Hejsan siskot ja tervehdy Ruotsista ja Norjasta. Viikon työreissu takana ja päästiin kuin päästiinkin lentoteitse kotiin viime yönä.
Kiva olla taas kotona ja sai nukkua omassa sängyssä oman kullan kainalossa taas.
Kuumeilu pääsi melkein unohtumaan viikoksi, mutta nyt on päästy takas arkeen ja o-bongailu alkakoon. Muilinta alamahalla on jatkunut, joten kai siellä jotain kypsyy. Jumppaharjoitukset on aloitettu taas... Mutta... mies oli leikannut mun poissaollessa hesarista talteen jutun, jossa pohdittiin pitempään jatkuvan vauvanyrityksen myötä tullutta kello ja kalenteri kädessä pupustelua ja sen vaikutusta petipuuhiin :/
Tässä kommentteja joihinkin viime viikon aikana tulleisiin juttuihin.
Hlemmur loistojuttu, ettei kystista löytynyt mitään merkkejä :heart: Onko tuntemuksia jättimunan kasvusta?? Onko mieli edelleen vaan maassa? Toivotaan, että se O sieltä tulee pian sekä siellä että täällä! Mullahan oli eka clomikierros O kp14 ja tokalla vasta kp 25, eli eroja näköjään voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Miiru82:
Moi kaikille :heart:
Mä täällä itku silmässä tihrustan läppärin edessä. Olo on henkisesti ihan kamala. Vihlaisut ovat nyt alavatsassa jatkuneet 24h. Ei siis tunnu kokoaikaa, mutta jos esim. nostaa housut ylös ja vetää housun pännin masumakkaroiden päälle ja sillein keikuttaa sammakkoasennossa että housut nousit ylemmäs (ymmärsikö kukaan =) ?) niin tuikkaa niin stanan pahasti.
Voi
Miiru! Mä en kyllä ihan tajunnut, mutta ehkä voin kuvitella, miten sammakkoasennossa keikutellaan. Toivottavasti olo on jo helpottanut! Onks sulla aina ollut noin kivuliasta?
Sharona Tsemppistä piinapäiviin! b
d Olet todella ansainnut vapaapäivän (tai pari) auringossa sen jälkeen, miten paljon kerroit tehneesi töitä. Nuo tutkimusjututhan näytti tosi hyvältä! Mäki haluun! Mäki tulkitsisin ton IVF-jutun samoin ku Miiru, eli korkeintaan 3 kierrosta IVFää tai 10 kuukautta. Eli jos hedelmöittyneitä muniksia saadaan pakkaseen niin sitten tehdään pakkassiirtoja ennen seuraavaa IVFää.
(
lukee vähän eteenpäin ja huomaa ryhmän arvotun: ) Onnittelut selvälle tulevaisuuden suunnitelmalle! Nyt teillä on jo vanhemmuus taas askeleen lähempänä!
Agaetis kippis tuplaviivalle! Saitteko hyvin hyödynnettyä?
Iitu iiiiikk!! :heart:
Ja
Manu. :hug: voi ei. voimahalaus sinne ja tsemppiä tuleviin päiviin!
Mä lähden nyt koirien kanssa rönttävaatteissa pihahommiin ja metsälenkille! Ihanaa, kun on viikon ollut sisällä korkkareissa ja suorissa housuissa läppäri kainalossa... Ihanaista viikonloppua!!