Mun tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pelokas

Jäsen
28.10.2004
151
0
16
:flower: Tiedän syy on oma..mut pelottaa....Tutustuin kerran yhteen vanhaan linnakundiin..se tuntu hyvälle,se oli niinkun enimmäkseen seksisuhde koska hän oli hyvä sängyssä.Sitä kesti joitain kuukausia.Mut sit tapahtu sellasta et se pakotti mua antaa aina puolet mun tilistä sille kun sen sain..se yritti kuristamalla tappaa mut kaks kertaa..Se joutu linnaan takasi vanhojen juttujen takia..pääsin siitä eroon.Sit kaikki alko taas.Se pääa lomille linnasta ja tuli aina melkein ovien läpi kämppääni joten pakko mun oli ovi avata..etten saa häätöä tms.Se veti mua väkisin pers... aina tai sit aina piti saada seksiä.Sit se pakotti mua et muutetaan yhteen ja et mun täytyy hommata sille kämppä koska se ei linnasta käsin onnistu.No mä kusetin sitä.Leikin et oon rakastunu siihen ja annan sille koko maailmani kunnes tuli päivä jolloin se pääs linnasta ni sanoin sille et mä en oo sen holhooja..No se suuttu aika lailla mut pääsin siitä sit eroon kun muutin vanhempieni luo.

No aikaa meni ja rakastuin.Tulin raskaaksi ja saimme vauvan uuden mieheni kanssa.Mutta nyt se linnakundi kiusaa mua taas.Se uhkailee et muuttaa kesäks sinne paikkakunnalle missä me asutaan ja kyselee mun puhelinnumeroo kaikilta ja muutakin asioita musta..se on salainen.

Mun miehelle en uskalla tästä kerto koska se on aikasemmin sanonu et on oma vikani et mitäs oon jakanu sille #&%£$!*..Mut mua pelottaa oikeesti et se palaa mun elämään.Mun lasta ahistelemaan tai jotain.Poliisit ei tee asialle mitään koska ei ole selvää näyttöä mistään.

Tarinani sisältää paljon asioita joista en pysty edes puhumaan...Pyydän apua.. Tää kaikki varmaan kuulosti sekavalta..mut kiitos et jaksoit edes lukea.... :ashamed:

Soita poliisille ja tee rikosilmoitus. Mikäli miehesi ei tue sinua eikä ole siten lapsensakaan turvallisuudesta kiinnostunut, tee ihmeessä sillekin asialle jotakin :o

hanki lähestymis kielto jos äijä rikkoo sitä hän joutuu todennäkösesti takaisin sinne mistä on tullutkin.. ja ukkos ei taida ymmärtää tilanteen vakavuutta... kannataskohan nostaa kissa pöydälle hänenkin kans.

hanki lähestymiskielto ja tee rikosilmoitus, sitten yksi tärkeä pointti, älä ikinä osoita kellekään pelkääväsi sitä ex-ääsi. Linnassa on omat systeemit ja niin kauan kuin pelkäät/tai kuulee sun pelkäävän niin kauan se sua kiusaa..

Yleensä noi antaa elää omaa elämää kun hankkii miehen joka ei ole yhteydessä rikollisporukoihin ja unohtavat.. Tuli mieleen että käyttääkö ex-äsi huumeita kun on noin seko?? Eli tarviiko rahaa huumeisiin.. En kysy pahalla vaan yritän ymmärtää tilannettasi.

En tiedä käyttääkö huumeita..varmaan.toivon et se vetäis yliannostuksen jos käyttää.Nyt siitä ei oo kuullu taas vähän aikaa mitään onneks...Se on mulle älyttömästi rahaa pystyssä ja niitä tuskin koskaan saan takas.Ja en kyllä haluukkaa.Poliiseilta oon kysyny tota lähestymiskieltojuttua mut ne ei sitä anna kun ei oo selvää näyttöö et se mua ahistelis.Ois täytyny vissiin mennä pyllyreikä verisenä,et ne ois uskonu mua et oikeesti pelkään!Ja haluun sen pois mun elämästä. :'(

Surullista luettavaa sinun tarina.
Oletko ajatellut hakevasi apua paikkakuntasi/lähipaikkakuntasi kriisikeskuksesta tms? Siellä sinua varmasti osattaisiin auttaa ammatillisesti.
Jaksamista sinulle! On hyvä, että käyt läpi mennyttä mielessäsi ja varmasti olisi hyväksi jakaa se jonkun luotettavan ja 'lämpimän' ihmisen kanssa. Ei kannata jäädä yksin murheiden kanssa, koska apua on varmasti saatavilla!
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

Varmaan nykyisen miehesi asenne muuttuisi jos tajuaisi että lapsennekin voi olla vaarassa. Ymmärsin että et ole kertonut hänelle tästä uusimmasta uhkailusta. Kannattaisi kertoa.

Voin kuvitella tuntemuksesi!!!
Muhun kans ihastui / rakastui 5v.sitten suomessa asuva Egyptiläinen mies,minä naimisissa ja lapset.
Hän myös tuli aina työpaikallenikin katsomaan minua ja ahdistamaan, hän ahdisti vaatimuksillaan jättää perheeni ja aloittaa hänen kanssaan. lopuksi kun ei muu auttanut alkoi hän haukkua minua miehelleni että välimme menisi poikki, mutta enhän minä mitään ollut tehnyt. Laitteli kirjeitäkin miehelleni ja minulle koruja yms..
Hän ei onnistunut,lopulta hän uskoikin työnantajani pyyntöä jättää minut rauhaan!
Taas nyt monen vuoden jälkeen hän on häirinnyt minua 2kk.olen myös laittanut salaiset numerot jne...
Tiedän miten raskasta sinulla on henkisesti! mutta voimia jaksetaan yhdessä,kyllä hän sinut jättää rauhaan kunhan et suostu mihinkään hänen vaatimuksiin.
Minullekkin mies, lapset ja avioliitto ovat tärkeät, en koskaan voisi kuvitellä pettäväni puolisoani tai lähteväni kevyt kenkäisesti jonku miehen mukaan joka väittää olevan palavasti rakastunut minuun.
Miten tämäkin mies voi olla niin varma itsestään ettei yhtään anna arvoa minun omalle rakkaalle miehelleni vaan väittää kaikessa olevan parempi kuin suomalaiset miehet.raivostuttava, pelottava...
Tämäkin osaa taidon ahdistaa ja pelottaa!!!
Jaksetaan! :hug:

Älä nyt masennu tuosta, että kaikki vain takertuvat siihen ettei nykyinen miehesi välitä. Nykyinen miehesi ei ehkä osaa käsitellä tilannetta tai ei ymmärrä tosiaan sen vakavuutta. Kyllä varmasti välittää ja rakastaa muuten; ei tuommoisia johtopäätöksiä "ei välitä" voi noin vaan tehdä. Ihmettelen joidenkin vastaajien takertumista epäolennaisuuksiin, kun toisella on hätä. Tottahan se on, että monestikaan miehet eivät vain tajua tilanteiden vakavuutta ennen kuin tosiaan tapahtuu jotain!

Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Voi olla että tämä häirikkö vain uhkailee. Jatkuvassa pelossa on kyllä raskasta elää; kannattaa varmaan hankkia turvalukot, hälyttimet, sumutinpullot ym. turvavälineet joilla voi itse vähän suojata itseään ja lasta.

hei! mun ex-mies pahoinpiteli mua ja halusin siitä ehdottomasti eroon, joten puh numerot salaisiksi, osoitteeni on salainen ja vielä otin äitini tyttönimen käyttööni (äijä ei tiedä sitä nimeä) ja muutin toiselle paikkakunnalle... yhteisiä tuttuja en halunnut enää pitää vaan oon etsinyt uusia ystäviä. onneksi ei ole mistään mua koskevia tietoja saanut ja toivon että saisin elää niin että en siihen ihmiseen enää ikinä törmäisi!!!

hei haloooo!!!!!!!!!! Olisko vikaa itessäkin?? Miks et mennyt poliisille, jos sua pantiin väkisin #&%£$!*??? Eikö tollasesta tehdä yleensä raiskausilmoitus??? Tai miks et soittanut kyttiä, kun se tuli "väkisin" sun luo?? Aikamoista uusavuttomuutta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 22:34 typerää kirjoitti:
hei haloooo!!!!!!!!!! Olisko vikaa itessäkin?? Miks et mennyt poliisille, jos sua pantiin väkisin #&%£$!*??? Eikö tollasesta tehdä yleensä raiskausilmoitus??? Tai miks et soittanut kyttiä, kun se tuli "väkisin" sun luo?? Aikamoista uusavuttomuutta.
[
/quote]
Hei haloo. Tuollainen teksti ei varmasti auta ketään jolla on ongelmia, itse voisit purkaa kiukkasi jossain muualla :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 22:34 typerää kirjoitti:

Soitin kyllä mutta eivät ehtineet paikalle..eivät välittäneet..sanoivat käy nukkumaan ja kyllä se siitä..sillon mulla meni luottamus poliiseihin!

Yhteistyössä