Moiks pitkästä aikaa!
Ihanaa kun tänne on tullut uusia odottajia, hirmuisesti onnea
Delfis, Elektra ja JoJo! :heart: Ihanaa kun
JoJo pääsit tänne!
Myrna kiitos hyvästä vihjeestä noiden vaateostosten suhteen. En muista nähneeni vielä tuollaisia, joissa lapaset, mutta en kyllä ole osannut katsellakaan. Ihanaa, teillä pian nimiäiset! Minkälaiset juhlat on tulossa? Ihan silläkin kyselen, että meillekin tulossa nimiäiset (ei siis ristiäisiä ) ja kiinnostaa tietää, miten kukin nimiäiset järjestää, kun valmista kaavaa ei ole. Ja ketä on kutsulistalla? Mukavaa, että vauva on niin rauhallinen, että antaa äitin leipoakin
delfis kyllä 8+ viikoilla pitäis syke löytyä, mullahan näkyi jo n. viikolla 6. Tsemppiä kipuilun kanssa, mulla ainakin oli menkkamaista kipua ihan alkuraskaudessa.
Piki Tsemppiä! Toivottavasti olo kohenee pian!
Vautsi
rosehip, tunnet jo liikkeitä! Minulla ei ole vauvan liikkeistä mitään tietoa. Onneksi neuvolassa kuunneltiin viimeksi sydänäänet, niin sai kuulla, että kyllä siellä elämää on
Täällä oli puhetta
käsien puutumisesta. Enpäs ollut ajatellutkaan, että voisi liittyä raskauteen. Mulla nimittäin on ollut raskauden aikana epätavallisen usein käsien puutumista öisin. Mutta olen ajatellut vain, että johtuu niskajännityksestä... Mutta tiedä nyt sitten, onko raskaudellakin osansa.
ON Täällä kaikki hyvin. Sydänääniä neuvolassa kuunneltu. Ai niin, rautakuurin jouduin jo aloittamaan, mitenkäs teillä on ollut tuon
hemoglobiinin kanssa, onko miten alas laskenut ja milloin?
Tsemppiä kaikille mahankasvattajille!