Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

Osaatko suositella jotain edullisia Israelin matkoja? Paras matkatoimisto? Olis kiva päästä teinin kanssa käymään joskus ja katsella historiallisia paikkoja, mutta myös nauttia ihan vaan auringosta ja maisemista.
Israel Wonders Finnish
Matkat Israel - Valmismatkat, hotellit & äkkilähdöt - Lomamatkat

Katso löydätkö noista jotain. Pakettimatkoista en tiedä mitään.
Uskonnollisilla alueilla kannatta pitää polvet ja olkapäät suojattuna, muilla alueilla voi pukeutua vapaasti.
Itse varmasti vuokraisin asunnon Eilatista ja kiertelisin ympäri Israelia, välimatkat kun eivät ole pitkiä siellä kun on niin pikkuinen maa. Jerusalemin lisäksi kannattaa käydä TelAvivissa, Haifassa. Sanonta on, että tee töitä Haifassa, juhli TelAvivissa ja rukoile Jerusalemissa.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Asumme Hesassa. Etsin sellaista työtä, jossa voisin hoitaa eläimiä ja myydä eläintenhoitotuotteita. Tai vaatteita/kenkiä. Mulla on syyni, miksi juuri nuo työt. En vaadi paljoa, kunhan olisi toimeentulo. Ihmisten hoitoa en enää jaksa, olen siltä osin loppuun palanut + mun lapset on riittävän hoidollisia lääkärikäynteineen, kuntoutuksineen yms...
Saako kysyä mistä lapsilla noi lääkäri käynnit ja kuntoutukset?

harmu
[QUOTE="Musti";25457130]Naapurin nartulla olisi kiima-aika, ja minua pidetään vaan kytkettynä. Eikös se ole väärin?[/QUOTE]

Ehkä. Pitäisikö sinut vapauttaa ja sensijaan naapurin narttu kytkeä kiiman ajaksi liekaan?

Kolme sellaista henkistä ominaisuuttasi, joihin olet tyytyväinen?
Kolme sellaista, joissa haluaisit kasvaa ja kehittyä?
Ja kolme sellaista, joista tahtoisit eroon?

:)
Henkinen ominaisuus, mikä se on? Johan sen jo tämä ketju paljastaa ettei mulla sellaisia ole:cool:

Mutta siis oikeassa elämässä ystävyys- ja ihmissuhteissa olen tyytyväinen näihin luonteenpiirteisiin itsessäni:
toisten auttaminen
avoimuus
ymmärtäväisyys

Kasvaa ja kehittyä haluan:
?? Nyt ei tule mieleen

Eroon haluaisin äkkipikaisuudesta, tunneherkkyydestä ja anteeksiantamattomuudesta. Ehkä nuo voisi olla myös niitä kehityksen kohtia.:saint:

Yhteistyössä