Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Gilmore: Mä puhuin sille lekurille tästä projektista kun se sitä määräs ja sain hirveen saarnan et ei reissuun lähdetä jos raskaaksi tuut... :/ Mut tosta jatkosta en tiiä, ei se kuitenkaan käskenyt ehkäsyä kaäyttää, vaikkei kovin mun suunnitelmiin kuulostanut tyytyväiseltä siis tää yhdistelmä, reissaus ja vaavin yritys. Lariamia mulla, ei se tarjonnut edes vaihtoehtoja. No onneksi ei oo tullu vielä ainakaan sivuvaikutuksia, siis rytmihäiriöitä pahempia :D

Kaa: Sun vuosi kuulostaa kylä enemmän positiiviselta, toivottavasti suunta on sama. Mut jos toi meinaa sitä et kroppa on sama kunteininä et oma hormooni toiminta pelaa ihan kybällä niin eikös se sillon ole suht hyvä asia?

Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Unico:
Kaa: Sun vuosi kuulostaa kylä enemmän positiiviselta, toivottavasti suunta on sama. Mut jos toi meinaa sitä et kroppa on sama kunteininä et oma hormooni toiminta pelaa ihan kybällä niin eikös se sillon ole suht hyvä asia?
:D Hei joo! Entäs jos mulle tulee sellainen "teiniraskaus"? Nehän on yleensä vahinkoja kylläkin. Voisihan sitä teeskennellä... Toivottavasti vaan ei muut teiniefektit löydä meikäläistä. Vähänxkivaaheeei! :LOL:

Hyvä vuosi kyllä oli.

Ada
:D Jaa-a, mulle tuli heti mieleen, että Unicolla taitaa olla huomenna synttärit :flower: ! Vai miksiköhän se juuri huomenna tahtoo päivittää :p ?

Mun mies otti eilen puheeksi tämän saman, joka täällä on jo jonkun aikaa tiedetty, eli se ehdotti, että ryhtyisimme taas teinipariskunnaksi ja parantaisimme sillä tavalla tärpin mahdollisuuksia.

Hyvää aatonaattoa!

Hejppa! Täällä sitä taas ollaan kaupungissa ja huomenna töihin meno. Ajattelin kysäistä että onko jollain muulla ollut menkat runsaammat luomukierrossa kuin pillerien aikaan. ).( mulla menkat niin runsaat että joudun koko ajan pitämään yösiteitä kun normiside ei riitä! Aattoa aateltiin viettää ihan vaan kahdestaan ekan kerran yhdessäolon aikana muuten. Yleensä on aina oltu jossain tai joku on ollut meillä. Raketteja aiotaan ampua ja tinaa valaa ja kuoharikin on varattu. Ja kaikkee hyvää syötävää. Haluan toivottaa teile kaikille oikein onnellista ja toiveiden täyttämää uutta vuotta 2008!

Ada
Unico, :heart: :wave: !

Toivo, kyllä mullakin runsastui menkat pillereiden lopettamisen jälkeen. Koita lohduttautua sillä, että sulla on sitten 10 kk:n jälkeen paljon pinaa, mihin kiinnittyä ;) .

toivo79: otan osaa, mulla oli ennen pillereitä, ja nyt näyttää siltä et ovat runsastumaan päin,ainakin pituus venyy.

Jaa juu ja hurjaa vauhtia mennään kohti sitä 30 kymppiä... Mut jos ennen h- hetkeä onnistuis niin ei sit tarvii miettiä pinoa uusiksi :D On tässä nyt onneksi vielä hetki aikaa vielä... Tuntuu et mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän hajoo paikat. Ei kai nyt tällä ikää vielä tarttis niin käydä... ;) Tai sit mull on niin valtava matka kuume et se tekee mut oikeasti kipeäksi :LOL: Hih pitäs kakku leipoa, kun sitä ei kukaan muu kuitenkaan tee ja kermakakku on niin hyvää et pienikin tekosyy sen tekemiseen ja syömiseen riittää :) (Varmaan st joskus kun se plussa tulee niin se on silloinkin sen kermakakun paikka)

Maanantai 31.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 4/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 69/ ?............aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28............kp 8/?...................yk 3
Nanna81.............26...........kp 5/26-33................yk 14
Unico..................28............kp 6/27-30..............yk 13
Kaa....................29...........kp 6/32.....................yk 1
Siilura..................28...........kp 12/32.................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp14/25-26...... yk2
Postimestari.........29..........kp 17/23-28................yk 9
Susanna78..........29............ kp 19/25-31......yk4
Kevätesikko........28...........kp 23/28-34..............yk 11
Tähtisilmä...........27...........kp 23/36.................yk 8
Novelle78............29..........kp 27/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 27/26-30........toukokuusta 2007
Gilmore...............29...........kp 33/31-35...............yk 4
Piip......................28...........kp 44/26....................syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)
Materena (yk 9)

Novelle78? Ada? Miltä näytttää? Jokos saadaa vuoden viimeinen plussa :D Vai huomena eka? Gilmore?

Paaaaaljon oooonnn-neeeee-aaaaa vaaaaaan, paaaaaljon oooonn-nneee-aaa vaaaaan, paaaaaljon oooonn--nnneeeeaaa Unico, paaaaaaljooon oooonn-nea vaaaaan! :flower: *hoil* :heart:

Ja äläs vielä kehtaa mitään puhua kolmestakympistä, kun täällä on vanhempiakin tätejä paikalla. :whistle:

Toivo79, kyllä mulla ainakin iski monsuuni pillereiden lopettamisen jälkeen, joten luulisin, että se on melko tavallista. Ja jopa ihan loogista, koska kyllähän pillereitä käytetään nimenomaan turhan runsaiden moonisten rauhoitteluunkin, noin niinkun lääkitysmielessä. No, pakkohan niissä pillereissäkin on joku hyvä puoli olla, joten jos ei muuta niin sitten se niukempi tulvinta.

).( Kyllä nyt taas apinaa koijataan, kipaisin eilen kaupasta niitä markettitestejä, Pregent vai mikä lie merkki, punainen laatikko jossa tätösen kuva (eikös tuon jo pitäisi olla huono enne?). No, olenhan minä niistä ennenkin pahaa lukenut enkä niitä mitenkään luotettavina pidä, mutta tämä nyt menee jo hiukan liian pitkälle: avasin pakkauksen, tökkäsin tikun purkkiin, ja aloin ihmetellä miten ihmeessä viivat voi ilmestyä ennen kun imupinta on edes kostunut. No, ei muuta kun repimään toinenkin paketti auki (tuplapakkaus), ja kyllä vain, niissä perkeleen (pardon my french) pahvilapuissa oli kaksi viivaa valmiina! Ei siis punaista, vaan sellaista epämääräisen väristä, mutta ihan varmasti olisin tulkinnut sen toisen haamuksi, jos en olisi alkanut syynätä tarkemmin.

No, yllättäen tulos sitten oli kaksi epämääräistä viivaa, mutta en osaa sanoa, oliko se testiviiva nyt sitten vain kastunut valmisviiva (todennäköisesti oli), vai tuliko siihen mahdollisesti muutakin väriä (todennäköisesti ei), ja jos, niin voisiko tuollaisiin maanantaikappaleisiin siltikään luottaa. Ei meinaan kovin paljoa luottamusta herätä koko paketti, kun kyljestä on punaisella tussilla sutattu vanhan toimittajafirman nimi yli, liekö nimi vai koko puoti vaihtunut.

:kieh: %&/#*¤¤"#'!#***!!!!!:kieh:

No joo, nega kai se olisi ollut ilman sitä extrabonus-rosvosektori-viivaa. En nyt vielä tuon perusteella kyllä heitä kirvestä kaivoon (vaan valmistajan otsaan), käyn tänään apteekin kautta kiepin.

Mutta samaa utelen kun Unico, mites Novelle78 ja Ada?

Gilmore: Kyllä kehtaan :D se on se miun kriisin poikanen ;) toivottavasti jää vaan tuollaiseksi poikaseksi :D
Hui on sulle sattunut huonot testit... :hug:
Se olis ollu niin kiva saada se positiivinen testi tälle päivää :D Mutta sitä odotellen :) ja täällä kurkkien :D

No, eipä mahda mitään, pitäisi pitää varmuusvarastoa jostain kunnon testeistä niin ei sorru tuollaisiin rupsakoihin. Tosin testaisin ne varmuusvarastot varmaan ihan varmuudeksi pois. :D

Hiukan selailin tuossa muita vauvapalstoja, ja näköjään en ole ainoa jolle tuo kaksi viivaa -versio on sattunut. Joku oli jo ehtinyt innostuakin niistä viivoista ennen kun hoksasi tarkistaa sen käyttämättömän tikun.

:attn: Pregentit boikottiin! :attn:

Gilmore: sepä se ;) Kun ne varmuusvarastot ei säily. tee valitus, ihmisen kiusaamisesta viallisella testillä :D

Katotaan mun uuden vuoden lupaus et en osta testejä varastoon, ainakaan ennen kun on kerran kunnolla myöhhässä ;) ainakin sen päivän pisimmästä tai kaks :D ja jos pitää apteekkiin mennä ostamaan niin sekin jarruttaa :D kun siellä voi törmätä tuttuihin :D

Ada
:flower: Hyvää syntymäpäivää Unicolle :heart: ! Mitä laitat kakun päälle ;) ?

Ja Gilmore :hug: , tulen mukaan testivalmistajan kirveskarkeloihin! Tuosta kyseisestä testistä, mulla on eräs ikimuistoinen kokemus. Olimme tyttöporukalla ravintolassa syömässä ja muutaman viinilasin jälkeen eräs alkoi itkeä, että pelkää olevansa raskaana. Hänen silloisen elämäntilanteensa huomioon ottaen, se olisi ollut terveydellisesti ja kaikin muinkin tavoin ajatellen huono juttu. Emme saaneet häntä rauhoittumaan ja menkatkin oli niin paljon myöhässä, että yksi meistä lähti hakemaan raskaustestejä (niitä samoja) ja hetken päästä tuo yksi itkevä palasi kahden positiivisen tikun kanssa vessasta. Lähdimme ostamaan lisää testejä. Lopputulos oli se, että kolme muutakin teki sympatiasyistä testin. Mäkin ja mulla oli juuri täti kylässä. Kaksi muuta söi pillereitä. Ja jokaisella oli positiiviseksi tulkittava testitulos. Nyt siitä on kulunut jo niin kauan aikaa, että noiden positiivisten tulosten olisi pitänyt jo syntyä. Mutta kenelläkään meistä ei edelleenkään ole lapsia ;) .

Tai siis toistaiseksi ei ole lapsia :whistle: . Toistaiseksi ei ole myöskään tätiä. Mutta otan ihan rauhallisesti, testaan vasta ensi vuonna jos on tarvetta. Eikös kuulostakin maltilliselta ;) .

Lähetän oikein plussamyrskyä täältä Novellelle ja Gilmorelle!!!

Hertsilei tuota Adan testitarinaa! :p Miettikää kaikkia niitä tenix-pissiksiä jotka hakevat vapisevin kätösin lähimmältä ostarilta salaa testin, ja plussa pärähtää joka kertaa ruutuun, teki sen testin sitten tyttis, bestis, äiti tai naapurin shetlanninponi. :LOL: Juu, no tuli siis harvinaisen selväksi, että jatkossa en vähiä rahojani ja vielä niukempia hermojani niihin tuhlaa.

Mutta kieltämättä tuossa teinix-raskauspelko-varmanapaksuna- taktiikassa voisi olla ideaa... Hmm.... No, kokeillaan:

"...siis niinq OMG siis tiettexte kun mul on moonixet niinq ainaki kax päivää myöhäs!!!!! tai sillee et on ne joskus ollu niinq kauemminki mut siis oon ihan et WTF???!!!! Ett siis ekax olin niinq ihan ett oonko hei vähän niinq paxuna, mut sit olin ett DAA, siis vähänkö niinq en oo, ku sillee en oo täss kuussa unohtanu kun about kax pillerii, ja vähänkö meiän mutsi KUOLEE, jos oon niinq ihan et hei mä venaan, vaiks siis onhan beibit ihan ihqui?!!! Mut sitt mä olin ihan että tarviix meikän tehä sit joku testi vai?"

(No niin. Nyt tää ois ihan niinku tää pelkäis et niinku tää ois, ja ne ois kaikki ihan ett niinku OMG tiätsä niin mekin ollaan!). :heart:

Repesin! Gilmore, ihan älyttömän hyvä pissisparodia!
:LOL: :LOL:
Mullakin alkaa oletettavat ovulaatiokolotukset rauhottumaan, ja tänään saa illalla maistella kuohuviiniä, olo on autuas! Ajattelin livahtaa töistäkin hieman aikaisemmin...
Ai niin, tilasin eilen netistä pari raskaustestiä, ihan niinku noin varmuuden vuoksi. :ashamed:
Mikäli kiertopäivät pysyy samana kuin ehkäisyrenkaan kanssa ( epätodennäiköistä ) niin tällä hetkellä mulla olisi kp 14/28. Merkkasinko oikein?
Onnea syntymäpäivistä ja plussan täyteistä vuotta 2008 meille kaikille!

heippa pitkasta aikaa!
Tulin toivottelemaan teille hyvaa uutta vuotta ja tsemppia yritykseen ensi vuonna seka bongasin Unicon synttarit: eli :flower: =)
Huomasin etta Matarena on plussannut, hali sinne ihanaa etta viela meilla muillakin pidempaan yrittaneilla on toivoa.
Mulla on siis nyt taa maaginen yk9 katsotaan miten kay. Mulla on varattuna se munatorvien varjoainekuva tammikuun puolivalissa, siella sitten selviaa et miten on asian laita. Tassa ihan relana ollaan, olen lopettanut kohkailun asian suhteen.. olen kohkaillut joulua sen verran etten ole ehtinyt vauvoja miettia :xmas:

:LOL: :LOL: Gilmore!!! Mieletön pissis, jos ei tolla plussia ala ropisemaan niin millä sitten?

Ja noi Pregentit vaikuttavat kyllä oikein luotettavilta!! :p

Me tultiin juuri ultrasta ja siellä se pieni sydän sykki :heart: Viikkoja oli yksi vähemmän kun menkkojen mukaan lasketaan (6+2 vasta), mutta se voi kuulemma vielä muuttua. Olisi kyllä aika outoa, jos tyyppi olisi saanut alkunsa näiden viikkojen mukaan kun siinä ei ollut mitään toimintaa lähes viikkoon... Sitkeitä simppoja siis?

Oikein hyvää uutta vuotta teille kaikille ja pikaisia plussauksia! :heart:

Täällä menossa nyt kp 14/25-26. Ovulaatiotunnelmia ollut viikonlopun. Perjantaina tuli (silmät kiinni, jos ette kestä, sorry...!) limaklöntti ja oli lievää kipuilua. Tosin limoja tullut vielä tänään edelleen...Olen vähän ihmeissäni. Yleensä ovulaatiolimoja (eri muodoissaan) tulee lähinnä 2 päivänä, mutta nyt jo perjantaista lähtien ollut märkakausi...Saa nähdä, mihin tämä nyt sitten päätyy. Ehkä keho meinaa kikkailla jotain kivaa taas pään menoksi. Pidettiin siis "luova tauko" vaaviprojektissa ja oli Nuva Ring hetkisen kuvioissa (en pysty matkustamaan jos olen menkoista kipeä, piti varmistaa tämä homma) ulkomaan reissun vuoksi.No joka tapauksessa ahkeraan on puuhasteltu koko joulu ja monena välipäivänä. Eilen ei enää jaksanut :LOL: Tiedä sitten, oliko eilen ovulaatio vai eil, vaiko tänään. Vaiko sittenkin jo lauantaina...Ainakin netin yksi laskuri väittää, että se ois ollut 29.12, toinen taas 31.12 eli tänään. Omasta mielestäni olen aikaisemmin ainaki (limojen ja halujen) perusteella bongannut oviksen kp 12 tienoilla, mutta nyt sekä limat että halut jatkuu!!! Ehkä riittää jos oltiin lauantaina "sillai"? No, kaikki selvinnee tavalla tai toisella sitten tammikuun puolella...Mutt nyt toivotan kaikille oikein hyvää ja hedelmällistä uutta vuotta! Ja UNICO : muistaakseni vedeltiin itse tuota samaista malarialääkettä kuin mitä teillä on. Jos tulee kovia vatsakramppeja niistä, niin se auttaa, että ei päästä mahaa aivan tyhjäksi menemään, vaan siellä siis pitäisi olla aina vähän edes jotain tekemistä suolistolla ... :D

:heart: kakku on uunissa, meni hiukan myöhään ;) mut vihreitä kuulia ilman muuta tulee päälle ja niin piukkaan kun mahtuu; :heart: Mikää syy ei ole liian pieni kermakakun syömiselle ;)

Ada: Peukkuja sinne!

Vadelma unelma: Toivottavasti ovis hyödyntyy ;) Ja kiitti vinkeistä.

Hedelmällistä uutta vuotta 2008, ja saadaan sit ne plussat :D et en uus vuos jutellaan joko odotuspuolla tai vaavipuolla :D

Gilmore: :LOL: :LOL: :LOL: Ihana

Kvart över: Ihanaa, tuollaisesta tulee niin onnellinen ja odottava olo kun tuollaisia uutisia kuulee, onnea paljon. Ja vain yksi ;)?

Ja kiitoksia kaikille.

Yhteistyössä