kevätesikko, sama homma mulla, jälkivuodot oli ihan uus juttu!!
Luin niistä yhdestä vauvakirjasta, en ollut koskaan kuullutkaan asiasta! Ne säikäytti muakin enemmän ku mikään synnytys tms.
Onneks täällä muuten oli puhuttu maha-asukkien hikasta, olis voinut muuten säikähtää, et mitä nyt tapahtuu
Unico, mä oon kans kuppien käyttäjä ollut, kauhea ajatella edes, et joutuu siteiden kans ruveta taisteleen
Miten sitä pystyy edes nukkuun niiden kans?!?!
Täällä kans vauveli on aina raivotarjonnassa neuvolassa, silti tuntuu et se on välillä miten milloinkin massussa
pikkumangusti, mulla ei sentään mene ihan niiiin löysäksi maha, mut silleen, et saa vessassa käydä ja jotain tapahtuu
Tsemppiä tuohon "laatotukseen", toivotaan et se helpottaa!!
Ja onnea pippelin löytymisestä
Onpa kyllä poikavoittoista sakkia
Mulla on otettu hemoglobiini joka kerta neuvolassa. Varsinkin kun olen sitä rautaa joutunut syömään ja se oli laskusuunnassa, nyt ollut vähän parempi, mutta silti on aina mitattu.
Mä oon kans noita vaunuja pohtinu, mut en pääse yli niistä Emmaljungista! Mut mä olin kyllä kuvitellu, et vaunut sais kolmasosahinnalla noiden hinnasta.. Saa nähdä.
Mies just kysyikin yks ilta, että oliko se nyt niin, että vaunut ja hoitopöytä pitäs ostaa, et muuta ei tarvi. Totesin, että näin näyttäs olevan, et amme pitää ostaa noiden lisäks, mut ei mitään isompaa mun tietääkseen. Josko me tässä joku päivä päästäs käymään vaunuliikkeessä!
Hoitopöytiä ja vaunujakin oon kytänny mm. huuto.netistä, mut ei tärppää.
Sipsusellekin tsemppiä oksentelun ja muun kanssa.
Ja pitää vielä
Unicon aiempaan kirjotukseen kommentoida!
Mä en vielä kauheasti siinä mielessä odota vauva-aikaa, mä vaan nautin tästä raskaana olosta
Varmaan silläkin osansa, etten oo mikään hirmu lapsirakas ihminen ollut koskaan, mulle on nuo eläimet ollu aina ykkösenä! Mutta sitten ajattelin yks ilta, että tämä ekan lapsen odotus on niin ainutlaatuista, että nautin siitä niin hyvin kuin voin, että tämä tilanne ei tule enää toistumaan!
Katotaan, niin kun laskettu aika lähestyy, niin mä rupeen sitte panikoimaan
Nyt jo tuntuu, et aika menee niin nopeeta
Odessa80 30+5