muista että mustilla on se sisäpiiri.Ai tää onkin joku harmaiden salaliitto...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25464967:muista että mustilla on se sisäpiiri.
Ehkä me mustat ollaan harmaannuttu sun kiusaksiAi tää onkin joku harmaiden salaliitto...
Israel Wonders FinnishOsaatko suositella jotain edullisia Israelin matkoja? Paras matkatoimisto? Olis kiva päästä teinin kanssa käymään joskus ja katsella historiallisia paikkoja, mutta myös nauttia ihan vaan auringosta ja maisemista.
Saako kysyä mistä lapsilla noi lääkäri käynnit ja kuntoutukset?Asumme Hesassa. Etsin sellaista työtä, jossa voisin hoitaa eläimiä ja myydä eläintenhoitotuotteita. Tai vaatteita/kenkiä. Mulla on syyni, miksi juuri nuo työt. En vaadi paljoa, kunhan olisi toimeentulo. Ihmisten hoitoa en enää jaksa, olen siltä osin loppuun palanut + mun lapset on riittävän hoidollisia lääkärikäynteineen, kuntoutuksineen yms...
Henkinen ominaisuus, mikä se on? Johan sen jo tämä ketju paljastaa ettei mulla sellaisia oleKolme sellaista henkistä ominaisuuttasi, joihin olet tyytyväinen?
Kolme sellaista, joissa haluaisit kasvaa ja kehittyä?
Ja kolme sellaista, joista tahtoisit eroon?
Tähän en voi tässä ketjussa vastata, valitettavasti.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25465884:Saako kysyä mistä lapsilla noi lääkäri käynnit ja kuntoutukset?
Joo ajattelinkin,että voi olla liian henkilökohtainen juttu,mutta kysyin kuitenin.Tähän en voi tässä ketjussa vastata, valitettavasti.:flower: