Hei kaikille ja plussatuulia oikein paljon kaikille :flower: Olen käynnyt lukemassa kirjoituksia mutta olen ollut niin väsynyt että en ole jaksanut kirjoittaa. Olen nimittäin käyttänyt vapaa-aikaani ja lähes koko pääsiäisloman työhakemusten kirjoittamiseen,elokuun alusta ei ole enää töitä, ja opiskelujuttuihin . Onneksi olen nyt saanut aika paljon tehtyä, joten ensi viikonloppuna voin ottaa rauhallisemmin.
Tänään on dpo 8 tai 9 ja alaan taas kehittelemään kaikenlaisia oireita. Vatsakipu on tietysti ilmiselvä raskausoire samoin rintojen aristus. Oviksesta lähtien mulla on herätessä olla kuumeinen olo ja/tai kurkkukipua. No sekin on varmaan pms-oire.
Ovis tuli ainakin hyödynnettyä. Onnea Manuliinalle oviksen hyödyntämiseen ja pahoittelut kaikille joille täti on tullut. :hug:
Tänään on dpo 8 tai 9 ja alaan taas kehittelemään kaikenlaisia oireita. Vatsakipu on tietysti ilmiselvä raskausoire samoin rintojen aristus. Oviksesta lähtien mulla on herätessä olla kuumeinen olo ja/tai kurkkukipua. No sekin on varmaan pms-oire.
Ovis tuli ainakin hyödynnettyä. Onnea Manuliinalle oviksen hyödyntämiseen ja pahoittelut kaikille joille täti on tullut. :hug: