Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Unicolle :hug: tuhrusta.

Postis: Hieno juttu, että pääset asiantuntijan pakeille! Nyt sitten toivottavasti ensi kierrossa saat sen "huojennusplussan"! :)

Omaa napaa: Tänään töissä mulle tuli yht´äkkiä tosi kammottava fiilis. Ihan puskista -lapsiasioita yhtään sillä hetkellä ajattelematta- tuli tosi voimakas tunne ja ajatus ettemme saa koskaan lapsia. Tunne tuli niin voimakkaasti, että parku tuli melkein kurkkuun. Ihan hölmöä näin jälkeen ajatellen, mutta sillä hetkellä tunne oli niin voimakas että vei mennessään. Töissä oli muutenkin taas tänään tosi raskasta ja toi fiilis pyöri sen jälkeen koko ajan mielessä. Hölmöä kiduttaa itseään noin...

moi vaan kaikille!
Mut voi pitää siel listassa ihan vaan ens syksymmällä aloittavana..eli vielä ei odotella eikä aloitella.. :) kiitos kuitenkin..Tässä elämä heittää henkisesti mullin mallin, että millon uskaltaa aloittaa, millon työt kondiksessa, ja millon, millon, millon....
oon ollu nyt aika taka alalla, työt vieny mennessään.
Kiva kuulla teidän muiden tilanteista!
plussaa puhaltelen sitä odotteleville ja toivoville!

Coke: :hug: Tuo on inhoittava ajatus, ja ajoittain täälläkin tuttu.
oliva: Hermoja sinne odotella sopivaa aikaa!
Tänne se hemmetin tissikipu riivaa, onkohan se uus menkka oire, ikävä kyllä. Saa tätä kyytiä niskat jumiin kun yrittää ettei paita koskis ;)

Postis: hyvä juttu, että oli niin fiksu lääkäri sulla. Toivotaan parasta!
Cokelle tsemppiä, on tännekin epäusko välillä päässyt vallalle, mutta yritä päästä siitä yli.
Unicolle harmittelut tuhrun johdosta, toivottavasti on väärä hälytys.

Täällä taas päätä jyskyttää. Ei täti-oireita. Vähänkö jännittää! Toivottavasti saan nukuttua rauhassa aamuun asti.

Varhainen huomen kaikille! Täällä vaivaavat alavatsakivut, jopa siinä määrin, että heräsin niihin keskellä yötä. Kramppausta ja kuumotusta. Nyt vain vähän juilii alavatsasta. Taitaapi olla luulotautia tai sitten menkkakierto kehittelee jotain ihan uusia kuvioita mun "ilokseni"...Vai näinkö helposti oireet tarttuvat vai voisiko oikeasti olla kyse jopa ns. kiinnittymiskivuista tai jotain? Tosin järki sanoo, että kuvittelen vaan kaiken ja vauvahaave kehittelee ihan itse oireistoa...Nyt nukuttaa kun en enää aamuyöstä saanut nukuttua |O . Hyvää marraskuun alkua vaan kaikille! Niin ja plussia tietysti...

Torstai 1.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Nanna81.............26...........kp 1/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 6/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 8/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 8/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 9/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 17/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 21/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 26/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 27/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 27/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 28/25-27.................yk 7
Pupuvaimo..........29...........kp 28/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 30/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 33/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 37/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 57/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Samaan aikaan päivitettiin, Matarena :D Mä poistin. Tulin oiken varta vasten katsomaan joko oot testannut. Milloin aiot?

Toi menkkakipuilu on nyt tarttunut muhunkin! N. viikko oviksesta ja ihmeelliset krampit alavatsalla, heräsin myös yöllä niihin. Taitaa olla joku tietokonevirus :D

Tänään antamaan sen verinäytteen, jännää löytyykö sitä keltarauhashormonia vai ei. Tuntuisi kyllä oudolta jos ei löydy, koska nännit jälleen tutusti kipeät ja kaipa toi menkkajuilintakin tapahtuneesta ovulaatiosta kertoo.

Testasin aamulla ja sain ihan tyylipuhtaan negan. :(
Mutta tätikään ei ole vielä tullut kylään, missähän nyt mättää?
Onko nyt menossa vain tavallista pitempi kierto?

Päätä jyskyttää vieläkin kuten jo siis eilen illalla, ei mennyt yöunilla ohi. Tuntuu siltä että pöksyihin lorahtaa koko ajan jotain, mutta valkkaria siellä vaan näkyy kummittelevan. Epäuskoisena kokeilin kohdunnapukkaa ja yltin siihen hädin tuskin. Eilen illalla särki hiukan alaselkääkin. Onko nämä nyt perhana pelkkiä menkkaoireita. Räyh! :kieh: :headwall:

No uusintatestiä teen huomenna aamulla, jollei se kurja täti tänne löydä. Laitanpa taas valeasun päälle. B)

Ai niin, mies antoi aamulla mulle suloisen nallen lahjaksi. Voitte uskoa että poru oli lähellä.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kun sullahan on joskus ollut yhtä pitkä kierto aiemminkin (27), eli ei se varmaan näy vielä testissä, varsinki jos testasit tavallisella herkkyydellä. Vitsi että toivon kyllä teille plussaa!!! :heart:

Testasin mammaksin herkällä liuskatestillä. Täytyy nyt vaan kiltisti odotella mitä aika näyttää. Ehkä huomenna selkiää johonkin suuntaan.

Toivottavasti Kvartti sulla verikoe tuo huojennuksen. Koita kestää kramppien kanssa. Ja samoin tsemppiä vadelmaunelmalle.

Matarena: :hug: Ja roppakaupalla toivoa ja plussa puhureita!
nanna81: :hug:
täällä löyty aamusta pöntöstä verta mut sen jälkeen ei oo näkynyt, et kai täälläkin saa heittää kirveen kohta kaivoon, no katotaan mihin tuo kierto nyt menee, en ihan ekaksi päiväksi tätä laittas vielä, kun ei oo enempää näkynyt. Ärsyttävää ja rasittavaa tämä tämmönen.

Toivottavasti saat Matarena vielä plussan! Samoin Nanna. Alussa voi olla tuhruakin, olen kuullut, mutta vaihtua plussaksi. Toivon todella, että plussa tulisi nyt edes jollekin jo pidempään yrittäneistä :kieh:

Mites muut, joilla on päivät (melkein) täynnä?

Ada
:hug: :hug: :hug: teille joita täti vaanii ja pinaa. Tuntuupa taas puhtaalta vääryydeltä! Olen kuumeessa, enkä keksi mitään muuta sanottavaa. Pidän silti täällä peukkuja hyvin uutisten puolesta.

Kiitokset, te olette ihania tsemppaajia, :hug: kaikille.

Täällä ei mitään muutoksia tilassa. Päätä kivistelee ja alaselkää särkee välillä.

Nanna ja Unico :hug: tuhruista ja tiputteluista. Toivotaan vielä parasta!

Adalle pikaista paranemista!

nanna81: :hug: :hug: :hug: Se ryökäles... Voimia!
Ada: Paranemisia!
Uskaltasko tänne laittaa... Ei oo aamun jälkeen verta näkynyt, mikäköhän ihme se nyt sitten taas oli. No la pitäs virallisesti alkaa jos samaa kaavaa noudattelee... Mut hiukan polttelis testatjo huomenna vaikkei mulla niitä herkkiä ookkaan. Toisaalta tuo aamunen veri kuitenkin vei sen suurimman toivon mut kuitenkin on jäljellä ja uteliaisuus. Saas nähdä...

Voi itku tiputteluista ja muista tuhruista ja tädeistä!!! Nanna :hug: ja Unico, toivotaan ettei tule kunnolla takas!! Apua mä niiiiiiiiiiiin toivoisin nyt plussan edes jollekin!

Mä juon mustikkaglögiä, nam! Suosittelen teillekin, tosi hyvää on. Tän nimi on Tui(s)ke :D

Kävin muuten tänään siellä verikokeessa, ihan kiva tietää mitä näyttää sitten, mutta kyllä jäi vähän paha maku suuhun kun se maksoi 45 euroa! En mä nyt ihan niin paljon halunnut varmistaa ovuloinko tässä kierrossa vai en... Ja kun kaikki merkit nyt kuitenkin näyttää, että näin on tapahtunut niin tuo oli tosiaan vain varmistus, jotenkin kuvittelin että se meni samaan hintaan kun se gynekäynti. Ketuttaa, enkä kehtaa miehelle edes kertoa..

Kvart över: Olipas se aik kallista, mut no saat ainakin sitten varmuuden. No mä meinasin joskus pudota penkiltä kun verikokeet makso yli 100? ja siinä oli 2 koetta myöhemmin toinen on ollu sen noin 30 et on ne kalliita. Siksi yritän kerjätä mahd paljon kunnalliselta tai työterveydestä...

Täällä soi joululaulut (oon yksin kotona) :) Ja oon laittanu kämppää pikkuhiljaa siistiksijaa toivon pystyväni pitämään sen kunnossa (minä sotken meillä enemmän) Ja keittiöön jo joulukapan laitoin :D mulla on joulu fiilis :D kvaa kun alkas tekeen vielä kortteja ja suunnittelemaan lahjoja.

Nostoa..

Otin täksi päiväksi vapaapäivän töistä ylityötunneista. Tuntuu tosi mukavalle pitkä viikonloppu tän kaiken työhässäkän keskellä. Pikkusen omaatuntoa riivaa kyllä keskeneräiset työt, mutta nyt ne pois mielestä ja rilluttelemaan.. :)

Yhteistyössä