(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Hei kaikille ja plussatuulia oikein paljon kaikille :flower: Olen käynnyt lukemassa kirjoituksia mutta olen ollut niin väsynyt että en ole jaksanut kirjoittaa. Olen nimittäin käyttänyt vapaa-aikaani ja lähes koko pääsiäisloman työhakemusten kirjoittamiseen,elokuun alusta ei ole enää töitä, ja opiskelujuttuihin . Onneksi olen nyt saanut aika paljon tehtyä, joten ensi viikonloppuna voin ottaa rauhallisemmin. :)
Tänään on dpo 8 tai 9 ja alaan taas kehittelemään kaikenlaisia oireita. Vatsakipu on tietysti ilmiselvä raskausoire samoin rintojen aristus. :LOL: Oviksesta lähtien mulla on herätessä olla kuumeinen olo ja/tai kurkkukipua. No sekin on varmaan pms-oire.
Ovis tuli ainakin hyödynnettyä. Onnea Manuliinalle oviksen hyödyntämiseen ja pahoittelut kaikille joille täti on tullut. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Manuliina:
Hlemmur onko siis niin ettet oo varma kierron mitasta vai miten? Tuolla kun näkyy olevan vaan kysymysmerkki siinä kohtaa...
No siis normaalisti mun kierrot on juurikin niitä kysymysmerkkikiertoja, koska en ovuloi luonnostaan, ja kierrot venyvät ihan kamaliin mittoihin. Paitsi jos syön Terokuurin (jollaisia olen viime kierroissa harrastanut) - silloin kierron pituus määräytyy aika pitkälti sen mukaan, milloin satuin kuurin syömään. Tosin sekään ei vielä kerro totuutta. Esim. toissa terokierrossa menkat tuli viikkoa myöhemmin kuin piti, koska kysta häiritsi asiaa. Viime terokierto puolestaan loppui epänormaalin aikaisin.

Periaatteessa tämä tällä hetkellä meneillään oleva kierto ei pitäisi olla kysymysmerkkikierto, vaan 28 pv kierto, koska olen ovuloinut clomeilla kp 14. Joten kyllä mulle periaatteessa voi päivittää tuonne että 28 pv - ja sitten ensi kierrossa se on taas jotain muuta :D
 
No niih, pääsiäiset munittu ja reissattu. Eli paremmilla mielin täälläkin jo...
Reissussa luin kyllä jutut, mutta en jaksanut kirjoittaa. Tänään alkais sitten iltavuorolla työt 10 vapaapäivän jälkeen. Argh, juuri kuun olin tottunut laiskttelemaan...=)

Vadelmaunelmalle :hug:
Ja muillekkin jonka tätsy jyräsi nyt pyhien aikaan :hug:

Itse teimme sen babystart testin eli mokasin eka kasetin ja toisesta kasestista sain...tada tadaa= negatiivisen!!! Mietin tilaisinko nyt uuden testin vielä ja sitten vasta aikaa lekuriin. Ei kuulemma tulos yllättänyt miestä, 15v. maalit, myrkyt yms. tehneet tehtävänsä vaikka kuinka terveellisesti eläis...Trallallaa eli todella todennäköistä tämä meikäläisten vauvapuuhat. :ashamed:
Eli ei kun hyvää alkanutta viikkoa ihanaiset naiset... :flower:
 
Tiistai 6.4.2010

[/url]

Kaapo80............29........kp 4/25-37......................yk 12
Nosen................30........kp 5/28-35......................yk 4
Sharona.............29........kp 6/28-33...................1v6kk
Lioness..............27........kp 8/27-28......................yk 4
Manuliina...........28........kp 10/25-29.....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 11/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 15/35-42....................yk 9
Hlemmur............27........kp 23/28..........................yk 8
amelie29............29.......kp 24/25-28.....................yk 5
Agaetis..............29........kp 29/27-31....................yk 5
Cladoceran........30........kp 35/30-38....................yk 13





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010


 

ON: Mulla oli vielä eilenkin lämmöt 36,9'c, tänä aamuna 37,1'c !! - En löydä googlella mitään tietoa, miksi lämmöt ei laskis tädin tultua.. Ärsyttävää. Viime kierrossa siis laski vasta kp5 ja nyt on jo kp6.....

No löysinpäs sittenkin yhden selityksen: muniksesta ei kuoriutunutkaan munasolu vaan jumittui ja teki keltarauhaskystan sinne. Se siis jättää lämmöt koholle. Nooooh, seurailenpas tilannetta.

Rasittavaa, kun täällä ei pääse mihinkään yksityiselle tai edes julkiselle gynelle kyselemään kummia, vaan pitäis soittaa sinne sairaalaan, jossa puhelimeen vastaavat hoitsut sanoo aina vaan "en voi auttaa, odota seuraavaa aikaa lääkärille" vaikka ei seuraavaa aikaa edes ole!
 
Lioness mä en luottaisi siihen babystartin tulokseen vaan menisin lekuriin tekemään uuden testin. Mutta ymmärrän hyvin että epäluotettavankin kotitestin tulos tuntuu masentalta. Voimia sulle :hug:.
ON: Mun mies teki kanssa negatiivisen babystart-testin pari viikkoa sitten, joka tosin saattoi johtua siitä että hän ei noudattunut testiohjeita kunnolla. Joka tapauksessa päätettiin että mennään Väestöliittoon selvittämään asia, sen sijaan että tehtäisiin uusi kotitesti.
Kuumeinen olo on poissa. Mulla on sellaiset vatsaoireet että luulen että täti ilmestyy kylään minä hetkenä hyvänsä.
 
Täällä kp 1, yk 6.

Lioness, mä olen samaa mieltä Amelien kanssa, että älä turhaan masennu tosta testistä. En ihan luottaisi noihin... Ilolla vaan jatkatte pupuilua ja käytte kokeilemassa Väestöliitossa simppojen tasoa halutessanne!

Amelie, sähän oot ihan selvästi tiedätkyllämitä! Jee!!

Onko teillä kellään kokemusta Aloe Vera juomasta?? Mun tuttavani on siihen aivan hörähtänyt ja pakotti mut ostamaan sitä. Oon vähän epäilevällä kannalla...

Kaupasta haettu greippimehut. Samoin ovistikut on hankittu jo valmiiksi odottamaan. Tammikuussa meille syntyy vauva! Prkle. :LOL:
 
Mulla on tylsää. Kirjotanpa tässä aikani kuluksi.

Mun lääkäri on kai lomalla ensi viikon. Jos = kun silloin tulee täti kylään, pitäisi varata ultra-aikaa. Mutta eipä sitä saa varattua jos lääkäri on lomalla, ja kp 5 eli clomien aloituspäivä ehtii tulla ennen sen loman loppua. Tai no on siellä se ajanvarauspäivystys mutta lääkärillä on varmasti taas kalenteri täynnä, enkä saa aikaa ellei hän itse henk.koht. sitä minulle sumpli. Keskikierto ei enää osu lääkärin loman ajaksi, mutta tosiaan sen ajanvarauksen kanssa voi mennä vaikeaksi kun pitäisi saada se tehtyä ajoissa.

En saisi periaatteessa syödä clomeja, ellen saa sitä aikaa varattua, mutta päätinpä tässä juuri, että syön ne silti! :whistle: Onhan tässä yksi kierto jo kokeiltu ja huomattu että kai ne toimi, vaikka sivuoireet ym. ongelmat olikin aika karut. Jos lääkäri toruu minua toisen clomikuurin aloittamisesta omin päin niin ihan sama :LOL:! Monethan ei mene enää toisessa kierrossa kontrolliultraan. Mutta tämä lääkäri haluaa pitää tiukan kontrollin.

Niin ja muuten, mun tissit on niin kireänä ja nännit kipeät että olen kyllä NIIN... :LOL: (voi huoh näitä piinapäiväoireita)
 
kp 7 ja lämmöt nyt aamulla 37,1'c :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Siis apua? Mistä tuo johtuu? Kävin eilen ostamassa testinkin varmuuden vuoksi, tein laimeasti päiväpissasta selkeän negan. Johan tuo näkyisi varmasti, joten nyt on sekin poissuljettu. Tosi stressaavaa!
 
Mä en kyllä meinaa uskoa tätä vieläkään.
Valvoin viime yön, kun mua jännitti niin paljon sen haalean plussatestin takia. Aamulla menin apteekkin ostamaan uuden testin ja sieltä se plussa pärähti. =)

Kiitos onnentoivotuksista ja kaikesta tuesta jota olen saanut täällä. :flower: Kumpa mahdollisimman moni teistä pääsisi mahdollisimman siirtymään tonne odottajien puolelle.
Hlemmur mulla oli nyt tässä loppukierrossa oireena kanssa tuo rintojen kireys jota en ollut aikaisemmin (näin voimakkaina). Jospa sä olisitkin, tiedät kyllä mitä :hug:
 
Amelie: Onneksi olkoon :flower: :flower: :flower: Mulla oli kans ihan samat oireet ennekun plussasin..oli kurkku vähän kipee ja lämpöö ihan selkeesti..olin saikullakin :) Nyt vaan tonne toiselle puolelle ja kaikki muutkin heti perässä!! =)
 
Noniin, nyt on pääsiäiset vietetty ja tätikin kohta jo taas matkalla pois meiltä.

Tsemppihalit kaikille pettyneille :hug: ja kohti uutta ahkeraa yritystä!

Amelie!! Ihanat ihanat uutiset! ONNELLISTA odotusta! :heart:

ON: En oikein tiedä jaksanko yrittää tässä kierrossa. Toki sanoin miehellekin, ettei meidän ehkäisyä tarvii käyttää, mutta kovemmat yritykset saa jäädä sitten seuraaviin kiertoihin. Hänkin kyllä ymmärsi yskän. Ainakin tässä vaiheessa tuntuu tältä. On stressiä opiskelusta ja painokin oli kiivennyt sellaisiin lukemiin, että tajusin, että onkin oikeastaan hyvä ettei vielä tärpännyt. Olis hyvä laihtua ennen kuin raskautuu. Ja tietty ylipaino sitä vaikeuttaakin. Tosin vasta yksi kierto takana, jolloin meillä ollut oikea ajoitus. Mutta silti. Ihan positiivisin mielin kyllä muuten. Enkä tahdo siirtyä taustalle, koska pian palaan taas aktiiviseksi kuumeilijaksi. ...siis ellei kuitenkin tässä kierrossa tärppää :D
 
Amelia29 ONNEA!!!! :hug:

Täällä todella ollaan kuumeilijoita, kun aamulla lämpö 36,2 ja nyt 38...Eli asiakas antoi lahjaksi angiinan. Meni tämä kierto hevonkuuseen 10pv antibioottikuurin vuoksi ja tämä tautikin verottaa mukavasti pupuiluhaluja. Joten ei paineita...
Sterssi oireisiin; "Minä olen täällä vain töissä..."!!!

Alan ammattilaisena en babystart testiä usko, mutta luulen, että jotain viitettä antaa...Masentavaa. Ehkä tolle miespuolelle pitäisi sanoa, että jättää liian urheilunkin vähemmälle, kun heikompaa hirvittää mitä kyytiä simpat saa juostessa...Huh. B)

Kevätvauvat kiikariin ihanaiset naiset... :heart:
 
Torstai 8.4.2010

[/url]

Agaetis..............29........kp 3/27-31......................yk 6
Kaapo80............29........kp 6/25-37......................yk 12
Nosen................30........kp 7/28-35......................yk 4
Sharona.............29........kp 8/28-33...................1v6kk
Lioness..............27........kp 10/27-28....................yk 4
Manuliina...........28........kp 12/25-29....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 13/28.........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 17/35-42....................yk 9
Hlemmur............27........kp 25/28.........................yk 8
Cladoceran........30........kp 37/30-38....................yk 13





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Onnea Amelie :flower: Kuukauden ensimmäinen plussa! Ihanaa!! :heart:

hlemmur Piinapäivät läheneeeee.... :whistle: ;)

Täällä kp8 ja lämmöt edelleen yli 37'c sekä illalla, että aamulla. Mitä tuohon nyt sanoisi... Yritän tänään soittaa sinne klinikalle, mutta tuskin on apua, kun siellä ei koskaan saa ketään kiinni, paitsi niitä vastaanoton naisia jotka ei ymmärrä edes englantia..
Mulla alkoi tosin flunssan oireilu jo muutama päivä sitten, mutta se tuskin on nostattanut lämpöjä, sillä on siis tosi laimea nuha kyseessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
hlemmur Piinapäivät läheneeeee.... :whistle: ;)
Kyllä tässä melkoista piinapäiväilyä on harrastettu jo varmaan jotain viikon verran! :D Hermot menee luulo-oireiden kanssa. Lämmötkin jaksoin taas mitata ja ylhäällä on, kuten vielä pitääkin.

Pelottaa että täti tulee liian aikaisin kylään. Kun silloin viime lokakuun luomuoviksessa luteaalivaihe oli vain 12 vrk ja lääkärin mielestä se oli liian lyhyt. Mitä jos minulla on tuollaiseen(kin) ongelmaan taipumusta ja nyt käy taas niin? Eli maanantaihin saakka täytyy tätin pysyä poissa. Tai mieluiten olla tulematta lainkaan!
 
Hlemmur ai 12 päivän lueaalivaihe on liian lyhyt? no sepäs sitten onkin selvä syy tähän meidän tilanteeseen. Muutamassa kierrossa on meinaan ollut 12 päivää mahdollisesta oviksesta seuraaviin menkkoihin. Nyt viime kierrossa oli 13 päivää.

Mulla oli lyhyet menkat ja niukat. tai ainakin edellisiin verrattuna. Lauantaina alkoi menkat, normaali vuoto oli vain sunnuntaina. Kipuja oli lauantaina ja sunnuntaina. Ma, ti ja ke oli vain niukkaa vuotoa. Tyhjensin kupin kahdesti päivässä ja pohjalla oli ekaan viivaan saakka tavaraa... Nyt alan taas miettiä, että onko kaikki ok.

Tänään on ollut aamusta alkaen huono päivä. Kaikki asiat on vain ahdistanut tosi paljon. Työt ahdistaa. Tuntuu välillä niin pahalta (henkisesti) että tekee mieli oksentaa, eli on huono olo myös fyysisesti. Tekis mieli lähteä kotiin peiton alle murjottamaan...

Onnea Amelielle!

pisst. Sharona myös Agaetis on siirtynyt uuteen kiertoon...
 
Hlemmur ja Kaapo Mä oon kyllä ymmärtänyt (ja joka paikasta lukenut), että ei se 12vrk liian lyhyt aika ole. Jos luteaalivaihe kestää 10pvää tai alle, on syytä huoleen. :hug:

Esim. Perhesuunnittelun sivut:
"Yksi merkki ongelmista voi olla nk. luteaalivaihe eli aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Normaalisti tämä on 12-16 vuorokautta. "

 

Yhteistyössä