Kysyn vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iina

Vieras
Mikä on teidän paras seksikokemuksen ne? Kertokaa niitä tänne. Mun paras kokemus on: Menin sinkkuna yhteen baariin ja noin kolmen tunnin päästä lähin sieltä miehen kanssa. No me käveltiin vähän matkaa ja sit mies vei mut yhdelle tielle sit käveltiin siinä ja sitten tuki vastaan semmonen ihana niitty. Se mies laitto mut siihen makaan ja alkoi riisua mua sit kun se oli riisunut mut se riisui itsensä ja näin sen kovana olevan kalunsa. Se tuli mun lähelle ja lähti nuoleen mua kaulasta hivuttaen kieltään alemmas kunnes tuki mun pillulle. Sit se nuoli mun klitorista ennen kuin siirsi kalunsa mun häpyhuulille. Se työnsi kalunsa mun sisään ja pani mua niin kauan et laukesi mun pilluun. Sit se laittoi mut ratsastamaan sen päälle kun olin ratsastanut niin se vaati mua ottaa kalunsa mun suuhuun. Hetken päästä se laukas lastinsa mun rintojen väliin. Sen jälkeen me nuoltiin toisiamme hikisinä ja sylikkäin. Sit hetken päästä siittä me puettiin ja mentiin vielä meille rakasteleen. Meillä rakasteltiin suihkussa. Oli ihanaa

Täällä on jo aika paljon viestejä mutta vaan yksi vastaus. Et esimerkiksi sinä Tahtoihminen sun viestis on täällä eikä se oo mikään vastaus. Että olkaa kirjottelematta jos ei oo vastausta.