Kysyn vielä kerran Huutonettiin liittyen, pyydänkö kaupan purkua vai en??

Ostin käytetyn ReimaTecin, jonka kuntoluokituksessa luki hyvä, mutta muussa tekstissä luki, että normaalin käytön kuluttama.

Mies haki haalarin ja polvenkohdat ovat ohentuneet ja karhentuneet, ompeleet on poikki pieniä pätkiä, muutama pieni puhki viilto lahkeissa.

Minua tympii tuo haalari, mies sanoo että oma mokasi kun huusit - mitä tekisitte??
 
Kertoiko myyjä noista polvien ja takamuksen karheumasta sekä viilloista? Minusta kuntoluokitus olisi ollut tyydyttävä, vaikka oliskin ollut uudehko puku. (Tosin iästä ei tainnut olla viestissäsi mainintaa). minusta puvulla on aikas ohrainen hinta :/
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1197189#m12915150

olisit saanut sillä hinnalla uuden lassien kaupasta, mutta ei tai sellainen "merkki" kelvata.. taitaa harmittaa nyt?
Minkä takia kaikille pitäis Lassie kelvata ja reimaa ei saisi ostaa? :eek:
Itse en totisesti Lassieta osta ikinä, mutta Reimaa kylläkin.Onko se jollain tapaa sulta pois?

Ja ap, kannattais yrittää kaupan purkua.Pystytkö antaa palautetta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1197189#m12915150

olisit saanut sillä hinnalla uuden lassien kaupasta, mutta ei tai sellainen "merkki" kelvata.. taitaa harmittaa nyt?
Vituttaa on oikea sana kuvaamaan fiiliksiäni nyt. Jotkut oikeasti kuvittelee, että jos on reimaTec niin |O |O |O |O


Joo, Lassieta en osta silti.
 
neea
liikaa maksoit. itse juuri viime viikolla katsoin kirpputorilla poikien 116cm ReimaTecin haalaria,joka oli muuten hyvässä kunnossa,mutta polvet kuluneet,sillä hintapyyntö oli 4?. j haalari oli siis muuten tosi hyvässä kunnossa,paitsi,että polvissa oli kulumaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1197189#m12915150

olisit saanut sillä hinnalla uuden lassien kaupasta, mutta ei tai sellainen "merkki" kelvata.. taitaa harmittaa nyt?
Minkä takia kaikille pitäis Lassie kelvata ja reimaa ei saisi ostaa? :eek:
Itse en totisesti Lassieta osta ikinä, mutta Reimaa kylläkin.Onko se jollain tapaa sulta pois?

Ja ap, kannattais yrittää kaupan purkua.Pystytkö antaa palautetta?
lassie "kelvata", hah sanon minä.. Mieluummin ostan Uuden Lassien kuin huutiksesta kuluneen ja virttyneen Reimatecin.. Meillä lassiet kestäneet kahdella lapsella todella hyvin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1197189#m12915150

olisit saanut sillä hinnalla uuden lassien kaupasta, mutta ei tai sellainen "merkki" kelvata.. taitaa harmittaa nyt?
Minkä takia kaikille pitäis Lassie kelvata ja reimaa ei saisi ostaa? :eek:
Itse en totisesti Lassieta osta ikinä, mutta Reimaa kylläkin.Onko se jollain tapaa sulta pois?

Ja ap, kannattais yrittää kaupan purkua.Pystytkö antaa palautetta?
Saahan sitä ostaa mitä vaan, mutta on tyhmää maksaa käytetystä haalarista eur vain sen takia, et se on Reimatec. Ihan yliarvostettu merkki. Vastaavia vedenpitäiviä saa halvemmallakin. Ikinä en maksaisi eur käytetystä vaatteesta, mut mulla ei olekaan tarvetta näyttää muille, et lapseni kulkee oikeen reimatecissä, vautsi vau.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1197189#m12915150

olisit saanut sillä hinnalla uuden lassien kaupasta, mutta ei tai sellainen "merkki" kelvata.. taitaa harmittaa nyt?
Minkä takia kaikille pitäis Lassie kelvata ja reimaa ei saisi ostaa? :eek:
Itse en totisesti Lassieta osta ikinä, mutta Reimaa kylläkin.Onko se jollain tapaa sulta pois?

Ja ap, kannattais yrittää kaupan purkua.Pystytkö antaa palautetta?
Saahan sitä ostaa mitä vaan, mutta on tyhmää maksaa käytetystä haalarista eur vain sen takia, et se on Reimatec. Ihan yliarvostettu merkki. Vastaavia vedenpitäiviä saa halvemmallakin. Ikinä en maksaisi eur käytetystä vaatteesta, mut mulla ei olekaan tarvetta näyttää muille, et lapseni kulkee oikeen reimatecissä, vautsi vau.
Inan oikeesti :LOL:

Ja ap vaadi palautusta,tai muuten jätät negan tai otat kuluttajasuojeluun yhteyttä,et sulle myytiin paskaa joka ei tod.vastanut kuvausta!!!
 
k


Inan oikeesti :LOL:

Ja ap vaadi palautusta,tai muuten jätät negan tai otat kuluttajasuojeluun yhteyttä,et sulle myytiin paskaa joka ei tod.vastanut kuvausta!!![/quote]

noh,kuluttajansuojalaki ei koske kahden yksityishenkilön välillä käytyä kauppaa,että siihen on turha vedota.
 
ölö
siis noutiko mies puvun? jos, niin mun mielestä se vastuu on kyllä sitten hakijalla, kun on mahdollisuus ollut tuotteen näkemiseen ennen maksua.

noin ylipäätään olen kyllä sitä mieltä, että viillot eivät ole "normaalia käytönjälkeä".
 
sdfdf
Noh, Meillä tuli viime talvena REimatec haalariin kulumat polviin 2viikossa, vaikka käytettiin vain ku oli lunta..

ELi normaalia on et polvet kuluneet, mut ku en tiedä kuinka kuluneet siin haalarissa on...ni vaikea sanoa...

Mut jos siis reikiä, joista ei mainintaa, niin pyydä kaupan purkua, sillä se olisi pitänyt ilmoittaa kuvauksessa
 
taasko tätä
Jahas,taas Lassie-Reimatec -kinastelua... hohhoijaa...Onko sillä oikeesti väliä mitä kukainenkin tykönään omilla rahoillansa ostaa?!

Mutta ap:lle sanoisin,että kaupan purku,jos ei ollut maininnut nuista kulumista erikseen.
 
Mä vaatisin kaupan purkua.
Ja ostaisin sillä samalla rahalla kaupasta uuden Lassietecin tai Lassie G-techin, jotka ovat todella hyviä haalareita...
Mä maksoin eilen käytetystä, uudenveroisesta Remu-haalarista 10 euroa. Ikinä en maksaisi 50 euroa käytetystä haalarista, vaikka lasteni vanhoja hyväkuntoisia Reimatecejä 80 euron hintaan Huutiksessa myynkin :whistle:
 
Turkilmas
Sen jälkeen kun itse ostin "uutta vastaavat" vaunut, jotka sitten lopulta levis täysin käsiini, niin ehdottomasti vaatisin joko hinnan alennusta tai kaupan purkua sun tapauksessasi. Mua ainakin ärsyttää valtavasti että kaunistellaan totuutta ja ihan suoraan sanottuna huijataan ostajaa. Hyväkuntoiset haalarit ei oo rikki...yhtään.

Jos tuo myyjä ei oo maininnut noista virheistä jotka luettelit, niin silloin sä kyllä oot oikeutettu valittamaan asiasta...ihan oikeestikin. Teet samalla muille palveluksen kun kyseinen myyjä ei toivottavasti toistamiseen kaunistele totuutta :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ölö:
siis noutiko mies puvun? jos, niin mun mielestä se vastuu on kyllä sitten hakijalla, kun on mahdollisuus ollut tuotteen näkemiseen ennen maksua.

noin ylipäätään olen kyllä sitä mieltä, että viillot eivät ole "normaalia käytönjälkeä".
Nouti ja sanoi ettei hämärässä eteisessä sen kummempaa osannut huomata ja tuskin huomaisi muutenkaan.
 

Yhteistyössä