Lääkärissä olimme

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
ja kysyin huolista,niin hän sanoi että hän on varma ettei mitään enää tulee se on vaan yksityinen scchwannoma kasvain/patti,niin hän vielä sanoi että hän antaa mulle 99% ettei tuu mitään,kun 1&hän jäättä itselle kun on kiva tarkista vuodenkin päästä ja jos taas mitään ei ole sitten ei enää tarvi tarkista,kaikki on sitten hyvin,voinko luota???Pitäkää peukkuja että se olisi näinkin :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa. Enkä nyt äkkiseltään keksi mikset voisi, mikä tarve lääkärillä muka ois sua huijata.

Hän ainakin sanoi että kaikki näyttää hyvältä,ensiksi oli pahempi epäily,onneks kaikki tulokset on tulleet ja kaikki on ok :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Puhuin miehen kanssa tänään taas samasta asiasta ,kun hänen äiti yrittää etsiä mikä leikaus hänellä oli kun hän oli saman ikäinen,niin hänen sikso muista vaan että joku kasvain/patti oli kans ja ihan samassa paikassa ,samassa kohdassa,miten se voi olla mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mitä? Nyt oon ihan pihalla? Kenellä kasvain mitä?? häh??

Muistatko kun mun esikoisella oli schwannoma,tulin palstallekin mä sen varten ihan masentuneena ja aloitin silloin tupakoida ja juoda lääkeiden kanssa,kun oli niin kova stressi,kun oli ihan pahaa epäily ensiksi :ashamed: :ashamed:

Mutta mitä se auta jos menen toiselle lääkärille,kun kaikki tiedot on Tyksissä?Eikä se ole mikään syöpä vaikka kasvaimeks siitä kutsutaan,se on jotain hermoperäistä,se on kuin vamma,hermot menivät sekaisin ne kudokset,jotain sellaista se on

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mitä se auta jos menen toiselle lääkärille,kun kaikki tiedot on Tyksissä?Eikä se ole mikään syöpä vaikka kasvaimeks siitä kutsutaan,se on jotain hermoperäistä,se on kuin vamma,hermot menivät sekaisin ne kudokset,jotain sellaista se on

eikä tarvii kohan yrittää härkkiä joku. Ihan on luotettava sana siltä ekalta lääkäriltä :)

Hei Savanna, mä olen opiskellut lääketiedettä, ja ollut tosipaljon siellä kierroilla mukana ja potilaskohtaamisissa jne. Lääkärit ovat yleensä hyvin varovaisia siinä, mitä sanovat, etteivät herättäisi liikaa toivoa tai pelottelisi liikaa.

Jos lääkäri sanoo että 99 % todennäköisyydellä ei huolta ole, siksi voi olla kyllä täysin huoletta. Ikinä ei lääkäri voi sanoa 100% todennäköisyydellä, koska mitä tahansa voi aina sattua. Mutta jos on 99% varmuudella sanottu, on äärimmäisen epätodennäköistä että schwannooma tulisi takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Hei Savanna, mä olen opiskellut lääketiedettä, ja ollut tosipaljon siellä kierroilla mukana ja potilaskohtaamisissa jne. Lääkärit ovat yleensä hyvin varovaisia siinä, mitä sanovat, etteivät herättäisi liikaa toivoa tai pelottelisi liikaa.

Jos lääkäri sanoo että 99 % todennäköisyydellä ei huolta ole, siksi voi olla kyllä täysin huoletta. Ikinä ei lääkäri voi sanoa 100% todennäköisyydellä, koska mitä tahansa voi aina sattua. Mutta jos on 99% varmuudella sanottu, on äärimmäisen epätodennäköistä että schwannooma tulisi takaisin.

no,hän sanoi vielä että hän niin kuin lääkäri on ajattelee noin ettei mitään tulee,jos nyt ei ole merkkiä,hän jäätti 1%Itselle kun vuoden päästä hän halua varmista ettei mitään ole ja jos mitään ei ole ei enää tarvi tutkia kun ei enää ole huolta,eli tarkoittako se että kaikki on hyvin?

no,hän sanoi vielä että hän niin kuin lääkäri on ajattelee noin ettei mitään tulee,jos nyt ei ole merkkiä,hän jäätti 1%Itselle kun vuoden päästä hän halua varmista ettei mitään ole ja jos mitään ei ole ei enää tarvi tutkia kun ei enää ole huolta,eli tarkoittako se että kaikki on hyvin?

Mun mielestä tuo tarkoittaa, että kaikki on niin hyvin, kuin vain voi olla. Se 1 prosentti on tosiaan vain sellainen "jos pahin mahdollinen tapahtuu", kun ainahan voi maailmassa sattua mitä tahansa. Varmaan sun huolen takia vielä otti sen vuoden päähän tarkastuksen, että sitten voi olla ihan 100% varma, ettei mitään tule.

Mun mielestä tuo tarkoittaa, että kaikki on niin hyvin, kuin vain voi olla. Se 1 prosentti on tosiaan vain sellainen "jos pahin mahdollinen tapahtuu", kun ainahan voi maailmassa sattua mitä tahansa. Varmaan sun huolen takia vielä otti sen vuoden päähän tarkastuksen, että sitten voi olla ihan 100% varma, ettei mitään tule.

Varma mun huolen takia,kun hän sanoi että sullekin on parempi jos tarkistetaan

Yhteistyössä