Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Minna77..........31.........kp ?/?....................yk 5
delfis...............29........kp 10/30-36..............yk 6
Gilmore...........29.........kp 10/30-35............yk 16

salome............28.........kp 15/33-37............yk 2 (km 12/08)
piki80.............28..........kp 17/27-31...........yk 4 (km 10/08)
vadelmaunelma..29.......kp 18/25-26...........yk 17
Hille79.............29.........kp 18/28-34..........yk 5
maikkis123......28.........kp 21/24-26..........yk 5 (km 09/08)
Toivo79...........29........kp 26/27-32............yk 2
Sharona..........28.........kp 27/28-40...........yk 4
Hallama80.......28.........kp 30/30.................yk 1
Piglet..............30..........kp 51/27-29.......yk 13 (km 10/07)
Lupu...............29.........kp 55/26-28.......... n.1v
Ada.................29.........kp 55/24-30...........5/07
Sun Rise..........28 .........kp 60/35.............yk 1 (km 10/08)
JoJo79............29..........kp 91/37.........yk 5

Taustalla:

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30

Plussanneet:

MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009

[/quote]

Enpä aiemmin muistanut, mutta Nasulille siis isot onnittelut plussasta :heart: :D

ON: viikonlopun "oireet" katosivat, ja korvautuivat normeilla pms-oireilla. ja tuhruilukin alkoi tänään :/ eli täytyy tässä taas jotenkin yrittää henkisesti valmistautua menkkojen alkamiseen, jos vaikka maailma ei sitten ihan kaatuisi.

Juu, mielellään sitä jo siirtyisi plussanneiden puolelle, mutta täällä sitä vaan ollaan. Jotenkin aina oviksen aikaan on toiveikas,että jospa SE nyt tapahtuisi. Nyt sitten oviksen jälkeen on ahdistunut olo ja märehtii jo etukäteen,että ei sitä plussaa taaskaan tule - tai jos tulee, niin ei se jatku :'( . Itse huomaan tarkkailevani kehoa ihan liikaa ja mä liitän sen siihen,että kun on jo kaksi plussaa takana, niin yrittää muistella,että miltä musta silloin tuntuikaan. Täällä on virallinen testipäivä 14.2, mutta ärsyttää jo nyt. Illalla olisi ystävänpäiväbileet,mutta aivan kamala mennä sinne pallomahojen sekaan, jos itse taas tikuttanut sen negan. :(

Vadelmaunelma. Mitä jos pinnistät testin tekemisen vasta 15.2.? Oli se tulos mikä tahansa niin ei ainakaan tarvi viettää iltaa kauheissa tunnekuohuissa. :hug:

Täällä menkkoja odotellaan. Tänään tein hetken mielijohteesta toisen testin, nyt kun on mukamas menkat 2 päivää myöhässä. Tää on eka luomukierto mulla, joten sehän kai monesti on mitä sattuu. Negahan sieltä testistä tuli... Vois pikkuhiljaa alkaa ne kuukautiset ettei kierto veny ihan hirveen pitkäks. Aiemmin ilman ehkäsyä mun kierto oli aika tasan se 30 päivää, muistaakseni. Pitää varmaan kohta lähtee varastoon etsimään vanhoja kalentereita, josko siellä olis totuuden mukaisempi tieto. Minkään näköisiä menkkaoireita ei oo ollu eikä myöskään niitä raskauteen viittaavia. Huoh..

Minna77..........31.........kp ?/?....................yk 5
delfis...............29........kp 13/30-36..............yk 6
Gilmore...........29.........kp 13/30-35............yk 16

salome............28.........kp 18/33-37............yk 2 (km 12/08)
piki80.............28..........kp 20/27-31...........yk 4 (km 10/08)
vadelmaunelma..29.......kp 21/25-26...........yk 17
Hille79.............29.........kp 21/28-34..........yk 5
maikkis123......28.........kp 24/24-26..........yk 5 (km 09/08)
Toivo79...........29........kp 29/27-32............yk 2
Sharona..........28.........kp 30/28-40...........yk 4
Sun Rise..........28 .........kp 30/31-35.............yk 2 (km 10/08)
Hallama80.......28.........kp 33/30.................yk 1
Piglet..............30..........kp 54/27-29.......yk 13 (km 10/07)
Lupu...............29.........kp 58/26-28.......... n.1v
JoJo79............29..........kp 94/37.........yk 5

Taustalla:

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30

Plussanneet:

MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
Ada (5/07) 02/2009

Hiphei, se onnistui! :whistle: =)

Piglet, Lupu, Ada ja JoJo79 :wave: kp:t on jo niin pitkällä, että pitävätköhän paikkaansa..? Toivottavasti teille kuuluu hyvää, eli olisi tärpännyt =)

Sun Risen kp:t taidan käydä kurkkaamassa toisesta pinosta ;)

Täällä on vietetty hiljaiseloa taustaillen. Ovis oli ja meni, kai sitä taas joutuu jännäilemään reilun viikon ajan, huoh.

Huoh, pää taas ihan sekaisin. Eilen tuhruilu muuttui illalla ihan veriseksi, mutta tänään se on ollut taas "normaalimpaa". Eihän siinä mitään, mutta kun lämmöt pomppasi aamulla n. 37 asteeseen, joka on selkeästi normaalia korkeampi. Niinhän siinä rupeaa taas kaikki ajatukset pyörimään päässä, vaikka kuinka rauhallisesti yrittää ottaa... Ja huomenna olisi juhlimista tiedossa...

Edelleenkin odottelen menkkoja. Hermothan tässä menee.... |O
Eilen illalla sattu tosi kovaa alavatsaan oikealle ja ajattelin että sieltä ne sitten tulee ja otin särkylääkkeen ennen kuin menin jumppaan. Jumpan jälkeen otin sitten kuukupin pois ja ei mitään. Kummalista on myös se, että kuukautiskivut tuntuu mulla yleensä keskellä alavatsassa ja vähän oli tuo kipukin erilainen. Mietinkin tässä että oisko voinu kuitenkin se ovulaatio olla tässä ekassa kierros näin paljon myöhässä?!?!

maikkis mulla on sama tilanne eli juhlia pukkaa huomiseksi. Kai tässä uskaltaa alkoholiakin ottaa kun testikin näytti eilen negaa... KU TIETÄIS! :|

Ada
Tervehdys kaikille vanhoille ja uusille kuumeilijoille!!

Toivottavasti joku vielä muistaa mut. Olen ollut palstatauolla rauhoittaakseni pitkän kuumeilun aiheuttamaa painetta. En ole edes lukenut juttuja, mutta listalta näkyy, että Citrusta ja Nasulia saa onnitella plussista ja harmittavan montaa on kohdannut pettymys. Haleja!!!

Mä plussasin tänään ekasta clomikierrosta. En pysty pukemaan sanoiksi tätä tunnetta. Toivon sydämestäni kaikille Lähes kolmekymppisille samaa onnea! Ja pian!

:heart: :lla Ada

Onnea Nasuli!

hallama, toivottavasti selkiää ja tulis se lussa ;)

Ada, ihanaa kuulla susta ja vielä tollasia asioita ONNEA

Täällä menkat vaivaa ja kipeinä kovasti, alkoivat vaan huonossa saumassa, jäi paljon kivaa tekemättä :( mutta mutta...

Piirtakaa risti seinaan tytot! Menkat alkoi tanaan perjantaina!!!! En ole koskaan ollut nain innoissani kuukautisista.

Paljon onnea Nasulille ja Adalle!!! :flower: Olenkin valilla miettinyt missa oot. Tosi kiva kun kavit ilmoittamassa hyvat uutisesi.

Ja kiitos kaikille dietti tsemppauksista!

Heippa taas pitkästä aikaa (noin viikon tauon jälkeen).
Mulla on tällä hetkellä vähän sekavat tunnelmat... N. viikko sitten oli tissit ihan tosi kipeet, erityisesti nännit, mutta nyt ne on taas keskiviikosta alkaen ollu ihan normaalit... Järkeilin, että olis ollu kenties oviksen takia? No en tiedä. Nyt on ihan normaali olo, ei siis pistä tai kolota mistään, joten odottelen vain menkkojen alkua. En jotenkin jaksa uskoa, että mitään olis tässä kierrossa tapahtunut, kun ei kerran edes tunnu missään (kp 22). En kyllä tällä kertaa aio testat kuin vasta aikaisintaan 20. päivä, ellei menkat ala sitä ennen!

Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Mahtavan paljon onnea Nasuli ja Ada! :heart:

Ja loistava että JoJonkin kierto osoittaa tasoittumisen merkkejä.

Hillelle peukut pystyssä!

Täällä ei varmaan tapahdu ihmeitä tässä kierrossa, tulee välikierto kun lekurille ei saanut aikoja. Noh, ootellaan, kattellaan.

JoJo79, toivottavasti tasaa tai vielä parempi antaa plussaa ;)

Hille, siellä jännät ajat...

Gilmore, voimia odotteluun!

Täällä suklaa maistuu ja kylmää ikävä =) menkatkin oli himppasen oudot mut laitetaan kylmän piikkiin :)

Ada
Kiitos!

Unico: Ihanaa, että olet palannut ja ilmeisesti voit myös paremmin nyt :flower: . :saint: Nyt enkelin täytyy tuoda sulle vauva kaikkien käänteiden jälkeen!

:headwall: :hug: Gilmorelle välikierrosta!

Ada, kiitos kysymästä kyllä :) eeikä oo enää myrkkyjä estämässä. Okei lupaa ei oo annettu mut kun ei oo myrkkyjä niin miksi sitä enää tarvii :) kun nyt vaan onnistuis, kun kierrot on menneet ihan sekaisin. No sekopää kierroista gynelle kohta aika. Samalla vois huiukan kysellä... :ashamed:
Kuulumisia odotellaan, ja ihanaa raskausaikaa sulle toivon...

Ada: Ihanaa, onnittelut plussasta! Toivottavasti pysyy pieni matkassa. Olen aidosti iloinen, että sulla vihdoin lykästi. Ikävä vaan meidän kannalta, että siirryt täältä pois. Itsellä alkaa olla sellainen tunne, että en kehtaa kohta enää olla täällä kun aina vaan roikun listoilla ja olen ikuisen epäonnen piinaama. Olen taas koko viikonlopun vatvonut tätä lapsettomuusasiaa. Olen vuoroin toiveikas ja sitten taas iskee kamala ahdistus, pelko ja toivottomuus. Pelkään, että saan vaan jatkossakin noita kemiallisia eikä me koskaan onnistuta. Rankemmat hoidot ei oikein innosta, koska mitä niistä on apua, jos näillä hepposemmillakaan ei kyytiläinen pysy mukana? Miksi piinata itseä? Pelkään ihan kuollakseni, että saan taas kemiallisen. Pelkään, että meistä löytyy jotain peruuttamattonta vikaa, jolle ei voida tehdä mitään - siis sitä, että meillä on jotain kromosomiongelmia. Että ollaanko me tosiaan niin vammasia sitten, että ei edes lasta onnistuta samaan? Aivan karsea ajatus. Tiedän, että osa mun ajatuksista on varmaan ihan järjettömiä, mutta en voi sille minkään. En jaksaisi tätä enää yhtään. Mulla niin ottaa aivoon, että muut voi vaan suunnitella elämänsä niin täydellisesti ja kaikki sujuu. Pelkään myös ihan hirveästi, että meidät jätetään jatkossa syrjään kaikesta sosiaalisesta kanssakäymisestä yms. "kun ei ole lasta". Siis ihan totta, tuttapiirissä alkaa olla sellaista mammaklubia, joihin ei lapsettomia kaivata. Ystävyys näyttää olevan siitä kiinni, onko elämäntilanne samanlainen :| . Alan jo nyt huomata itsessäni aivan kamalia katkeria ja kateellisia ajatuksia, jotka ahdistaa ja hävettää itseä. Kaikkiaan tuntuu vaan siltä, että elämään ei mahdu mitään muuta kuin pakkomielteinen ajatus vauvasta ja raskaaksi tulemisesta. Tahdon entisen elämäni takaisin!

Sori...tulipa taas synkkää....Mutta tosi asia on, että mulle ei kuulu mitään muuta kuin synkkää - tai ainakaan minä en näe mitään hyvää ja positiivista elämässäni. Kaikki muu on aivan samantekevää.

Ada
Vadelmaunelma: Kiitos onnittelusta. Tiedän kyllä, että kaikki raskausuutiset, tulivatpa ne mistä hyvänsä, oikein alleviivaa omaa tilannetta. Mulla on ollut aikalailla samanlaisia tunteita. Lapsettomuus on kuin joku ihme kramppi jossa asiat alkavat pyöriä onnistumisen ja epäonnistumisen ympärillä. Samalla suhtautuminen ystäviinkin on muuttunut. Olen huomannut, että katson naistuttavia tavatessani heidät ensin vatsan seudulle. Ihan sairasta ja kertoo kaikessa läsnä olevasta päällimmäisestä kysymyksestä.

Onko sulla Vadelmaunelma mitattu limakalvon paksuutta? Voisiko siinä olla joku juttu jota voisi korjata?

Unico, rakas Unico, pistä vakavaan harkintaan että puhut gynelle kuumeilusta ja sen kestosta. Mä pitkitin tutkimusten aloitusta. Mentiin viime kesänä hakemaan lähetettä ja sen jälkeen tutkimukset käynnistyi hiljakseen. Hässäkkään kului aikaa 8 kk, eikä mitään selittävää syytä löytynyt. Viime kierrossa mulla oli ensimmäinen `hoito`ikinä, tähän saakka oli siis vain tutkittu. Pienin annos clomeja josta sitten tärppäsi.

Olen oikeasti sitä mieltä että ei kannata odottaa tutkimusten kanssa! Ainakin julkisen puolen tutkimukset ja hoidot on niin täyteen buukattu, että kesken tutkimustenkin joutuu odottamaan aina välillä kun ei mahdu jonain tiettynä päivänä johonkin tiettyyn tutkimukseen. Ärsyttää oikein Gilmoren puolesta!!! Tekisi mieli lähettää sulle loput mun clomeista lohdutuslahjana, mutta sehän olisi vallan laitonta ;) .

Vadelmaunelma: :hug: Voimia sinne ja jaksuja! Jos se vaikka selviäisi mikä on kun noin käy. Toivon kaikkea hyvä sulle! Seuraavaan onnea ja menestystä!

Ada
: No mä sanoin sen kyllä jo sille lääkärille ken mut gynelle laittoi, mut jos jotain laspettomuus juttuja aletaan tutkia niin se on taas lähetteen päässä eri paikassa. Mut juu aattelin kyllä jos ottas sen puheeksi ainakin yrittäis. Kattoo mitä siellä sanotaan kun sinne asti pääsee. Alkaa jo melkein jännittämään. Sulla oli sitten hyvät hoidot, mut harmi kun kesti.

Mut jos saa säätää omiaan tähän vielä ja spekuloida. Yks tohtorihan sanoi et ei ne myrkyt vaikuta hormooneihin ja menkkoihin. Nooh nyt kun en oo syönyt niitä toviin niin ainakin kaks viimeistäkiertoa on ollut samanpituiset. Ja viimeisimmässä tiputtelu jo vähäistä. Eli saankos laittaa kumminkin niitten myrkkyjen piikkiin. No täytyy jutella sen gynen kanssa mitä se keksii. Mut kurjaa kun jälkikäteen huomaa et oho onkin toisin kun sanottiin :( Mut jos se siitä sitten tasaantuis ja lähtis ja vois taas alkaa jopa jossain välissä toivomaankin. Nooh oneksi on vapaata lääkäriin asti et ei tarvi pyöritellä työasioita päässä kanssa saa olla vähemmän täytettä siellä :) tosin het sen gynenjälkeen töihin et ei sekään parasmahdollinen ajoitus ;) mut aina ei voi valita.
Mut kun sais nää vaava ajatukset jonnkkin kauas, kunnykyään ne taas tuntuvat cievän ison osan kapasiteetista, ja oikein minnekkään muualle kun tänne ei voi purkaa. No ukolle mut ei sillekkään määrättömästi. Ja tänne yritän pitää rajaa ettei mahottomaksi mee :)
Nooh täällä porskutetaan ja funtsitaan vaiks ei siitä sen kummempaa hyötyä ole.

Plussatuulia!!!

Yhteistyössä