(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Heissan...

Töissähän sitä taasen täällä ollaan...Ei uutta auringon alla, tosin rinnat ovat niin kipeät että kipeetä tekee. Kp 23 menossa, pinossa väärä päivä. =)

Agaetis onnea onnea, tuota tuplaviivaa toivomme varmasti kaikki ja tosiaan siihen oikeaan testiin. :hug:

 
Perjantai 23.4.2010

[/url]

Manuliina...........28........kp 1/25-29.......................yk 9
Cladoceran........30........kp 11/30-38.....................yk 14
Hlemmur...........27.........kp 14/28..........................yk 9
Agaetis..............29........kp 18/27-31.....................yk 6
Kaapo80............29........kp 21/25-37.....................yk 12
Nosen................30........kp 22/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 23/28-33....dpo 6-7....1v6kk
Lioness..............27........kp 24/27-28.....................yk 4
Iitukka80...........30........kp 28/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 32/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Buongirno, Bonjour, Buonas Dias. :D

Perjantai... Mulla piti olla tänään vapaapäivä, ja taaaaas sain sellasen projektin, että ei kykene jäämään kotiin! Lauantainkin teen töitä, mutta sunnuntain saan varmaan lepäillä, ja JOS se tuhkapilven perkele viitsis kadota sinne mistä tulikin, mulla tulis kamuli kylään Suomesta tiistaina, jihuuu!

Tänään pitäis kuulua sieltä klinikalta, että mihinkäs ryhmään kuulutaan sitten! Jännäääääääääääää! :D Niin toivoisin, että se tietokone arpois kerrankin oikein :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miiru82:
Ymmärränkö ihan väärin jos tulkkaan että tuossakin siis kolme hoitomahdollisuutta, mutta oltava 10 kk sisällä. Jos muniksia monta, kaikkia siirtoja ei pystytä tekemään välttämättä 10kk sisällä...eli riippuu vähän määrästä. Mutta siis täh? Periaatteessa siis saatte kolme täyttä hoitokertaa jos esim. jokaisella saatte vaan tuoresiirron...
Ai siis loput olis pakastesiirtoja? Kapulakieltä tosiaan.

Lioness Hups, korjattu on!

Agaetis Jeeeee, onnea O-plussasta! :heart:

Mulla on ihan oireetonta menoa täällä, ei oo tissikipuja ja muitakaan havaittavissa, eilen pientä juilimista muniksissa, ihan kun olis toinen muna irronnut, tai kolmaskin. :LOL: Mitä lie siellä huutelee.

Laiskottais niin paljon, että ei tee mieli raahautua suihkuunkaan. Pakko kais se olis! Ihanaa perjantai-päivää kaikille!

P.S huomioikaa mun kirjoituksen "otsikko" MUMMOPERKELE!
 
Voi Sharona, ihanaa kun saatte tänään vastauksen! Voitte suunnitella sitten viikonloppuna :) (töittesi ohessa :))
Musta toi on kyllä tosi epäselvä...en oikein osaa selittää vastausta tuohon paperissasi lukeneeseen tekstiin...Eiköhän se selviä kun pääsette eteenpäin :) Ihan kun aina välillä tajuaisin sen, mutta sitten kun ajattelee vähänkin liikaa, kaikki katoo...

Olen muuten ollut ihan uuno koko viikon. Lähtiköhän sen punktioruiskun mukana puolet mun aivosoluistakin? Eilen olin ihan kuutamolla. Ruokin koiraa. Kävelin ensin eteisen kaappiin hakemaan kuivanappuloita. Ilman ruokakuppia. Pyörin siellä komerossa ihmetellen mitä piti tehdä. Muistin. Palasin takaisin keittiöön ja otin lattialta kupin käteen. Koira seurasi perässä. Kävelin koiran ja kupin kanssa pimeeään vessaan. Koirakin tuli.
Vasta kolmannella kerralla onnistuin täyttämään kupin nappuloilla.

:LOL:

Mietin koko viime yön piinapäivääni nro8. Tekisinkö testin. Aamulla tein: tulos-. Ehkä odotan ainakin maanantaihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiru82:
Olen muuten ollut ihan uuno koko viikon. Lähtiköhän sen punktioruiskun mukana puolet mun aivosoluistakin? Eilen olin ihan kuutamolla. Ruokin koiraa. Kävelin ensin eteisen kaappiin hakemaan kuivanappuloita. Ilman ruokakuppia. Pyörin siellä komerossa ihmetellen mitä piti tehdä. Muistin. Palasin takaisin keittiöön ja otin lattialta kupin käteen. Koira seurasi perässä. Kävelin koiran ja kupin kanssa pimeeään vessaan. Koirakin tuli.
Vasta kolmannella kerralla onnistuin täyttämään kupin nappuloilla.
Hihih, tiesitkö että hajamielisyys ja unohtelu ovat myös yksi oireista? :D
 
Ja juu, justiinsa 30s sitten sain sen vastauksen ja kuulutaan ryhmään IUI hormoni-stimulaatiolla. Vähän pettynyt olo, vaikka pitäisi olla iloinen, että nyt päästiin edes askel eteenpäin, eli ei ihan ilman apuja vedelläkään eteenpäin.

Silti, olis se ollu hienoa jos oltais päästy siihen IVF- MNC hoitoon..

Nooooh, aina ei voi onnistaa, ja sitäpaitsi, aion raskautua heti ellen oo jo! :D

Edessä siis 3x IUI, jos ei onnistu, sitten laparoskopia, sitten taas 3x IUI..
 
Heippa!

Työn lomasta pikainen päivitys: ei ole tätsy kaartanut tänne vielä!!! Ja aamulla kun istuin täällä koneella, niin alavatsalla oli elohiiri. Hassun tuntuinen juttu. Nooh, tätiä kait sekin enteilee, mutta katotaan. Yleensä kyllä tää kun kirjotan tänne, saa tädin kurvaamaan paikalle, joten kokeillaan. :LOL:

Tissit edelleen kippeet. Mitään muita oireita ei ole.

Tsempit Sharonalle IUI hommiin, parempi tosiaan tuokin kun ei mitään. JA Agaetis: ovisplussa on enemmänkuin hieno juttu!! Sillä tulee vielä joku päivä tulosta!

Reipasta viikonloppua naiset! Tää jatkaa odottelua....miten tässä kierrossa käy. Uskomatonta, miten sitä jaksaa toivoa, aina vaan, vaikka tätä on takana jo vuosia..... :heart:

Kait sitä ihminen on vähän tyhmä. :snotty:
 
Nonni, se siitä sitte. Kp 1/25-29 ja yk 9 :'(
Viimeks toi tädin saapuminen sujui melko hyvin ja ei ollu erityisen paskoja fiilareita. Ne tais pakkautua kaikki sitte tälle kierrolle, mä oon AIVAN LOPPU tähän v*tun yrittämiseen ja odottamiseen ja odottamisen odottamiseen ja vähän kaikkeen!!! :ashamed: :'( Ei ole nyt iloa elämässä ei...
Mä viime kierron alussa vielä aattelin että eihän tässä nyt mitään hätää ku vasta reilusti alle vuosi yritystä takana mutta nyt mä tässä havahduin että ton vuoden täyttyminen ei olekaan niin kovin kaukana...
Ja mun ajatusmaailmani potkii toistaseks noita hoitoja vastaan aika lujaa. Voi olla että sitte jos/kun sitä lasta ei ala vuoden sisään kuulua ni ajatukset on pakko muuttaa jotta sellasen saisi. Mutta vielä mulla on sellanen ajatusmaailma että jos ei luonnollisesti tule ni sitte ei ole tarkotettu tulemaankaan. Tämä siis mun päässä, älköön kukaan hoidoissa oleva tai niitä harkitseva/saanut nyt ota itteensä.

Mutta hei, mä täällä jatkan tätä masentumistani. Katsotaan jos taas joskus on jotain asiaa tänne tai sitte vaan suosiolla alkaa sisäistää sitä ettei koskaan saa kokea äitiyden onnea... :'(

Iitukka onko sulla tuolla oikeet yk:t ku tossa lukee että yritystä on takana jo vuosia?
 
Moikka!

Manuliina Voi harmi. Tiedän niin tuon tunteen. Samoja fiiliksiä itsekin olen fiilistellyt aikoinaan, ja välillä vieläkin.

Kysymykseesi: Ollaan aloitettu yrittäminen marraskuussa 05. Siitä sitten vuoden päästä aukiolotutkimus, simppatutkimus, ne ok. Ovulaatiossa jotain ongelmia oli. Söin 08 kesällä clomeja 2kk, ei mainittavia tuloksia, munis kyllä kasvoi.

Clomit oli kamalia, ja mulla silloin painoa 10kg enempi. Jätin ne pois, ja sovin lääkärin kanssa, että pudotan painoa. Niin olen tehnytkin.

Kesällä 09 meillä oli avioliitto koetuksella, ja sen ajan sitten äkäillessäni söin pillereitä. Elikkä YK on nyt noi, mitä tuonne on kirjattu. Tällä erää. Lapseton mikä lapseton, mutta toivo elää silti.

Älä heitä toivoa- kyllä mekin vielä lapseennutaan. :heart:
 
Hellou,

Manuliina Paljon haleja sinne ja voimia uuteen kiertoon. :hug:
Ja mulla oli kyllä vähän samanlainen ajatusmaailma noiden hoitojen suhteen, ajattelin, että ei ne meitä kosketa... Ja tähän ollaan tultu.

Iitukka No on suakin koeteltu! :hug: Ihanan positiivisesti jaksat kuitenkin täällä muitakin tsemppailla!

Ens kuussa tulee täyteen tasan 2 vuotta siitä kun jätettiin ehkäisy kokonaan pois. Niin se aika lentää! Ja toisaalta, nyt asiaa vähän aikaa ajateltuani, on ehkä ihan hyvä asia, että meidät laitettiin siihen IUI porukkaan, sillä jotenkin vieläkin tuntuu ronskilta ajatus IVF hoitoihin siirtymisestä, siis ilman (lääketieteellistä )syytä skipattaisiin yksi vaihe. Toivottavasti hormonit, säännölliset ultrakäynnit ja siittiöiden pesu toisivat meille uuden perheenjäsenen.

Jos ei 3 kerran jälkeen vielää ole onnistanut, on edessä se laparoskopia, joten jos ei raskauduta, sitten ainakin selviää onko endoa. Täytyy vaan olla kärsivällinen.

Kuulin tänään Suomen uutisia, pikkuveljen tyttöystävä oli käyny ekassa ultrassa ja laskettu aikakin on marraskuussa. Vähän ahdistaa, kun en osaa olla vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Yrittivät tosiaan 2kk ennen raskautuivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Yrittivät tosiaan 2kk ennen raskautuivat.
Tuntuu jotenkin niin hullulta, aivan absurdilta että joku voi tulla raskaaksi 2 kk yrittämisen jälkeen. Kaiken sen jälkeen mitä on tähän mennessä joutunu kokemaan on täysin käsittämätöntä ajatella, että joillakin vaan voi tärpätä ekasta tai toisesta kierrosta.

 
[/url]

Manuliina...........28........kp 2/25-29.......................yk 9
Cladoceran........30........kp 12/30-38.....................yk 14
Hlemmur...........27.........kp 14/28..........................yk 9
Agaetis..............29........kp 19/27-31.....................yk 6
Kaapo80............29........kp 22/25-37.....................yk 12
Nosen................30........kp 23/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 24/28-33....dpo 7-8....yk lk
Lioness..............27........kp 25/27-28.....................yk 4
Iitukka80...........30........kp 29/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 33/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
Tuntuu jotenkin niin hullulta, aivan absurdilta että joku voi tulla raskaaksi 2 kk yrittämisen jälkeen.
Niinpä! Mun siskolla oli ihan sama juttu, taisi olla toinen tai kolmas kierto mistä tärppäs! Me oltiin yritetty jo kauan ennen kun he edes päättivät tekevänsä vauvan, ja tuo on syntynyt 5kk sitten. Täällä se täti vielä odottelee vuoroaan!

ON: Ei mitään oireita. Ei juili, eikä tissistele.

Missä, missä se Clado on?
 
Miiru Nyt en tajuu. (yllätys) :LOL:

Kyllä mun mielestä kiertoa voi silti määrittää ihan normaalisti. Onko pp siirronjälkeiset päivät? Eikö ne sen siirron tee suunnilleen silloin, kun ovis olisi luonnollisessa kierrossa, silloinhan kohdun limakalvo on parhaimmillaan. Ja ne hormonit tukee omaa kiertoa, eiks niin?

Ja samalla tavalla normaalissa kierrossa 14vrk oviksen jälkeen pitäis tädin tulla, ja voi testata, niin eikös sitten siirron jälkeen tuo 14pvä ole myöskin se aika?

Oho, aika hyvä vastaus, kysymyksineen :LOL:
 
Hyvää lauantaiaamua arvon leidit!

Vaikka oon ollut hiljaa, niin välillä oon käynyt kuitenkin kurkkailemassa meininkiä täällä. Ei kai täältä sitten kumminkaan pidemmän päälle malta poissakaan pysyä. :heart:

Manuliinalle iso hali! :hug: En voi sanoa tietäväni miltä tuntuu, kun yritystä ei kuitenkaan takana vielä "juuri mitään", mutta myötätunnot ehdottomasti puolellasi! Toivoa tietysti on, se vaan tuntuu välillä katoavan täysin jonnekin pöpelikköön.

Vaikka en toivoa todellakaan ole heittänyt, olen kuitenkin välillä miettinyt adoptionkin mahdollisuutta. Uskoisin, että lapsi tuntuisi aivan yhtä omalta siinäkin tapauksessa. Odotusaika ja prosessi vain ovat siinäkin touhussa aivan piinallisen pitkiä, joten kynnys on valmiiksi aika korkealla.

Tässäkin kierrossa on ovis varmasti ollut, mutta ajankohta kysymysmerkki. Joko viikko sitten tai sitten eilen - who knows? Mutta eiköhän se sieltä parin viikon päästä selviä taas. Vai oliko ehkä tuplaovis ja kaksoset aluillaan? ;)
 
Hejsan siskot ja tervehdy Ruotsista ja Norjasta. Viikon työreissu takana ja päästiin kuin päästiinkin lentoteitse kotiin viime yönä. :) Kiva olla taas kotona ja sai nukkua omassa sängyssä oman kullan kainalossa taas.

Kuumeilu pääsi melkein unohtumaan viikoksi, mutta nyt on päästy takas arkeen ja o-bongailu alkakoon. Muilinta alamahalla on jatkunut, joten kai siellä jotain kypsyy. Jumppaharjoitukset on aloitettu taas... Mutta... mies oli leikannut mun poissaollessa hesarista talteen jutun, jossa pohdittiin pitempään jatkuvan vauvanyrityksen myötä tullutta kello ja kalenteri kädessä pupustelua ja sen vaikutusta petipuuhiin :/

Tässä kommentteja joihinkin viime viikon aikana tulleisiin juttuihin.

Hlemmur loistojuttu, ettei kystista löytynyt mitään merkkejä :heart: Onko tuntemuksia jättimunan kasvusta?? Onko mieli edelleen vaan maassa? Toivotaan, että se O sieltä tulee pian sekä siellä että täällä! Mullahan oli eka clomikierros O kp14 ja tokalla vasta kp 25, eli eroja näköjään voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Miiru82:
Moi kaikille :heart:
Mä täällä itku silmässä tihrustan läppärin edessä. Olo on henkisesti ihan kamala. Vihlaisut ovat nyt alavatsassa jatkuneet 24h. Ei siis tunnu kokoaikaa, mutta jos esim. nostaa housut ylös ja vetää housun pännin masumakkaroiden päälle ja sillein keikuttaa sammakkoasennossa että housut nousit ylemmäs (ymmärsikö kukaan =) ?) niin tuikkaa niin stanan pahasti.
Voi Miiru! Mä en kyllä ihan tajunnut, mutta ehkä voin kuvitella, miten sammakkoasennossa keikutellaan. Toivottavasti olo on jo helpottanut! Onks sulla aina ollut noin kivuliasta?

Sharona Tsemppistä piinapäiviin! b:)d Olet todella ansainnut vapaapäivän (tai pari) auringossa sen jälkeen, miten paljon kerroit tehneesi töitä. Nuo tutkimusjututhan näytti tosi hyvältä! Mäki haluun! Mäki tulkitsisin ton IVF-jutun samoin ku Miiru, eli korkeintaan 3 kierrosta IVFää tai 10 kuukautta. Eli jos hedelmöittyneitä muniksia saadaan pakkaseen niin sitten tehdään pakkassiirtoja ennen seuraavaa IVFää.

(lukee vähän eteenpäin ja huomaa ryhmän arvotun: ) Onnittelut selvälle tulevaisuuden suunnitelmalle! Nyt teillä on jo vanhemmuus taas askeleen lähempänä!

Agaetis kippis tuplaviivalle! Saitteko hyvin hyödynnettyä?

Iitu iiiiikk!! :heart:

Ja Manu. :hug: voi ei. voimahalaus sinne ja tsemppiä tuleviin päiviin!

Mä lähden nyt koirien kanssa rönttävaatteissa pihahommiin ja metsälenkille! Ihanaa, kun on viikon ollut sisällä korkkareissa ja suorissa housuissa läppäri kainalossa... Ihanaista viikonloppua!!
 
Clado Tervetuloa kotiin!


Manuliina
:hug: Harmi tädin tulosta :(

Täällä on Itukka peukut pystyssä! Samoin Miirun puolesta jännätään tosissaan.

ON: Nyt on niin kunnon valkkarit ettei oo mitään järkeä. Alkoi jo mietityttää, että voisko olla jopa ovis. No enpä lähtenyt testaamaan, ku sen jo kerran bongasin. Piinaviikko meneillään ja joka päivä lasken, että milloin saa testata... Olen jo aikoja sitten päättänyt, että vappuaattoaamuna saa testata. Tädin pitäisi tulla vappupäivänä, mutta pitäähän sitä tietää miten voi käyttäytyä aattoiltana... Tosin haluaisin tietää jo nyt miten on käynyt. Huoh. Miten sitä on näin malttamaton??
 
Lauantai-illan viettoon lähdössä...
Ei meinannut paitapusero päälle mahtua, kun etuvarustus niin valtava...Kipeät todella.
Eilen oli kunnon nipistelyä ja vihlaisuja aivastaessa ja asentoja vaihtaessa. Menkkamaista juilintaa nyt 2 päivää, normaalisti alkaa vasta samana päivänä, kun tätsy kurvaa pihaan kartanovolvollaan. Lämpöä on ja valkkaria on jota ei normaalisti tässä vaiheessa kiertoa...Tiedä vaan onko nää taasen jotain kamalia pms-oireita...
Köh köh, pitikö sitä hiuslakkaa laittaa noin paljon.Maistuu varmaan kokoillan suussa...ptui...

Tervetuloa takaisin Clado rentoutumaan kotimaisemiin...
Manuliina :hug:
Kaapo Kiva kuulla sinusta, sulla niin samanlaiset ajatukseks kun itsellä...Olen jotenkin liian tyyny ja seesteinen. Odotan kuuluuuko tiistaina tätsyä, jos ei niin keskiviikkona testaillaan. :hug:

Ihanaa viikonloppua ihanaiset naiset. :flower:
 
Ovistestit on tyhmiä! Pelkkää miinusta näyttää (5 pv peräkkäin olen testannut) vaikka eilen illalla alkoi aivan selvät ovislimat. Mä taidan heittää mäkeen koko testit ja luottaa niihin oviksen bongauskonsteihin jotka todistetusti ovat tähänkin mennessä kertoneet totuuden.
 
Huomenia kaikille,

täällä jälleen flunssan kourissa. Mies perhana nappaa kaikki taudit velipojiltaan kun käymme siellä kylässä ja sittenhän ne tietysti tarttuu viiveellä minuun. Kiva kiva.

Mie en taas tiedä missä välissä mie oon viimeksi kirjoittanut ja mitä jo kommentoinut, mutta tässä tulee. Tosi ihanaa Sharona, että saitte nyt sen tutkimusryhmän tietää ja olet siihen itsekin pohdinnan jälkeen tyytyväinen. And welcome back Clado ja onnea oviksen metsästykseen.

Manuliinalle halaus typerästä tädistä, tiedämme varmaan kaikki tunteen (sitä jälleen odotellessa). Mutta ei siinä kai muu auta kuin porskuttaa eteenpäin. Itselläni ei ole kyllä mitään hoitoja vastaan, johtunee siitä, että on ihan selvästi jotain häikkää oviksessa ja toisaalta olen kyllä vähän malttamaton luonne.

Lioness alkaapa kuullostaa jännittävältä. Oireet kuullostavat lupaavilta, samoin Kaapolla mutta malttia nyt vain siihen testaamiseen. Samoin Miirulle. Onpa täällä muuten taas tosi monta jännääjää yhtä aikaa.

Oma kierto on tainnut mennä ihan harakoille, mie en tajuu enää yhtään mistään mitään. Tosiaan söin terokuurin välillä kp 21-30. Ovulaatio ei ollut tullut sitä ennen ja sitten kuvittelin että kroppa teki jonkin ovulaation puolikkaan tuossa kuurin välillä kun lämmöt nousi. Mutta ei ne lämmöt sit kai noussutkaan, kun muutaman päivän päästä oltiin ihan normilämmöissä. Nännit kipeytyi edellisen viikon pe (kp 26) kosketusaroiksi niinkuin oviksen aikaan ja sitä tilaa on jatkunut nyt yli viikon. Eilen eli neljä päivää terokuurin lopettamisen jälkeen tuli aamulla ihan selkeät ovislimat, mutta sen jälkeen ei mitään enää. Tänään rinnat ei ole ehkä ihan yhtä kipeät enää eli aivan kuin ovis olisi ollut. Lämmöt on nyt mitä on tämän taudinkin takia. Mutta enpä ole koskaan kuullut että terokuuri pistäisi kropan holdille ja kierto jatkuisi normisti sen lopettamisen jälkeen. Eli odotin tätiä saapuvaksi ja jos eilinen (kp 34) oli ovis niin eihän se täti tule kuin kahden viikon päästä. Kuten sanoin, en tajuu mitään, eikä taida olla lääkitys ihan kohdallaan. Pitää varata se lekuriaika kunhan saadaan ensi viikolla ukon simpat tutkittua. Ei tästä hoitomuodosta ole mitään hyötyä tai ei se ainakaan toimi niinkuin pitäisi. Omituista.
 

Yhteistyössä