Osaatko suositella jotain edullisia Israelin matkoja? Paras matkatoimisto? Olis kiva päästä teinin kanssa käymään joskus ja katsella historiallisia paikkoja, mutta myös nauttia ihan vaan auringosta ja maisemista.Missä maissa olet matkustanut?
Osaatko suositella jotain edullisia Israelin matkoja? Paras matkatoimisto? Olis kiva päästä teinin kanssa käymään joskus ja katsella historiallisia paikkoja, mutta myös nauttia ihan vaan auringosta ja maisemista.Missä maissa olet matkustanut?
A) Tälle viikolle tavoitteena on etsiä uutta työpaikkaaMillaisia tavoitteita sinulla on
a) tälle viikolle?
b) tälle vuodelle?
C) seuraavalle kymmenelle vuodelle?
Teknisesti ei ole kutemista kun se ei edes puhu mulle enää :| Sille yhdelle: juteltais edes hetken, muualla kuin täällä?Painu muualle kutemaan
Juu mutta et edes pyytänyt anteeksi niitä korvikepuheitas, mä kenenkään palstahoidon korvikkeeksi edes alkaisi. Mitä ihmettä täällä on tapahtunut aikaa ennen mua?:OTeknisesti ei ole kutemista kun se ei edes puhu mulle enää :| Sille yhdelle: juteltais edes hetken, muualla kuin täällä?
Missä päin asut nyt?A) Tälle viikolle tavoitteena on etsiä uutta työpaikkaa
B) Sama kuin kohdassa A sekä tavoittena olis saada painonpudotus alkuun
C) Saada pari lasta lisää jos Luoja suo ja mahdollisesti päästä muuttamaan Keski-Suomeen :heart: Ja rakentaa yhdessä miehen kanssa koti (lomia varten) hänen kotitilalleen
Teknisesti ei ole kutemista kun se ei edes puhu mulle enää :| Sille yhdelle: juteltais edes hetken, muualla kuin täällä?
Asumme Hesassa. Etsin sellaista työtä, jossa voisin hoitaa eläimiä ja myydä eläintenhoitotuotteita. Tai vaatteita/kenkiä. Mulla on syyni, miksi juuri nuo työt. En vaadi paljoa, kunhan olisi toimeentulo. Ihmisten hoitoa en enää jaksa, olen siltä osin loppuun palanut + mun lapset on riittävän hoidollisia lääkärikäynteineen, kuntoutuksineen yms...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25464671:Missä päin asut nyt?
Minkä alan töitä etsit?
Puhuihan se sulle tässäkin ketjussa.Teknisesti ei ole kutemista kun se ei edes puhu mulle enää :| Sille yhdelle: juteltais edes hetken, muualla kuin täällä?
Oih, musti-mussukka:heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25464720:löyty mustin kuva
Jennifer Lopez tuskin palstailee täällä... ÄÄLIÖ!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25457094:Onko avassasi oma kuvasi?
Saat ilmaisia nostoja ketjullesi.. tästä pitäisi saada provikkaaTässä ketjussa oli tarkoitus MUSTIEN kysyä asioita minulta. Pitääkö tässä alkaa MUSTASUKKAISEKSI siitä että Tripod veti tänne joukon harmaita omituisine puheineen....opcorn:
Onhan niillä. Varmasti tietävät myös missä toinen asuu.Tripod, eikö teillä oel muuta väylää kommunikoida?...puhelimet?
Ääh, mikäs se kysymys olikaan? Torontojuttu? Siihen vastasin jo enkä enemmästä tiedä, jos tiedänkin siinä et siitä kostu etkä kovene. Jaahah, kiitos nostoistasi mutta ne eivät ole minua varsinaisesti hyödyttäneet. Ne eivät aseta minua oikeaan valoon:saint:Saat ilmaisia nostoja ketjullesi.. tästä pitäisi saada provikkaa
En mä tarkoituksella houkutellut ketään tänne vaan kysyin ihan oikean kysymyksen juuri sinulta. Uskovaiset on mielenkiintoisia, varsinkin sellaiset monessa liemessä keitetyt.
Sä kommunikoit vaan mustien kanssa..niin ei voi harmi kertoa:O Miksei mulle kukaan mitään kerro....