavana päivänä plussasta. Vaikka ei kyllä oikein jaksa uskoa, että tämä kierto mitenkään eroaisi edellisistä, niin kaipa sitä tänään pitänee vielä illalla varmistella. Asia kun on melko helposti hoidettavissa :)
 
maikkis, peukkuja et osuitte just oikeaan ja loppu tulos on :) tsemppiä. sull aihana enneuni, kertookohan se sulle sittten et nyt tee r-testi. jep, mä osaan laskea helpommin +1 laskuja et jos on koneella käynyt eikä kukaan oo päivittänyt niin ... jos ei kukaan muu oo sitä tehnyt :)

meillä on nyt suunnitelmissa puuhailla vielä kalenterin mukaan :whistle: tota jokatoinen päivä suunniteltiin, se vaan kun vuorot menee niin ristiin et jomman kumman pitänee herätä joko aikaisin tai valvoa... mut eiköhän se saada järjestymään. Ja mistä luin et jollain tärpänny paremmi n kun käynyt huonosti pesulla. No siis sitten jos joka toinen päivä puuhastelee niin sitten välipäivinä suihkuun... joopa joo on taas kunnon sota suunnitelmat :LOL: Ja se et mull aon vielä jäljellä yksi ovistesti, et minä päivänä sitä kokeilee ;) pitäs vielä keksiä onko tää tukkoisuus siitepölyä vai flunssaa :/ No aika näyttää :)
 
Oi ei, nyt näyttää, että täti kohta kurvaa paikalle. Toivottavasti eksyis kuitenkin... Aamul tuli jotain merkillistä, mutta ei nytte sit taas oo näkynyt ja tuntunut mitään. Ei oikein työtkään maistuis :(

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia, kyllä se plussa meille kaikille vielä tulee. Ja aurinkokin alkaa paistamaan risukasaan
B)
 
Vaput on juhlittu - aika railakkaissa merkeissä - ja peittoja ei olla oikeen ehditty heiluttelemaan koko pitkänä viikonloppuna. Meillä on vieraita vappuna, joten ei siinä sitten oikeen ollu mahiksia ja muutenkin tuli tuota alkomahoolia ihan kiitettävästi litkittyä... Eli meniköhän tämäkin kierto nyt sitten ihan plörinäksi... Laskureista riippuen mulla olis ollut ovis joko 28. tai 30. päivä. Mulla olis vielä niitä ovistestejäkin jäljellä, mutta en oo niitä tässä kierrossa käyttänyt ja gynekin oli sitä mieltä, ettei kannata turhaan stressata oviksen testaamisen kanssa, sillä se saattaa myöhästyttää tai kokonaan estää oviksen... Mutta ilmeisesti ne testit kuitenkin toimii, onnea maikkis ovis-plussasta!

Paljon onnea myös Salomelle! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

 
Nyt pitäisi pystyä rauhoittumaan, tai tästä ei tule mitään. Kun kaikesta vain hakee kaikkia merkityksiä, kuten se, että systeri on menossa kaverin polttareihin autolla, ja heti mulla alkoi hälytyskellot soimaan ja kovaa... Eihän se nyt tietenkään mitään tarkoita, helpottaa vaan päivällä siirtymisiä, ja sitten aamulla liikkumista kun tarkoitus on olla yötä, mutta toisaalta ei ne kauaksi ole menossa. Huoh. Nyt ei pidä/saa/voi/kestä ajatella yhtään sen pidemmälle. Pelottava ajatus. Pitää kysyä systeriltä seuraavan kerran kun sen kanssa puhuu, mutta kun mieli tekisi rynnätä samantien soittamaan ja vaatimaan vastauksia. Mutta entäs jos niitä ei haluakaan kuulla?
 
maikkis olis mullakin tossa tilanteessa alkanu hälytyskellot soida... :hug: :hug:

unico mulla on jossain päivityskohtaa pudonnu pari päivää kyydistä, tänään olis jo huimat KP 16 =)

Rankka työpäivä takana, nyt ei jaksa muuta kun sohvalle maate.. Mukavaa alkanutta viikkoo kaikille!!!! :wave:
 
Tämä on kans oikein kitupäivä ollut. Ei siis vieläkään kunnolla alkanut. Vähän vaan tulee ruskeeta vuotoa... Eli onks nyt sit kp 34 vai kp 1, ei yhtään tietoa... Ei oikein taas pysy oman kropan perässä. Uutta testiä en oo kyllä tehnyt, tarvii varmaan tehdä, jos ei nyt ala mitään muutoksia tapahtumaan. Joo, taas omaa napaa. Nyt jännäämään Suomen peliä, plussatuulia myös jääkiekkoilijoille :LOL:
 


Toivo79..............29.......kp 7/27-32.........yk 2
Unico..................29.......kp 8/28...............yk 01/07
maikkis123.........29.......kp 14/24-26..........yk 9 (km 09/08)
Hallama80..........28.......kp 14/33-40..........yk 4
Murmelin............ 29...... kp 17/28-38...... yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 22/28-34........yk 8
Kaapo80.............29.......kp 24/??.............yk 1
vadelmaunelma..30.......kp 26/25-26........yk 20
Cladoceran.........29.......kp 28/37-42........yk 4
Gilmore...............29.......kp 32/30-35.........yk 18
päpsy78.............30.......kp 35/29-33........ yk 2
teetee................29.......kp 61/31-39.........yk 5





Taustalla:

Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009

 
Tsemppiä päpsylle, ei se tuhru tarkoita välttämättä vielä mitään. Kunnon piinapäivät siellä :)

Pahoittelut Toivolle tädistä :hug:

Tänään oli jo lämmöt aamulla ylhäällä. Varmisteltiin kyllä miehen kanssa vielä eilen, mutta kumpaakaan ei oikein huvittanut, joten siitä jäi vähän vaisu fiilis. Jotenkin sitä ajattelee, että näinköhän tuollaisesta voi mitään tulla, mutta toisaalta homma hoidettiin, joten turha siitä nyt on varmaan stressata...

Mitä kuuluu loppukiertolaisille, gilmorelle ja vadelmaunelmalle? oliko gilmore teillä nyt jotain niitä hoitoja tässä kierrossa?
 
toivo :hug: tsemppiä uuteen

päpsy, miten menee? ei se mitään kerro ennen kun hanat aukeaa...

hille, nyt sitten toivotaan et aikaisemman riittää...

maikkis, voimia tuohon tsekkailuun. mulla on vähän samaa jos joku muuttaa jotain niin onkohan tuo nyt raskaana, mut kun ei taho tietää, mut silti pitää epäillä.

täällä suht rauhallinen olo (niin niin vielä). ja tänään olis taas SE päivä, joten toivottavasti ukko on hereillä ja mä en oo ihan rikki poikki. tosin yrittää kunnon flunssaa pukata päälle, mut kaippa se nyt kumminkin pitään sen verran jaksaa :) hyvä asian puolesta niin saa sitten jännäillä. Olishan mulla puuhaakin et pitäs kaikkea pientä thä, osa kukista on josiinä vaiheessa et pitäs alkaa koulimaan isompaan purkkiin... saa kattoa miten jaksaa.partsin siivous jääny hiukan myöhälle, siellä oliskii niin kiva kölliä :) josko seuraavilla vapailla repäsis.
 
Odottavan aika on sitten pitkä, mitähän se mahtaa olla sitten noilla piina viikoilla... Meillähän siis tämä kierto meni ihan hukkaan, kun mies oli reissussa. Tosin laskeskelin, että jos oliskin pitkä kierto, niin sittenhän tärppi olis mahdollinen. No en kyllä ala tällä spekuloimaan... Tosin kyllähän mun yks kaveri totes omasta yrityksestään, että tärppikierrossa oli kyllä niin vähän peiton heiluttelua ettei olisi voinut edes uskoa, että tärppi kävisi.

Mulle voi muuten laittaa iäksi 29. Tuli vuosi taas lisää mittariin. On se rankkaa vanheta. Huomasin muuten, että mulla on rinnat lörpähtäny nyt pillereiden jälkeen. Eli ne tuntuu vapputermein vähän tyhjenneiltä ilmapalloilta. Onpa tylsää! Mies tuossa lohdutteli, että kyllä ne kohta taas täyttyy, kun maito alkaa niihin nousta. HEH :D Onko muille käynyt samoin? Mulle tää oli kriisi!! En edes uskalla ajatella miltä ne näyttää bikineissä...

Maikkis Mä niin ymmärrän sua. Mä oon ihan samanlainen, että mietin kaikesta puolikkaasta sanasta tai olemuksesta heti, että onkohan toi nyt raskaana... Tein jo tuossa yks päivä listaa kavereista kellähän voisi olla yritys menossa ja ainakin yksi osu oikeaan, heille on vauva tulossa! Olipa niin ihana uutinen! Olispa meillekin!
 
Kiitos Unico vaikkei se vanheminen kovin mukavalta enää tässä iässä tunnu... huomaa vaan koko ajan itsestään piirteitä, joista voi vain päätellä, että minusta tulee "vanha". No onhan sinne eläkeikään vielä aikaa :)

Mulle voi kyllä laittaa, että yritetään jo. En siis tiedä onko se nyt yk0 vai yk1. Pillerit lopetin pääsiäisenä ja heti parin päivän jälkeen alkoi menkat. Seuraavia nyt odotellaan ensi viikonlopulle/seuraavan alkuun.

Niin muuten myös sellasta kysyn vielä, että miten ihmeessä saan tän laatikon, johon viesti kirjoitetaan, isommaksi? Joku sitä jo neuvoi, mutten ymmärtäny... :ashamed:
 
kaapo, niiin mustakin tuntu viimeks kun oli synttärit ja sitä ennen ja sitä ennen nyt alkanut loppua se ahdistus, nooh katotaan kun tulee pyöreet mittariin mitä tuun sit sanoon :)
laatikosta :D kijota ensin jotain vaiks pari sanaa lähetät ja sitten muokkaat niin saat kirjoitella isosti :D tai vaihtoehtoisesti lainaat niin saat heti ison laatikon ja siitä voi sitten pyyhjkiä lainaukset pois niin ei nää eroa.

maikkis, kiitti , kun vaan sitten tietäis mikä on se oikea THE päivä, mut joka toinen on nyt alkuun se the päivä :LOL:

No täällä helpottui tuo aikataulua pula, ukko tuli kotiin ennen aikojaan ja on kotona loppuviikon :D lupas olla hereillä kun kotiudun... pitäs vaan alkaa raahaamaan itteään töitä kohen. On vaan niin hemetin tukkoinen olo et ei jaksais mitään eikä huvittais mikään... saa nähdä miten taas jaksaa vetää työpäivän läpi. Mut kun ei oo kuumetta eikä ihan kunnolla kipee et tällästä roikkumista puolikuntoisena ettei oikein jaksakkaan. ja joo myönnetään roikun ihan liikaa täälä taas nykyään...
 
Täällä taitaa jatkua tää kierto vaan eli ei menkkoja kunnolla alkanut, ruskeaa tuhrua jo toista päivää... höh. Miten sen nyt sitte laskee, että onks nää menkat, vai ei oo..? Vai pitäiskö testata, eiks alkuraskaudes voi tulla tämmöistä vuotoakin? Elättelen vissiin turhia toiveita täällä :'(
 
päpsy, tuhruilu on ihan normaalia alkuraskaudessa, vielä on toivoa jäljellä.

ennen menkkoja voi tulla kanssa tuhrua, esim.mulla tulee tuhrua aina ja sitä kestää yleensä 3-4 päivää, välillä ihan viikkotolkulla. lasken itte menkat siitä, kun se muuttuu kunnolla tummaksi ja veriseksi ja sitä lorahtelee ihan kunnolla, eikä vaan jää pyyhkiessä paperiin/tule muutama tippa pönttöön. mulla tulee myös menkkakivut kp1, joten se toimii mulla parhaiten myös vähän epäselvemmissä tapauksissa.

mutta kai se on tärkeintä, että aloittaa aina samassa vaiheessa sen kierron laskemisen, että ei kiertojen pituudet ym. sitten laskutavan muutoksen takia heittele. itse odottelisin ja katsoisin muuttuuko tuhruilu kunnolla menkoiksi, kun ei se vielä siltä kuulosta, tai sitten aamulla testiä kehiin. apteekin oma on ilmeisen hyvä, siihen ei mun käsityksen mukaan juuri koskaan tule viivanpaikkoja tms. harmaita hiuksia tuottavaa (kun sitäkin pitää näin melkein kolmikymppisenä ruveta varomaan) :)
 
Heippa taas, eipä tarvinnut testiä tehdä. Uusi kierto alkoi, eli kp 1 tänään. Ja uutta yritystä kehiin. Huomenna parempi päivä. Ja onneksi alkoivat, että ei tarvinnut enempää odotella.

Samalla tässä muistin, että miksi mä joskus pillereitä hain. Siksi, että nämä kuukautiskivut vähän helpottais. Joskus 10 vuotta sitten kävin valittamassa menkkakipuja, kun olivat ihan tolkuttomat. Sit löydettiin munasarjakysta. Se leikattiin pois ja sen jälkeen olenkin gynellä hypännyt joka vuosi tarkistuttamassa paikat. Nyt vois vissiin taas varata ajan ja saa lekuri kirjoittaa sit jotain särkylääkkeitäkin samalla. Ja ropeloida muutenkin.

Oli muuten ihan kauhea kokemus se kystan leikkaus. Voi taivas... Siis se jälkitarkastus varsinkin. Menin sinne lekurin huoneeseeen, sinne pöydälle jalat levälleen. Mies lääkäri, hoitaja ja varmaan 10 kandia. Oli sit niin hirvee paikka se. Mutta nyt jo naurattaa koko tilanne :LOL:
 
Päpsy :hug: HÖ!!

Tuli tuosta kysta hommasta mieleeni.. Olin kerran papa-kokeessa terveyskeskuksen labrassa. Siellä sitten hoitaja kysyi, että voiko opiskelija tulla seuraamaan näytteenottoa. Lupasin sitten, kun ajattelin että mitäpä se haittaa. Siinä sitten olin varmaan 10min jalat levällään pöydällä, kun hoitajatäti selosti kaikki välineet ja työtavat juurta jaksaen opiskelijalle. Sillon kyllä vähän ketutti mutta saipahan opiskelija ainakin kunnolla oppia... :LOL:
 
päpsy: :hug: mitä sää vedät niihin kipuihin?

tänne ihan puhki, mut pitäs nyt saada iltatoimet päätökseen ja mennä houkutteleen tuota ukkoa kaveriksi :p jotenkin on sellanen hyvä kutina, mut sen verta skeptinen on et voiko siihen uskoa kun on niin paljon toivoa hyvää öytä kaikille ja plussa tuulia.
 

Yhteistyössä