Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

  • Viestiketjun aloittaja Ada
  • Ensimmäinen viesti
Kvartti, mistä päin tallinnaa sä löysit sitä hahtuvaa? jos saa udella? Täälä tosin reissu takana, mut jos kuitenkin uusis :D No saa nyt nähdä mut en löytänyt sitä mun vakio kauppaa enää mistä sai just villaa ja pellavaa kun viimeksi kävin se oli muuttanut tai lopettanut.
 
Tää miettii...
Mitäs jos bussissa alkaa oksentamaan mut kuitenkin on muovipussi mukana mihin voi yökätä, niin onko silti busikuskilla mahollisuus heittää ulos jos ei sotke autoa mitenkään? Meinaan mietityttää noi työ matkan jos alkaa yökkäämään siinä bussissa. Onko kellään tietoa?
 
Unico Onpa ollut työpaikalla töykeä kommentointi tuohon sun pahaanoloon. Ymmärrän ettei mielellään tee mieli ottaakaan sitten saikkua. :(

Täällä sain äsken vähän töykeän vastauksen kun otin tulevan perjantain puheeksi. Viime viikolla ilmoitin etten todennäköisesti ole työkuntoinen tämän viikon perjantaina, koska menen aamulla sokerirasitukseen. En jaksa nimittäin uskoa että tää pahoinvointi häviää kokonaan ennen tuota päivää ja se 12 tunnin paasto ei varmasti lisää hyvää oloa...

Sanoin siis pomolle siitä että olen tuon rasituksen jälkeen mitä todennäköisemmin niin heikossa kunnossa että menisin mielummin kotiin. Tänään sitten pomo varas varta vasten palaverin perjantaille johon mun olis osallistuttava!

Pelkään koko perjantaita ihan kamalasti jo etukäteen, koska en pysty olemaan 12 tuntia syömättä, yöaikaankin olen joutunut hakemaan jotain pientä purtavaa ettei paha olo yllätä. Nyt kun joudun olemaan kokonaan syömättä ja menemään juomaan jotain litkua niin huh huh. Kauhistuttaa jo nyt!

Toinen mikä riepoo on parin viikon päästä oleva työreissu Turkuun, johon mun ei olis mitenkään välttämätöntä osallistua. Mulla ei siis siellä varsinaisesti mitään roolia, kunhan vaan pitäis lähteä mukaan. Sanoin tänään etten halua luvata mitään, jos voin pahoin niin automatka Jkl-Turku ei houkuttele. Lähtö olisi joskus ennen kukonlaulua ja paluu iltamyöhään. Kyseessä on vielä asiakastilaisuus jossa pitäis olla koko päivä skarppina, enkä vois mussuttaa koko ajan jotain pientä syömistä. Huoh.
Tosin tuohon mennessä pahoinvointi voisi olla jo historiaa, mutta kerta varmaksi ei mitään voi sanoa niin en siksi haluaisi mitään päätöstä lähtemisestä tehdä. :(

Jopas mä tulin avautumaan tänne. Ups.

Nyt välipalalle, se ois kahvitauko!

Ja unico ei se bussikuski voi sua heittää ulos jos et sotke autoa. Näin mun käsittääkseni. Minäkin kuljen kaikkiin paikkoihn koiran kakkapussien kanssa. :D
 
Hapsianen, no ei toikaan oo kivaa, mut haet sit lääkäriltä lapun et et oo työkuntoinenniin ei kai voi pakottaa? Tsemppiä et saat työasiat siihen malliin et jaksat ja toi sun olos helpottaa. Ei muakaan noin pitkä matka houkuttelis kun siinä ei ilmeisesti ole mitään lepotaukoa?

Toi on hyvä tietää et ei voi heittää jos yökkään siististi =) mulla on meinaan muovipussitettu pikkuämpäri aina mukana ja jos hiukankin tuntuu niin laukku auki et sinne on suora yhteys niin voi yökätä ja paikat pysyy siistinä vaikka se pussi vuotaskin mutkun se on ämpärissä :D
 
Vitsit sulla on Unico hyvä idea tuo pikkuämpäri. :D Ihan huippua! Mä oon vaan pitänyt taskuissa, sekä laukussa aina noita pieniä koirankakkapusseja. Joita sitten paniikin tullen kaivan esille. Ne on kyllä vähän ikäviä kun kiva sitten kiikuttaa täyttä pussia jonnekkin. Yöks!

Ja joo, todellakin haen lapun jos olo on kamala perjantaina, samaten sen Turun reissun suhteen yritän tsemppailla, jos vaikka olo ois silloin parempi ja jos ei ole niin sitten en sinne lähde. Ei mua voida pakottaa. Siinä matkalla ei todellakaan ole mitään lepotaukoa... Ei koko päivänä ole oikein mitään taukoja, joten huh!

Kamala kun mun maha on muuten pallo. En tiedä mitä oon syöny tänään, mutta musta tuli ihan kamala ilmapallo. Sattuu oikein mahaan. Pakko lähteä kohta töistä kotiin että pääsen paukuttelemaan. :LOL: Ihan hirveä turvotus.
 
Hei vaan kaikille!
Sain tänään perjantaina otetun hcg-mittauksen arvon ja se oli miltei 20 000 ja tuolloin oli rv 5+4 eli hyvin on noussut maanantaista, jolloin vuosin verta ja hcg oli sen reilut 5600. Tosin en usko vieläkään, että olen oikeasti raskaana ja siksi on melkein "rikollinen" olo kun käyn lueskelemassa näitä odotuspuolen juttuja.

En tiedä, mutta johtuu varmaan tuosta pitkästä lapsettomuustaustasta, vastoinkäymisistä ja hoitorumbasta. Kokee, että ei ole "samanlainen", vaikka eihän kukaan mustakaan ulospäin näe, että joo toi on käynyt IVF:n, ei se ole "oikea äiti". Riittää siis prosessoitavaa tässä lapsettomuudessa edelleen, mutta se on ilmeisen tavallista meidän lapsettomuustaustaisten kohdalla. Mutta tutkimusten mukaan kuulemma vanhemmuus sujuu oikein hyvin, on vähemmän synnytyksen jälkeistä masennusta eikä sellaisia "prinsessaunelmia vauva-arjesta" - siis älkää loukkaantuko...Ehkä joku ymmärsi, mitä yritin sanoa...Kun siis vaan olettaa pahinta ja kamalinta, niin ei voi kun yllättyä positiivisesti! Niin mä jo siis mietin, että jos tää jatkuu, niin mitähän seuraavaksi: etisistukka, napanuora kaulan ympärillä, kehityshäiriö, horror synnytys, kätkytkuolema jne. Joo, tiedän olevani varmaan liiankin synkkä, mutta on vaan niin vaikea uskoa, että omalle kohdalle voisi sattua onni ja ihanuus. Toisaalta hoidoissa ramppaaminen ja kesän endoleikkaus on poistaneet pelkoja suhteessa kipuun, piikkeihin ja operaatioihin liittyviin toimenpiteisiin. Uskokaa tai älkää, mutta gynepöydälle voi myös nukahtaa kesken munasolupunktion :LOL:

Juups....Kaikista varoituksistanne huolimatta aion huomenna sännätä ultraan ja silloin on rv 6+1. Menen siis vain oman mielenrauhani vuoksi, mutta varmaan tulen sieltä sitten kirkuen tänne ja sanokaa sitten,että tehän kielsitte! Mun lapsettomuuslääkäri siis toiselta paikkakunnalta sanoi, että mene jo tällä viikolla, jos vuoto huolestuttaa. Ja sitä on tullut taas jonkun verran, sitä vaaleanpunaista. Vessa on maailman kamalin paikka kyllä! Varsinainen ultra lapsettomuusklinikalla on viikon päästä, jolloin rv 7+0.

Oi oi...sori tämä omanapaisuus. Ai niin yksi juttu: voin pahoin nykyisin melkein koko hereillä olo ajan ja silti olen melko varma, että se psykosomaattista :D

Vadelmaunelma rv 6+0
 
Aaah, melkeen jo paljastin äitille, kun puhuttiin puhelimessa! Olis niin hirveästi tehnyt mieli kertoa :heart: Mutta mä oon ajatellut, että jos maltan pitää salaisuutena (kun ei hirveästi nähdä välimatkan takia muutenkaan), niin kertoisin isäinpäivänä sitten äitille ja isille molemmille! Silloin olis jotain 13-14 viikoilla menossa! Ultrakuvan muodossa olis kiva ylläri.. Mut katotaan nyt, pysyykö suu kiinni siihen asti :LOL:

Auttakaas mua nyt kahdessa asiassa!!
Ensin hieronta. Mulla olis ens viikolla hieronta (eli tarkalleen ottaen rv 8+3). Hieroja on mun tuttu, enkä tavallaan haluais kertoa sillekään vielä. Mutta onko se hieronta/jäsenkorjaus turvallista raskaana? Tai entä jos ottais vaikka suklaahieronnan? Hunajahierontaa ei ainakaan suositeltu raskaana olevalle.

Ja sitten mun suosikkiruoka, maksakastike! Työpaikkaravintolassa olis sitä tällä viikolla.. Voiko sitä syödä, jos se kuitenkin on vain tuo yksi kerta? Kun ei sitä maksaa muuten tuu syötyä. Pelkästään jo siitä työkaverit ihmettelis, jos en sitä söis, saati kuin ite tekis mieli! Harmittaa kyllä pakkasessa oleva maksakastikekin, et tohdinko niitä syödä.. Ukko niihin ei koske :$

Tilasin muuten joku aika sitten sen Minun odotukseni-kirjan! Että sais laittaa muistiinpanoja sinne! Ekasta paikasta, josta sitä tilasin, se oli loppu. Toivottavasti nyt tämä tilaus tulee perille asti!!

Odessa80 7+0
 
No, jäi vielä sanomatta, mutta tehdään nyt uus viesti, kun tuota ekaakin jo täydentelin :whistle:

Onko muilla hajuaisti tarkentunut? Mulla on hurjan tarkanoloinen hajuaisti ollu jonku aikaa jo. Toisaalta ihan kivaa, mut ei kaikkien hajujen kohdalla :eek:

Ja röyhtäyttää yllättävän paljon. Onko tämä nyt jo jonkinasteista närästystä sitten? Mua kun ei ennen oo närästänyt, niin en tiedä, mitä se on!

Ja huomaa, että jos kunnon ruoka jää väliin, niin sitten tulee sellainen inhottava olo. Eilen en iltaruokaa syönyt, lämmitin vain kaksi karjalanpiirakkaa, niin oli sitten illalla vähän etova olo.
 
Vadelmaunelma: :hug: voimia odotella ultraa ;) ehkä säkin sen jälkeen uskot kun näät :) Ja sit kun näät voit uskoa et se pahoinvointi on aiheesta ;)Tuttuja kaikki nuoo horrori ajatukset.

Odessa Mä olen käsittänyt et maksaa ei saa syödä pääruokana, mutta viisaammat valaiskoot paremmin. toi hieronta varmaan olis ihan turvallinen kun voisit kertoa mut en osaa sanoa et miten se sit eroaa jos ei kerro. Mut eikös vaikka se on sun kaveri niin oo vaitiolovelvollisuus? Mutta ymmärrän hyvin ton ongelman. Kerrohan sit millanen kirja tuo on ;)
Hajuaisti :LOL: meillä ukko ei tykkää kun mä valitan sille ja eilen pakotin sängystä hammaspesulle kun toinen oli niin puhki ettei olllu jaksanut kun ei muka voinut olla vieressä kun haisi (okei oli siihen ottanut olutta ja siideriä joten se haisi)
sama vika kun ei tiiä mikä on oikeaa närästystä välillä kokeillu näräsys lääkettä ja eioo auttanut niin sit kai ei oo närästystä välillä taas saman tuntuiseen on auttanut joten edelleen ihan pihalla. Ja Ton syömisen kanssa on aikamoista temppuilua täällä, välillä tuntuu et menee miten vaanniin ylös tulee ja toisinaan taas kestää paremmin :) melkosta salatiedettä tämä homma :LOL:

tää aikoo repästä ja mennä pitkästä aikaa joogaan on sellanen olo et ei välttis oksenna siellä jos oksentaa ei voi mitään mut sellanen olo et jaksaa lähteä kokeilemaan :) jos sais kroppaankin paremman olon, kun se huutaa sitä mut ei vaan oo olo muuten ollu sellanen et vois lähteä. Kyllä se aamuinen nappi tais olla hyvä veto :D vaiks sen ei periaatteessa välttis pitäs enää vaikuttaa.
 
Vadelmaunelmalle hirmuisesti tsemppiä ja haleja! Kyllä se ultra pian tulee ja kaikki on siellä hyvin. :)

Odessa, musta on tullut ihan kahjo tän hajuaistin kanssa. Mulla on ollut tosi monta viikkoa tää ylitarkka hajuaisti. Äsken haistelin täällä kotona että ihan kun haisee savu. Kuljin huoneesta toiseen ja tarkastin ettei missään pala. Kävin haistamassa takaovella ja etuovella, eikä mistään tullut savunhajua. Arvatkaa vaan olinko ihan kahjona että palaako täällä joku. :D

Yks ilta kun mentiin nukkumaan, olin jättänyt korpun yöpöydälle jotta voin heti aamulla haukata siitä. Mutta se korppu haisi mun nenään koko yön, oli pakko heittää se sitten kauemmas. :D
Mies totesikin että kouluttaa musta kohta vainukoiran kerta hajuaisti toimii monessa suhteessa paremmin kun koiralla. :LOL:

Sain muuten tänään syötyä lämmintä ruokaa oikeastaan ensimmäistä kertaa koko raskausaikana. Annos ei ollut mikään iso, mutta söin kuitenkin ja se ruoka maistui! Vähän oli voittajafiilis! Ainoa virhe minkä tein oli se, että otin jälkkäriksi kauraomenapaistosta vaniljakastikkeella, sen jälkeen suussa on maistunut jälleen ihan äärettömän pahalle. Selvästikin makea aiheuttaa tuon pahan maun suuhun. Täytynee tarkkailla nyt vähän mitä suuhun laittaa ja yrittää vähentää sokeria jos tuo paha maku katoais sillä.

- Hapsiainen
 
Hapsiainen siinäpä tasapainoilemista toivottavasti saat ja löydät sopivat eväät :)
Mulla välillä salmiakki vie pahan olon pois mut sitä saa ottaa vaan pikkasen jos otta yhen liikaa niin se tulee takas ;) pientä tasapainoilemista...

ei muuten tee hyvää tuolle ällö ololle et on kädet ja jalat maassa pää alaspäin :LOL: milläköhän sitä alkais kestämään, tahtos pikkuhiljaa liikkumaan mut jos tuosta oksu lentää, kun jo hetken olosta tulee pahaolo niinei voi mennä :( mut sain kuitenkin ihan hetken oltua ennen kun olo yllätti ja voimat meni, onneksi ei tullu ylös. vinkkejä ;) miten reenta et kestää muuta kun siedätys hoitoa mut ei ihan het sitäkään.
 
Vadelmaunelma oi kuinka hienoa! Uskon, että siellä ultrass kyllä jotain näkyy! Tule sitten kertomaan. Täällä odottelen. :D

Odessa en minäkään niihin viisaampiin kuulu, mutta tuossa on sitä maksaa aika paljon. Jättäisin väliin. Hajuaisti on täällä ollu koko raskauden toooosi tarkka :D Kaikki mahdolliset hajut kyllä haistaa. Nuo sun röyhtäykset voi olla jotain alkua närästykselle. Pahimmillaan se alkaa näillä viikoilla, missä itse olen, kun vauva painaa jo vatsalaukkua niin, että ruoka tuntuu jäävän johki nielun ja vatsalaukun välille :x

Hyvä, jos hapsiainen saanu jo syötyä. Ehkä se paha olo helpottaa pikkuhiljaa. :)

Voi kun vielä helpottais Unicon olo myös... Pitkään oot jo joutunu sen kanssa taistelemaan. :/ Jättisuuret onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Mikäs on Pikin vointi? Alkaa täysiaikaisuuden viikot siellä poksua pian. Onnea! :flower:

Hyvistä ultrakuulumisista piti onnitella myös Päpsyä! :flower:

Oli kiva kuulla Salmiksesta! Voi kun nämä kuukaudet ja viikot tosiaan menee hujauksessa eteenpäin! Siin 4kk jo teidän poika :eek: :D

Ada äitiyspakkauksesta: Laitoin paperit kelaan välittömästi kun ne sain, eikä vieläkään pakkausta näy! 2viikkoa sitten sain kelalta kirjeen, että se on myönnetty ja 2viikon sisään pitäis mulla olla. Eli jos ei huomiseen mennessä oo tullu, niin saa alkaa metsästämään sitä :D

Sitten omaa napaa:
Meillä oli eilen varsinainen supparipäivä... Illalla sitten käytiin synnärillä näytillä ja päästiin käyrille. Niitä tuli siinä 2-5min välein ja kesto oli lähes minuutin. Ei ollut kuitenkaan avannu paikkoja. Sain piikin atroventia ja se sitten auttoi. Päästiin vähän ennen kymmentä kotiin ja supparit oli poissa. Vilillä oli kaikki hyvin. Pään koko vastasi viikkoja, reisiluu olikin viikkoa pidemmän kokoinen. Lääkäri meinas, että tulee pitkäjalkanen vauva, niinku äitinsä ja isänsä :D
Painoarvio pikkuisella olikin jo 2070g :heart: Siellä se pieni ihanuus oli kääntyny raivotarjontaan.

Tulipas romaani! :D

Delfis ja Vili
31+0 POKS! :heart:
 
Delfis, hyvä ettei ne supparit olleet synytystä lupaavia. Saadaan siellä vielä tovi kasvaa.
(ai joo en mä ollu ultrassa vielä neuvolalääkäri vaan kuunteli sydänäänet ja sekin oli mulle ihan huippua =))

Mitäs yöks olo edelleen nyt en ees jaksanut odottaa et tulee ylös vaan heitin suoraan anpin nasuun joten odotellaan tovin sen vaikutusta ja sitten vois uskaltaa ottaa loput :) ja sitten taas syödä ja syödä ja syödä ihan vähä kerrallaan jos pysyis sisällä, eilisen taktiikalla sai aika hyvin syötyä vaik yöks olo jäi mut ei tullu sellasta et nyt tulee ylös. toivossa hyvä elää että jatkuisi näin ja huomenna uskaltaisi metsään :) Helpottaisi ja rauhoittaisi varmasti olo kun pääsis luontoon ja toisaalta mikä sen parempi paikka on yökätä jos niikseen tulee :) sorry, mun viestit on näköjään pelkkä yökkimistä.

Mut hei mä sain ylitettyä itseni eilen myös muuten :) nyt mula on lenkkarit niin voi jättää sandaalit kaappiin ennen kun tulee lokakuu :D sit ne saakin seuraavaksi käyttöön kun on vaunut edessä (hui) eihän siihen tällä logiikalla enää kauaa mee, meinaan mun sandaali kausi alkaa vapulta ja hyvällä tuurilla sillon on pikkunen mukana ulkopuolella :D
 
Olen nyt ihan tosi hämmentynty - piina nimittäin jatkuu. Kävin tänään siellä ultrassa, kun tuo jatkuva tiputtelu niin hermostuttaa. Ja sieltä löytyi kaksi alkanutta raskautta ja toiselta saatiin jo sykekin näkymään :heart: Ensi viikolla maanantaina on uusi ultraus ja nyt odotellaan, että miten toisen pikkuisen on käynyt! Mutta me täällä nyt jännäillään, että kohtaisiko meitä kaiken epäonnen jälkeen sittenkin oikein tuplaonni :heart: Mutta olen silti tosi onnellinen, jos edes toinen jaksaa vauvaksi asti kasvaa =)

Vadelmaunelma rv.6+1
 
Vadelmaunelma: Oi kun sua piinataan täällä peukut pystyssä. Mutta ihanaa kun siellä näky kuitenkin jo yksi sydän, toivottavasti seuraavaksi myös se toinen. Voimia ja jaksuja odotella!

Plääh yököttää mut ei oo ylös tullut, mtu ei kiva olo. No nukahdin sitten kesken leffan ja kyllä teki muka terää, vaiks kunnon yöunetkin on takana. Tänään ollu taas vaan oloilupäivä. Söin kebabin jämät mut se ei ollu vissiin hyvä veto ei tullu kovin hyvä olo siitä, no onneksi loppu ja sit voi pysyä erossa :)
 
Vadelmaunelma Oi ihanaa :heart: Kovasti toivotaan, että siellä pysytään mukana!

Mulla meinas olla tänään taas aamupäivällä inhottava olo.. Tuntuu, että eväsleivät ei yhtään enää menis.. Sämpylä kylläkin kunnon täytteillä.
Sain onneks sen maksakastikehomman klaarattua, nyt on ainaki hyvät tekosyyt, katotaan sit, meneekö läpi :LOL:


Odessa80 7+1
 
Ada
:wave: Moikka,
ja onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!

Mulla on töissä tosi kiire ja kysynkin, ehtisikö joku muu väsätä lokakuun pinon?

Voikaa hyvin!
:heart: :lla Ada ja :heart: 29+3
 
Ada toivottavasti saat pidettya itsestasi huolta kiireen keskella.

Vadelmaunelma hyvalta nayttaa. Ihanaa jos siella onkin kaksoset.

Delfis vitsit mitka supparit sulla on ollut. Toivottavasti vauva pysyy mahassa viela vahan aikaa. Taalla ei ole kylla supistellut paljon mitaan. Onko Vilin liikkeet hiljentyneet? Taalla on. Kylla ne viela tuntee, mutta selvasti ei pida enaa mitaan nyrkkeilymatseja. Tuntuu etta koko vartalo muuttaa asentoa. Vautsi Vili jo 2070g. Taalla ei ole annettu minkaanlaista koko arviota. Ens to on ultra, jos sitten siella. Sain muuten ostettua pitkan tyynyn. On ihan ok. Viela on ollut pari huonoa yota. Kylla on alkanut vasyttaa muutenkin.

Tsempit taas pahoinvoiville.

Viikonloppuna saatiin pinnasanky ja pari muuta vauvatavaraa kaverilta. Meilla on viela kasa miehen siskon tavaroita, etta huoneen laitto jaa viela tekematta. Nyt viikonloppuna Ikeaan hakemaan lipasto ja muita juttuja. Ens viikolla tulee uus sohva. Menee koko talo uusiksi. Enka vielakaan ole paattanyt lastenhuoneen varia! Miten voi olla nain hankalaa.

JoJo 31+2 Kaksi kalenteri kuukautta laskettuaikaan!!! :heart:
 
jojo, no sun täytyy vaan valita mikä mielyttää :D ja juu onhan se vaikeaa. Mut jos et tapetoi niin se väri on helppo myöhemmin muuttaa jos siltä tuntuu, et sen ei tarvi olla kuitenkaan lopullinen.

Täällä ihan heikosti kuiskaan että hiukan yökötystä mutta ei vielä tullut ylös varovasti toivon että alkaisi helpottaa. Melko hyvä olokin. Tänään tiedossa metsäretki heti kun uskaltaa lähteä.
 
Vadelmaunelma!! Aivan ihanaa!! :heart: :heart: Kyllä se toinenkin syke sieltä ensi viikolla siis saadaan, niin korkeat on nuo hCg-arvotkin sulla! Ihan mahtava juttu. Ja nyt p*rskules lopetat sen kaikkien asioiden suremisen, sä oon nainen RASKAANA! Ja sulla on kaksoset masussasi! Te saatte vauvan ja vielä KAKSI kerralla! (uskotko jo? :))

Unico, mä oon myös ostanut noi hahatuvat siitä Muurivahella olleesta kaupasta, vähän eteenpäin siitä lankakaupasta joka on nyttemmin lopetettu. Varmaan samassa kaupassa ollaan käyty :D Koitettiin viime kerralla etsiä lankakauppoja, mutta löytyi vaan sellaisia, missä oli myynnissä valmiita käsitöitä. Ja tosiaan muutamasta löytyi sitten halpaa hahtuvaa. Lankoja ei löytynyt.

Mä ihan järkyttyneenä luen noista teidän pahoinvoinneista, ihan hirveetä!! Toivottavasti menevät nopeasti ohi, inhottavaa tollanen että pitää miettiä missä voi oksentaa :/ Mun täti muuten oksensi raskaana ollessaan Pariisin metrossa käsilaukkuunsa ihan pokkana. Sitten oli vaan sulkenut sen laukun ja jatkanut matkaa kotiin, jossa siivosi jäljet :p
 
Kvartti tossa on jo tyyliä ;) oksentaa käsilaukkuun. (varsinkaan kun mun ykääminen ei oo mitään maailman hiljaisinta) En muista mikä se osoite oli tallinnassa mut juu ei löytynyt lähistöltäkään. Tarvii jatkaa etsintöjä ja toivoa et selkee tonne kaupunkiin ihan ilokseen pyörimään. Et olis jotain hinta arvioita jos vaikka käsityömessuilla olis kivoja ja sopivia lankoja :)
 
Niin ihanaa!!! Onnea kovasti Vadelmaunelma! :heart: Komppaan Kvarttia ja nyt nautit, etkä murehdi ;)

Oii! Unico pidän peukut ja varpaat pystyssä, että se sun pahoinvointi alkaa nyt helpottamaan. Liian kauan sä oot siitä saanu kärsiä.

Adalle jaksamisia kiireiden keskellä. Yritä kuitenkin ottaa iisisti :)

JoJo ens torstaina näät taas pikkusen! Ihanaa! :heart: Hyvä, jos sait sen tyynyn. Toivottavasti siitä alkaa olla apua ja saat nukuttua paremmin. Täälläki Vilin hurjimmat bileet on ohi. Liikkuu silti tiheään. On pää alas päin, mutta kääntelee peppua mun kyljeltä toiselle ja jalkoja yrittää oikoa. Tila vaan raukalla loppuu kesken :D

Kiva metromatka ollu Kvartin tätillä! :LOL:

(.) Äitiyspakkaus tuli eilen! Jeeeee! :D Tänään saadaan hoitopöytä ja pääsen "sisustelemaan" Vilin nurkkausta. Alkaa kaikki tuntua jotenkin vielä todellisemmalta, kun on kämppään alkanu ilmestyä Vilin omia tavaroita ja kalusteita. :heart:
Rakkaimmat vaatteet saatiin mun äidiltä. On omin käsin kutonu viltin, lapaset&töppöset, pipon, nutun ja villahousut. Ne on varsinaisia aarteita.

Oon suunitellu pikkuhiljaa sairaalakassin pakkaamista. Ainakin tehdä jotain listaa valmiiksi. Mietin, että mitä vaatteita pakkaa pikkuselle mukaan. Tuossa marras-joulukuun vaihteessa on jo aika viileä, mutta ei sydäntalvi. Tosi vaikea tietää mikä on liikaa vaatetta ja liian vähän.

Nyt suunittelemaan Vilin nurkkausta! :heart: Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Delfis ja Vili
 
Delfis, joko on koko pakettin hiplattu läpi moneen kertaan :)

Jaahas kaupungilla käyty, ja edelleen kohtuu olo :D hih hei taidan sinne metsään uskaltautua eväiden kera.

Mutta juu te ken kudotte noita villiksiä, ihan vaan kurkein niin siinä puro langassahan oli monia värejä ja tosi söpöjä :D mut joo en vielä uskaltautunut ostamaan yhtään mitään öankaa, kattella ja kierellä niin saa käsityksen niistä. Et se on sit kans et siitä purosta onnistuu? onhan se juu 100% villaa. Nyt vaan kun saa enemmän energiaa kiertelyyn niin katsoo mitä muuta löytyy :)
 

Yhteistyössä