(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Manuliinalle pääsiäiskimppu ja tsempit! :flower:

Kaapo, viime kierrossa tuli testailtua niin paljon, että testit meinas loppua.. Ja mikä ihme siinä on, ettei sitä negaakaan tahdo uskoa, vaikka ihan selkeä oliskin. Oman mielenterveyden takia siis testausta vasta n. dpo 15, jos tarvis :)

Pikaista paranemista Clado! :hug:

Oman navan seutuvilla on nippaillut aika voimakkaasti nyt tänä iltana. Vertailen koko ajan tuohon edelliseen kiertoon, josta tuli tehtyä aika tarkat merkinnät. Tosi samanlaisia "oireita" myös nyt. Tätiä odottelen, etten pety. Lämmötkin ihan normaalit.
 
no en ole testaamassa. ehdin miehellekin tuossa jo kuumeilla. Sen mielestä voi testata vasta kahen viikon päästä mikäli täti ei oo tullu. Siihen en kyllä pystyisi.

Äsken suihkussa käydessä tuli kaikki selväksi. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Rinnat on kuin patalaput, nänneissä ei ole mitään tuntoa. Eli ei pelkoakaan, että olis tärppiä käynyt.

Tää on ihan käsittämätöntä miten voi fiilikset heitellä näin paljon! Välillä tuntuu, ettei tätä jaksa... huoh.
 
Tiistai 30.3.2010

[/url]

Manuliina.......................kp 3/25-29......................yk 8
Iitukka80...........30........kp 4/28............................yk 4
Katinka-82.........27........kp 8/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 16/??............................yk 8
amelie29............29........kp 17/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 22/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 24/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 28/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 28/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 28/27-28......................yk 3
Nosen................30........kp 30/28-35......................yk 3





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010



 
Mikä jouluvauva, pah ja pöh ihan yliarvostettua!!Ehkä sitten jouluna 2015...

Eli täti se vaan tännekin päristeli kartanovolvollaan ihan ajallaan, eilen oli hevonenkin samaa mieltä ettei mitään jouluvauvoja, sain mahtavan iskun alavatsaan turvalla.

Täytynee varata gynelleaikaa, on nimittäin mahtava pms-oireisto, eli varmaan vaihdevuodet pukkaa, -kele! Stressihän ei yhtään asioihin vaikuta, kun ole taas viikkoon nukkunut kunnolla, vaikka lomalla...

No niin, ei kun sitten kohti yk4:sta ja vuodenvaihdevauvaa... |O
 
Pöh Lioness :hug: :hug: täältäkin... Noh uutta putkeen on siis toivoteltava sinnekin!

Ja Kaapolle tsemppiä kävi miten kävi! :hug: :flower:

ON: toinen saikkupäivä ja tyhmänä menin lukemaan työpostit. Heti tuli stressi. :(
 
Lioness nimenomaan, mitään jouluvauvoja. Jouluna lapset saa jo muutenkin lahjoja, parempi se on johonkin hiukan eri kohtaan vuotta ajottaa, vaikka sitte ihan siihen tammikuulle ;) Kuitenkin iso :hug: ja pahoittelut tädin saapumisesta taas.

Itse olen tosiaan hämmästyttävän neutraalilla tuulella tästä punaisesta pirusta huolimatta. En olen edes kyyneliä vuodattanu ainuttakaan vaikka hiukan jo ehdin toivoa että tärppi olisi käynyt. Mä nyt luotan siihen että ihmiset on hedelmällisimmillään keväällä ja kesällä. Ja tosiaan tässä nyt "vasta" kierto 8 aluillaan, ja en laske meillä olevan mitään "hätää" ennen ku se vuosi yritystä on täynnä. Ja siihen syyskuuhun on vielä kaaauuuaan aikaa. Ja siihen mahtuu paaallljoooon yritystä(lue: pupuilua :p ) :D

Hiukan yltiöpositiivisuutta tänne ankeuden sekaan vaihteeksi. Tuskin tämä puuska mullakaan kauaa kestää :LOL:

Voimia, tsemppiä ja plussatuulia kaikille ihanaisille :heart:
 
No voihan harmistus Lioness ja Manuliinakin (vaikka oletkin selvästi positiivisin mielin). Mutta eikös täällä ollutkin pääosin niitä alkuvuoden vaaveja haaveissa?

Minulla on positiivinen ongelma, luulisin. Tai dilemma. No tässähän on nyt sitten tosiaan se vuosi päkerretty tämän vauvaprojektin parissa ja tosiaan jo siellä lekurillakin käyty ja seuraava soittoaika olisi sitten tämän viikon torstaina. Mutta... menimme eilen varaamaan kaukomatkan marraskuulle enkä nyt sitten tiedä kuinka asennoitua. Haluun todella sinne reissuun ja jos niin hullu tuuri kävisi että tästä kierrosta onnistuisi (no olen ajatellut että mahdollisuudet on vain kasvuun päin kun on kerran jo kauan yritetty ja kohta lääkkeetkin pelissä ja kesäaurinko auttaa asiaa) niin sitten en ainaskaan varmaan reissuun pääsisi, sillä olisi aika uskaliasta (eikä varmaan kykenisikään) lähteä matkaan josku rv 32-34. Ja oikeastaan seuraavastakaan kierrosta ei kannattaisi plussata kun silloinkin on viikkoja huisin paljon. Eli en nyt sitten oikein tiedä pitäisikö ristiä jalat pariksi kuukaudeksi (kevätvauvanhan minä aina olenkin halunnut-niin ja täähän onnistuu tietysti sen kun tilaa vaan :LOL: ) vai jatkaa vain yrittämistä (kun näin suurella onnistumisprosentilla on tähänkin asti menty)? No vielä on muutama viikko aikaa miettiä tätä...
 
Moikka!

Pikaterkut tänne. Vähän yli kolme viikkoa sitten meille syntyi pieni iso poika (53 cm ja 4120 g). Poika on ihana, ja itsestäni olen löytänyt hänen syntymänsä myötä ihan uuden ihmisen. Nyt tosin vähän väsyneen sellaisen, sillä yöt menevät marsiien mahavaivaisen kanssa.

Paljon tsemppiä teille kaikille, jotka vielä odotatte odottamista ja välillä tarvotte epätoivon suossa. Ehkäpä minäkin siihen suohon vielä joskus pistän jalkani, kuka tietää. Mutta voin sanoa, että odottaminen kannattaa. Itse ainakin osaan nyt vähän vaikeampinakin hetkinä arvostaa sitä, että saan olla äiti.

Mut voi siis poistaa plussalistalta.

:heart: :wave: piip ja Aatto 23 pv
 
Onnea piip!

Minä olen aika varma että ne kaks ylimäärästä isoa rakkulaa tuolla muniksessa on ruvennu kehittyyn kystaksi. Kivut jatkuu vaikka ovis meni jo. Ja kivut on alkanu muistuttaa ukaavasti nimenomaan kystakipuja. Tästä ei hyvä seuraa... :eek:
 
Keskiviikko 31.3.2010

[/url]

Lioness..............27........kp 2/27-28......................yk 4
Manuliina.......................kp 4/25-29......................yk 8
Iitukka80...........30........kp 5/28............................yk 4
Katinka-82.........27........kp 9/35-42......................yk 9
Hlemmur............27........kp 17/??..........................yk 8
amelie29............29........kp 18/25-28....................yk 5
Agaetis..............29........kp 23/27-31....................yk 5
Kaapo80............29........kp 25/25-37....................yk 11
Sharona.............29........kp 29/28-33...................1v6kk
Cladoceran........30........kp 29/30-38....................yk 13
Nosen................30........kp 31/28-35....................yk 3





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010



 
Onnea Piip :flower: voi pieni mies! :heart:

Tänne ei kuulu kummia, Roomasta tuli eilen viimein vastaus ja ei kovin miellyttävä sellainen. Lähettivät mulle sen standardin "automaattivastauksen", kiittivät jopa yritystään kohtaan osoittamastastani mielenkiinnosta, vaikka olen kyseisellä yrityksellä ollut jo 2v. töissä.....! |O
Se niistä haaveista...

Töissä painan 10-11h päivää ja aivan sairaalloinen stressi koko ajan päällä, joten enpä usko, että meillä on toivettakaan saada uutta elämää alulle niin kauan kun asutaan täällä.

:hug: Tädin yliajamille ja muillekin tarvitseville, tämä se lähtee taas töihin..
 
Onnea Piip!! :flower: :flower:

Voi Pee Sharona! Onpa törkeetä lähettää tollanen automaattivastaus tollasesta asiasta! Tiedätkö yhtään millainen henkilö siihen on valittu? Ei stressi varmasti yhtään auta tätä vauva-asiaa, mutta kohtahan on jo toukokuu, eikös teillä hoidossa edetty taas toukokuussa?

ON: ei mitään uutta.
 
Voi Sharona... :hug: :hug: Aika tylyä ja ajattelematonta meininkiä tosiaan... höh. Olis kyllä ollut niin hienoa! No toivotaan, että työstressi helpottaa jossain vaiheessa! :hug:

ON: ei uutta. Töihin tosin olen palannut parin päivän sairastelun jälkeen. Onpa ihanaa olla muualla kun kotona, kun on 5 vrk virunut neljän seinän sisällä. Mä oon kyllä tosi huono sairastaja, kun en malta levätä ja olla aloillaan ja turhaudun heti jos vähänkin joudun olee sisällä/paikallaan.
 
höh, eikö täällä ole ketään??? Huhuu :wave: :wave:

Mulla ei ole omasta olotilasta vieläkään mitään raportoitavaa. Tai no siis sellaista, että täti ei ole vielä saapunut paikalle. Migreeniä ei ole eilisen jälkeen ollut, ja siitäkin pääsin helpolla eroon. Mitään oireita ei ole missään, ei mihinkään suuntaan. Kuollettavan tylsää |O
 
niin on... tosi tylsää! Keksitään joku kiva puheenaihe.... :D

Eläimet on jossain määrin käyty. Vauvoista ei jaksa jauhaa (not). Vauvakuumeesta kai sattuneesta syystä tulee muutenkin jauhettua... :LOL: Musiikista ei oo paljoa puhuttu täällä, oisko siinä jutun juurta? :saint:

Itse ostin tänään Iltasanomat kahdellakympillä ja sain kaupan päälle odottamani Jenni Vartiaisen uusimman. Kuuntelen sitä just täysillä leafletti kädessä toista kertaa. Tykkään. :heart: lämpeneekö muut kotimaiselle rock/popille?
 
hitsi, mä lähen just kaupungille... mut vähän ehdin kommentoimaan. mä tykkään suomalaisesta, mutta myöskin ulkomaisesta. En ole mikään kovin kummoinen musiikin kuuntelija.

Mäkin haluaisin kuulla Jennin uusimman!! Ilmeisesti siihen voisi jopa rahallisesti panostaa?? mä en siis juuri koskaan osta levyjä, paitsi tarjouksesta joskus...

kaapo lähti kaupungille!
 
Musta on tullut täällä korvessa musiikin suurkuluttaja. :D Ei oo ollut paljoa muutakaan tekemistä, niin luukutetaan sitten poppista. :LOL: Eikä oo ollut paljoa, mihin rahojaan laittaa, niin laitetaan levyihin. :saint:

Mies tän manian taisi muhun tartuttaa... :heart: Meidän musamaut tosin limittyy niin, että ostetaan eri levyjä, mutta voidaan käydä samoilla keikoilla. Onneksi täällä skutsissa on varaa siihen, että levyille on oma huone :p
 
Eilisen masispäivän jälkeen sain itseni koottua ja siivosin koko 100m2 yksin lattiasta kattoon eli kiukut purettu ja unikin maistui viime yönä, kun uskalsi taas pillerin ottaa...(kiitos luojalle unipillereistä!!)
Liian aikaista varmaan, mutta tilasin babystart testin eilen, tähän hyvä syy, kun mieheni on tehnyt 15v. duunia kaikenmaailman myrkkyjen, maalien ja liuottimien kanssa. Jospa siitä sais jotain viitettä...Mitenhän sitä sais sitten tän stressin laukeamaan, kun ei lomakaan auta.
Katinka Ei, kun vaan reissuun. Raskaustodistus kainaloon, kun viikot tarpeeks pitkällä...normaalissa raskaudessa saa lentää.Mutta kuumuus on toinen asia...
Meillekin lävähti aurinkomatkojen kaukomatkakuvasto postissa ja taas maailmalle mieli halajaa. Matkakuumetta kesällä tyydytellään 2 viikon reissulla ja raskausviikkoja tuskin itsellä ainakaan vielä siihen mennessä liikaa...
Eli ei kun vaan matkaan, eikä mitään jalkoja ristiin.;-)

Clado Vai musiikin suurkuluttaja, hmmm...musiikkimaku laidasta laitaan, mustaa metallia ja poppia. =)
Kaapo Toivottavasti sun tätsy kurvaa vaan ohitse, saadaan lisää lussia tänne...Sulla onkin monta päivää jännäillä, kun on noin laaja toi kierto. :$

Mutta nyt ajatukset pääsiäisen hotellilomaan ja lepäillään muissa maisemissa ilman vauva-ajatuksia.

Mites teidän toiset puoliskot ovat suhtautuneet näihin vauvapuuhiin?

Laskeskelin noita todennäköisyyksiä, kun netistä löytyy noita prosentteja pillereiden lopettamisesta hedelmöitykseen. Niin nyt tässä kuussa mahdollisuudet ovat noin 15% luokkaa ja viime kierrossa noin 10,12%, hih... :LOL:

Mahtavaa alkavaa pääsiäistä ihanaiset naiset... :flower:
 
Voi harmi Sharona! Eivät tiedä mitä menettävät! :hug:

Meitsin musiikkimaku on tuossa rokin ja popin välimaastossa, sekä suomalainen että ulkomainen uppoo. Just kuuntelin minäkin spotifystä Jenni Vartiaisen uutta! B)

Mun ukkoni suhtautuu onneksi hyvin vauvahaaveisiin, mutta yritän häntä asialla mahdollisimman vähän kuormittaa. Yleensä en intoile hänelle oireista, riittää kun yksi pettyy karvaasti. Vaikka kyllä se tätin tuki miestäkin aina kirpaisee... Jaksaa kuitenkin aina olla mulle se tukipilari ja lupailla, että mekin se vauva vielä saadaaan.

Yleensä oviksen aikaan mä ehdotan pupuilua ja aina välillä mies ei jaksa. No mä sit napsahdan ja möksähdän, ja hetken päästä se jo tulee sillä mielellä viereen norkoilemaan. :LOL: Eli just sopivan hyvin se tähän suhtautuu!
 
Mukavaa Lioness että sait vähän kiukkuja purettua. Tekee hyvää ajoittain. Miulla nuo siivoushommat vaan on semmoinen kiukun lisääjä, mutta kukin taplaa tavallaan... Kerrohan sitten kokemuksia siitä babystart testistä. Meillä ilmeisesti matka vie Kuopioon, jos aiotaan simppatestiä saada tehtyä, ei niitä edelleenkään tehdä tässä kaupungissa. Pitää vaan tänään siltä lekurilta kysellä, että moten homman kanssa tulisi toimia. Ja samoin kysyä siitä aukiolotutkimuksen mahdollisuudesta/tarpeellisuudesta.

Joo, kyllä mie itekin päädyin siihen, että yritys jatkuu (en vaan tiedä kuinka tosissaaan nyt ainakaan tässä kuussa, kun on taas ihan kiitettävästi töitä ja stressiä ja ne terotkin pitää lääkärin ohjeistuksen mukaan aloittaa taas ennen aikojaan). Mutta siellä olisi nyt ainakin toisessa kohteessa odottamassa niin luksushotelli että ja kaikkee ihanaa tekemistä, että pakostihan siinä niin käy että nyt se plussa pärähtää, eix juu? :LOL:

Mitä tuohon musiikkiin tulee, niin minä harvoin kotosalla sitä kuuntelen, paitsi ehkä joskus khh:ssa puuhastellessa. Autossa kyllä sujuvasti radiota kuuntelen ja viime aikoina on kyllä erityisesti miellyttänyt naisenerginen rock ja pop, sekä suomalainen että ulkomainen. Ja se Jennin uusin sinkku pyörii kyl jatkuvasti päässä.

Niin ja mitä siihen meidän mieheen tulee, niin se on kyl aina valmiina "sotaan". Ei ole paljon tarvinnut maanitella, kun itse olen oikeastaan se osapuoli joka ei aina oikein jaksaisi. Ja kyllä hänelle raportoin kaiken, miehen mielestä varmaan vähän liikaakin. Mutta oikeastaan en tiedä miten hän suhtautuu kerta toisensa jälkeen saapuvaan tätiin, en ole häntä oikein saanut siitä puhumaan. Minulle vain vakuuttaa, että ei se mitään, eikä se mitään vaikka niitä lapsia ei tulisikaan (vaikka kyllä niitä haluaa), ja että vastahan tässä on niin ja niin kauan yritetty, eikä oikeastaan mitään ole vielä tutkittukaan. Eli uskoa riittää ja rautaisia hermoja. =)
 
Kiirastorstai 1.4.2010

[/url]

Lioness..............27........kp 3/27-28......................yk 4
Manuliina.......................kp 5/25-29......................yk 8
Iitukka80...........30........kp 6/28............................yk 4
Katinka-82.........27........kp 10/35-42......................yk 9
Hlemmur............27........kp 18/??..........................yk 8
amelie29............29........kp 19/25-28....................yk 5
Agaetis..............29........kp 24/27-31....................yk 5
Kaapo80............29........kp 26/25-37....................yk 11
Sharona.............29........kp 30/28-33...................1v6kk
Cladoceran........30........kp 30/30-38....................yk 13
Nosen................30........kp 32/28-35....................yk 3





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010




 

Yhteistyössä